Omarmen. Veerman had ook even tijd nodig om te wennen (tragr balbehandeling en slechte keuzes die tot gevaarlijk balverlies leidden). Geef hem tijd.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dit is mooi hoor. Draak van een wedstrijd, maar prima goal.
Maar wat moeten we toch met Til?
Laat maar...quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 21:21 schreef Ciscus het volgende:
Nog een leuke constatering: Ruud wisselt dus niet steevast na een uur. Prettig wel.
Ja.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 21:24 schreef Ciscus het volgende:
Ik zit hier met een een dramatische verbinding, is Mwene naar LB en Teze naar RB?
Thanks. Voor mij dubbel billenknijpen zo met die haperende beelden haha.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 21:25 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja.
Circus Obispo is ook terug, man man man.
Maarja, wat moet je dan? Met een half B-team en dan 3-0 op je klote krijgen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 21:42 schreef GotenSSJ het volgende:
Wel fijn dat we met het A-team de JCS hebben gespeeld. Iedereen zit er weer lekker doorheen in de laatste 20-25 min
Ja. Wat boeit de JCS nou, als je hier om tientallen miljoenen speelt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 21:43 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Maarja, wat moet je dan? Met een half B-team en dan 3-0 op je klote krijgen?
Ik zie PSV eigenlijk liever in de Europa League, CL spelen en dan 4/5-0 op de broek krijgen is niet leuk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 21:44 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja. Wat boeit de JCS nou, als je hier om tientallen miljoenen speelt.
Ik zie liever 50 miljoen op de bank.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 21:46 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ik zie PSV eigenlijk liever een Europaleague, CL spelen en dan 4/5-0 op de broek krijgen is niet leuk.
Als je gelijk in de foetushouding gaat liggen kan je beter de Europa League in jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 21:46 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ik zie PSV eigenlijk liever in de Europa League, CL spelen en dan 4/5-0 op de broek krijgen is niet leuk.
Misschien moet je een seizoenskaart nemen bij FC Eindhoven.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 21:46 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ik zie PSV eigenlijk liever in de Europa League, CL spelen en dan 4/5-0 op de broek krijgen is niet leuk.
Beetje gelul. Verlies je daar 3-0 ga je met een waardeloos gevoel deze wedstrijd in.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 21:42 schreef GotenSSJ het volgende:
Wel fijn dat we met het A-team de JCS hebben gespeeld. Iedereen zit er weer lekker doorheen in de laatste 20-25 min
quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 21:42 schreef GotenSSJ het volgende:
Natuurlijk, als je daar gewoon met Jong PSV gaat spelen en met de A selectie volledig toewerkt naar dit tweeluik gaat er werkelijk niemand met een waardeloos gevoel deze pot in.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Beetje gelul. Verlies je daar 3-0 ga je met een waardeloos gevoel deze wedstrijd in.
En 1-1 is gewoon een prima resultaat.
Nou schijnbaar gigantisch veel als ik de reacties hier zag.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 21:44 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja. Wat boeit de JCS nou, als je hier om tientallen miljoenen speelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |