Pas op he. Je gebruikte een aantal keren de letter "Z".quote:Op zondag 31 juli 2022 22:17 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Wikipedia![]()
"De taalkundige Matteo Bartoli schreef dat de naam Montenegro afgeleid werd van de Venetiaanse woorden voor "zwarte berg", vanwege de zwarte uitstraling van de berg Lovćen door de pinuswouden, waardoor de Venetiaanse veroveraars geïnspireerd werden."
Dat ja, en zijn vader leerde mij (ik was toen ook 16 ofzo) verder te kijken dan wat het nieuws op tv brengt.quote:Op zondag 31 juli 2022 21:51 schreef XSbig het volgende:
[..]
Het gekke is, dat het jongens uit verschillende gebieden waren. Dus een Bosnier, een Kosovaar, een Kroaat en een Servier. (Plus een Turkse jongen die moslim was). Wat ik ervan begreep was dat het vooral groepen waren die tegen elkaar opgezet werden. (En dat ging van dorpen, tot voetbalhooligans, tot politieke voorkeur) Er waren zoveel onderhuidse spanningen die misschien wel tientallen, zo niet honderden jaren teruggingen.
Het viel me ook op dat de geschiedkundige kennis van deze jongens uitstekend was wat betreft hun land. Op een af en toe wat scherpe woordenwisseling na, konden ze wel heel goed met elkaar over weg. Ze hoefden alleen niet bij elkaar over de vloer te komen. (We waren rond de 16, dus iedereen woonde nog bij hun ouders.)
Dank!quote:Op zondag 31 juli 2022 22:06 schreef Andromache het volgende:
Terugkijktip, deze documentairereeks, als je de conflicten en de oorlogen beter wil begrijpen.
NPO Start - De tranen van Tito
[ link | afbeelding ]
Of gewoon een lulverhaal.quote:Op zondag 31 juli 2022 22:22 schreef Ali_boo het volgende:
Wat zou die hiermee bedoelen ?
[ twitter ]
Stuk geloofwaardiger dan het verhaal over id's en kentekenplaten
srebrenicaquote:Op zondag 31 juli 2022 22:25 schreef cherrycoke het volgende:
de KFOR is in volle macht aanwezig (NAVO vredesmacht in Kosovo) dit gaat aflopen met een sisser.
Met Karremans 2.0quote:Op zondag 31 juli 2022 19:25 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Denazificeren. Waar kennen we dat toch van?
Misschien kan Dutchbat zich vast klaarmaken voor revanche.
quote:
Dat was weliswaar onder VN-vlag en niet de NAVO, maar toch.quote:Op zondag 31 juli 2022 22:33 schreef HSG het volgende:
[..]
En met een minimale uitrusting en Fransen die luchtsteun weigeren.
En dat is precies wat Putin wil.quote:Op zondag 31 juli 2022 22:44 schreef Class het volgende:
Mocht dit waar zijn.... de energieprijzen... de euro/dollar koers.. de Europese beurs in haar geheel
Als Servië aanvalt zal de hele NAVO erin gezogen worden.quote:Op zondag 31 juli 2022 22:44 schreef Class het volgende:
Mocht dit waar zijn.... de energieprijzen... de euro/dollar koers.. de Europese beurs in haar geheel
Goed excuus om de Russen geheel uit Oekraine te trappen.quote:Op zondag 31 juli 2022 22:47 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Als Servië aanvalt zal de hele NAVO erin gezogen worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |