Wat een onzinnige mening.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 22:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
En goud op voetbalshirts is per definitie zielig.
We leven gelukkig in een vrij land en geen dictatuur zoals China.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 23:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat mag jij natuurlijk vinden.
Godzijdank.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 23:36 schreef KingRoland het volgende:
[..]
We leven gelukkig in een vrij land en geen dictatuur zoals China.
Jij vindt het shirt van Ajax niet mooi?quote:Op donderdag 4 augustus 2022 22:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vind de boordjes zo lelijk.
En goud op voetbalshirts is per definitie zielig.
Ik heb niets tegen het thuisshirt, ik vind het mooi dat Ajax daarin redelijk constant is maar wel subtiel moderniseert. Erg sterk van ze. Ik vind de trainingslijn (is die al vernieuwd?) ook prima, op het goud na.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 00:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij vindt het shirt van Ajax niet mooi?
Ik vind dit zo'n leuke rubriek.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 23:36 schreef Shreyas het volgende:
Laten we hopen dat er nog een centrale verdediger bijkomt. Het kan natuurlijk niet dat je 100 miljoen in je voorhoede hebt zitten en achterin moet spelen met spelers als Rensch, Schuurs, Magallan, Klaiber en Pierie.
Timber is prima maar mist lengte en is ook qua timing niet goed genoeg om luchtduels te winnen en Blind al helemaal niet.
Volgensmij mis je een (vrij essentiële) naam. Bassie en Timber gaat prima zijn als centraal duo met Schuurs als vervanging.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 23:36 schreef Shreyas het volgende:
Laten we hopen dat er nog een centrale verdediger bijkomt. Het kan natuurlijk niet dat je 100 miljoen in je voorhoede hebt zitten en achterin moet spelen met spelers als Rensch, Schuurs, Magallan, Klaiber en Pierie.
Timber is prima maar mist lengte en is ook qua timing niet goed genoeg om luchtduels te winnen en Blind al helemaal niet.
je kent Shreyas nog niet?quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 09:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Volgensmij mis je een (vrij essentiële) naam. Bassie en Timber gaat prima zijn als centraal duo met Schuurs als vervanging.
Het is een act maar de verdediging is inderdaad wel wat klein.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 00:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind dit zo'n leuke rubriek.
Blijkbaar hebben ze Blind ook gevraagd en konden ze zelfs meer bieden dan Ajax. (lol)quote:Op donderdag 4 augustus 2022 14:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gevoel haha
Netto is met tonnetje extra over brug gekomen zeker
Dan vind ik het beetje treurig wat ze allemaal gehaald hebben tot zover, als ze zoveel budget hebben...quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 09:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben ze Blind ook gevraagd en konden ze zelfs meer bieden dan Ajax. (lol)
Klopt hoor, al zal het ook niet de meest geliefde bestemming van voetballers zijn.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 11:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan vind ik het beetje treurig wat ze allemaal gehaald hebben tot zover, als ze zoveel budget hebben...
als ze volgend seizoen weer komen misschien toch overwegenquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 09:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben ze Blind ook gevraagd en konden ze zelfs meer bieden dan Ajax. (lol)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |