Wat een debiel. Hopelijk in zijn eigen tuin.quote:Op maandag 1 augustus 2022 15:11 schreef aloa het volgende:
Iemand hier in de buurt heeft eten buiten gegooid denk ik.
Dat gebeurt hier regelmatig ...quote:Op maandag 1 augustus 2022 15:11 schreef aloa het volgende:
Iemand hier in de buurt heeft eten buiten gegooid denk ik.
Deze is ook leuk als je 'm een keer of drie achterelkaar leest: "TOEGANGSBEWIJS ONGEVRAAGD TONEN"quote:
quote:Op maandag 1 augustus 2022 18:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Deze is ook leuk als je 'm een keer of drie achterelkaar leest: "TOEGANGSBEWIJS ONGEVRAAGD TONEN"
It het noait wat weest en it sal noait wat wurde.quote:
Altijd hetzelfde met Liwwadden.quote:Op maandag 1 augustus 2022 19:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
It het noait wat weest en it sal noait wat wurde.
In het Fries ja.quote:
Maar wat is Liwwadden dan?quote:Op maandag 1 augustus 2022 19:48 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
In het Fries ja.
De Friese steden hebben een eigen dialect dat weer heel anders is.
Waar is FF als je hem nodig hebtquote:
Stadsfriesquote:
Is die nog steeds op vakantie?quote:
Die ging met een luchtballon rond de aardequote:
Geen idee eigenlijkquote:
Ik wist niet dat daar ook nog verschil in zat.quote:Op maandag 1 augustus 2022 19:55 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Stadsfries![]()
Het is aan het verdwijnen. Mijn vader kent het nog wel.
Ik mag dan wel een Friese naam hebben , maar die details weet ik verder nietquote:Op maandag 1 augustus 2022 19:48 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
In het Fries ja.
De Friese steden hebben een eigen dialect dat weer heel anders is.
Bassie doet toch even niet mee:quote:Op maandag 1 augustus 2022 19:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik mag dan wel een Friese naam hebben , maar die details weet ik verder niet
Ja las hetquote:Op maandag 1 augustus 2022 19:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bassie doet toch even niet mee:
https://www.nu.nl/voetbal(...)kaart-tegen-psv.html
Makkelijk geld verdienenquote:Op maandag 1 augustus 2022 19:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bassie doet toch even niet mee:
https://www.nu.nl/voetbal(...)kaart-tegen-psv.html
Nog steeds op het strafbankje dus.quote:
Bij bans zou je eigenlijk vet in de min moeten gaanquote:
sws die grafiek is gebaseerd op vage normen en waardenquote:Op maandag 1 augustus 2022 20:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Bij bans zou je eigenlijk vet in de min moeten gaan
Ja dat lijkt nergens opquote:Op maandag 1 augustus 2022 20:03 schreef chufi het volgende:
[..]
sws die grafiek is gebaseerd op vage normen en waarden
Al een jaartje of 4 jaquote:Op maandag 1 augustus 2022 20:07 schreef chufi het volgende:
Is nog steeds in experimentele fase toch
Wij zijn in strijd met elkaarquote:Op maandag 1 augustus 2022 20:07 schreef chufi het volgende:
Is nog steeds in experimentele fase toch
Oh en nu ?quote:Op maandag 1 augustus 2022 20:11 schreef engine het volgende:
[..]
Wij zijn in strijd met elkaar![]()
[ afbeelding ]
Zorgen dat je niet geband wordtquote:
Dit moeten jullie maar eens uitvechtenquote:
Yep. We gaan hem hier vast weer zien over een maandje zoietsquote:
3 maanden vakantie zoiets.quote:Op maandag 1 augustus 2022 19:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk
Hij was er af en toe, en dan heel veel
Heb je het bijgehouden?quote:Op maandag 1 augustus 2022 21:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Yep. We gaan hem hier vast weer zien over een maandje zoiets
Ik heb in die tijd in een bepaald topic in ONZ gepost en gelezenquote:
quote:Op maandag 1 augustus 2022 21:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb in die tijd in een bepaald topic in ONZ gepost en gelezen
Best langquote:
Hij kreeg em niet voor niets. Maar nog een paar weken en dan zal je hem hier wel weer zienquote:Op maandag 1 augustus 2022 21:32 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Wist ook wel dat het 3 maanden was.
Hopelijk morgen. Die onzin heeft wel weer lang genoeg geduurd.
Wel gekregen voor niets maar dat is niks bijzonders.quote:Op maandag 1 augustus 2022 21:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij kreeg em niet voor niets. Maar nog een paar weken en dan zal je hem hier wel weer zien
2 maanden, vroeger moest je voor een ban echt wat gedaan hebben. Tegenwoordig krijg je er al één om niets.quote:Op maandag 1 augustus 2022 21:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Eigen schuld . Geen medelijden mee
Typisch gevalletje man3quote:Op maandag 1 augustus 2022 21:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Eigen schuld . Geen medelijden mee
Typisch gevalletje als soury die een permban kreeg..quote:
Hij ging veel te ver , het is te hopen dat hij er van leert . Sommige van mijn bans waren ook terecht .quote:Op maandag 1 augustus 2022 21:36 schreef engine het volgende:
[..]
Wel gekregen voor niets maar dat is niks bijzonders.
Daar ben ik het niet mee eens.quote:Op maandag 1 augustus 2022 21:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
2 maanden, vroeger moest je voor een ban echt wat gedaan hebben. Tegenwoordig krijg je er al één om niets.
Dat is dan jouw meningquote:Op maandag 1 augustus 2022 21:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij ging veel te ver , het is te hopen dat hij er van leert . Sommige van mijn bans waren ook terecht .
Ik kan je wel zeggen dat ik er van heb geleerd, en dat ik er bij sommige mensen op terug ben gekomen en mijn excuses heb aangeboden.
Waarom ik een onz ban heb gekregen is mij ook een raadsel. Het zal mij ondertussen ook echt aan mijn reet oxideren.quote:
Die mensen neem ik niet zo serieusquote:
JIj wil ook binnenkort?quote:Op maandag 1 augustus 2022 21:46 schreef engine het volgende:
Kijk eens wat ze hier allemaal mod maken....echt hou op hoor
Geen idee over wie jij het precies hebt, maar ik heb toch echt dingen gelezen die zo niet okay waren, Maar gelukkig waren/zijn er een hoop schaapjes die hem maar al te graag verdedigen .quote:Op maandag 1 augustus 2022 21:45 schreef engine het volgende:
[..]
Die mensen neem ik niet zo serieusWel zonde dat ze hun eigen forum naar de klote helpen.
Ik vrees dat ik net niet kinderachtig genoeg benquote:
Ja prima. Ik ken hem als een fijne user en een paar scheldwoorden vind ik niet zo erg. Zou niet weten wat voor heftigs jij gelezen hebt.quote:Op maandag 1 augustus 2022 21:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Geen idee over wie jij het precies hebt, maar ik heb toch echt dingen gelezen die zo niet okay waren, Maar gelukkig waren/zijn er een hoop schaapjes die hem maar al te graag verdedigen .
Idd, hij en ik zeggen ook wel eens lul tegen elkaar. Ligt net aan de kontext, iig lachen we er beide om.quote:Op maandag 1 augustus 2022 21:49 schreef engine het volgende:
[..]
Ja prima. Ik ken hem als een fijne user en een paar scheldwoorden vind ik niet zo erg. Zou niet weten wat voor heftigs jij gelezen hebt.
Mooi toch.quote:Op maandag 1 augustus 2022 21:49 schreef engine het volgende:
[..]
Ja prima. Ik ken hem als een fijne user en een paar scheldwoorden vind ik niet zo erg. Zou niet weten wat voor heftigs jij gelezen hebt.
Maar zou je het willen?quote:Op maandag 1 augustus 2022 21:47 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik net niet kinderachtig genoeg ben
Jawelquote:
Nee. Je stuurt even een aanmeldingsmail en je bent mod. Zijn meer mods dan users op dit forum. Dan blijf ik liever speciaalquote:
Wij weten, gelukkig hebben we hier wel een toffe mod.quote:Op maandag 1 augustus 2022 22:01 schreef engine het volgende:
[..]
Nee. Je stuurt even een aanmeldingsmail en je bent mod. Zijn meer mods dan users op dit forum. Dan blijf ik liever speciaal
Nou danquote:Op maandag 1 augustus 2022 22:01 schreef engine het volgende:
[..]
Nee. Je stuurt even een aanmeldingsmail en je bent mod. Zijn meer mods dan users op dit forum. Dan blijf ik liever speciaal
Hebben wij nog een mod ja? Al maanden niet gezien geloof ikquote:Op maandag 1 augustus 2022 22:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wij weten, gelukkig hebben we hier wel een toffe mod.
Dat is nog een reden om geen mod te worden. Schijnbaar heb je dan ineens een beperkte internet verbinding.quote:Op maandag 1 augustus 2022 22:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hebben wij nog een mod ja? Al maanden niet gezien geloof ik
Kan je nagaan hoe goed ze isquote:Op maandag 1 augustus 2022 22:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hebben wij nog een mod ja? Al maanden niet gezien geloof ik
quote:Op maandag 1 augustus 2022 22:09 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is nog een reden om geen mod te worden. Schijnbaar heb je dan ineens een beperkte internet verbinding.
Dat klinkt heel herkenbaar.quote:Op maandag 1 augustus 2022 20:59 schreef engine het volgende:
Ik had vandaag briefje in de bus dat de renovatie na deze week drie weken stil ligt vanwege de bouwvak. Werkelijk geen idee wat ze nog moeten doen maar ze hebben nog altijd een sleutel dus helemaal klaar zijn ze ook nog niet.
quote:
Het is pas maandag ...quote:Op maandag 1 augustus 2022 20:59 schreef engine het volgende:
Ik had vandaag briefje in de bus dat de renovatie na deze week drie weken stil ligt vanwege de bouwvak. Werkelijk geen idee wat ze nog moeten doen maar ze hebben nog altijd een sleutel dus helemaal klaar zijn ze ook nog niet.
Als je verwacht deze week klaar te zijn had dat briefje niet gehoeven.quote:
Beetje de druk opvoerenquote:Op maandag 1 augustus 2022 22:37 schreef engine het volgende:
[..]
Als je verwacht deze week klaar te zijn had dat briefje niet gehoeven.
huh wat ben ik kwijt?quote:
Is het Liwwadder Skutsje samar fut?quote:
Die miste de windvlaag en daarmee de overwinningquote:Op maandag 1 augustus 2022 22:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Is het Liwwadder Skutsje samar fut?
Nou dan pakken we gewoan in ander boatsje
Liwwadder is stad Friesquote:
O dat kan gebeuren, je hebt niet altijd het goede moment van de wind pakken.quote:Op maandag 1 augustus 2022 22:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Die miste de windvlaag en daarmee de overwinning
Klopt, maar niet een officiële taal.quote:
Grote platbodems, maar als het niet waait blijven het langzame logge schuitenquote:Op maandag 1 augustus 2022 22:59 schreef drakin het volgende:
[..]
O dat kan gebeuren, je hebt niet altijd het goede moment van de wind pakken.
Ik vind die Skutsjes er wel gaaf uitzien altijd, mooie oude schepen
Ag die van Meeter ... Ik had vroeger een vriendje met dezelfde achternaamquote:Op maandag 1 augustus 2022 23:09 schreef drakin het volgende:
Deze deed het ook niet heel goed vandaag, pakte het hoogst aantal punten![]()
[ afbeelding ]
Ik ben voor Grouquote:Op maandag 1 augustus 2022 23:15 schreef chufi het volgende:
https://www.skutsjesilen.nl/competitie/deelnemers
Mooi vogeltje. Al die kleurtjesquote:
Zo danquote:
Kom maar op met die videoquote:
Ja...quote:
Bij de campingspullen; onbreekbaarquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 09:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja...
Ik ga nu even naar de Hema om een nieuwe set koppen te halen
Beter dat dan naar de eerste hulpquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 09:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja...
Ik ga nu even naar de Hema om een nieuwe set koppen te halen
40+ is onder bezetquote:
Dan slaap ik lieverquote:
Kijk zo komen we er welquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 11:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan slaap ik liever
Doe dan wel tussen 4 en 6 uur in de avond
Ja dat vertelde je al ..quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 11:39 schreef mario390 het volgende:
gisteren vanavond kabel eins was
schwarzenegger story
film terminator del 1
total recall
hij had op weekend de 75ste
Count me out, ik ben haaien aan het stompen de komende tijdquote:
Pas je wel op, dat ze jou niet stompenquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 12:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Count me out, ik ben haaien aan het stompen de komende tijd
Ik neem die gozer wel mee, succes verzekerdquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 12:06 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Pas je wel op, dat ze jou niet stompen
Ik hoorde wat over iets in Spanje , maar nog geen details van gezienquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 12:16 schreef mario390 het volgende:
beginnt er niet in zomer in
irgendeine land en reality?
5 september begint er in Nederland een nieuwe.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 12:16 schreef mario390 het volgende:
beginnt er niet in zomer in
irgendeine land en reality?
Wat dan? en op welke zender?quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 12:33 schreef engine het volgende:
[..]
5 september begint er in Nederland een nieuwe.
Sbs 6quote:
Ik hou het in de gatenquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 12:53 schreef engine het volgende:
[..]
Sbs 6
Maar is nog niet heel veel over bekend.
RLS / Een Jaar Van Je Leven (vanaf najaar 2022 op SBS6)
Ja ik ook maar denk gewoon geduld hebben tot 5 september en dan maar zien wat het is.quote:
Minderquote:
Oh ja dat vertelde jequote:
Dat zeiden ze op de ehbo post ookquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 14:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan is het dus erger dan gedacht ...
en jaar is verrücktquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 12:53 schreef engine het volgende:
[..]
Sbs 6
Maar is nog niet heel veel over bekend.
RLS / Een Jaar Van Je Leven (vanaf najaar 2022 op SBS6)
Er zaten er mensen langer in bij DGK en Utopia dacht ikquote:
Veel te lang.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 14:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Utopia duurde toch ook meer dan een jaar
Vannacht over gedroomd. Kutbeestenquote:
Dat is waar.quote:
Ik moet ook elke dag een script doornemenquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 14:36 schreef chufi het volgende:
Het wordt tegenwoordig ook helemaal gescript ....
Ja dat was DGK en wel de leukste om ook on stream te volgenquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 14:33 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat is waar.
Drie jaar Big Brother gezien, maar toen had ik het wel gezien. De 1e Utopia was ik snel klaar mee.
Daarvoor had je dat nog met die Terror Jaap? Maar dat kon me ook niet echt boeien.
in argentinie is nu 0 gradenquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 14:36 schreef chufi het volgende:
Tis daar winter..quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 15:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
in argentinie is nu 0 graden
barbara van bb brasil is daar nu
op skivakantie
Dat zal wel jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 14:36 schreef chufi het volgende:
Stukjes van gezien wel. Was niet altijd even vriendelijkquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 14:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dat was DGK en wel de leukste om ook on stream te volgen
Ik weet het wel. En brasil ligt op de evenaar en is een tropisch landquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 15:05 schreef mario390 het volgende:
dat weest ik niet om dat
in brasil nu ook warm is
Je verwacht er geen sneeuw. Kan wel, in Marokko kan het ook sneeuwen en op die hoogte ligt het zuiden van Brazilië in principe...quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 15:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet het wel. En brasil ligt op de evenaar en is een tropisch land
In het westen tegen Chili aan heb je de Andes lopen en daar zit je dus op hoogtequote:Op dinsdag 2 augustus 2022 15:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Je verwacht er geen sneeuw. Kan wel, in Marokko kan het ook sneeuwen en op die hoogte ligt het zuiden van Brazilië in principe...
Op de laaggelegen gebieden is het veel zeldzamer idd.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 15:18 schreef chufi het volgende:
[..]
In het westen tegen Chili aan heb je de Andes lopen en daar zit je dus op hoogte
[ afbeelding ]
Daar ski je ook minder goedquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 15:27 schreef aloa het volgende:
[..]
Op de laaggelegen gebieden is het veel zeldzamer idd.
Ze gaan maandag in mijn hart krassenquote:
Eindelijkquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 16:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze gaan maandag in mijn hart krassen
1 nacht blijven, daarna naar huis.quote:
En een pilsje?quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 16:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
1 nacht blijven, daarna naar huis.
2 dagen rustig doen
1 week later weer sporten
Beter danquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 16:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, nog niet. De medicatie mag er nog niet meteen af.quote:
Hoe hard?quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 16:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zoiets...?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik gok dat ze er niet doorheen willenquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 16:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Zoiets...?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoop het voor jequote:Op dinsdag 2 augustus 2022 16:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik gok dat ze er niet doorheen willen
Mjah, zo wel maakt het allemaal toch niet meer uitquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 16:26 schreef maily het volgende:
[..]
Hoop het voor je![]()
Maar zonder dollen; succes!
Niet geschoten is altijd misquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 16:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, zo wel maakt het allemaal toch niet meer uit
Thx
Ook wel gaaf en bijzonder als je zoiets vangtquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 17:27 schreef chufi het volgende:
Wel ff schrikken van de bijvangst
[ twitter ]
17e eeuws blijkbaar.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 17:27 schreef chufi het volgende:
Wel ff schrikken van de bijvangst
[ twitter ]
Nee, want hij wil het aan het museum schenken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 17:31 schreef aloa het volgende:
[..]
17e eeuws blijkbaar.
Zal dat nog iets opleveren?
Is het sws niet al staats bezit?quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 17:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee, want hij wil het aan het museum schenken.
Kennelijk niet.quote:
(nos.nl)quote:Vissers mogen in principe hun vondsten houden. Ze hebben alleen een meldingsplicht en daaraan is voldaan.
Wat aardigquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 17:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee, want hij wil het aan het museum schenken.
Bestel je toch een pizzaquote:
Jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 18:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Bestel je toch een pizzaOf heb je al wat anders op het vuur staan?
Ding dongquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 18:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Zelf belegd met ham, salami, ui, knoflook, paprika, champis , mozzarella en blue cheese.
[ link | afbeelding ]
Ah, nou dat gaat vast ook wel smaken toch..quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 18:29 schreef drakin het volgende:
[..]
JaVeel groenvoer, salade en soep en nog wat
Morgen de andere helftquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 18:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah, nou dat gaat vast ook wel smaken toch..Dan morgen pizza eten?
Niks mis meequote:Op dinsdag 2 augustus 2022 18:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Zelf belegd met ham, salami, ui, knoflook, paprika, champis , mozzarella en blue cheese.
[ link | afbeelding ]
Klinkt toppie zelfsquote:
Stomquote:
Stuur alles maar hierheen danquote:
Yep, mag ook hierheenquote:
Lust het wel maar niet graag. Koop het nooit iig.quote:
Mijn trek in pizza is alweer weg, blue cheese bahquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 18:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah, nou dat gaat vast ook wel smaken toch..Dan morgen pizza eten?
Lekkere weglopende stinkkazenquote:
Zoiets idd..quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 18:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik ken er maar één die ik liever niet eet.[ link | afbeelding ]
ziet er niet uitquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 18:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik ken er maar één die ik liever niet eet.[ link | afbeelding ]
Hahaha ja ik kijk soms naar camenbert die bijna over datum is. Ik heb wel een plastic bakje daarvoor anders meurt je hele huis als je de koelkast opentrektquote:
Ja het beweegtquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 18:54 schreef pullup het volgende:
[..]
ziet er niet uitIs dat zo'n maden kaasje?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 18:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahaha ja ik kijk soms naar camenbert die bijna over datum is. Ik heb wel een plastic bakje daarvoor anders meurt je hele huis als je de koelkast opentrekt
Casu marzuquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 18:54 schreef drakin het volgende:
Nou begin ik steeds nieuwsgieriger te worden naar dat madenkaasje
Ja dat vreet ik ook nietquote:
Ik heb ooit een kaasje meegenomen van wintersport. En dat kaasje in (dacht ik) mijn witte skischoenen gedaan. Die waren niet van mij. Het duurde even dat een vriend het wel erg vond stinkenquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 18:56 schreef pullup het volgende:
[..]Ja dat is af en toe een probleem,. Het in de auto meenemen is ook nooit een goed idee
quote:De Voedsel- en Warenautoriteit heeft toegestaan dan 100 gram pindakaas één knaagdier haar mag bevatten. Dat is bij een pot van gemiddeld 350 gram dus 3 knaagdier haren. Bah.
Insecten: de NVWA heeft toegelaten dat 100 gram pindakaas 30 insect restanten mag bevatten. Dit kunnen vliegen, maden, spinnetjes en torretjes zijn. Gil je al?
Schimmelextracten: in pindakaas zitten schimmelresten. Weliswaar staat dit niet zo op het etiket vermeld, maar het product bevat aflatoxine. Aflatoxine is een natuurlijk gifstof, welke afkomstig is van schimmels. Deze gifstof is gevaarlijk en kankerverwekkend, waardoor producten maar een maximale hoeveelheid mogen bevatten.
Ik had ook niet op jou gerekendquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 18:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Mijn trek in pizza is alweer weg, blue cheese bah
Ja nou dat soort berichten boeit me echt niet. Zo kan je alles wel onder een loep leggen. Of je moet je eigen eten gaan produceren.quote:
Daar zitten ook beestjes inquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 19:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja nou dat soort berichten boeit me echt niet. Zo kan je alles wel onder een loep leggen. Of je moet je eigen eten gaan produceren.
Ach wat een kul.quote:
Dat zal ik dan nog wel proberen..quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 18:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Das ook wel lekker , de honing uitvoering voor in de salade ...
quote:
Ja, dat zijn wel de lekkerstequote:Op dinsdag 2 augustus 2022 19:23 schreef Soury het volgende:
Ik heb een patatje op de markt gegeten vanmiddag. Zo lekker van verse aardappels gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |