Ik zit er meermaals per jaar, familie daar.quote:
Maar dat is het punt niet. Punt was je waanidee dat Frankrijk wel ff Wallonië gaat binnenvallen, alsquote:Wat is het verschil tussen het Frans en het Waals?
In Wallonië spreekt men namelijk Waals, wat ook Belgisch-Frans wordt genoemd. Hoewel Walloniërs Frans kunnen verstaan en vice versa, zijn er kleine verschillen tussen de talen. Het Waals heeft veel invloeden van het Nederlands en het Luxemburgs en lijkt ook redelijk veel op het Zwitsers-Frans.
Bron?quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 14:22 schreef riazop het volgende:
Als Pelosi naar Formosa gaat, gaan de Chinezen misschien hun wapens uittesten in de Oekraine.
Wat ?quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 13:41 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik zag ook geen enkele reden om die Oekraïnse POW te laten castreren, toch is het gebeurd.
Jouw gebrek. Ik denk dat er een aantal users zijn die prima kunnen uitleggen waarom dat noodzakelijk was.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 13:41 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik zag ook geen enkele reden om die Oekraïnse POW te laten castreren, toch is het gebeurd.
Nja je moet er toch wat mee als je ze eerst gemarteld en verminkt hebt en dat wil verbergen voor de grote boze buitenwereld.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 13:35 schreef sp3c het volgende:
sowieso zie ik geen enkele reden voor 1 van beide partijen om een zooi krijgsgevangenen op te blazen, daar is iets fout gegaan
Ja, zeker in combinatie met dat er filmpjes zijn waarin die mensen gezond worden afgevoerd, dankzij die rode kruis bemiddeling.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 14:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nja je moet er toch wat mee als je ze eerst gemarteld en verminkt hebt en dat wil verbergen voor de grote boze buitenwereld.
Niet meegekregen? Is uitvoerig langsgekomen in dit draadje. Diegene die het gedaan heeft heeft nu een bullseye op zijn voorhoofd en is met naam en al bekend.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 14:26 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Wat ?
Ik zou me er niet meer over moeten verbazen wat er allemaal in oorlogstijd gebeurt, maar ik doe het toch.
Precies zoals dat twitter berichtquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 14:44 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Tja, als je maar genoeg bullshit verkoopt gaan vanzelf mensen die onzin geloven.
Behalve wat mensen uit complotistan zullen de meeste dit gewoon weten hoor.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 15:07 schreef Mr.Sandman het volgende:
Nou, ik vraag me serieus af hoe een vergelijkbaar onderzoek hier in Nederland zou gaan en hoeveel users op Fok! stiekem nu opzoeken of de zon nou wel of niet om de aarde draait.
Hebben ze daar ook al flat earthers?quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 14:44 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Tja, als je maar genoeg bullshit verkoopt gaan vanzelf mensen die onzin geloven.
Ik betwijfel het, helaas.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 15:28 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Behalve wat mensen uit complotistan zullen de meeste dit gewoon weten hoor.
Levenservaring.quote:
Blijkbaar, ik vind het vooral opvallend dat er hier wat mensen hoog opgeven over hoe hoog de Russen zijn opgeleid. Maar vervolgens gelooft een groot gedeelte dit. Plus dat dan de overheid zegt dat ondanks dit de bevolking weer meer wetenschappelijker is geworden. Het spreekt elkaar nogal tegen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 15:30 schreef Aether het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook al flat earthers?
Tja Mormonen zijn over het algemeen ook hoger opgeleid en bijzonder succesvol. En dat terwijl zij geloven in wat feitelijk een sprookjesboek is ala de gebroeders Grim.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 16:00 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Blijkbaar, ik vind het vooral opvallend dat er hier wat mensen hoog opgeven over hoe hoog de Russen zijn opgeleid. Maar vervolgens gelooft een groot gedeelte dit. Plus dat dan de overheid zegt dat ondanks dit de bevolking weer meer wetenschappelijker is geworden. Het spreekt elkaar nogal tegen.
flat earthers zijn vaak dezelfde mensen die serieus geloven dat de Krim ooit weer bij Oekraine komtquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 15:30 schreef Aether het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook al flat earthers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |