Nee dat zijn de broodjes Kebab die hij er weer af moet trainen de komende 5 maanden.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heeft iedereen nu een kogelwerend vest?
Wat een hilarische grap welquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 22:04 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nee dat zijn de broodjes Kebab die hij er weer af moet trainen de komende 5 maanden.
Vrij weinig, ik vind het alleen wel een vreselijke gozer.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 22:14 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Benieuwd wat pietje er van vindt
Racist.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 07:42 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Vrij weinig, ik vind het alleen wel een vreselijke gozer.
Nah, tegen Fortuna kan je hem beter laten staan. Als je hem nu wisselt kan je hem afschrijven voor de rest van het seizoen. zie Scherpen...quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 11:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb Gorter gewoon nog te weinig gezien voor een oordeel maar zaterdag was gewoon heel slecht, dan is het aan de trainer om hem vanaf Fortuna voorlopig niet op te stellen en hij dus gewoon afgebrand is of deze wedstrijd als een incident te beschouwen, ben benieuwd.
Mertens was toch linksbuiten?quote:Op woensdag 3 augustus 2022 10:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
dan is Antony wel op weg naar ManU lijkt me
Dan komen ze toch niet uit bij Mertens.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 10:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
dan is Antony wel op weg naar ManU lijkt me
Geweldige voetballerquote:Op woensdag 3 augustus 2022 09:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar snap ik nou helemaal niks van.
Ik vind het ook een bijzonder vervelende gozer.
lIjkt me er eentje die lang mee gaat.quote:
weet ik niet eens meer maar waarom zou je hem erbij halen dan, dat is toch alleen als er iemand weggaat voorinquote:
Klopt de Spaanse media rept hier over, in Nijmegen vraagt men zich af of men het geld niet beter kan besteden aan een scorende spits in plaats van een dure keeper omdat Branderhorst zich afgelopen seizoen prima bewezen heeft daar, aan de andere kant is het natuurlijk wel een stuntquote:Op woensdag 3 augustus 2022 12:56 schreef Malavita het volgende:
Cilissen wellicht naaar NEC, dan kan men weer gerust ademhalen hier.
Die tuinkabouter zou ik niet in een Feyenoord shirt willen zien, wat Ajax daar in ziet snap ik nietquote:
De helemaal niet gewenste ........quote:
ben benieuwd naar die Sanchez, wisselende verhalen...quote:Op woensdag 3 augustus 2022 15:02 schreef TheVulture het volgende:
Jorge Sanchez incoming aldus de Telegraaf
Dan is de RB in ieder geval binnen.... Schuurs mag blijkbaar niet weg omdat ie de komende weken nodig is ivm schorsingen van Alvarez en Bassey
Ajax speelt toch alleen eredivisie in deze periode?quote:Op woensdag 3 augustus 2022 15:02 schreef TheVulture het volgende:
Dan is de RB in ieder geval binnen.... Schuurs mag blijkbaar niet weg omdat ie de komende weken nodig is ivm schorsingen van Alvarez en Bassey
Lekker man, weer wat Zuid-Amerikaans gif. Kan iig al een stuk beter voetballen dan Rensch.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 15:02 schreef TheVulture het volgende:
Klinkt wel realistisch moet ik zeggen.quote:Laat ik nou serieus 2 mensen kennen die héél dicht bij Ajax (1) rondlopen. Partner van jeugdtrainer op de toekomst en iemand die spitsentrainer / techniek trainer en manager is geweest in periode Jonk bij de jeugd.
Hij kwam totaal niet fit binnen en is niet topfit (volgens normen Ajax). Daarom individuele training en niet bij selectie training. Pret Plant beweerde gisteren dat hij TOPFIT zou zijn : nou niet dus , anders was hij wel gewoon bij selectie gezeten.
En hij is weldegelijk al te laat geweest.
Goed in de groep liggen ?
Hmmmm vraag eens aan Daley Blind ! (nu heeft die sowieso een schurfthekel aan gasten die meer tijd in kleedkamer besteden aan social media dan aan sociale contacten).
Dit moet haast wel waar zijn bedankt voor deze info we doen er niks mee.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 17:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Reactie op VI over de situatie Ihattaren:
[..]
Klinkt wel realistisch moet ik zeggen.
Leuk bedacht @Smoofiequote:Op woensdag 3 augustus 2022 17:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Post zulk ontzagwekkende bagger niet meer.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 17:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Haakte een beetje af toen die over Daley Blind begonquote:Op woensdag 3 augustus 2022 17:50 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Vond het toch vrij realistisch klinken.
Ok ik ga al.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 17:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Post zulk ontzagwekkende bagger niet meer.
Blijf anders gewoon weg uit Ajax topic. Je hebt toch niks met Ajax
Zin inquote:Op donderdag 4 augustus 2022 06:29 schreef manny het volgende:
Klaiber lijkt te vertrekken.
Bijna weekend mannen, dan gaan we van start.
Wat een onzinquote:Op woensdag 3 augustus 2022 11:28 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Mertens is een strontvervelende voetballer met een Belgisch minderwaardigheidscomplex. Daar maak je niemand blij mee.
Laat zien danquote:Op donderdag 4 augustus 2022 07:42 schreef Malavita het volgende:
mysterieuze post op de socials van Ajax.
Toren van Pisa incomingquote:Op donderdag 4 augustus 2022 07:42 schreef Malavita het volgende:
mysterieuze post op de socials van Ajax.
https://www.ajax.nl/artik(...)onkerblauw-uittenue/quote:Op donderdag 4 augustus 2022 10:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Idd. Is nog niet gepresenteerd. Vorig jaar niet gebeurd bij Vitesse uit
Fotootje erbij. Niks mis mee.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 14:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gevoel haha
Netto is met tonnetje extra over brug gekomen zeker
Mooi van ver, verre van mooi.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 15:01 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Van een afstandje mooi, lelijk van dichtbij.
Dat was het al toen ze Overmars een baan aanbodenquote:Op donderdag 4 augustus 2022 17:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Antwerp is nu al een ontzettende kutclub.
Touché.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 17:51 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dat was het al toen ze Overmars een baan aanboden
Wat een onzinnige mening.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 22:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
En goud op voetbalshirts is per definitie zielig.
We leven gelukkig in een vrij land en geen dictatuur zoals China.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 23:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat mag jij natuurlijk vinden.
Godzijdank.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 23:36 schreef KingRoland het volgende:
[..]
We leven gelukkig in een vrij land en geen dictatuur zoals China.
Jij vindt het shirt van Ajax niet mooi?quote:Op donderdag 4 augustus 2022 22:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vind de boordjes zo lelijk.
En goud op voetbalshirts is per definitie zielig.
Ik heb niets tegen het thuisshirt, ik vind het mooi dat Ajax daarin redelijk constant is maar wel subtiel moderniseert. Erg sterk van ze. Ik vind de trainingslijn (is die al vernieuwd?) ook prima, op het goud na.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 00:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij vindt het shirt van Ajax niet mooi?
Ik vind dit zo'n leuke rubriek.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 23:36 schreef Shreyas het volgende:
Laten we hopen dat er nog een centrale verdediger bijkomt. Het kan natuurlijk niet dat je 100 miljoen in je voorhoede hebt zitten en achterin moet spelen met spelers als Rensch, Schuurs, Magallan, Klaiber en Pierie.
Timber is prima maar mist lengte en is ook qua timing niet goed genoeg om luchtduels te winnen en Blind al helemaal niet.
Volgensmij mis je een (vrij essentiële) naam. Bassie en Timber gaat prima zijn als centraal duo met Schuurs als vervanging.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 23:36 schreef Shreyas het volgende:
Laten we hopen dat er nog een centrale verdediger bijkomt. Het kan natuurlijk niet dat je 100 miljoen in je voorhoede hebt zitten en achterin moet spelen met spelers als Rensch, Schuurs, Magallan, Klaiber en Pierie.
Timber is prima maar mist lengte en is ook qua timing niet goed genoeg om luchtduels te winnen en Blind al helemaal niet.
je kent Shreyas nog niet?quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 09:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Volgensmij mis je een (vrij essentiële) naam. Bassie en Timber gaat prima zijn als centraal duo met Schuurs als vervanging.
Het is een act maar de verdediging is inderdaad wel wat klein.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 00:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind dit zo'n leuke rubriek.
Blijkbaar hebben ze Blind ook gevraagd en konden ze zelfs meer bieden dan Ajax. (lol)quote:Op donderdag 4 augustus 2022 14:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gevoel haha
Netto is met tonnetje extra over brug gekomen zeker
Dan vind ik het beetje treurig wat ze allemaal gehaald hebben tot zover, als ze zoveel budget hebben...quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 09:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben ze Blind ook gevraagd en konden ze zelfs meer bieden dan Ajax. (lol)
Klopt hoor, al zal het ook niet de meest geliefde bestemming van voetballers zijn.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 11:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan vind ik het beetje treurig wat ze allemaal gehaald hebben tot zover, als ze zoveel budget hebben...
als ze volgend seizoen weer komen misschien toch overwegenquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 09:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben ze Blind ook gevraagd en konden ze zelfs meer bieden dan Ajax. (lol)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |