Louter prestige. En schrikbarend om Ajax zo te zien.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 22:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nou schijnbaar gigantisch veel als ik de reacties hier zag.
Ik denk vooral dat deze weersomstandigheden voor PSV veel zwaarder zijn dan voor Monaco, zeker zo vroeg in het seizoen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 22:06 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Natuurlijk, als je daar gewoon met Jong PSV gaat spelen en met de A selectie volledig toewerkt naar dit tweeluik gaat er werkelijk niemand met een waardeloos gevoel deze pot in.
Maar ik geloof dat de meeste hier het wel prima vonden dat PSV, wederom, op vermoeidheid/conditie compleet overlopen word in de het laatste kwart van de wedstrijd. Ik ben geen bewegingsfysicus, maar het lijkt mij dat op zaterdag voluit gaan daar zomaar iets mee te maken kan hebben.
Ik heb ook liever dat PSV die schaal wint, maar niet ten koste van alles. En aangezien de KNVB, of PSV het nou laat aan vroeg of niet, niet mee wilde werken, had ik lekker het B-elftal gestuurd. Dit is zoveel belangrijker dan een nietszeggend potje tegen Ajax.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 22:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nou schijnbaar gigantisch veel als ik de reacties hier zag.
Dat zou ook kunnen, maar dan had je eerder naar Monaco af kunnen reizen ook. Dan moet je alleen wat reserve spelers in vliegen die de JCS hadden gespeeld. Dat is dezelfde kinderlijke fout als het Nederlands elftal op het EK.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 22:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik denk vooral dat deze weersomstandigheden voor PSV veel zwaarder zijn dan voor Monaco, zeker zo vroeg in het seizoen.
Zaterdag zal ook best meespelen, maar dat verklaart echt niet alles.
Een dagje langer acclimatiseren heeft geen zin.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 22:24 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik heb ook liever dat PSV die schaal wint, maar niet ten koste van alles. En aangezien de KNVB, of PSV het nou laat aan vroeg of niet, niet mee wilde werken, had ik lekker het B-elftal gestuurd. Dit is zoveel belangrijker dan een nietszeggend potje tegen Ajax.
[..]
Dat zou ook kunnen, maar dan had je eerder naar Monaco af kunnen reizen ook. Dan moet je alleen wat reserve spelers in vliegen die de JCS hadden gespeeld. Dat is dezelfde kinderlijke fout als het Nederlands elftal op het EK.
Je had op vrijdag kunnen gaan oid, anyway, boeit ook niet, daar is duidelijk niet voor gekozen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 22:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Een dagje langer acclimatiseren heeft geen zin.
Maakt ook niet uit. Prima uitgangspositie voor de return, je moet het nu gewoon thuis af kunnen maken anders heb je niets te zoeken in de CL.
TYPISCH Nederlandsquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 23:17 schreef de_boswachter het volgende:
Als we maar niet in dezelfde val lopen als vorig seizoen. Toen hadden we thuis zoveel meer moeten krijgen, maar verloren met 1-2. Boadu scoorde toen volgens mij. Zo kut.
Ik ben na het zien van dit erg blij dat deze verschrikkelijke jankbal niet naar Feyenoord is gekomen. Jeetje.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 23:31 schreef GGMM het volgende:
Wat een jankerd is dit geworden zeg
Onvrede bij Joey Veerman 🤬 | Luuk de Jong total loss 😵 | Interviews PSV | Voorronde Champions League
Gaat hij lopen klagen over zaterdagquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 23:31 schreef GGMM het volgende:
Onvrede bij Joey Veerman 🤬 | Luuk de Jong total loss 😵 | Interviews PSV | Voorronde Champions League
Prima gozer.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 23:31 schreef GGMM het volgende:
1 uur s'nachts thuis, waarschijnlijk kut geslapen. Zondag uitlooptraining, maandag reisdag, dinsdag wedstrijd. Lijkt me allemaal niet ideaal en weinig jankerigs aan dat verhaal.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 06:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gaat hij lopen klagen over zaterdag
Ik hoop wel echt dat PSV doorgaat volgende week want vind het zelf nogal gejank. In de slotfase in een lastige uitwedstrijd kom je vrijwel altijd onder druk te staan. Tuurlijk ben je moe maar ook als je de JCS niet had gespeeld was je achteruit gaan lopen.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 07:43 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
1 uur s'nachts thuis, waarschijnlijk kut geslapen. Zondag uitlooptraining, maandag reisdag, dinsdag wedstrijd. Lijkt me allemaal niet ideaal en weinig jankerigs aan dat verhaal.
Jeetje, je zou maar meerdere wedstrijden in een week moeten voetballen. Niks te zoeken in Europa dus.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 23:31 schreef GGMM het volgende:
Dan zou ik geen CL gaan spelen als ik hem wasquote:Op woensdag 3 augustus 2022 07:43 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
1 uur s'nachts thuis, waarschijnlijk kut geslapen. Zondag uitlooptraining, maandag reisdag, dinsdag wedstrijd. Lijkt me allemaal niet ideaal en weinig jankerigs aan dat verhaal.
Hij heeft dat Amsterdamse hè. Ik ben er ook niet zo fan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 23:31 schreef GGMM het volgende:
denk dat EL nog zwaarder is qua schema dus hij kan het maar beter wel halenquote:Op woensdag 3 augustus 2022 08:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan zou ik geen CL gaan spelen als ik hem was
Omdat?quote:Op woensdag 3 augustus 2022 08:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan zou ik geen CL gaan spelen als ik hem was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |