SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Juin uit Eigen Tuin!
Dat wordt een dagje binnen zitten dan?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is hier echt heel benauwd, blij dat er morgen regen en waarschijnlijk ook nog onweer komt
Ik vind dit ook geen typische PSB sound. De stem natuurlijk wel, maar de muziek niet echt.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:26 schreef DJ11 het volgende:
Een alarm dat je niet verwacht...Pet Shop Boys - It Always Comes As A Surprise
Kans is groot dat MadMaster zich nu komt meldenquote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:26 schreef DJ11 het volgende:
Een alarm dat je niet verwacht...Pet Shop Boys - It Always Comes As A Surprise
Ik vond dit nummer perfect in deze uitzending passen. Komt van hun album Bilingual uit 1996. Daarop staan nogal wat nummers met Latijns-Amerikaanse invloeden.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vind dit ook geen typische PSB sound. De stem natuurlijk wel, maar de muziek niet echt.
Die zit aan de proeverij. Die heeft zijn handen vol, waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Kans is groot dat MadMaster zich nu komt melden
Of hij wacht tot net na dit nummerquote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Kans is groot dat MadMaster zich nu komt melden
Boekje lezen met de balkondeur open, tussen de regenbuien door in het park wandelen, evt zwembad in, slapen, boek lezen, f1 kijken, slapen en boek lezen, naar het restaurant gaan voor het buffet, boek lezen, slapen. Beetje dat. Ik ben ook aardig gesloopt dus rustdag is primaquote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat wordt een dagje binnen zitten dan?
Ik vind het minder.quote:
Ja en ik heb de Black Eyed Peas vanavond vrijaf gegeven...quote:
Lekker stemmetje en mooie taal voor muziek.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:40 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja en ik heb de Black Eyed Peas vanavond vrijaf gegeven...Sergio Mendes & Brasil '66 - Mas Que Nada
Gaat inderdaad niet vervelen. Doet me ook een beetje aan a-ha denken.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:43 schreef DJ11 het volgende:
Ik had deze eigenlijk in het eerste uur staan, maar bij nader inzien... het past gewoon perfect in de reguliere uitzending. En ik krijg er toch geen genoeg van.Weeping Willows - Summer Waits For Me
Het gaat zowel over de zomer, als over de seizoenen (van het leven).
Want je had nog niet genoeg vazen en boeken?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:43 schreef Doedezemaar het volgende:
We hebben tot nu toe 2 vazen gescoord, bij de eerste kringloopwinkel waren ze achterlijk duur, nog duurder dan in NL. Oh ik kocht 10 boeken en 2 paar schoenen
Er was toch ergens een boekkoopverbod ingesteld? Of was dat alleen voor Symph?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:43 schreef Doedezemaar het volgende:
We hebben tot nu toe 2 vazen gescoord, bij de eerste kringloopwinkel waren ze achterlijk duur, nog duurder dan in NL. Oh ik kocht 10 boeken en 2 paar schoenen
Alleen voor Symph, die heeft het dubbele aan boeken en ik lees alleen maar Duits en Engels en laten ze nu in Duitsland bij de kringloop Duitse boeken hebben staan. Paar boeken van favoriete auteurs gevondenquote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Er was toch ergens een boekkoopverbod ingesteld? Of was dat alleen voor Symph?
Er zijn er een paar die ik echt koop als ik ze tegenkom, maar dat zijn er echt maar een paar, en 2 daarvan hoop ik hier in Duitsland te vinden. Die zijn niet in het Nederlands vertaald, dus die wil ik dan in het Duits lezen.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Er was toch ergens een boekkoopverbod ingesteld? Of was dat alleen voor Symph?
Moeilijk liedje, maar inderdaad wel mooi met die stringsquote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:49 schreef DJ11 het volgende:
Ik was al fan van dit liedje, maar deze versie is misschien wel beter dan het origineel. Minder ritme, meer nadruk op strings:Sonny Tennet - Riptide (Stripped With Strings)
Dat moeilijke valt best mee hoor, het went snelquote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Moeilijk liedje, maar inderdaad wel mooi met die strings
Ook geen krop slaquote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:54 schreef DJ11 het volgende:
De laatste twee liedjes gaan - in het kader van uitzending 365 - over de seizoenen van het jaar:Crowded House - Four Seasons In One Day
Er zijn geen prijzen te winnen voor het raden van de slotsong.
Seasons in de sun.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:54 schreef DJ11 het volgende:
De laatste twee liedjes gaan - in het kader van uitzending 365 - over de seizoenen van het jaar:Crowded House - Four Seasons In One Day
Er zijn geen prijzen te winnen voor het raden van de slotsong.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |