Neem een tas en denk er nog ff over naquote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:11 schreef Sfancta het volgende:
Fijne vakantie en een goede keuze, ik denk er ook aan.
voor altijd hoop ik?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:11 schreef Sfancta het volgende:
Fijne vakantie en een goede keuze, ik denk er ook aan.
haha @CoolGuy reactie! LOOOOOOOOLquote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:29 schreef Hyaenidae het volgende:
Het moment dat je wist dat zou komen....is eindelijk......hierrrrrrrrrrrrrrrrr
Ik loop hier al een tijdje mee rond, de beste KLB'ers zijn al vertrokken, het is gewoon niet meer zo als tien jaar geleden.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:40 schreef Leandra het volgende:
Dat zou heel jammer zijn.
Ga eerst gewoon op vakantie en als je dan nog steeds geen inspiratie hebt kun je altijd nog op anoniem gaan.
Dat je weggaat moet je zelf weten.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:43 schreef Werkman het volgende:
[..]
Ik loop hier al een tijdje mee rond, de beste KLB'ers zijn al vertrokken, het is gewoon niet meer zo als tien jaar geleden.
Bovendien ga ik hele andere dingen doen.
Kappen bij de betoncentrale en de kringloop overnemen.
Nu ik nog een rug heb.
Je hebt nog gelijk ook, laat maar lekker open.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:06 schreef BasEnAad het volgende:
Zo dramatisch ook weer. Is echt van dat borderline-gedrag om gelijk je hele account weg te pleuren. Je kunt ook gewoon niet inloggen.
Werkmanquote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:09 schreef Werkman het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ook, laat maar lekker open.
quote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:09 schreef Werkman het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ook, laat maar lekker open.
Bedankt en tot ziens Werkman!quote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:06 schreef Werkman het volgende:
Beste mensen, Ik ga op vakantie.
En neem aldus afscheid, maar ook van Fok!
Al enige tijd laten mijn topics te wensen over en mijn paints op zich wachten, dat heeft er ook mee te maken dat FoK! ook veranderd is.
Steeds minder bevolkt, en de sfeer is ook niet meer van je het, en het is eerlijk, ik zie het alleen maar minder worden.
Mijn koffers zijn gepakt voor Spanje.
Ik wilde degenen bedanken die mij altijd een warm hart hebben toegedragen en die ik aan het lachen heb kunnen maken. Het genoegen was wederzijds en het waren 8 mooie jaren.
Het gaat jullie goed, jullie aller Werkman.
Ik ben hier nu toch, grote vriend.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:43 schreef Werkman het volgende:
[..]
Ik loop hier al een tijdje mee rond, de beste KLB'ers zijn al vertrokken, het is gewoon niet meer zo als tien jaar geleden.
Bovendien ga ik hele andere dingen doen.
Nu ik nog een rug heb.
Danny moet die optie wel aanbieden, vanwege de privacywetgeving. Maar los van de onleesbare topics is het ook goed om te weten dat het niet ongedaan gemaakt kan worden. En het is niet alleen de FOK!-geschiedenis, maar ook je persoonlijke geschiedenis. Mocht je het ooit nog leuk vinden om topics/posts van jezelf terug te lezen en zo.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:48 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik vind het raar dat @:danny überhaupt deze optie aanbiedt, je sloopt er de complete geschiedenis mee en daarmee het forum.
Ik ging er altijd vanuit dat die betoncentrale een act wasquote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:43 schreef Werkman het volgende:
[..]
Nu ik nog een rug heb.
Ja dit dus. Leuk idee.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:05 schreef valentijn101 het volgende:
Neeee!!!!!!![]()
Verhuis gewoon van klb naar lif en begin een kringlooptopic
quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 15:53 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Wat is het verschil tussen Werkman en een verpleegster?
Werkman neemt afscheid en een verpleegster neemt schijt af....
Klopt ja, ik heb ook wel eens een tijdje geen zin in Fok, dan log ik gewoon een paar weken niet in.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:06 schreef BasEnAad het volgende:
Zo dramatisch ook weer. Is echt van dat borderline-gedrag om gelijk je hele account weg te pleuren. Je kunt ook gewoon niet inloggen.
Ik heb dat soms na een paar jaarquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 11:47 schreef LanaMyst het volgende:
[..]
Klopt ja, ik heb ook wel eens een tijdje geen zin in Fok, dan log ik gewoon een paar weken niet in.
Een Fokbreak zeg maar.
En als ik me dan weer eens verveel kom ik weer kijken.
Hoi LanaMyst wat leuk om je breicht hier te lezen hoe gaat het nu met jou? Met mij alles goed stuur je nog eens een DM xoxoquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 11:47 schreef LanaMyst het volgende:
[..]
Klopt ja, ik heb ook wel eens een tijdje geen zin in Fok, dan log ik gewoon een paar weken niet in.
Een Fokbreak zeg maar.
En als ik me dan weer eens verveel kom ik weer kijken.
A niffo kwaliteitsusers genoeg je weet zelf!quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 18:13 schreef Het_Bokje het volgende:
![]()
![]()
Paint-heimwee![]()
Leuk meubilair pleurt op en klote behang blijft plakken![]()
Dat is wel echt royal sadness beter ga je een keer echt wegquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 18:09 schreef corehype het volgende:
Tot ziens @:werkman ik genoot echt van je paints
Echter heb ik mijzelf ook 6 jaar geleden beloofd dat ik zou verkassen
Ik blijf maar terugkomen
Gaat wel goed hoor, behalve dat ik me weer eens dood verveel(anders had ik niet op Fok gezetenquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 12:31 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Hoi LanaMyst wat leuk om je breicht hier te lezen hoe gaat het nu met jou? Met mij alles goed stuur je nog eens een DM xoxo
Same here! Te warm om iets te gaan doen, dan maar hersendood fokken! Dank voor de DM, ik heb alleen een DM block dus kan niets terug sturen. Kan ze wel lezenquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 12:39 schreef LanaMyst het volgende:
[..]
Gaat wel goed hoor, behalve dat ik me weer eens dood verveel(anders had ik niet op Fok gezeten)
Valt er niets meer te neuken?quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 12:39 schreef LanaMyst het volgende:
Gaat wel goed hoor, behalve dat ik me weer eens dood verveel(anders had ik niet op Fok gezeten)
Ik heb nog wel wat ideeën, iets met ongespoeld fisten enzoquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 16:15 schreef LanaMyst het volgende:
[..]
Geen zin in met die hitte, althans niet overdag
Totaal niet grappig.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 18:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
zie ginds komt werkman op FOK! weer aan
Hij brengt ons goede topics, ik zie ze al staan!
Hoe huppelt zijn topic in klaagbaak op en neer
Hoe waaien de reacties al heen en al weer.
En werkman maar lachen en de FOK!kers nog meer!
ok.quote:
Hoe dom zijn de Belgenquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 19:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ok.
Volgend keer probeer ik beter mijn best te doen
is dit bedreiging tegen forumcrew?quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 13:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hoe dom zijn de Belgen
Als ze mod zijn op fok
Straks krijgen ze klappen
Met de hand of met stok
@Lenny77quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 13:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hoe dom zijn de Belgen
Als ze mod zijn op fok
Met de hand of met stok
quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 13:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hoe dom zijn de Belgen
Als ze mod zijn op fok
Met de hand of met stok
Ben soms een echte Belg in Maaseikquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 16:06 schreef Lenny77 het volgende:
[..]![]()
Wij zijn tenminste echte Belgen... dat kan jij als reserve niet zeggen
Een echte Belg willen zijnquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 16:06 schreef Lenny77 het volgende:
[..]![]()
Wij zijn tenminste echte Belgen... dat kan jij als reserve niet zeggen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |