Dat heb ik gemist helaas, maar als dat zo is is het net zo sneu.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 09:42 schreef Lange_Lans het volgende:
Iedereen doet dit René. Ajacieden die vooraf aan de JCS zeggen dat er geen excuses zijn met betrekking tot voorbereiding want nu even lang, om na die pot te zeggen dat PSV wedstrijdfitter is omdat ze al eerder competitief spelen. Gebeurd overal.
Ik vind het ook niet nodig, maar zo vind ik het ook onnodig om na zo een wedstrijd waar je denk ik met de hakken over de sloot een goed resultaat pakt, om te zeggen dat "ze in de broek gaan poepen" bij de return. Dat zijn gewoon domme teksten.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 09:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist helaas, maar als dat zo is is het net zo sneu.
Daar mag je wel gewoon wat van blijven zeggen, vind ik.
Dan heeft hij er wel erg vaak geen zin in.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 11:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Beste middenvelder in de Eredivisie als hij er zin in heeft.
Verdedigende middenvelder ga ik wel in meequote:Op woensdag 3 augustus 2022 11:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Beste middenvelder in de Eredivisie als hij er zin in heeft.
Je hebt wel gelijk hoor maar die 'we hebben maar 2 dagen rust'-hype is ook wel echt iets van de laatste paar jaar. Vrij bizar dat Nederlandse clubs hier zo ongeveer elke Europese ronde over blijven zeuren. Dat gebeurde toch 20 jaar geleden ook niet? En PSV speelde begin 2000 echt niet minder wedstrijden dan nu.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 09:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Iedereen doet dit René. Ajacieden die vooraf aan de JCS zeggen dat er geen excuses zijn met betrekking tot voorbereiding want nu even lang, om na die pot te zeggen dat PSV wedstrijdfitter is omdat ze al eerder competitief spelen. Gebeurd overal.
Trainer zocht gisteren geen excuses. En die werden hem weldegelijk voor de voeten gegooid; Het stroperige veld, de korte voorbereiding op deze wedstrijd. De Jong hetzelfde. En soms hapt er iemand en dat is in dit geval de - waarschijnlijk - meest uitgesproken persoon.
Wel dus, in het seizoen 2000-2001 speelde je 6 Cl wedstrijden, geen voorrondes. En stond je met 4 wedstrijden in de finale van de beker. Dus (incl. 34 competitiewedstrijden) 44 wedstrijden per seizoen.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 11:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk hoor maar die 'we hebben maar 2 dagen rust'-hype is ook wel echt iets van de laatste paar jaar. Vrij bizar dat Nederlandse clubs hier zo ongeveer elke Europese ronde over blijven zeuren. Dat gebeurde toch 20 jaar geleden ook niet? En PSV speelde begin 2000 echt niet minder wedstrijden dan nu.
Kortom, kop houden, gelijkspel meenemen en door naar Emmen.
Waar heb jij het dan weer over. Hij zegt toch niets raars.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 23:31 schreef GGMM het volgende:
Wat een jankerd is dit geworden zeg
Onvrede bij Joey Veerman 🤬 | Luuk de Jong total loss 😵 | Interviews PSV | Voorronde Champions League
Vergeet ook de Nations League en de EK/WK kwalificaties waar spelers van PSV ook aan mee doen. Volgens mij zijn er ook behoorlijk wat meer interlands nu dan pak hem beet 20 jaar terug.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 12:07 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wel dus, in het seizoen 2000-2001 speelde je 6 Cl wedstrijden, geen voorrondes. En stond je met 4 wedstrijden in de finale van de beker. Dus (incl. 34 competitiewedstrijden) 44 wedstrijden per seizoen.
Vorig seizoen: 6 wedstrijden voorrondes en toen pas groepsfase EL. Vervolgens 6 wedstrijden EL. En toen nog 6 wedstrijden knockout Conf. League.
Dat zijn 18 Europese wedstrijden.
Dus Europees speel je veel meer (12 wedstrijden).
Vorig seizoen dus:
JC schaal 1x
VCL 6x
EL 6x
Conf. L. 6x (dit kan natuurlijk ook meer of minder zijn)
Beker 5x
Comp. 34x
58 Wedstrijden
Plus dat het seizoen compacter is omdat zonodig het WK in 1 of ander nietszeggend land gehouden moet worden. Dus een pak meer wedstrijden in minder tijd.
Oh je geeft het antwoord al. Nou nou het is wat, meid.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 09:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Check de manier even waarop hij het zegt.
Ja nu pak je specifiek 2000-2001, maar pak er dan ook eens een 2003-2004 bij ofzo. Vorig seizoen was inderdaad een recordaantal maar dit jaar zijn het er al weer 2 minder en geldt (als je de groepsfase CL haalt) gewoon de oude structuur waarbij je verder gaat in de EL als je derde wordt. Ik blijf het nogal gezeur vinden.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 12:07 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wel dus, in het seizoen 2000-2001 speelde je 6 Cl wedstrijden, geen voorrondes. En stond je met 4 wedstrijden in de finale van de beker. Dus (incl. 34 competitiewedstrijden) 44 wedstrijden per seizoen.
Vorig seizoen: 6 wedstrijden voorrondes en toen pas groepsfase EL. Vervolgens 6 wedstrijden EL. En toen nog 6 wedstrijden knockout Conf. League.
Dat zijn 18 Europese wedstrijden.
Dus Europees speel je veel meer (12 wedstrijden).
Vorig seizoen dus:
JC schaal 1x
VCL 6x
EL 6x
Conf. L. 6x (dit kan natuurlijk ook meer of minder zijn)
Beker 5x
Comp. 34x
58 Wedstrijden
Plus dat het seizoen compacter is omdat zonodig het WK in 1 of ander nietszeggend land gehouden moet worden. Dus een pak meer wedstrijden in minder tijd.
Veel plezier met Guus Til jongens.quote:'Aanvallende middenvelder was niet in staat om een simpele aanname of pass goed uit te voeren'
Dank je Scrummie. Wat lief!quote:Op woensdag 3 augustus 2022 13:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Veel plezier met Guus Til jongens.
Guus Til zie ik ook liever niet, zelfde geldt voor Luuk.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 13:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ben het geheel eens met deze post.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 09:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Moeilijk. Ik vind dit niet leuk om naar te kijken. Als ze het niet meer weten - en dat is nogal regelmatig - dan wordt de lange bal richting De Jong gehanteerd. En ik snap het ook nog wel, want als je zo een wapen hebt moet je het optimaal gebruiken. Dit is precies wat ik ver voor het aantrekken van De Jong aanstipte. Hij staat voor mij synoniem voor lelijk voetbal.
Til is een verschrikking. Dat die ooit 18 miljoen heeft gekost geeft eens temeer aan hoe vertyft de hele voetbalwereld is.
Natuurlijk ben ik positief over Sangaré en Veerman. Dat is gewoon prima om op het middenveld te hebben. Ik vraag me af of Guti uiteindelijk weer op het middenveld komt te spelen en of dat dan ten koste gaat van Til. Tactisch klopt er dan geen jota meer van helaas. Dus Ledezma, Saibari of Xavi op de plek van Til lijkt me de oplossing om er voetbal in te krijgen en niet alleen maar te speculeren op voorzetten of de lange bal op De Jong.
Waarom de jaloezie en/of het misgunnen? Veel plezier met de miljoenen uitgaven waarvan grotendeels paniek-/miskopen zullen blijken te zijn en wat de ondergang van Feyenoord gaat worden. Al opgevallen dat ze telkens de enige geïnteresseerde club zijn in de spelers die ze halen? Of denk je dat het scoutingsapparaat zo uitmuntend is bij Feyenoord?quote:Op woensdag 3 augustus 2022 13:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Woorden als 'ondergang' zou ik met (vermoedelijk) de tactisch beste Nederlandse trainer ooit aan het roer niet te snel roepen. Die man heeft vorig jaar van middelmaat ook een goed team gemaakt.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 13:29 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Waarom de jaloezie en/of het misgunnen? Veel plezier met de miljoenen uitgaven waarvan grotendeels paniek-/miskopen zullen blijken te zijn en wat de ondergang van Feyenoord gaat worden. Al opgevallen dat ze telkens de enige geïnteresseerde club zijn in de spelers die ze halen? Of denk je dat het scoutingsapparaat zo uitmuntend is bij Feyenoord?
Ik zag trouwens in een berichtje dat Savinho geblesseerd is, weet iemand of dat klopt? Nee toch?
Jij had het over begin 2000, niet ik.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 13:16 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja nu pak je specifiek 2000-2001, maar pak er dan ook eens een 2003-2004 bij ofzo. Vorig seizoen was inderdaad een recordaantal maar dit jaar zijn het er al weer 2 minder en geldt (als je de groepsfase CL haalt) gewoon de oude structuur waarbij je verder gaat in de EL als je derde wordt. Ik blijf het nogal gezeur vinden.
Zijn gewoon harde cijfers, tel daarbij op dat het in Monaco ZEER warm was, en ik vind de toon van Veerman niet eens zo raar.quote:De interessantste studie in dat kader is circa tien jaar geleden gedaan door de World Football Academy van Raymond Verheijen. Op basis van meer dan 27.000 wedstrijden tussen 2001/02 en 2010/11 kwamen daar heldere conclusies uit.
Na slechts twee rustdagen (bijvoorbeeld donderdag-zondag of woensdag-zaterdag) hebben voetbalploegen:
- Minder kans om te winnen (-40%)
- Meer tegendoelpunten in het laatste half uur (+75%)
- Minder doelpunten voor in laatste half uur (-70%)
Dat effect is sterker indien een elftal na slechts twee rustdagen een uitwedstrijd speelt. Bij drie of meer rustdagen doet dit effect zich niet voor. Spelen twee teams tegen elkaar die beide twee rustdagen gehad hebben, dan zijn de bezoekers in het nadeel.
Deze cijfers tonen objectief aan dat donderdag-zondag te kort is om volledig te herstellen. Wetenschappelijke studies onderstrepen dat gegeven. Zo luidt de conclusie van een officieel UEFA-onderzoek dat er meer spierblessures ontstaan bij een schema met minimale rust tussen wedstrijden.
Wacht maar af. Ze geven roekeloos miljoenen uit aan middelmaat, ze hooen vast te klampen maar moeten komend seizoen presteren en anders stort het kaartenhuis keihard in. Ze moeten tweede worden, simple as that.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 13:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Woorden als 'ondergang' zou ik met (vermoedelijk) de tactisch beste Nederlandse trainer ooit aan het roer niet te snel roepen. Die man heeft vorig jaar van middelmaat ook een goed team gemaakt.
Derde mag toch ook? Feyenoord is totaal geen Champions League-club.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 13:41 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Wacht maar af. Ze geven roekeloos miljoenen uit aan middelmaat, ze hooen vast te klampen maar moeten komend seizoen presteren en anders stort het kaartenhuis keihard in. Ze moeten tweede worden, simple as that.
Dr. Pietjepuk, PhD op Fok: Kop houden, onzin.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 13:34 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jij had het over begin 2000, niet ik.
Maar vooruit.
Seizoen 2001-2002, 44 wedstrijden.
Seizoen 2002-2003, 43 wedstrijden
Seizoen 2003-2004, 49 wedstrijden.
Er komen gewoon steeds meer wedstrijden, jij mag het gezeur vinden. Prima, maar dat wil niet zeggen dat de spelers geen recht van spreken hebben.
https://www.vi.nl/nieuws/(...)igt-blind-en-frenkie
Of dit:
https://www.vi.nl/pro/ana(...)art/share/9ad4096467
[..]
Zijn gewoon harde cijfers, tel daarbij op dat het in Monaco ZEER warm was, en ik vind de toon van Veerman niet eens zo raar.
Oh ja, dan is het wel de tactisch beste Nederlandse trainer ooit.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 13:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Woorden als 'ondergang' zou ik met (vermoedelijk) de tactisch beste Nederlandse trainer ooit aan het roer niet te snel roepen. Die man heeft vorig jaar van middelmaat ook een goed team gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |