Ik had vertrouwen in Ten Hag, was zelfs een van de weinigen die hem opperde als trainer.quote:Op zondag 31 juli 2022 20:57 schreef over_hedge het volgende:
Dit topic begint een kopie te worden van de eerste paar maanden van ten hag
Ja geen vertrouwen hebben is prima. Maar laten we hem ff wat tijd geven voor we hem meteen compleet afschrijven.quote:Op zondag 31 juli 2022 22:18 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ik had vertrouwen in Ten Hag, was zelfs een van de weinigen die hem opperde als trainer.
Schreuder heb ik echt 0 vertrouwen in.
In het eerste half uur had rensch gakpo onder controle. Daarna gebeurde er iets heel vreemds in zijn bolletje en dacht hij dat het slim was om gakpo randje 16 op 2 meter te gaan dekken.quote:Op zondag 31 juli 2022 14:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
RB is onze zwakste positie op dit moment, samen met de keeper.
Goede clickbait om mensen toch het artikel te laten kopen hoor.quote:
Dat ie beter niet het vriendinnetje van andere voetballer mee had moeten nemen naar de maccie.quote:Op zondag 31 juli 2022 22:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wat is de strekking van het artikel?
quote:Op zondag 31 juli 2022 23:06 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dat ie beter niet het vriendinnetje van andere voetballer mee had moeten nemen naar de maccie.
Mootje heeft ze het liefst ook zo jong mogelijk.
[ link | afbeelding ]
20 en 17, dat is wel echt een schokkend leeftijdsverschil.quote:Op zondag 31 juli 2022 23:06 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dat ie beter niet het vriendinnetje van andere voetballer mee had moeten nemen naar de maccie.
[ link | afbeelding ]
dat kutwijf zet de leeftijd van Ihattaren er niet in alleen maar voor de views en de kliks.quote:Op zondag 31 juli 2022 23:06 schreef RipCity het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 31 juli 2022 15:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
We zijn hier inmiddels tot de conclusie gekomen dat het misschien niet alleen aan PSV lag, maar ook een beetje aan Mo zelf.
Als ze kunnen schommelen, kunnen ze ook wippen.quote:Op zondag 31 juli 2022 23:06 schreef RipCity het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Opvallend ja... net iets wel... :’)quote:Op zondag 31 juli 2022 23:42 schreef trein2000 het volgende:
Toch opvallend dat dat net hem weer gebeurt. Net ff te vaak betrokken bij incidentjes…
Helaas ja. En als club wil je daar niet in meegesleurd worden.quote:Op zondag 31 juli 2022 23:42 schreef trein2000 het volgende:
Toch opvallend dat dat net hem weer gebeurt. Net ff te vaak betrokken bij incidentjes…
hou op hoor, wat kan die jongen er nou aan doen?quote:Op maandag 1 augustus 2022 07:27 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Helaas ja. En als club wil je daar niet in meegesleurd worden.
Kansloos die Mocro MO.
quote:Op maandag 1 augustus 2022 07:32 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
hou op hoor, wat kan die jongen er nou aan doen?
goede inhoudelijke reactiequote:
klopt.quote:Op maandag 1 augustus 2022 08:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Maar die huuroptie van Mo loopt toch gewoon tot december ofzo? Dan gaat hij toch rechtstreeks weer terug naar Juve als er nooit een koopoptie gelicht is?
een bedreiging wellicht? Hoewel hij het ontkent weer maar dat zegt niks.quote:
In plaats dat ie dan even aangeeft waarom hij dan in godesnaam niet met zijn bolle lijf op het veld staatquote:Op maandag 1 augustus 2022 08:26 schreef Heeinz het volgende:
Ondertussen plaatst Mo voor het eerst in lange tijd een verhaal op Insta dat hij niks met bedreigingen en criminaliteit te maken heeft, en moet lachen om de media (kan geen screenshot plaatsen helaas)
Ik snap er geen reet meer van
Ja het is vrij vreemd allemaalquote:Op maandag 1 augustus 2022 08:28 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
In plaats dat ie dan even aangeeft waarom hij dan in godesnaam niet met zijn bolle lijf op het veld staat
Echte wappie-techniek dit: "dOE zElF jE onDERzoEK!!!11!"
Benieuwd hoe Ajax dit op gaat lossen. Zorgt alleen maar weer voor onrust.quote:Op maandag 1 augustus 2022 08:28 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
In plaats dat ie dan even aangeeft waarom hij dan in godesnaam niet met zijn bolle lijf op het veld staat
eens, en dat zal wel met een reden zijn denk ik dan.quote:
het verbaast me sowieso altijd dat die zogenaamde clubwatchers nooit met iets naar buiten komen omdat ze veel te bang zijn dat ze geen transferprimeur of interviews meer krijgen, dat kan je geen journalisten meer noemenquote:Op maandag 1 augustus 2022 08:28 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Welke goede linksback is 1.85+?quote:Op maandag 1 augustus 2022 08:43 schreef Bondsrepubliek het volgende:
Waarom spelen er erg veel kabouters bij Ajax? Dat Til eenvoudig een luchtduel wint van kaboutertje Wijndal en daarom scoort is dan geen verrassing. Kan Ajax zich niet beter inschrijven voor een competitie voor mensen met dwerggroei in plaats van meedoen aan een competitie voor normale mensen?
Dat is verder prima dan, Ajax heeft 'm een kans gegeven en die niet pakken is enkel jammer voor hem.quote:Op maandag 1 augustus 2022 08:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
De komende 2 maanden: De club moet nu achter Mo gaan staan!!!!
Alsof ze dat niet doen.Bij PSV waren alle psychologen van de wereld niet genoeg, die gaat gewoon weer terug naar Juve.
aardige 40-45 opmerking, dat experiment is misluktquote:Op maandag 1 augustus 2022 08:43 schreef Bondsrepubliek het volgende:
Waarom spelen er erg veel kabouters bij Ajax? Dat Til eenvoudig een luchtduel wint van kaboutertje Wijndal en daarom scoort is dan geen verrassing. Kan Ajax zich niet beter inschrijven voor een competitie voor mensen met dwerggroei in plaats van meedoen aan een competitie voor normale mensen?
Mitchell Dijksquote:
die speelt deze seizoenshelft niet meer in Ajax 1, ik weet niet wat voor indruk hij achter gelaten heeft in dat stukje voorbereiding dat hij er was, ze zullen op basis daarvan wel beslissen of ze nog met hem doorgaan of nietquote:Op maandag 1 augustus 2022 08:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat is verder prima dan, Ajax heeft 'm een kans gegeven en die niet pakken is enkel jammer voor hem.
Dat alleen van een voorbereiding laten afhangen en niet van alle ellende die er weer omheen speelt zou natuurlijk ook vrij vreemd zijn.quote:Op maandag 1 augustus 2022 08:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
die speelt deze seizoenshelft niet meer in Ajax 1, ik weet niet wat voor indruk hij achter gelaten heeft in dat stukje voorbereiding dat hij er was, ze zullen op basis daarvan wel beslissen of ze nog met hem doorgaan of niet
Kanu is vandaag jarig.quote:Op maandag 1 augustus 2022 08:43 schreef Bondsrepubliek het volgende:
Klopt. 61. Maar die is niet lang.quote:
Ga daarheen danquote:Op maandag 1 augustus 2022 08:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ajax showtime is in ieder geval genieten vandaag met eindeloze discussies over de vriendin van de vriend van Mo en of het nou aan Mo ligt of niet.
allemaal luxeproblemen, Blind als cv vind ik toch wel wat moeilijk, daar mist hij puur verdedigend toch echt wel de kwaliteiten voor, zeker voor de manier waarop Ajax wil voetballen, dus ik hoop dat ze Bassey snel in kunnen passenquote:Op maandag 1 augustus 2022 09:21 schreef TheVulture het volgende:
Ben wel benieuwd hoe Schreuder het probleem met Blind en Tadic gaat aanpakken, er zal met name bij Blind toch echt doorgeselecteerd moeten gaan worden en met Wijndal en Bassey heb je miljoenen uitgegeven aan spelers die je niet zomaar even op de bank zet. En voor Tadic geldt eigenlijk met Brobbey en met name Bergwijn hetzelfde.
Jij volgt het allemaal niet zo? Is door hemzelf al ontkracht.quote:Op maandag 1 augustus 2022 08:09 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
goede inhoudelijke reactie
Het is in jouw wereld zeker normaal om iemand te bedreigen vanwege een relatie
Waar moet Blind dan nog voetballen?quote:Op maandag 1 augustus 2022 09:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
allemaal luxeproblemen, Blind als cv vind ik toch wel wat moeilijk, daar mist hij puur verdedigend toch echt wel de kwaliteiten voor, zeker voor de manier waarop Ajax wil voetballen, dus ik hoop dat ze Bassey snel in kunnen passen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |