Nu al aan het bier Ply neem maar beter een bakkiequote:
O dacht dat ik laatste post had. Zeg maar welke tt je wil dan kijk ik wel of ik hem wil aanpassenquote:Op maandag 1 augustus 2022 09:41 schreef Maanvis het volgende:
nou je hebt geen tijd om te klikken wel om heel snel een topique te kapen
Gezelligquote:Op maandag 1 augustus 2022 09:44 schreef PLY het volgende:
[..]
Denk al aan vanavond, bbq bij dorpscafe
iets met dts natuurlijkquote:Op maandag 1 augustus 2022 09:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dacht dat ik laatste post had. Zeg maar welke tt je wil dan kijk ik wel of ik hem wil aanpassen
Ik heb even gekeken, ik had gewoon laatste postquote:
ja maar je had het druk zei je hequote:Op maandag 1 augustus 2022 09:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken, ik had gewoon laatste post
Dat heb ik niet gezegdquote:
te druk om te klikken, niet om te kapen dusquote:
Er is niets gekaapt had niet eens door dat we al zo ver warenquote:Op maandag 1 augustus 2022 10:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
te druk om te klikken, niet om te kapen dus
maarja maakt niet uit scheelt weer een Paulgod tt
jij was gewoon te snelquote:Op maandag 1 augustus 2022 10:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er is niets gekaapt had niet eens door dat we al zo ver waren
Ik zou zeggen als je de TT wil zelf beter opletten
Dus..... was jij te langzaamquote:
ik zat er echt op te wachten en alleen het naar boven scrollen duurde 5 seconden, en in die 5 seconden had jij al op open nieuw deel gekliktquote:
quote:Op maandag 1 augustus 2022 10:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik zat er echt op te wachten en alleen het naar boven scrollen duurde 5 seconden, en in die 5 seconden had jij al op open nieuw deel geklikt
ja tuurlijk waarom denk je dat ik vannacht zoveel postte, omdat ik m zelf vol wilde posten voor paul wakker wasquote:
Geen last gehad van m'n klauterpartij op het hexenpfad iig.quote:
NOu op voor de volgende ronde danquote:Op maandag 1 augustus 2022 10:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja tuurlijk waarom denk je dat ik vannacht zoveel postte, omdat ik m zelf vol wilde posten voor paul wakker was
Dat is een goed teken. Heb je het leuk gehad?quote:Op maandag 1 augustus 2022 10:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
Geen last gehad van m'n klauterpartij op het hexenpfad iig.
iddquote:
JA JIJquote:
op je balk onquote:
Wat een hobbyquote:Op maandag 1 augustus 2022 16:34 schreef PLY het volgende:
https://www.tiktok.com/@:(...)?_t=8UTLghV1Bx7&_r=1
Verdachtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |