abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205501766
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2022 16:51 schreef quirina het volgende:
Die oorlog gaat jaren duren en daar loopt Europa op leeg financieel. Dus ik ben benieuwd of iedereen Slava Ukraine blijft roepen.
Des te meer reden om Oekrane van voldoende en de juiste wapens te voorzien om hun land te bevrijden.
pi_205501925
Ik vind dit een vreemd bericht.
https://www.bnr.nl/nieuws(...)og-openen-geen-optie

Waarom een nieuwsitem maken voor iets wat niet gaat gebeuren.

Vandaag is de gouden koets niet omgesmolten in de boezem van een vrouw. Het zou wel kunnen maar we kiezen ervoor het niet te doen.
Vakman pur sang
pi_205501940
Want ze zitten er wel aan te denken en zou voor Duitsland economisch nu wel heel goed uitkomen.
Tenminste zullen er partijen zijn die hiervoor lobbyen.
Vakman pur sang
  Overall beste user 2022 zaterdag 30 juli 2022 @ 18:06:44 #5
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_205501963
Aangezien Rusland de gaskraan aantoonbaar inzet als chantagemiddel begrijp ik niet helemaal waarom men afhankelijk wil blijven van dat gas. Kan iemand me het lange termijn voordeel daarvan uitleggen?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zaterdag 30 juli 2022 @ 18:07:54 #6
491169 cleanfreak
Houd van schoonmaken
pi_205501970
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2022 17:46 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Des te meer reden om Oekrane van voldoende en de juiste wapens te voorzien om hun land te bevrijden.
Nee juist per direct stoppen met wapen leveringen. Reeds geleverd materiaal terugvorderen.

Verder zelensky onder streng toezicht zetten.
  Overall beste user 2022 zaterdag 30 juli 2022 @ 18:09:50 #7
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_205501985
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2022 18:07 schreef cleanfreak het volgende:

[..]
Nee juist per direct stoppen met wapen leveringen. Reeds geleverd materiaal terugvorderen.

En dan?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_205502002
quote:

[..]

Als je loyaliteit bij Rusland en Putin ligt, dan zou dat een logische uitspraak zijn.
pi_205502022
quote:

[..]

Inderdaad en voor iedereen een portret van opperwap Baudet en zijn meester Poetin aan de muur en verplicht driemaal daags mastuberen op deze foto’s.
pi_205502064
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juli 2022 18:17 schreef kale_gehaktbal het volgende:

[..]
Inderdaad en voor iedereen een portret van opperwap Baudet en zijn meester Poetin aan de muur en verplicht driemaal daags mastuberen op deze foto’s.
vrijheid.....
pi_205502121
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2022 18:06 schreef Ulx het volgende:
Aangezien Rusland de gaskraan aantoonbaar inzet als chantagemiddel begrijp ik niet helemaal waarom men afhankelijk wil blijven van dat gas. Kan iemand me het lange termijn voordeel daarvan uitleggen?
Niemand heeft het over de lange termijn. Men wilt niet afhankelijk zijn maar men wilt ook niet bevriezen deze winter en hele industrien te moeten sluiten (zoals in Duitsland).
  zaterdag 30 juli 2022 @ 18:32:06 #12
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_205502162
Wel erg sneu, de Russische overheid pakt de zwakkeren van de samenleving, de 40+ers die alle hoop op een verbetering in hun leven hebben opgegeven en nu worden gelokt met een grote payday.

Maar niemand gaat hun vertellen dat behalve de aanmeldbonus die ze direct meekrijgen dat ze naar de rest van het beloofde geld kunnen fluiten.

Zelfs de beloofde auto blijkt nep te zijn

twitter

twitter

twitter

[ Bericht 10% gewijzigd door slashdotter3 op 30-07-2022 18:38:46 ]
pi_205502163
quote:

[..]

Hard gelachen.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_205502232
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2022 18:27 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Niemand heeft het over de lange termijn. Men wilt niet afhankelijk zijn maar men wilt ook niet bevriezen deze winter en hele industrien te moeten sluiten (zoals in Duitsland).
Bepaalde industrien moeten sowieso weg uit Noord europa, met name degenen die erg energie intensief zijn. De vrijgekomen arbeiders kunnen dan omgeschoold worden en renewables gaan maken en installeren.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
  zaterdag 30 juli 2022 @ 18:38:54 #15
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_205502241
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2022 18:06 schreef Ulx het volgende:
Wat ze overigens ook al voor de inval deden. Toen zaten ze ook al te kloten met die gasleveringen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_205502244
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2022 18:38 schreef Digi2 het volgende:

[..]
Bepaalde industrien moeten sowieso weg uit Noord europa, met name degenen die erg energie intensief zijn. De vrijgekomen arbeiders kunnen dan omgeschoold worden en renewables gaan maken en installeren.
klopt die energie intensieve industrie kan je beter in rusland plaatsen.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_205502279
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2022 18:39 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
klopt die energie intensieve industrie kan je beter in rusland plaatsen.
Spanje en Portugal lijken mij daarvoor beter geschikt, daar is bovendien nog veel onbenut arbeidspotentiaal.
pi_205502290
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2022 18:43 schreef Digi2 het volgende:

[..]
Spanje en Portugal lijken mij daarvoor beter geschikt, daar is bovendien nog veel onbenut arbeidspotentiaal.
waarom neit italie of griekenland?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_205502353
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2022 18:43 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
waarom neit italie of griekenland?
Italie heeft te maken met een nogal slecht investeringsklimaat, de beruchte "red tape". Griekenland zou misschien ook wel kunnen.
pi_205502403
quote:

[..]

Je wil dat de navo Oekrane gaat binnenvallen?
pi_205502450
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2022 18:43 schreef Digi2 het volgende:

[..]
In de winter moeten wij hier ook eten, er wonen nu zoveel mensen dat de tijd van boerenkool en spruiten nu veel te weinig is.
pi_205502465
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2022 18:27 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Er gaan, ook in Duitsland, geen hele industrien sluiten en er gaan ook geen mensen bevriezen. De productie van bepaalde producten zal waarschijnlijk verder teruggeschroefd moeten worden, maar dat betekent dan bijvoorbeeld dat je elektrische Volkswagen in 2024 ipv 2023 geleverd gaat worden. Wat. Een. Drama.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_205502499
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_205502547
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2022 18:32 schreef slashdotter3 het volgende:
Wel erg sneu, de Russische overheid pakt de zwakkeren van de samenleving, de 40+ers die alle hoop op een verbetering in hun leven hebben opgegeven en nu worden gelokt met een grote payday.

Maar niemand gaat hun vertellen dat behalve de aanmeldbonus die ze direct meekrijgen dat ze naar de rest van het beloofde geld kunnen fluiten.

Zelfs de beloofde auto blijkt nep te zijn

[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Twitter berichten over Rusland geven mij altijd een goed gevoel over mijn eigen uitzichtloze situatie op de zolderkamer van m'n ouders.
pi_205502549
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juli 2022 19:01 schreef etuiedelapiel het volgende:

[..]
In de winter moeten wij hier ook eten, er wonen nu zoveel mensen dat de tijd van boerenkool en spruiten nu veel te weinig is.
Het Nederlandse inwonertal is sinds 1900 dan ook gexplodeerd; indertijd hadden we net zo veel inwoners als Oostenrijk, Denemarken, Belgi, Zweden, Noorwegen, Portugal, Griekenland enz. terwijl die landen qua oppervlakte in veel gevallen veel groter zijn. Er wonen anno 2022 dan ook veel te veel mensen in Nederland.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')