SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Des te meer reden om Oekrane van voldoende en de juiste wapens te voorzien om hun land te bevrijden.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 16:51 schreef quirina het volgende:
Die oorlog gaat jaren duren en daar loopt Europa op leeg financieel. Dus ik ben benieuwd of iedereen Slava Ukraine blijft roepen.
Nee juist per direct stoppen met wapen leveringen. Reeds geleverd materiaal terugvorderen.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 17:46 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Des te meer reden om Oekrane van voldoende en de juiste wapens te voorzien om hun land te bevrijden.
En dan?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 18:07 schreef cleanfreak het volgende:
[..]
Nee juist per direct stoppen met wapen leveringen. Reeds geleverd materiaal terugvorderen.
Verder zelensky onder streng toezicht zetten.
Als je loyaliteit bij Rusland en Putin ligt, dan zou dat een logische uitspraak zijn.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 18:07 schreef cleanfreak het volgende:
[..]
Nee juist per direct stoppen met wapen leveringen. Reeds geleverd materiaal terugvorderen.
Inderdaad en voor iedereen een portret van opperwap Baudet en zijn meester Poetin aan de muur en verplicht driemaal daags mastuberen op deze foto’s.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 18:07 schreef cleanfreak het volgende:
[..]
vrijheid.....quote:Op zaterdag 30 juli 2022 18:17 schreef kale_gehaktbal het volgende:
[..]
Inderdaad en voor iedereen een portret van opperwap Baudet en zijn meester Poetin aan de muur en verplicht driemaal daags mastuberen op deze foto’s.
Niemand heeft het over de lange termijn. Men wilt niet afhankelijk zijn maar men wilt ook niet bevriezen deze winter en hele industrien te moeten sluiten (zoals in Duitsland).quote:Op zaterdag 30 juli 2022 18:06 schreef Ulx het volgende:
Aangezien Rusland de gaskraan aantoonbaar inzet als chantagemiddel begrijp ik niet helemaal waarom men afhankelijk wil blijven van dat gas. Kan iemand me het lange termijn voordeel daarvan uitleggen?
Hard gelachen.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 18:07 schreef cleanfreak het volgende:
[..]
Bepaalde industrien moeten sowieso weg uit Noord europa, met name degenen die erg energie intensief zijn. De vrijgekomen arbeiders kunnen dan omgeschoold worden en renewables gaan maken en installeren.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 18:27 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Niemand heeft het over de lange termijn. Men wilt niet afhankelijk zijn maar men wilt ook niet bevriezen deze winter en hele industrien te moeten sluiten (zoals in Duitsland).
Wat ze overigens ook al voor de inval deden. Toen zaten ze ook al te kloten met die gasleveringen.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 18:06 schreef Ulx het volgende:
Aangezien Rusland de gaskraan aantoonbaar inzet als chantagemiddel begrijp ik niet helemaal waarom men afhankelijk wil blijven van dat gas. Kan iemand me het lange termijn voordeel daarvan uitleggen?
klopt die energie intensieve industrie kan je beter in rusland plaatsen.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 18:38 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Bepaalde industrien moeten sowieso weg uit Noord europa, met name degenen die erg energie intensief zijn. De vrijgekomen arbeiders kunnen dan omgeschoold worden en renewables gaan maken en installeren.
Spanje en Portugal lijken mij daarvoor beter geschikt, daar is bovendien nog veel onbenut arbeidspotentiaal.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 18:39 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
klopt die energie intensieve industrie kan je beter in rusland plaatsen.
waarom neit italie of griekenland?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 18:43 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Spanje en Portugal lijken mij daarvoor beter geschikt, daar is bovendien nog veel onbenut arbeidspotentiaal.
Italie heeft te maken met een nogal slecht investeringsklimaat, de beruchte "red tape". Griekenland zou misschien ook wel kunnen.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 18:43 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
waarom neit italie of griekenland?
Je wil dat de navo Oekrane gaat binnenvallen?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 18:07 schreef cleanfreak het volgende:
[..]
In de winter moeten wij hier ook eten, er wonen nu zoveel mensen dat de tijd van boerenkool en spruiten nu veel te weinig is.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 18:43 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Spanje en Portugal lijken mij daarvoor beter geschikt, daar is bovendien nog veel onbenut arbeidspotentiaal.
Er gaan, ook in Duitsland, geen hele industrien sluiten en er gaan ook geen mensen bevriezen. De productie van bepaalde producten zal waarschijnlijk verder teruggeschroefd moeten worden, maar dat betekent dan bijvoorbeeld dat je elektrische Volkswagen in 2024 ipv 2023 geleverd gaat worden. Wat. Een. Drama.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 18:27 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Niemand heeft het over de lange termijn. Men wilt niet afhankelijk zijn maar men wilt ook niet bevriezen deze winter en hele industrien te moeten sluiten (zoals in Duitsland).
Twitter berichten over Rusland geven mij altijd een goed gevoel over mijn eigen uitzichtloze situatie op de zolderkamer van m'n ouders.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 18:32 schreef slashdotter3 het volgende:
Wel erg sneu, de Russische overheid pakt de zwakkeren van de samenleving, de 40+ers die alle hoop op een verbetering in hun leven hebben opgegeven en nu worden gelokt met een grote payday.
Maar niemand gaat hun vertellen dat behalve de aanmeldbonus die ze direct meekrijgen dat ze naar de rest van het beloofde geld kunnen fluiten.
Zelfs de beloofde auto blijkt nep te zijn
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Het Nederlandse inwonertal is sinds 1900 dan ook gexplodeerd; indertijd hadden we net zo veel inwoners als Oostenrijk, Denemarken, Belgi, Zweden, Noorwegen, Portugal, Griekenland enz. terwijl die landen qua oppervlakte in veel gevallen veel groter zijn. Er wonen anno 2022 dan ook veel te veel mensen in Nederland.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:01 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
In de winter moeten wij hier ook eten, er wonen nu zoveel mensen dat de tijd van boerenkool en spruiten nu veel te weinig is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |