Grappig dat gemtrails anno 2022 nog steeds een ding zijnquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 09:47 schreef aloa het volgende:
Ik hoop toch altijd dat dit soort mensen niet serieus zijn![]()
[ twitter ]
Deze vrouw heeft echt geen idee. Er ligt helemaal niet meer ijs dan ooit. Deze eeuw is het zelfs niet boven het gemiddelde geweest.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 10:03 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dit had ik ook gelezen, dit gaat volgens mij over 'tijdelijk' ijs... dat zogenaamde permafrost wordt geloof ik wel nog steeds minder... maarja, of dat nu erg of niet erg is weet ik ook niet...
Kan het lekker doortochten binnenquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 10:04 schreef Nattekat het volgende:
Waarom kan het op dit soort dagen nou nooit eens redelijk windstil zijn? Weer windkracht 4.
Oh man, die tijden dat het nog vermakelijk was om op het Niburuforum te lezenquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 10:07 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Grappig dat gemtrails anno 2022 nog steeds een ding zijn
Zie trouwens, en tot mijn verbazing, dat #gemtrails regelmatig ook trending is op twitter.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 10:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh man, die tijden dat het nog vermakelijk was om op het Niburuforum te lezen
HAARP en chemtrails en alles.
Lekker warmere lucht naar binnen laten ja?quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 10:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Kan het lekker doortochten binnen
https://www.vrt.be/vrtnws(...)noordpool-als-in-19/quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 10:08 schreef aloa het volgende:
[..]
Deze vrouw heeft echt geen idee. Er ligt helemaal niet meer ijs dan ooit. Deze eeuw is het zelfs niet boven het gemiddelde geweest.
Dit soort berichten zou je echt moeten weren van twitter, want mensen geloven het ook nog
Wacht maar op morgen. Grote kans dat het dauwpunt zelfs de 20 gaat bereiken in delen van het land.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 10:21 schreef Predator40 het volgende:
geen zuchtje wind in de nacht en nog steeds pleuris benauwd.......bleh
Ja ok, als het binnen al onder de 20 is ofzo hoeft dat niet. Hier is het binnen en buiten grofweg 21-22, dus dan sowieso lekker frisse lucht naar binnenquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 10:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lekker warmere lucht naar binnen laten ja?
Als het daarmee binnen van heet naar warm gaat, primaquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 10:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lekker warmere lucht naar binnen laten ja?
Gelukkig krijgt ze amper reacties en hartjes.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 10:05 schreef MichaelPallada het volgende:
[..]
Ik heb eens gescrolled door de posts, mijn god, alleen maar conspiracy theories. Niets anders dan dat. Lijkt mij verschrikkelijk om zo te leven... 😕
Hier is het zowel binnen als buiten 24 gradenquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 10:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja ok, als het binnen al onder de 20 is ofzo hoeft dat niet. Hier is het binnen en buiten grofweg 21-22, dus dan sowieso lekker frisse lucht naar binnen
Niet elk jaar is hetzelfde. Maar hier heel duidelijk te zien. De eerste is het ijs van 1979 tot 2007. Op de 2e de jaren 2007 tot nu.quote:
Nee, opdonderen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 10:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wacht maar op morgen. Grote kans dat het dauwpunt zelfs de 20 gaat bereiken in delen van het land.
quote:
We gaan zien waar het naartoe gaat... Op dit moment wordt het minder maar wie zegt ons dat het over 10 of 15 jaar waar anders ligt....quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 10:44 schreef aloa het volgende:
[..]
Niet elk jaar is hetzelfde. Maar hier heel duidelijk te zien. De eerste is het ijs van 1979 tot 2007. Op de 2e de jaren 2007 tot nu.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
GEMTrails als in het weermodel GEM?quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 10:11 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zie trouwens, en tot mijn verbazing, dat #gemtrails regelmatig ook trending is op twitter.
Kom op Prins Charles en Al Gore. We hebben genoeg wetenschappelijke literatuur over dit onderwerp. De wetenschap is ook constant in ontwikkeling.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 10:58 schreef Bocaj het volgende:
[..]
[..]
We gaan zien waar het naartoe gaat... Op dit moment wordt het minder maar wie zegt ons dat het over 10 of 15 jaar waar anders ligt....
Je moet ook niet vergeten dat in het verleden voorspeld is dat het nu ijstijd zou zijn...
Al Gore kennen we ook nog...
Tevens Prins Charles die eens een onheilspellende voorspelling deed... dan was de wereld nu ook allang vergaan...
Ik blijft kritisch en wetenschappers moeten ook kritisch zijn en blijven...
Klimaat en weer veranderen altijd. Altijd!
Alsdus de voorspelling van een 'Natte Kat'...quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 10:56 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nee, opdonderen.
Dit doe je maar ergens anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |