oh dat komt goed. ze zit ook met de hond natuurlijk en woensdag moet ik weer vroeg naar het ziekenhuisquote:Op zondag 31 juli 2022 20:22 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik keur dit goed!
Als je Dr maar dinsdag weer naar huis stuurt na t werk om met me te zwemmen
Kut. Ik wilde vragen of je woensdag met mij gezellig in t spookslot wildequote:Op zondag 31 juli 2022 20:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
oh dat komt goed. ze zit ook met de hond natuurlijk en woensdag moet ik weer vroeg naar het ziekenhuis
Ik niet.quote:
mijn abonnement verloopt morgenquote:Op zondag 31 juli 2022 20:24 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Kut. Ik wilde vragen of je woensdag met mij gezellig in t spookslot wilde
quote:Op zondag 31 juli 2022 20:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik niet.![]()
Maar nu kan ik wel even Mickytjuh in het opplaatje toevoegen.
Ik wil ook wel met haar gaan.quote:
we genieten gewoonquote:
dan doe je dat. best gezellig om met @Mickytjuh en haar vriend te gaanquote:
dat zei ik ook niet. alleen dat ik een andere hadquote:
Ga je nog of ben je alweer terug?quote:
ga nietquote:
quote:Op zondag 31 juli 2022 20:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
we genieten gewoon
en van de week lekkere temperaturen
Beetje dimmen jaquote:Op zondag 31 juli 2022 20:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
dan doe je dat. best gezellig om met @:mickytjuh en haar vriend te gaanaardige kerel
[..]
dat zei ik ook niet. alleen dat ik een andere had
O das kut, had je veel (rook)schade?quote:Op zondag 31 juli 2022 20:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
ga niet
zijn onze woonkamer weer leefbaar aan het maken
(hebben schoorsteenbrand gehad en in Juni hadden ze eindelijk tijd om de schade te herstellen)
Volgende week ga ikquote:
nee een gescheurde schoorsteen met een asbest pijpquote:
asbest verwijderen alleen al is een duur grapjequote:Op zondag 31 juli 2022 21:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee een gescheurde schoorsteen met een asbest pijp
dus die is in zijn geheel verwijderd
en dan heb je dus je halve huis op de kop
Ik ga heel ver weg, naar het zuidelijke land Limbabwequote:
professioneel gedaanquote:Op zondag 31 juli 2022 21:18 schreef drakin het volgende:
[..]
asbest verwijderen alleen al is een duur grapje![]()
Geen stof vrijgekomen daarbij hoop ik voor je
oehhhh het tropische deel van Neerlandicaquote:Op zondag 31 juli 2022 21:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ga heel ver weg, naar het zuidelijke land Limbabwe
Dat grapje ga je toch echt niet onproffesioneel doen? Beter duur dan onveiligquote:Op zondag 31 juli 2022 21:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
professioneel gedaan
dus duur maar netjes
nee hoorquote:Op zondag 31 juli 2022 21:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
oehhhh het tropische deel van Neerlandica
meestal is Limbabwe warmerquote:
Ja het meest zuidelijke punt gaan we ook nog eens naartoequote:Op zondag 31 juli 2022 21:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
oehhhh het tropische deel van Neerlandica
ik hoop voor je op mooi weerquote:Op zondag 31 juli 2022 21:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja het meest zuidelijke punt gaan we ook nog eens naartoe
Zeeland gaan we op de terugweg ook een nachtje doorbrengen. Wilden we eerst naartoe maar alle hotels waren al vol daar.quote:
Oeiquote:
Kom maar! Is gezelligquote:
waar in Zeeland?quote:Op zondag 31 juli 2022 21:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Zeeland gaan we op de terugweg ook een nachtje doorbrengen. Wilden we eerst naartoe maar alle hotels waren al vol daar.
leven als een (Franny)God in Zeelandquote:Op zondag 31 juli 2022 21:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
meestal is Limbabwe warmer
heeft zeeland wel meer zonuren
Dat liedje speelt tegenwoordig automatisch af in mijn hoofd bij het zien van Zeelandquote:
quote:Op zondag 31 juli 2022 21:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat liedje speelt tegenwoordig automatisch af in mijn hoofd bij het zien van Zeeland
Niet aan de kust want dat was dus volquote:
leven als greysgod in Gelderlandquote:Op zondag 31 juli 2022 21:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
leven als een (Franny)God in Zeeland
st. Annaland, beetje het midden dus, maar das maar 1 nachtje dus als het bevalt gaan we nog eens naar Zeeland terug.quote:
Trek wel een lange rok aan en draag je haar in een knotje daarquote:Op zondag 31 juli 2022 21:33 schreef drakin het volgende:
[..]
st. Annaland, beetje het midden dus, maar das maar 1 nachtje dus als het bevalt gaan we nog eens naar Zeeland terug.
Ik zal het inpakken.quote:Op zondag 31 juli 2022 21:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Trek wel een lange rok aan en draag je haar in een knotje daar
Een draakje met een knotje. Dat is al een afknapper voordat je haar ziet.quote:Op zondag 31 juli 2022 21:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Trek wel een lange rok aan en draag je haar in een knotje daar
grifforokquote:Op zondag 31 juli 2022 21:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zal het inpakken.
Piratenrok of hippierok?
Een knotje staat me heel goed, en dan zo'n rond leesbrilletje beetje naar voren op de neusquote:Op zondag 31 juli 2022 21:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een draakje met een knotje. Dat is al een afknapper voordat je haar ziet.
Wijze keus zo'n groene mantel, dan valt je drakenstaart niet zo op als die er onder uit floept.quote:Op zondag 31 juli 2022 21:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Een knotje staat me heel goed, en dan zo'n rond leesbrilletje beetje naar voren op de neus
[ afbeelding ]
Ik heb ook nog een blauwequote:Op zondag 31 juli 2022 21:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wijze keus zo'n groene mantel, dan valt je drakenstaart niet zo op als die er onder uit floept.
Staart of mantel?quote:
knot of brilquote:
Zolang mijn ballen maar niet die kleuren krijgen vind ik alles best.quote:
Een elastiekje om het haar is minder pijnlijk en praktischerquote:Op zondag 31 juli 2022 21:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zolang mijn ballen maar niet die kleuren krijgen vind ik alles best.
Hoofdhaar of... ?quote:Op zondag 31 juli 2022 21:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Een elastiekje om het haar is minder pijnlijk en praktischer
Ik weet niet hoelang het haar bij jou elders is, maar bij mij is dat het enige wat lang genoeg voor een knot isquote:
Mijn zusje had altijd mooi lang haar, knotje, vlechtjes of invlechten Het stond mij altijd weer verbaasd.quote:Op zondag 31 juli 2022 21:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik weet niet hoelang het haar bij jou elders is, maar bij mij is dat het enige wat lang genoeg voor een knot is
Herman Finkers niet kennen.quote:Op zondag 31 juli 2022 22:00 schreef FranticDJ het volgende:
Waarom kom ik er nu pas achter dat het vliegveld van Zurich 'kloten airport' heet @:kwiwi
Heeft ze nu geen mooi lang haar meer? Zo zonde om het kort te knippenquote:Op zondag 31 juli 2022 22:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn zusje had altijd mooi lang haar, knotje, vlechtjes of invlechten Het stond mij altijd weer verbaasd.
Ze heeft die kutziekte, k...quote:Op zondag 31 juli 2022 22:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Heeft ze nu geen mooi lang haar meer? Zo zonde om het kort te knippen
Ga uit mijn ogen gij barbaar.quote:
Ik vind hem wel één vd betere, zeker als hij met woorden of uitspraken speelt.quote:Op zondag 31 juli 2022 22:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je hebt een abonnement ;P dus succes
ow das heel kutquote:
Wie is volgens jou dan niet matig?quote:
vind er geen reet aanquote:Op zondag 31 juli 2022 22:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind hem wel één vd betere, zeker als hij met woorden of uitspraken speelt.
Agressieve, elke keer als ze het onder kontrolle hebben dan duikt het weer ergens op.quote:Op zondag 31 juli 2022 22:15 schreef drakin het volgende:
[..]
ow das heel kut![]()
Welke vorm heeft ze? Mag via pb hoor
Bij Jochem Meyer heb ik direkt zin om mijn tv te voorzien van een lading stoeptegels.quote:Op zondag 31 juli 2022 22:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
vind er geen reet aan
ook niet aan Bert Visscher, Youp van 't hek, Theo Maassen, Jochem Myjer en nog meer van die nL 'coryfeeen'
quote:Op zondag 31 juli 2022 22:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Agressieve, elke keer als ze het onder kontrolle hebben dan duikt het weer ergens op.
Neequote:
Knobbeltje in haar borst. Toen vonden ze het op andere plekken wat een lichaam vrouwelijk maakt.quote:Op zondag 31 juli 2022 22:21 schreef drakin het volgende:
[..]![]()
Uitgezaaid al?
Maar agressieve wat precies, waar begon het voor haar?
Je mag best er wat over vertellen, en het mag ook via pb. Maar het hoeft natuurlijk niet want voor jou een kutonderwerp natuurlijk, veel sterkte sbequote:Op zondag 31 juli 2022 22:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Knobbeltje in haar borst. Toen vonden ze het op andere plekken wat een lichaam vrouwelijk maakt.![]()
Maar laten we het over iets leukers gaan hebben.
Er valt niet veel meer over te vertellen maar iig bedankt.quote:Op zondag 31 juli 2022 22:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Je mag best er wat over vertellen, en het mag ook via pb. Maar het hoeft natuurlijk niet want voor jou een kutonderwerp natuurlijk, veel sterkte sbe
Ik heb vandaag de oude serie CHiPs gekeken, was weer even genieten en op mijn werk gaat het goed.quote:Op zondag 31 juli 2022 22:33 schreef drakin het volgende:
Ik weet even niks leukers
We hebben het al over vakantie en matige cabaretiers gehad en blauwe knotjes
Nog een leuk boek op je nachtkastje?
Een film of serie die je aan het zien bent?
Hoe gaat het met je werk?
Die serie ken ik niet, uit welk jaar komt die?quote:Op zondag 31 juli 2022 22:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb vandaag de oude serie CHiPs gekeken, was weer even genieten en op mijn werk gaat het goed.![]()
![]()
1981.quote:Op zondag 31 juli 2022 22:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Die serie ken ik niet, uit welk jaar komt die?
moest hieraan denkenquote:Op zondag 31 juli 2022 22:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb vandaag de oude serie CHiPs gekeken, was weer even genieten en op mijn werk gaat het goed.![]()
![]()
Ik begon je net weer leuk te vinden.quote:Op zondag 31 juli 2022 22:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
moest hieraan denken
maar ik ken CHiPs
hoef je geenquote:
Welke? Tha Adams familie is volgens mij de oudste TV serie die ik heb. Laurel en Hardy heb ik ook en dan gaat het ergens 100 jaar geleden of zo.quote:Op zondag 31 juli 2022 22:44 schreef drakin het volgende:
[..]
hoef je geenbij te zetten, ik heb nog een oudere favoriete serie
Meerdere wel oa Pipo, Floris, Twilight Zone, dr. Who, Star Trek, Alias Smith and Jones, Monty Python, Fawlty Towers, Pipi, Sil de strandjutter en meer kom ik nu even niet opquote:Op zondag 31 juli 2022 22:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Welke? Tha Adams familie is volgens mij de oudste TV serie die ik heb. Laurel en Hardy heb ik ook en dan gaat het ergens 100 jaar geleden of zo.
Pas op ik begin van je te houden.quote:Op zondag 31 juli 2022 22:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Meerdere wel oa Pipo, Floris, Twilight Zone, dr. Who, Star Trek, Alias Smith and Jones, Monty Python, Fawlty Towers, Pipi, Sil de strandjutter en meer kom ik nu even niet op
Maar hiervan zag ik wel de herhalingen jaren later
Begin je weer opnieuw bedoel je, ik wist niet dat het was opgehoudenquote:Op zondag 31 juli 2022 22:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Pas op ik begin van je te houden.
Ohw ja, iedereen onder min vleugeltjes, opbokken en dat geld ook voor iedereen die in mijn bed of bad liggen.quote:Op zondag 31 juli 2022 22:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Begin je weer opnieuw bedoel je, ik wist niet dat het was opgehouden
Ik heb Nils Holgerson en de zevensprong wel ergens liggenquote:Op zondag 31 juli 2022 23:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ohw ja, iedereen onder min vleugeltjes, opbokken en dat geld ook voor iedereen die in mijn bed of bad liggen.![]()
Ken je de serie de 5 nog? Die heb ik hier ook. Ik moet hem nog steeds weer eens kijken. Alleen Secret valley valt niet aan te komen.Dick Turpin heb ik weer wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |