Wat een debiel. Hopelijk in zijn eigen tuin.quote:Op maandag 1 augustus 2022 15:11 schreef aloa het volgende:
Iemand hier in de buurt heeft eten buiten gegooid denk ik.
Dat gebeurt hier regelmatig ...quote:Op maandag 1 augustus 2022 15:11 schreef aloa het volgende:
Iemand hier in de buurt heeft eten buiten gegooid denk ik.
Deze is ook leuk als je 'm een keer of drie achterelkaar leest: "TOEGANGSBEWIJS ONGEVRAAGD TONEN"quote:
quote:Op maandag 1 augustus 2022 18:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Deze is ook leuk als je 'm een keer of drie achterelkaar leest: "TOEGANGSBEWIJS ONGEVRAAGD TONEN"
It het noait wat weest en it sal noait wat wurde.quote:
Altijd hetzelfde met Liwwadden.quote:Op maandag 1 augustus 2022 19:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
It het noait wat weest en it sal noait wat wurde.
In het Fries ja.quote:
Maar wat is Liwwadden dan?quote:Op maandag 1 augustus 2022 19:48 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
In het Fries ja.
De Friese steden hebben een eigen dialect dat weer heel anders is.
Waar is FF als je hem nodig hebtquote:
Stadsfriesquote:
Is die nog steeds op vakantie?quote:
Die ging met een luchtballon rond de aardequote:
Geen idee eigenlijkquote:
Ik wist niet dat daar ook nog verschil in zat.quote:Op maandag 1 augustus 2022 19:55 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Stadsfries![]()
Het is aan het verdwijnen. Mijn vader kent het nog wel.
Ik mag dan wel een Friese naam hebben , maar die details weet ik verder nietquote:Op maandag 1 augustus 2022 19:48 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
In het Fries ja.
De Friese steden hebben een eigen dialect dat weer heel anders is.
Bassie doet toch even niet mee:quote:Op maandag 1 augustus 2022 19:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik mag dan wel een Friese naam hebben , maar die details weet ik verder niet
Ja las hetquote:Op maandag 1 augustus 2022 19:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bassie doet toch even niet mee:
https://www.nu.nl/voetbal(...)kaart-tegen-psv.html
Makkelijk geld verdienenquote:Op maandag 1 augustus 2022 19:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bassie doet toch even niet mee:
https://www.nu.nl/voetbal(...)kaart-tegen-psv.html
Nog steeds op het strafbankje dus.quote:
Bij bans zou je eigenlijk vet in de min moeten gaanquote:
sws die grafiek is gebaseerd op vage normen en waardenquote:Op maandag 1 augustus 2022 20:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Bij bans zou je eigenlijk vet in de min moeten gaan
Ja dat lijkt nergens opquote:Op maandag 1 augustus 2022 20:03 schreef chufi het volgende:
[..]
sws die grafiek is gebaseerd op vage normen en waarden
Al een jaartje of 4 jaquote:Op maandag 1 augustus 2022 20:07 schreef chufi het volgende:
Is nog steeds in experimentele fase toch
Wij zijn in strijd met elkaarquote:Op maandag 1 augustus 2022 20:07 schreef chufi het volgende:
Is nog steeds in experimentele fase toch
Oh en nu ?quote:Op maandag 1 augustus 2022 20:11 schreef engine het volgende:
[..]
Wij zijn in strijd met elkaar![]()
[ afbeelding ]
Zorgen dat je niet geband wordtquote:
Dit moeten jullie maar eens uitvechtenquote:
Yep. We gaan hem hier vast weer zien over een maandje zoietsquote:
3 maanden vakantie zoiets.quote:Op maandag 1 augustus 2022 19:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk
Hij was er af en toe, en dan heel veel
Heb je het bijgehouden?quote:Op maandag 1 augustus 2022 21:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Yep. We gaan hem hier vast weer zien over een maandje zoiets
Ik heb in die tijd in een bepaald topic in ONZ gepost en gelezenquote:
quote:Op maandag 1 augustus 2022 21:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb in die tijd in een bepaald topic in ONZ gepost en gelezen
Best langquote:
Hij kreeg em niet voor niets. Maar nog een paar weken en dan zal je hem hier wel weer zienquote:Op maandag 1 augustus 2022 21:32 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Wist ook wel dat het 3 maanden was.
Hopelijk morgen. Die onzin heeft wel weer lang genoeg geduurd.
Wel gekregen voor niets maar dat is niks bijzonders.quote:Op maandag 1 augustus 2022 21:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij kreeg em niet voor niets. Maar nog een paar weken en dan zal je hem hier wel weer zien
2 maanden, vroeger moest je voor een ban echt wat gedaan hebben. Tegenwoordig krijg je er al één om niets.quote:Op maandag 1 augustus 2022 21:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Eigen schuld . Geen medelijden mee
Typisch gevalletje man3quote:Op maandag 1 augustus 2022 21:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Eigen schuld . Geen medelijden mee
Typisch gevalletje als soury die een permban kreeg..quote:
Hij ging veel te ver , het is te hopen dat hij er van leert . Sommige van mijn bans waren ook terecht .quote:Op maandag 1 augustus 2022 21:36 schreef engine het volgende:
[..]
Wel gekregen voor niets maar dat is niks bijzonders.
Daar ben ik het niet mee eens.quote:Op maandag 1 augustus 2022 21:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
2 maanden, vroeger moest je voor een ban echt wat gedaan hebben. Tegenwoordig krijg je er al één om niets.
Dat is dan jouw meningquote:Op maandag 1 augustus 2022 21:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij ging veel te ver , het is te hopen dat hij er van leert . Sommige van mijn bans waren ook terecht .
Ik kan je wel zeggen dat ik er van heb geleerd, en dat ik er bij sommige mensen op terug ben gekomen en mijn excuses heb aangeboden.
Waarom ik een onz ban heb gekregen is mij ook een raadsel. Het zal mij ondertussen ook echt aan mijn reet oxideren.quote:
Die mensen neem ik niet zo serieusquote:
JIj wil ook binnenkort?quote:Op maandag 1 augustus 2022 21:46 schreef engine het volgende:
Kijk eens wat ze hier allemaal mod maken....echt hou op hoor
Geen idee over wie jij het precies hebt, maar ik heb toch echt dingen gelezen die zo niet okay waren, Maar gelukkig waren/zijn er een hoop schaapjes die hem maar al te graag verdedigen .quote:Op maandag 1 augustus 2022 21:45 schreef engine het volgende:
[..]
Die mensen neem ik niet zo serieusWel zonde dat ze hun eigen forum naar de klote helpen.
Ik vrees dat ik net niet kinderachtig genoeg benquote:
Ja prima. Ik ken hem als een fijne user en een paar scheldwoorden vind ik niet zo erg. Zou niet weten wat voor heftigs jij gelezen hebt.quote:Op maandag 1 augustus 2022 21:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Geen idee over wie jij het precies hebt, maar ik heb toch echt dingen gelezen die zo niet okay waren, Maar gelukkig waren/zijn er een hoop schaapjes die hem maar al te graag verdedigen .
Idd, hij en ik zeggen ook wel eens lul tegen elkaar. Ligt net aan de kontext, iig lachen we er beide om.quote:Op maandag 1 augustus 2022 21:49 schreef engine het volgende:
[..]
Ja prima. Ik ken hem als een fijne user en een paar scheldwoorden vind ik niet zo erg. Zou niet weten wat voor heftigs jij gelezen hebt.
Mooi toch.quote:Op maandag 1 augustus 2022 21:49 schreef engine het volgende:
[..]
Ja prima. Ik ken hem als een fijne user en een paar scheldwoorden vind ik niet zo erg. Zou niet weten wat voor heftigs jij gelezen hebt.
Maar zou je het willen?quote:Op maandag 1 augustus 2022 21:47 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik net niet kinderachtig genoeg ben
Jawelquote:
Nee. Je stuurt even een aanmeldingsmail en je bent mod. Zijn meer mods dan users op dit forum. Dan blijf ik liever speciaalquote:
Wij weten, gelukkig hebben we hier wel een toffe mod.quote:Op maandag 1 augustus 2022 22:01 schreef engine het volgende:
[..]
Nee. Je stuurt even een aanmeldingsmail en je bent mod. Zijn meer mods dan users op dit forum. Dan blijf ik liever speciaal
Nou danquote:Op maandag 1 augustus 2022 22:01 schreef engine het volgende:
[..]
Nee. Je stuurt even een aanmeldingsmail en je bent mod. Zijn meer mods dan users op dit forum. Dan blijf ik liever speciaal
Hebben wij nog een mod ja? Al maanden niet gezien geloof ikquote:Op maandag 1 augustus 2022 22:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wij weten, gelukkig hebben we hier wel een toffe mod.
Dat is nog een reden om geen mod te worden. Schijnbaar heb je dan ineens een beperkte internet verbinding.quote:Op maandag 1 augustus 2022 22:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hebben wij nog een mod ja? Al maanden niet gezien geloof ik
Kan je nagaan hoe goed ze isquote:Op maandag 1 augustus 2022 22:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hebben wij nog een mod ja? Al maanden niet gezien geloof ik
quote:Op maandag 1 augustus 2022 22:09 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is nog een reden om geen mod te worden. Schijnbaar heb je dan ineens een beperkte internet verbinding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |