Daar lijkt het wel op. Officieel zijn de Serven bood vanwege een nummerbord, maar dat zullen niet veel mensen serieus geloven.quote:Op zondag 31 juli 2022 22:47 schreef Hathor het volgende:
Oww gaan die Balkan mongolen ook weer beginnen? Op bevel van Puto of zo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Kosovo is geen Navo lid.quote:Op zondag 31 juli 2022 22:47 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Als Servië aanvalt zal de hele NAVO erin gezogen worden.
Ik maak me zorgen over alle Rusland gezinde landen.quote:Op zondag 31 juli 2022 22:47 schreef Class het volgende:
[..]
Putin? Ik maak me eerder zorgen over China en Taiwan....
Niet nee, maar de KFOR in Kosovo wel.quote:
quote:Op zondag 31 juli 2022 22:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op. Officieel zijn de Serven bood vanwege een nummerbord, maar dat zullen niet veel mensen serieus geloven.
Oh, en natuurlijk vanwege al die nazi's in Kosovo:Ja dat klinkt alsof het uit de koker van het Kremlin komt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
Ik ook niet. Dat zou best egoïstisch zijn.quote:Op zondag 31 juli 2022 22:51 schreef ondeugend het volgende:
Ik ben alleen maar blij dat ik geen kinderen op de wereld heb gezet.
Creative destruction hoort er nu eenmaal bij maar een 3e wereldoorlog lijkt me wat erg drastisch. Oorlogen horen bij de soort mens evanals bij chimps en vele mierensoorten. Accepteer dat de soort mens patriarchaal is en de neiging heeft te vallen voor alpha males en dat die alpha males oorlogen kunnen uitlokken/veroorzaken. Zorg ervoor dat je in staat bent te migreren als je eigen land in oorlog dreigt te belanden en wordt geen slachtoffer van het "boiling frog syndroom"quote:Op zondag 31 juli 2022 22:41 schreef manvanallefeiten het volgende:
Yesssss! Het wordt een keer tijd. Ik hoop zo op een 3e wereldoorlog. De opbouw daarna (als we het overleven), is goed voor de economie. Eindelijk weer eens bouwen ipv enkel afbreken zoals nu gebeurd.
Omdat Poetin dat wil?quote:Op zondag 31 juli 2022 22:48 schreef Momo het volgende:
Laten we maar hopen dat dit stoere praatjes en intimidatie enkel zijn.
Waarom zou je als Servië een nieuwe oorlog willen beginnen?
Poetin kan zo veel willen maar als er voor Servië niets in zit gaan ze natuurlijk niet aan allerlei militaire avontuurtjes beginnen.quote:
Heeft er weinig mee te maken.quote:Op zondag 31 juli 2022 22:51 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Niet nee, maar de KFOR in Kosovo wel.
Je overschat denk ik de power van het Servische leger. Bovendien zijn ze helemaal omsingeld door Navo landen en kan Rusland ze niet eens munitie sturen vanwege alle blokkades.quote:Op zondag 31 juli 2022 19:52 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Strategisch slimme zet. Moeten de NAVO landen daar ineens troepen gaan versterken..
Omg you are worried about crypto and not me, right 😅quote:Op zondag 31 juli 2022 23:03 schreef Class het volgende:
I haven't heard about that but I had a bad feeling because random 'news' keep popping up and asking if Kosovo is a part of Russia, if Serbs will give it up, and why do Serbs claim that Kosovo is theirs. Fucking hell if that is true.
But it seems that everyone is expecting drama there for some reason, like that is the logical step 🤷🏻♀️
/Servische ex
NAVO-troepen verdedigen Kosovo, dat wordt lastig.quote:
Daarvoor moet wel wat meer gebeuren dan wat schijnbewegingen.quote:Op zondag 31 juli 2022 23:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Wie neemt als eerste een Kosovaarse vlag als UI?
Navo leidt het wel operationeel, maar kfor is geen navo troepenmacht toch?quote:Op zondag 31 juli 2022 23:08 schreef Perrin het volgende:
[..]
NAVO-troepen verdedigen Kosovo, dat wordt lastig.
Navo doet helemaal niets, want er valt niets te winnen voor het westen.quote:Op zondag 31 juli 2022 23:08 schreef Perrin het volgende:
[..]
Omdat diegenen die daar nu politiek de dienst dienst uitmaken nationalisten met een klein piemeltje zijn.quote:Op zondag 31 juli 2022 22:48 schreef Momo het volgende:
Laten we maar hopen dat dit stoere praatjes en intimidatie enkel zijn.
Waarom zou je als Servië een nieuwe oorlog willen beginnen?
Nee zitten er als soort van vredesmacht.quote:Op zondag 31 juli 2022 23:08 schreef Perrin het volgende:
[..]
Stabilteit op de Balkan? Daar is wel degelijk heel veel mee te winnen. Waarom is er anders gebeurd wat er in 1999 gebeurd is?quote:Op zondag 31 juli 2022 23:11 schreef Droopie het volgende:
[..]
Navo doet helemaal niets, want er valt niets te winnen voor het westen.
Ja wat denk je dat hun taak is?quote:Op zondag 31 juli 2022 23:17 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee zitten er als soort van vredesmacht.
Iets minder dan de helft van de soldaten in Kosovo is een NAVO-soldaat.quote:Op zondag 31 juli 2022 23:11 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Navo leidt het wel operationeel, maar kfor is geen navo troepenmacht toch?
Niet, wel interessant om de Albanese Reddit te lezen en door google translate te halen.quote:Op zondag 31 juli 2022 23:13 schreef Spablauw214 het volgende:
Hebben de Albanezen eigenlijk al gereageerd?
Het zijn Navo millitairen, dat is het, het heeft weinig met Navo zelf te maken.quote:
Tuurlijk.quote:Op zondag 31 juli 2022 23:20 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het zijn Navo millitairen, dat is het, het heeft weinig met Navo zelf te maken.
@Starhopperquote:Op zondag 31 juli 2022 23:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Wie neemt als eerste een Kosovaarse vlag als UI?
Eeuwig zonde dat r/2balkan4you gebanned isquote:Op zondag 31 juli 2022 23:18 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Niet, wel interessant om de Albanese Reddit te lezen en door google translate te halen.
https://www.reddit.com/r/(...)kosoves_dhe_serbies/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |