oh dat komt goed. ze zit ook met de hond natuurlijk en woensdag moet ik weer vroeg naar het ziekenhuisquote:Op zondag 31 juli 2022 20:22 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik keur dit goed!
Als je Dr maar dinsdag weer naar huis stuurt na t werk om met me te zwemmen
Kut. Ik wilde vragen of je woensdag met mij gezellig in t spookslot wildequote:Op zondag 31 juli 2022 20:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
oh dat komt goed. ze zit ook met de hond natuurlijk en woensdag moet ik weer vroeg naar het ziekenhuis
Ik niet.quote:
mijn abonnement verloopt morgenquote:Op zondag 31 juli 2022 20:24 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Kut. Ik wilde vragen of je woensdag met mij gezellig in t spookslot wilde
quote:Op zondag 31 juli 2022 20:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik niet.![]()
Maar nu kan ik wel even Mickytjuh in het opplaatje toevoegen.
Ik wil ook wel met haar gaan.quote:
we genieten gewoonquote:
dan doe je dat. best gezellig om met @Mickytjuh en haar vriend te gaanquote:
dat zei ik ook niet. alleen dat ik een andere hadquote:
Ga je nog of ben je alweer terug?quote:
ga nietquote:
quote:Op zondag 31 juli 2022 20:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
we genieten gewoon
en van de week lekkere temperaturen
Beetje dimmen jaquote:Op zondag 31 juli 2022 20:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
dan doe je dat. best gezellig om met @:mickytjuh en haar vriend te gaanaardige kerel
[..]
dat zei ik ook niet. alleen dat ik een andere had
O das kut, had je veel (rook)schade?quote:Op zondag 31 juli 2022 20:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
ga niet
zijn onze woonkamer weer leefbaar aan het maken
(hebben schoorsteenbrand gehad en in Juni hadden ze eindelijk tijd om de schade te herstellen)
Volgende week ga ikquote:
nee een gescheurde schoorsteen met een asbest pijpquote:
asbest verwijderen alleen al is een duur grapjequote:Op zondag 31 juli 2022 21:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee een gescheurde schoorsteen met een asbest pijp
dus die is in zijn geheel verwijderd
en dan heb je dus je halve huis op de kop
Ik ga heel ver weg, naar het zuidelijke land Limbabwequote:
professioneel gedaanquote:Op zondag 31 juli 2022 21:18 schreef drakin het volgende:
[..]
asbest verwijderen alleen al is een duur grapje![]()
Geen stof vrijgekomen daarbij hoop ik voor je
oehhhh het tropische deel van Neerlandicaquote:Op zondag 31 juli 2022 21:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ga heel ver weg, naar het zuidelijke land Limbabwe
Dat grapje ga je toch echt niet onproffesioneel doen? Beter duur dan onveiligquote:Op zondag 31 juli 2022 21:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
professioneel gedaan
dus duur maar netjes
nee hoorquote:Op zondag 31 juli 2022 21:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
oehhhh het tropische deel van Neerlandica
meestal is Limbabwe warmerquote:
Ja het meest zuidelijke punt gaan we ook nog eens naartoequote:Op zondag 31 juli 2022 21:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
oehhhh het tropische deel van Neerlandica
ik hoop voor je op mooi weerquote:Op zondag 31 juli 2022 21:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja het meest zuidelijke punt gaan we ook nog eens naartoe
Zeeland gaan we op de terugweg ook een nachtje doorbrengen. Wilden we eerst naartoe maar alle hotels waren al vol daar.quote:
Oeiquote:
Kom maar! Is gezelligquote:
waar in Zeeland?quote:Op zondag 31 juli 2022 21:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Zeeland gaan we op de terugweg ook een nachtje doorbrengen. Wilden we eerst naartoe maar alle hotels waren al vol daar.
leven als een (Franny)God in Zeelandquote:Op zondag 31 juli 2022 21:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
meestal is Limbabwe warmer
heeft zeeland wel meer zonuren
Dat liedje speelt tegenwoordig automatisch af in mijn hoofd bij het zien van Zeelandquote:
quote:Op zondag 31 juli 2022 21:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat liedje speelt tegenwoordig automatisch af in mijn hoofd bij het zien van Zeeland
Niet aan de kust want dat was dus volquote:
leven als greysgod in Gelderlandquote:Op zondag 31 juli 2022 21:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
leven als een (Franny)God in Zeeland
st. Annaland, beetje het midden dus, maar das maar 1 nachtje dus als het bevalt gaan we nog eens naar Zeeland terug.quote:
Trek wel een lange rok aan en draag je haar in een knotje daarquote:Op zondag 31 juli 2022 21:33 schreef drakin het volgende:
[..]
st. Annaland, beetje het midden dus, maar das maar 1 nachtje dus als het bevalt gaan we nog eens naar Zeeland terug.
Ik zal het inpakken.quote:Op zondag 31 juli 2022 21:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Trek wel een lange rok aan en draag je haar in een knotje daar
Een draakje met een knotje. Dat is al een afknapper voordat je haar ziet.quote:Op zondag 31 juli 2022 21:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Trek wel een lange rok aan en draag je haar in een knotje daar
grifforokquote:Op zondag 31 juli 2022 21:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zal het inpakken.
Piratenrok of hippierok?
Een knotje staat me heel goed, en dan zo'n rond leesbrilletje beetje naar voren op de neusquote:Op zondag 31 juli 2022 21:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een draakje met een knotje. Dat is al een afknapper voordat je haar ziet.
Wijze keus zo'n groene mantel, dan valt je drakenstaart niet zo op als die er onder uit floept.quote:Op zondag 31 juli 2022 21:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Een knotje staat me heel goed, en dan zo'n rond leesbrilletje beetje naar voren op de neus
[ afbeelding ]
Ik heb ook nog een blauwequote:Op zondag 31 juli 2022 21:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wijze keus zo'n groene mantel, dan valt je drakenstaart niet zo op als die er onder uit floept.
Staart of mantel?quote:
knot of brilquote:
Zolang mijn ballen maar niet die kleuren krijgen vind ik alles best.quote:
Een elastiekje om het haar is minder pijnlijk en praktischerquote:Op zondag 31 juli 2022 21:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zolang mijn ballen maar niet die kleuren krijgen vind ik alles best.
Hoofdhaar of... ?quote:Op zondag 31 juli 2022 21:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Een elastiekje om het haar is minder pijnlijk en praktischer
Ik weet niet hoelang het haar bij jou elders is, maar bij mij is dat het enige wat lang genoeg voor een knot isquote:
Mijn zusje had altijd mooi lang haar, knotje, vlechtjes of invlechten Het stond mij altijd weer verbaasd.quote:Op zondag 31 juli 2022 21:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik weet niet hoelang het haar bij jou elders is, maar bij mij is dat het enige wat lang genoeg voor een knot is
Herman Finkers niet kennen.quote:Op zondag 31 juli 2022 22:00 schreef FranticDJ het volgende:
Waarom kom ik er nu pas achter dat het vliegveld van Zurich 'kloten airport' heet @:kwiwi
Heeft ze nu geen mooi lang haar meer? Zo zonde om het kort te knippenquote:Op zondag 31 juli 2022 22:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn zusje had altijd mooi lang haar, knotje, vlechtjes of invlechten Het stond mij altijd weer verbaasd.
Ze heeft die kutziekte, k...quote:Op zondag 31 juli 2022 22:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Heeft ze nu geen mooi lang haar meer? Zo zonde om het kort te knippen
Ga uit mijn ogen gij barbaar.quote:
Ik vind hem wel één vd betere, zeker als hij met woorden of uitspraken speelt.quote:Op zondag 31 juli 2022 22:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je hebt een abonnement ;P dus succes
ow das heel kutquote:
Wie is volgens jou dan niet matig?quote:
vind er geen reet aanquote:Op zondag 31 juli 2022 22:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind hem wel één vd betere, zeker als hij met woorden of uitspraken speelt.
Agressieve, elke keer als ze het onder kontrolle hebben dan duikt het weer ergens op.quote:Op zondag 31 juli 2022 22:15 schreef drakin het volgende:
[..]
ow das heel kut![]()
Welke vorm heeft ze? Mag via pb hoor
Bij Jochem Meyer heb ik direkt zin om mijn tv te voorzien van een lading stoeptegels.quote:Op zondag 31 juli 2022 22:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
vind er geen reet aan
ook niet aan Bert Visscher, Youp van 't hek, Theo Maassen, Jochem Myjer en nog meer van die nL 'coryfeeen'
quote:Op zondag 31 juli 2022 22:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Agressieve, elke keer als ze het onder kontrolle hebben dan duikt het weer ergens op.
Neequote:
Knobbeltje in haar borst. Toen vonden ze het op andere plekken wat een lichaam vrouwelijk maakt.quote:Op zondag 31 juli 2022 22:21 schreef drakin het volgende:
[..]![]()
Uitgezaaid al?
Maar agressieve wat precies, waar begon het voor haar?
Je mag best er wat over vertellen, en het mag ook via pb. Maar het hoeft natuurlijk niet want voor jou een kutonderwerp natuurlijk, veel sterkte sbequote:Op zondag 31 juli 2022 22:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Knobbeltje in haar borst. Toen vonden ze het op andere plekken wat een lichaam vrouwelijk maakt.![]()
Maar laten we het over iets leukers gaan hebben.
Er valt niet veel meer over te vertellen maar iig bedankt.quote:Op zondag 31 juli 2022 22:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Je mag best er wat over vertellen, en het mag ook via pb. Maar het hoeft natuurlijk niet want voor jou een kutonderwerp natuurlijk, veel sterkte sbe
Ik heb vandaag de oude serie CHiPs gekeken, was weer even genieten en op mijn werk gaat het goed.quote:Op zondag 31 juli 2022 22:33 schreef drakin het volgende:
Ik weet even niks leukers
We hebben het al over vakantie en matige cabaretiers gehad en blauwe knotjes
Nog een leuk boek op je nachtkastje?
Een film of serie die je aan het zien bent?
Hoe gaat het met je werk?
Die serie ken ik niet, uit welk jaar komt die?quote:Op zondag 31 juli 2022 22:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb vandaag de oude serie CHiPs gekeken, was weer even genieten en op mijn werk gaat het goed.![]()
![]()
1981.quote:Op zondag 31 juli 2022 22:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Die serie ken ik niet, uit welk jaar komt die?
moest hieraan denkenquote:Op zondag 31 juli 2022 22:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb vandaag de oude serie CHiPs gekeken, was weer even genieten en op mijn werk gaat het goed.![]()
![]()
Ik begon je net weer leuk te vinden.quote:Op zondag 31 juli 2022 22:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
moest hieraan denken
maar ik ken CHiPs
hoef je geenquote:
Welke? Tha Adams familie is volgens mij de oudste TV serie die ik heb. Laurel en Hardy heb ik ook en dan gaat het ergens 100 jaar geleden of zo.quote:Op zondag 31 juli 2022 22:44 schreef drakin het volgende:
[..]
hoef je geenbij te zetten, ik heb nog een oudere favoriete serie
Meerdere wel oa Pipo, Floris, Twilight Zone, dr. Who, Star Trek, Alias Smith and Jones, Monty Python, Fawlty Towers, Pipi, Sil de strandjutter en meer kom ik nu even niet opquote:Op zondag 31 juli 2022 22:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Welke? Tha Adams familie is volgens mij de oudste TV serie die ik heb. Laurel en Hardy heb ik ook en dan gaat het ergens 100 jaar geleden of zo.
Pas op ik begin van je te houden.quote:Op zondag 31 juli 2022 22:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Meerdere wel oa Pipo, Floris, Twilight Zone, dr. Who, Star Trek, Alias Smith and Jones, Monty Python, Fawlty Towers, Pipi, Sil de strandjutter en meer kom ik nu even niet op
Maar hiervan zag ik wel de herhalingen jaren later
Begin je weer opnieuw bedoel je, ik wist niet dat het was opgehoudenquote:Op zondag 31 juli 2022 22:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Pas op ik begin van je te houden.
Ohw ja, iedereen onder min vleugeltjes, opbokken en dat geld ook voor iedereen die in mijn bed of bad liggen.quote:Op zondag 31 juli 2022 22:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Begin je weer opnieuw bedoel je, ik wist niet dat het was opgehouden
Ik heb Nils Holgerson en de zevensprong wel ergens liggenquote:Op zondag 31 juli 2022 23:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ohw ja, iedereen onder min vleugeltjes, opbokken en dat geld ook voor iedereen die in mijn bed of bad liggen.![]()
Ken je de serie de 5 nog? Die heb ik hier ook. Ik moet hem nog steeds weer eens kijken. Alleen Secret valley valt niet aan te komen.Dick Turpin heb ik weer wel.
Dat zijn de goede plannen om de dag mee te beginnen.quote:
Ik moet gewoon werkenquote:Op maandag 1 augustus 2022 08:14 schreef greysbones het volgende:
Vakantiemodus aan
Kom maar op met die zon
Ik verveel mij nu al.quote:Op maandag 1 augustus 2022 08:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hier eindelijk 3 weken vakantie
Ik heb helemaal geen vakantiequote:Op maandag 1 augustus 2022 08:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb je gezegd kom dan hier.. ik heb nog wel wat te doen voor jouquote:
Omdat ik niks gepland had. Wilde af en toe wat dagen vrij pakken om met de kleine wat te doen maar daar gooide m'n been roet in het etenquote:
Aah zoquote:Op maandag 1 augustus 2022 08:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Omdat ik niks gepland had. Wilde af en toe wat dagen vrij pakken om met de kleine wat te doen maar daar gooide m'n been roet in het eten
Nee ook niet.quote:Op maandag 1 augustus 2022 09:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aah zo
Wel vakantieplannen voor het najaar dan ?
7 dagen weekendquote:Op maandag 1 augustus 2022 08:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 augustus 2022 09:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee ook niet.
Heb de week tussen kerst en oud en nieuw vrij. Daar houdt het mee op
Misschien dat ik nog ergens een weekje pak. Zie ik tegen die tijd wel. Ligt er ook aan hoe druk het met werk isquote:
Gewoon werken @Haagsquote:Op maandag 1 augustus 2022 09:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Misschien dat ik nog ergens een weekje pak. Zie ik tegen die tijd wel. Ligt er ook aan hoe druk het met werk is
Die dikke rolmops gaat meer op vakantie dan wij gecombineerdquote:
Mijn vakantie zit er donderdag opquote:Op maandag 1 augustus 2022 09:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die dikke rolmops gaat meer op vakantie dan wij gecombineerd
Ben je nog weggeweest met de mooiste dame van FOK! @Anneloosquote:Op maandag 1 augustus 2022 09:20 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Mijn vakantie zit er donderdag op
Jaquote:Op maandag 1 augustus 2022 09:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ben je nog weggeweest met de mooiste dame van FOK! @:anneloos
Morguh Rafquote:
Beide nee dank uquote:Op maandag 1 augustus 2022 09:50 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Prima tijdstip voor haringen en Paulaner
Picsquote:Op maandag 1 augustus 2022 10:00 schreef Mickytjuh het volgende:
Iemand zin om morgen mee aan de oosterplas in 's-Hertogenbosch te gaan liggen?
Wel zin maar een beetje ver.quote:Op maandag 1 augustus 2022 10:00 schreef Mickytjuh het volgende:
kan niet. heb de halve ochtend meetingsquote:Op maandag 1 augustus 2022 10:00 schreef Mickytjuh het volgende:
Ohw.quote:Op maandag 1 augustus 2022 10:06 schreef FranticDJ het volgende:
Bedoelde van het potentiële gezelschap
Heeft dat invloed op of je wil gaan dan? dat is wel heel oppervlakkig hoorquote:Op maandag 1 augustus 2022 10:06 schreef FranticDJ het volgende:
Bedoelde van het potentiële gezelschap
werken, even langs de blokker hobbelen, lekker eten maken voor het bezoek vanavond.quote:
Hey Mickeytjuh. lang niet gezien. Alles goedquote:Op [url=https://?forum.fok.nl/topic/2652987/3/50#p205519843]maandag 1 augustus 2022 10:00[/url] schreef Mickytjuh het volgende:
jij gaat immer voor inhoud ?quote:Op maandag 1 augustus 2022 10:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heeft dat invloed op of je wil gaan dan? dat is wel heel oppervlakkig hoor
Te ver uit de buurt Mick anders zekerquote:Op maandag 1 augustus 2022 10:00 schreef Mickytjuh het volgende:
Uiteraard. Ik ben een zeer nette jongeman.quote:
HALLO GOUDVISquote:Op maandag 1 augustus 2022 11:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik ben een zeer nette jongeman.
Dat al die vrouwen met inhoud waar ik mee om ga ook allemaal lekkere wijven zijn is puur toeval
quote:Op maandag 1 augustus 2022 12:34 schreef Nattekat het volgende:
Wisten jullie dat een airco waarvan de stoffilters echt voor de volle 100% vol zitten minder goed werkt dan een airco waarbij de stoffilters schoongemaakt zijn?
HALLO VOCHTIG POESJEquote:
Wist je datquote:Op maandag 1 augustus 2022 12:34 schreef Nattekat het volgende:
Wisten jullie dat een airco waarvan de stoffilters echt voor de volle 100% vol zitten minder goed werkt dan een airco waarbij de stoffilters schoongemaakt zijn?
Dan is het een sukkel die een ban probeert te omzeilen met een ander account en denkt dat dat niet opvalt.quote:Op maandag 1 augustus 2022 13:13 schreef greysbones het volgende:
@:Nattekat
Wat betekent het als een user een systeembericht krijgt met de melding kvg
Ik heb laatst geleerd dat water niet nat is maar dingen worden wel nat van water.quote:
En als diegene nu geen ban heeft?quote:Op maandag 1 augustus 2022 13:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan is het een sukkel die een ban probeert te omzeilen met een ander account en denkt dat dat niet opvalt.
Dan geloof ik dat niet.quote:Op maandag 1 augustus 2022 13:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
En als diegene nu geen ban heeft?
Dan dm ik wel iemand andersquote:Op maandag 1 augustus 2022 13:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee
Maar ik kan ook niets doen om je tegen te houden
Een user? Die zien dat "kvg" toch niet?quote:Op maandag 1 augustus 2022 13:13 schreef greysbones het volgende:
@:Nattekat
Wat betekent het als een user een systeembericht krijgt met de melding kvg
Ik kan je de foto laten zienquote:Op maandag 1 augustus 2022 13:18 schreef maily het volgende:
[..]
Een user? Die zien dat "kvg" toch niet?
Ze zien wel de banreden.quote:Op maandag 1 augustus 2022 13:18 schreef maily het volgende:
[..]
Een user? Die zien dat "kvg" toch niet?
Nee staat alleen kvgquote:
dat is de bibliotheek van Belle en het Beestquote:
Ach, zo is het FOK beleid nu eenmaalquote:
quote:Op maandag 1 augustus 2022 13:42 schreef hemarookworst het volgende:
Dus je kan iemand aan de deur verwachten greys
quote:Op maandag 1 augustus 2022 12:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Een beetje stelen, een beetje zuipen
met mayoquote:Op maandag 1 augustus 2022 13:43 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
En dan vliesdik kroketten eten
ons geheimpjequote:Op maandag 1 augustus 2022 13:46 schreef Nattekat het volgende:
Het is een duister geheim dat alleen crew mag weten.
Ik steel als de Raven.quote:Op maandag 1 augustus 2022 13:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hoi Gerrit, aangenaam kennis mee te maken.
Maar ik ga smiddagsquote:Op maandag 1 augustus 2022 10:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
kan niet. heb de halve ochtend meetings
Er is daar veel schaduw op het strand, dus dat scheelt al.quote:Op maandag 1 augustus 2022 11:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Te ver uit de buurt Mick anders zeker
Met parasol, factor 50 en een airco
Dit is volledig waar.quote:Op maandag 1 augustus 2022 13:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb laatst geleerd dat water niet nat is maar dingen worden wel nat van water.
Iets wat nat is kan je namelijk droog maken en water kan je niet droog maken want dan is het geen water meer.
Zoiets was de redenering
Diepzinnig.quote:
maar dan is het warmquote:
Koelbox met bier meenemen.quote:
Daar is schaduwquote:
ik kan net een rugzak dragen. hoe ga ik een koelbox meenemen op krukkenquote:
en er is zand. hoe de fuck ga ik lopen met krukken in het zandquote:Op maandag 1 augustus 2022 14:43 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Daar is schaduw
Daar is water
Daar ben ik dan is het altijd heet
Rollator met rupsbanden, kan je ook mooi de koelbox op zetten.quote:Op maandag 1 augustus 2022 14:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik kan net een rugzak dragen. hoe ga ik een koelbox meenemen op krukken
[..]
en er is zand. hoe de fuck ga ik lopen met krukken in het zand
en dat laatste is waar
Tjah, daar heb je wel een punt.quote:Op maandag 1 augustus 2022 14:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik kan net een rugzak dragen. hoe ga ik een koelbox meenemen op krukken
[..]
en er is zand. hoe de fuck ga ik lopen met krukken in het zand
en dat laatste is waar
nog 2,5 week en dan ben ik er vanaf.quote:Op maandag 1 augustus 2022 14:48 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Tjah, daar heb je wel een punt.
Maar de koelbox kan ik meenemen
lekker.quote:
Men zegt 3 dagen.quote:Op maandag 1 augustus 2022 15:06 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb een macaroni van 6 dagen oud in de koelkast. Dat is nog wel eetbaar toch?
Dat heb ik al veel te vaak genegeerdquote:
Goed heet bakken dan maar.quote:Op maandag 1 augustus 2022 15:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat heb ik al veel te vaak genegeerd
7 dagen zelfs, het is van maandag bedenk ik me nu. Dat gaat zelfs voor mij wel ver.
Anders is het leuk je gekend te hebben.quote:Op maandag 1 augustus 2022 15:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat heb ik al veel te vaak genegeerd
7 dagen zelfs, het is van maandag bedenk ik me nu. Dat gaat zelfs voor mij wel ver.
Kijk, ruik, proef.quote:Op maandag 1 augustus 2022 15:06 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb een macaroni van 6 dagen oud in de koelkast. Dat is nog wel eetbaar toch?
quote:Op maandag 1 augustus 2022 15:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Anders is het leuk je gekend te hebben.
even ruiken en proeven. weet je het snel zatquote:Op maandag 1 augustus 2022 15:06 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk dat ik hem wel zal missen.quote:Op maandag 1 augustus 2022 15:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
even ruiken en proeven. weet je het snel zat
dat zeg je ook alleen maar omdat hij mee leest hierquote:Op maandag 1 augustus 2022 15:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hem wel zal missen.
Sst, dat blijft tussen ons.quote:Op maandag 1 augustus 2022 15:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat zeg je ook alleen maar omdat hij mee leest hier
Goed bezig!quote:Op maandag 1 augustus 2022 15:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
lekker.
ik heb vanavond mac and cheese. nou ja eigenlijk penne and cheese. 3 soorten kaassaus maken. broccoli en spekjes er door. afmaken in de oven om een mooi gegratineerd korstje te krijgen.![]()
ze wordt weer verwend vanavond @:mickytjuh
Oef, ook lekker!quote:Op maandag 1 augustus 2022 15:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
lekker.
ik heb vanavond mac and cheese. nou ja eigenlijk penne and cheese. 3 soorten kaassaus maken. broccoli en spekjes er door. afmaken in de oven om een mooi gegratineerd korstje te krijgen.![]()
ze wordt weer verwend vanavond @:mickytjuh
Ik heb je btw weer in het opplaatje toegevoegd.quote:Op maandag 1 augustus 2022 15:37 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Goed bezig!
Een welk zo gezellig met zijn twee eten
Gezellig op vakantie met zN allenquote:Op maandag 1 augustus 2022 15:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb je btw weer in het opplaatje toegevoegd.
Ik heb Ad Blokker op laptop, maar het is om te janken op mobiel iddquote:Op maandag 1 augustus 2022 15:44 schreef DerRabbit het volgende:
Krijgen jullie ook steeds langere adds op youtube?
Ik ben altijd goed bezig. Heb je geen review van het weekend gehad 🤣quote:Op maandag 1 augustus 2022 15:37 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Goed bezig!
Een welk zo gezellig met zijn twee eten
Joahquote:
Nee ik heb premiumquote:Op maandag 1 augustus 2022 15:44 schreef DerRabbit het volgende:
Krijgen jullie ook steeds langere adds op youtube?
Op mijn werk laptop heb ik geen ad blocker en was even een filmpje op aan zoeken. Gelijk een add van bijna 18 minutenquote:Op maandag 1 augustus 2022 15:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik heb Ad Blokker op laptop, maar het is om te janken op mobiel idd
Ik heb zeer zeker reviews gehad.quote:Op maandag 1 augustus 2022 15:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben altijd goed bezig. Heb je geen review van het weekend gehad 🤣
Een week lang staan springen en headbangen val je van afquote:Op maandag 1 augustus 2022 15:58 schreef Mickytjuh het volgende:
Mensen ik ben afgevallen tijdens mijn weekje vakantie in Slovenië
En ik totaal maar twee zakken chips genuttigd. Dat wil ook wel helpen.quote:Op maandag 1 augustus 2022 15:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Een week lang staan springen en headbangen val je van af
Gelukkig kan ik dat wel installeren op mijn werklaptopquote:Op maandag 1 augustus 2022 15:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Op mijn werk laptop heb ik geen ad blocker en was even een filmpje op aan zoeken. Gelijk een add van bijna 18 minuten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kijk niet veel op YouTube of social media op mijn werklaptop. Alleen af en op FOKquote:Op maandag 1 augustus 2022 16:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik dat wel installeren op mijn werklaptop
ik doe alleen werkdingen op werkapparatuur.quote:Op maandag 1 augustus 2022 16:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kijk niet veel op YouTube of social media op mijn werklaptop. Alleen af en op FOK
We kunnen het iig nog gezelliger maken.quote:
Je moet erbij zeggen dat er pozza op tafel staat als je hem roept.quote:
Het is tenslotte vakantie.quote:Op maandag 1 augustus 2022 17:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We kunnen het iig nog gezelliger maken.
Het wordt steeds gekker op fokquote:Op maandag 1 augustus 2022 17:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je moet erbij zeggen dat er pozza op tafel staat als je hem roept.
Gewoon gezellig een liedje op zetten.quote:
quote:Op maandag 1 augustus 2022 17:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gewoon gezellig een liedje op zetten.
Met de vlam in de pijp.quote:Op maandag 1 augustus 2022 17:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gewoon gezellig een liedje op zetten.
quote:Op maandag 1 augustus 2022 16:13 schreef FranticDJ het volgende:
Top dagIk zoek de contextSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
quote:Op maandag 1 augustus 2022 18:04 schreef Nattekat het volgende:
Even voor de goede orde: als ik straks dood ben, was het jullie schuld.
Jeugdheld.quote:
Your welcomequote:Op maandag 1 augustus 2022 18:04 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op maandag 1 augustus 2022 16:13 schreef FranticDJ het volgende:
Top dagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Het wordt op dit moment opgewarmdquote:Op maandag 1 augustus 2022 18:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Het smaakte en rook niet raar?
Was niet echt mijn muziek.quote:Op maandag 1 augustus 2022 18:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jeugdheld.
Ik vond wel dat hij leuke liedjes had.
quote:Op maandag 1 augustus 2022 18:04 schreef Nattekat het volgende:
Wij zeiden nog; kijk, ruik, proef .....quote:
Natte Katten branden niet goed...quote:Op maandag 1 augustus 2022 18:18 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Wij zeiden nog; kijk, ruik, proef .....
RIP
Niet echt lekker, maar eerder door gebrek aan smaak dan door vieze smaak.quote:Op maandag 1 augustus 2022 18:18 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Wij zeiden nog; kijk, ruik, proef .....
RIP
Oke ....quote:Op maandag 1 augustus 2022 18:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet echt lekker, maar eerder door gebrek aan smaak dan door vieze smaak.
Ik vertrouw het niet voldoende om het op te etenquote:Op maandag 1 augustus 2022 18:30 schreef maily het volgende:
[..]
Oke ....
Hopelijk blijft het daarbij
Hoe warm je het op?quote:Op maandag 1 augustus 2022 18:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet echt lekker, maar eerder door gebrek aan smaak dan door vieze smaak.
Heel verstandigquote:Op maandag 1 augustus 2022 18:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vertrouw het niet voldoende om het op te eten
Het was leuk je gekend te hebben,quote:
de functie van blauwe botjes of notoire klaagkat?quote:Op maandag 1 augustus 2022 18:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het was leuk je gekend te hebben,
Kun je me voordat je je aardse lichaam inruilt voor een hemelslichaam , even voordragen voor jouw functie
Ik ga maar niet in discussie.quote:Op maandag 1 augustus 2022 18:11 schreef aloa het volgende:
[..]
Was niet echt mijn muziek.
Ik was meer van dit, als het om Nederlandstalig gaat.
Discussie mag altijdquote:Op maandag 1 augustus 2022 18:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ga maar niet in discussie.
Ik kwam net dit tegen, wat is Nederland toch een kut land.
Over smaak niet.quote:
quote:Op maandag 1 augustus 2022 18:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Over smaak niet.
André v Duin had idd ook mooie liedjes.
Ik denk dat we redelijk met dezelfde muziek groot zijn geworden.quote:
Dat eerstequote:Op maandag 1 augustus 2022 18:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
de functie van blauwe botjes of notoire klaagkat?
Hoeft toch ook nietquote:Op maandag 1 augustus 2022 19:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk dat we redelijk met dezelfde muziek groot zijn geworden.
Hoeft niet maar is wel zo.quote:
Heb je de dames weer onder je vleugeltjes zitten?quote:Op maandag 1 augustus 2022 19:51 schreef Superbadeendje het volgende:
Het was de hele dag frisjes en het begint nu ineens warm te worden.
Werd indd ineens warmer later in de middagquote:Op maandag 1 augustus 2022 19:51 schreef Superbadeendje het volgende:
Even kijken.quote:Op maandag 1 augustus 2022 20:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je de dames weer onder je vleugeltjes zitten?
het is hier de hele dag al klammigquote:Op maandag 1 augustus 2022 19:51 schreef Superbadeendje het volgende:
hier is het al heel de dag fucking lekkerquote:Op maandag 1 augustus 2022 20:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is hier de hele dag al klammig
ik ben heetquote:Op maandag 1 augustus 2022 20:39 schreef Mrsloveable het volgende:
Woensdag en donderdag wordt het heet
als er rode damp van je af komt?quote:
stoom in de aderenquote:Op maandag 1 augustus 2022 20:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
als er rode damp van je af komt?
ik maak dat niet mee
Misschien rode dampende sex?quote:Op maandag 1 augustus 2022 20:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
als er rode damp van je af komt?
ik maak dat niet mee
quote:Op maandag 1 augustus 2022 20:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb je jezelf tot het kookpunt gebracht?
quote:
dan doe je toch ergens iets raarsquote:Op maandag 1 augustus 2022 20:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Misschien rode dampende sex?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |