Wie is we en waarom spreek je voor mij?quote:Op zondag 31 juli 2022 17:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik weet dat we een hekel hebben aan Vollering maar wel afgetekend tweede en de bollen. Zeer netjes.
Waarom moeten we hier een hekel aan hebben?quote:Op zondag 31 juli 2022 17:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik weet dat we een hekel hebben aan Vollering maar wel afgetekend tweede en de bollen. Zeer netjes.
En het ergste komt straks pas bij de mindere godenquote:Op zondag 31 juli 2022 17:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bij de vrouwen is deze fienes nog erger. Wie doe je hier een plezier mee?
Pas ook wel bij haar wijze van crossen. Vooral goed op de macht.quote:Op zondag 31 juli 2022 17:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die heeft meer talent voor dit werk dan het veldrijden denk ik.
Waardig opvolger van Herbert 'Keffendis als eerste over de vienis' Dijkstraquote:Op zondag 31 juli 2022 17:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Rox kan de lettercombinatie sh totaal niet uitspreken. Toch een beetje de vrouwelijke Ronnie Treksel.
Ze is ook nog buiten adem na haar Angela de Jong sprint van studio naar studioquote:Op zondag 31 juli 2022 17:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Rox kan de lettercombinatie sh totaal niet uitspreken. Toch een beetje de vrouwelijke Ronnie Treksel.
Bij welk woord? Komt niet zo vaak voor toch, shit?quote:Op zondag 31 juli 2022 17:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Schuine kantjes naar beneden lukt haar minder goed.quote:Op zondag 31 juli 2022 17:52 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Pas ook wel bij haar wijze van crossen. Vooral goed op de macht.
Finish wordt fienes, rush werd rus.quote:Op zondag 31 juli 2022 17:52 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Bij welk woord? Komt niet zo vaak voor toch, shit?
Dat is voor Ceylin maar die zie ik dit dan weer niet doen.quote:Op zondag 31 juli 2022 17:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Schuine kantjes naar beneden lukt haar minder goed.
Stukje Irene Schouten.quote:Op zondag 31 juli 2022 17:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Finish wordt fienes, rush werd rus.
Ik ben benieuwdquote:Op zondag 31 juli 2022 17:42 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
ik zal het na de race wel even opmeten
Ik krijg nu ook in 1 keer prachtige herinneringen aan Fritsj Spitsj.quote:Op zondag 31 juli 2022 17:52 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Waardig opvolger van Herbert 'Keffendis als eerste over de vienis' Dijkstra
Dat is wel serieus snellerquote:Op zondag 31 juli 2022 17:54 schreef vaarsuvius het volgende:
-30.01
-06.59
Eurosport tijden, beklimming Annemiek.
Rijdt dus 23 minuten, 10 minuten sneller dan Jacobsen
@:Hyaenidae
Ik heb een willekeurig Strava segmentje van Nils Eekhoff genomen(die bij hem in de groep zat, Jakobsen heeft geen openbare Strava), geen idee of die exact begint waar de klim begint.quote:Op zondag 31 juli 2022 17:54 schreef vaarsuvius het volgende:
-30.01
-06.59
Eurosport tijden, beklimming Annemiek.
Rijdt dus 23 minuten, 10 minuten sneller dan Jacobsen
@:Hyaenidae
16:10 edit: dit was met finish dichterbij, negeer ditquote:Op zondag 31 juli 2022 17:55 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dat is wel serieus sneller
En hoe was de top bij de mannen? Pogacar ofzo
19.20quote:Op zondag 31 juli 2022 17:55 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Nog eens 30% snellerquote:Op zondag 31 juli 2022 17:57 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik heb het ongeveer gemeten vanaf het 7km bord
[..]
16:10
waarschijnlijk klopt dit niet, dit was in 2020, met de finish? dichterbij? znder dat gravel gedeeltequote:
Is maar net vanuit welk perspectief aangezien Vosje er al 10 jaar mee bezig is om dit voor elkaar te krijgen.quote:
Ja, zo lust ik er nog wel een paarquote:Op zondag 31 juli 2022 18:32 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Is maar net vanuit welk perspectief aangezien Vosje er al 10 jaar mee bezig is om dit voor elkaar te krijgen.
Klopt maar ze hadden het bijvoorbeeld ook aan Longo Borghini kunnen geven.quote:Op zondag 31 juli 2022 18:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik denk dat lijstje rensters die in aanmerking komen voor superstrijdlust heel heel kort is...
Hupsakee.quote:
Ze hadden beter niet die prijs kunnen geven en in plaats daarvan een prijs voor de mooiste blooper. Frain die ploughing into the wreckage door die valpartij heen knalde, ELB die linksaf ging met een air van "kijk jongons ik weet hoe het hier moet", Mavi die onder die ploegleidersauto dook, kanshebbers genoegquote:Op zondag 31 juli 2022 18:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik denk dat lijstje rensters die in aanmerking komen voor superstrijdlust heel heel kort is...
https://www.strava.com/segments/21360649?filter=overallquote:Op zondag 31 juli 2022 17:55 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
En we weten dat bij ultraracen vrouwen steeds meer in het voordeel zijn. Kom maar op met die koers van 500 km door de bergen.quote:Op zondag 31 juli 2022 22:08 schreef Aguero het volgende:
[..]
https://www.strava.com/segments/21360649?filter=overall
David Gaudu KOM - 20:16 Jul 8, 2022
Annemiek van Vleuten QOM - 24:24 Jul 31, 2022
Carlos Verona deed het in 24:12 en werd daarmee 44e dus Annemiek had zomaar pak 'm beet 40-45e kunnen worden.
Geil, vrouwelijke wielrenners klimmen dus eigenlijk net zo goed als de mannen.quote:Op zondag 31 juli 2022 22:08 schreef Aguero het volgende:
[..]
https://www.strava.com/segments/21360649?filter=overall
David Gaudu KOM - 20:16 Jul 8, 2022
Annemiek van Vleuten QOM - 24:24 Jul 31, 2022
Carlos Verona deed het in 24:12 en werd daarmee 44e dus Annemiek had zomaar pak 'm beet 40-45e kunnen worden.
Volgens mij viel het wel mee, ik heb nog gekeken tot de laatste renners binnen kwamen en die konden ook nog fietsen. Vreemd genoeg was het Annemiek die relatief veel moeite had.quote:Op zondag 31 juli 2022 22:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zijn er eigenlijk nog beelden van rensters die moesten lopen naar de finish?
Pogacar had bijna haar zoon kunnen zijn.quote:
Viel mee, paar voetjes aan de grond en ik zag een Jumbo rijdster afstappen om even later weer op te stappen.quote:Op zondag 31 juli 2022 22:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zijn er eigenlijk nog beelden van rensters die moesten lopen naar de finish?
Wordt dus een monoloog over waarom ze zo goed is en dat de rest haar vooral niet moet kopiëren omdat ze dat niet aankunnen. Oh ja, en dat sdworx niet sportief is. En de naam Louis Delahaije zal ook een paar keer vallen.quote:
Wel verfrissend dat iemand gewoon zegt hoe het is.quote:Op maandag 1 augustus 2022 21:06 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Wordt dus een monoloog over waarom ze zo goed is en dat de rest haar vooral niet moet kopiëren omdat ze dat niet aankunnen. Oh ja, en dat sdworx niet sportief is. En de naam Louis Delahaije zal ook een paar keer vallen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |