Graag gedaan.quote:Op maandag 1 augustus 2022 12:23 schreef GGMM het volgende:
Bedankt voor het constant aanpassen van de TT SkedJe bent een topper
En er is niets aan te doen?quote:Op maandag 1 augustus 2022 12:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij is ook tyfusirritant (vandaag)
Ik begin steeds meer het idee te krijgen dat VBL een opvangcentrum voor mensen met een rugzakje is.
Een soort Prem.quote:Op maandag 1 augustus 2022 12:30 schreef Sked het volgende:
Op Voetbalzone zou @:PietjePuk2000 een van de meest intelligente figuren zijn.
Het is een verschrikking ja.quote:Op maandag 1 augustus 2022 12:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het gaat niet tegen regels in dus ik ben bang van niet.
Het is alleen strontirritant.
Eerder een soort Dirk Kuijt bij Ziggo Sport.quote:
Laat me raden, je gaat net als alle andere paupers lekker vroeg.quote:Op maandag 1 augustus 2022 12:39 schreef onlogisch het volgende:
Morgen op vakantie boys. Mijn onderzoek naar #Schiphol-capriolen heeft zijn vruchten afgeworpen @:GGMM @:maxi-mus @:Scrummie @:Caland @:Lange_Lans
Zouden jullie het op prijs stellen als ik via Twitter live verslag doe morgen???
Zijn gedrag is toch regelmatig als spam te beschouwen? Ik vind hem sowieso vaak ruzie zoeken. Alhoewel het een beetje lastig is of het ‘genoeg’ is om echt in te grijpen natuurlijk.quote:Op maandag 1 augustus 2022 12:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het gaat niet tegen regels in dus ik ben bang van niet.
Het is alleen strontirritant.
Ja graag, altijd al willen weten hoe paupers op vakantie gaan. Wie past er op de katten?quote:Op maandag 1 augustus 2022 12:39 schreef onlogisch het volgende:
Morgen op vakantie boys. Mijn onderzoek naar #Schiphol-capriolen heeft zijn vruchten afgeworpen @:GGMM @:maxi-mus @:Scrummie @:Caland @:Lange_Lans
Zouden jullie het op prijs stellen als ik via Twitter live verslag doe morgen???
Geniet van jullie vakantie ouwe reus.quote:Op maandag 1 augustus 2022 12:39 schreef onlogisch het volgende:
Oh ik ook niet trouwens.quote:Op maandag 1 augustus 2022 12:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geniet van jullie vakantie ouwe reus.
En ik volg je niet op Twitter dus dat maakt mij niet zoveel uit.
Dat je na jaren Fok pas 'dat idee krijgt' zegt veel over jou.quote:Op maandag 1 augustus 2022 12:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij is ook tyfusirritant (vandaag)
Ik begin steeds meer het idee te krijgen dat VBL een opvangcentrum voor mensen met een rugzakje is.
Een vriendin (geen pics)quote:Op maandag 1 augustus 2022 12:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja graag, altijd al willen weten hoe paupers op vakantie gaan. Wie past er op de katten?
quote:
Wel godverdommequote:Op maandag 1 augustus 2022 12:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geniet van jullie vakantie ouwe reus.
En ik volg je niet op Twitter dus dat maakt mij niet zoveel uit.
quote:Op maandag 1 augustus 2022 12:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zijn gedrag is toch regelmatig als spam te beschouwen? Ik vind hem sowieso vaak ruzie zoeken. Alhoewel het een beetje lastig is of het ‘genoeg’ is om echt in te grijpen natuurlijk.
Veel plezier makker. Kom gewoon vier uur van te voren, dan is het wel te doen, het duurt wel echt teringlang maar vond de sfeer twee weken terug gemoedelijk.quote:Op maandag 1 augustus 2022 12:39 schreef onlogisch het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |