Het jaar 2500 of 3000 en dan zijn al deze huidige problemen allang weer gladgetrokken...quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 11:30 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Weet ik. Gelukkig ben jij niet leidinggevend hierin en zijn er mensen die dat wel zien gebeuren, en iig plannen en scenario's aan het maken zijn voor als het gebeurd.
Ja, daar wel inderdaad... maar aan de kust? Daar zie ik meer dat ze zand gaan opspuiten en duinen verstevigen...quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 11:30 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat doet Nederland al. Met name rondom de grote rivieren.
En waarom is het gladgetrokken denk je? Omdat mensen zo op hun stoel voor de TV gingen zitten en riepen " Ah kijk die klimaatgekkies allemaal hysterisch doen!" terwijl ze een pils naar binnen werkenquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 11:33 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Het jaar 2500 of 3000 en dan zijn al deze huidige problemen allang weer gladgetrokken...
Preventieparadoxquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 11:36 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
En waarom is het gladgetrokken denk je? Omdat mensen zo op hun stoel voor de TV gingen zitten en riepen " Ah kijk die klimaatgekkies allemaal hysterisch doen!" terwijl ze een pils naar binnen werken
Of is het gladgetrokken omdat duizenden wetenschappers en engineers ver van te voren al onderzoek deden, plannen maakte en deze uitvoerden.
Als we niks doen is het tegen die tijd waarschijnlijk wel opgelost. Niet op de manier die je zou willen en waarschijnlijk zonder mensen (of überhaupt aarde), maar tochquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 11:36 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
En waarom is het gladgetrokken denk je? Omdat mensen zo op hun stoel voor de TV gingen zitten en riepen " Ah kijk die klimaatgekkies allemaal hysterisch doen!" terwijl ze een pils naar binnen werken
Of is het gladgetrokken omdat duizenden wetenschappers en engineers ver van te voren al onderzoek deden, plannen maakte en deze uitvoerden.
We gaan zien wat ervan terecht komt... voorlopig nog nix zo blijkt...quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 11:36 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
De vraag is hoe erg is het... (ben met je eens dat klimaat altijd verandert... al sinds het begin der tijden!)quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 11:49 schreef Nattekat het volgende:
Mensen die klimaatverandering niet serieus nemen neem ik niet zo serieus.
het is hier boven de 70% echt pleuris benauwdquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 14:54 schreef INViCTuS het volgende:
Luchtvochtigheid is hier nu maar ongeveer 42%. Dat is nog goed te doen
Hier rond de 40/45. op zich net te doenquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 19:45 schreef Predator40 het volgende:
[..]
het is hier boven de 70% echt pleuris benauwd
Het is rond deze tijd nog 27 graden in het binnenland....quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:14 schreef quirina het volgende:
Ik vind het nog een tikje koud eigenlijk.
zit je op een eiland?quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:14 schreef quirina het volgende:
Ik vind het nog een tikje koud eigenlijk.
Ik heb mezelf binnen opgesloten bij de airco vandaag en kan dit niet bevestigen. Al moet ik zeggen dat ik het vanmiddag op de fiets totaal niet lekker vond, ook al was het maar 25 graden.quote:
22 hier. primaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |