Wat een debiel. Hopelijk in zijn eigen tuin.quote:Op maandag 1 augustus 2022 15:11 schreef aloa het volgende:
Iemand hier in de buurt heeft eten buiten gegooid denk ik.
Dat gebeurt hier regelmatig ...quote:Op maandag 1 augustus 2022 15:11 schreef aloa het volgende:
Iemand hier in de buurt heeft eten buiten gegooid denk ik.
Deze is ook leuk als je 'm een keer of drie achterelkaar leest: "TOEGANGSBEWIJS ONGEVRAAGD TONEN"quote:
quote:Op maandag 1 augustus 2022 18:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Deze is ook leuk als je 'm een keer of drie achterelkaar leest: "TOEGANGSBEWIJS ONGEVRAAGD TONEN"
It het noait wat weest en it sal noait wat wurde.quote:
Altijd hetzelfde met Liwwadden.quote:Op maandag 1 augustus 2022 19:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
It het noait wat weest en it sal noait wat wurde.
In het Fries ja.quote:
Maar wat is Liwwadden dan?quote:Op maandag 1 augustus 2022 19:48 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
In het Fries ja.
De Friese steden hebben een eigen dialect dat weer heel anders is.
Waar is FF als je hem nodig hebtquote:
Stadsfriesquote:
Is die nog steeds op vakantie?quote:
Die ging met een luchtballon rond de aardequote:
Geen idee eigenlijkquote:
Ik wist niet dat daar ook nog verschil in zat.quote:Op maandag 1 augustus 2022 19:55 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Stadsfries![]()
Het is aan het verdwijnen. Mijn vader kent het nog wel.
Ik mag dan wel een Friese naam hebben , maar die details weet ik verder nietquote:Op maandag 1 augustus 2022 19:48 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
In het Fries ja.
De Friese steden hebben een eigen dialect dat weer heel anders is.
Bassie doet toch even niet mee:quote:Op maandag 1 augustus 2022 19:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik mag dan wel een Friese naam hebben , maar die details weet ik verder niet
Ja las hetquote:Op maandag 1 augustus 2022 19:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bassie doet toch even niet mee:
https://www.nu.nl/voetbal(...)kaart-tegen-psv.html
Makkelijk geld verdienenquote:Op maandag 1 augustus 2022 19:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bassie doet toch even niet mee:
https://www.nu.nl/voetbal(...)kaart-tegen-psv.html
Nog steeds op het strafbankje dus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |