extra medaille voor de verzamelaarsquote:Op zaterdag 11 februari 2023 19:31 schreef soapie het volgende:
Wat is het nut van die tiny en huge pokies?
Oh oke.. Thnx!quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:35 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
extra medaille voor de verzamelaars
Verschillende vormen, leuk voor je dex... Verder geen nut volgens mij....quote:Op zondag 12 februari 2023 07:21 schreef thabit het volgende:
En wat is het nut van een Furfrou form change?
Candy en stardust verspillen voor verzamelaarsquote:Op zondag 12 februari 2023 07:21 schreef thabit het volgende:
En wat is het nut van een Furfrou form change?
Haha nice, ja herkenbaar wel. Ik ben mijn muntjes maar gaan spenderen aan inventory upgrades (zit nu op 4500) en Pokemon storage (1500).quote:Op donderdag 16 februari 2023 23:08 schreef NoCigar het volgende:
Getuige van mijn gierigheid: m.n. doordat ik de eieren niet zo interessant meer vindt geef ik bijna geen muntjes meer uit. En ik kan me er ook niet zo goed toe zetten aangezien ik het leuk vind dat ik vandaag weer een persoonlijk record heb gebroken: [ afbeelding ]
Er zijn mensen die bots gebruiken om gyms over te nemen om zo alle gyms goud te krijgen.quote:Op woensdag 22 februari 2023 22:28 schreef patrickt37 het volgende:
Ik speel al vanaf de start Pokemon go. Niet fanatiek, maar toch.
Op dit moment zit ik voor zaken in Manchester, en hier rond het hotel staan 2 gym's.
Maar zodra ik een gym verover, word ik er binnen 2 minuten weer uitgegooid. Ook elke keer door dezelfde personen(3x) en dezelfde Pokemons.
Zelfs vanmorgen om 06.00 hetzelfde liedje.
Het lijkt alsof deze gym's zijn gehacked.
Het is onmogelijk dat 3 personen 24 uur per dag actief zijn.
Bestaat een dergelijke hack?
Remote raid passes gaat het bij mij er altijd wel weer uit.quote:Op donderdag 16 februari 2023 23:08 schreef NoCigar het volgende:
Getuige van mijn gierigheid: m.n. doordat ik de eieren niet zo interessant meer vindt geef ik bijna geen muntjes meer uit.
Jaloers xD.quote:Op maandag 27 februari 2023 09:27 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Haha nice, ja herkenbaar wel. Ik ben mijn muntjes maar gaan spenderen aan inventory upgrades (zit nu op 4500) en Pokemon storage (1500).
En evolueren is helemaal een meerjarenplan.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:17 schreef bianconeri het volgende:
Wat een gedoe om die Gimmighoul te krijgen zeg.
Wat ik begrijp moet je dus een kaartje sturen naar een Scarlet/Violet game.
Primal Reversion is gewoon een Mega evolutie met een andere naam. Niets bijzonders, behalve dat de raids wel flink uitdagend waren voor de verandering en je er best wat moest doen om zowel Kyogre als Groudon de eerste keer te laten 'evolueren'.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:33 schreef NoCigar het volgende:
Ik heb het idee dat er de laatste maanden veel gebeurt wat allemaal totaal langs me heengaat (in Pogo dan vooral):
Iets waar je een switch voor moet hebben, primal reversionen andere dingen.
Ik zie ook weinig meer waar ik een remote raid pass voor wil kopen eigenlijk: niets nieuws, of net op momenten dat het me niet uitkomt, anders zou ik dat wel doen ja.
Hoe werkt dat precies? Ik las allemaal dingen met muntjes maar heb me er nog niet in verdiept.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:28 schreef thabit het volgende:
[..]
En evolueren is helemaal een meerjarenplan.
Ze releasen de laatste tijd vrij geregeld Pokemon waar al een tijdje op gewacht is (Kecleon bv), waar vaak speciale spelregels aan vast zitten. Heel leuk dat die Pokemon er nu inzitten, maar door de dingen die ze nodig hebben moet je het maar wel net weten.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:33 schreef NoCigar het volgende:
Ik heb het idee dat er de laatste maanden veel gebeurt wat allemaal totaal langs me heengaat (in Pogo dan vooral):
Iets waar je een switch voor moet hebben, primal reversionen andere dingen.
Ik zie ook weinig meer waar ik een remote raid pass voor wil kopen eigenlijk: niets nieuws, of net op momenten dat het me niet uitkomt, anders zou ik dat wel doen ja.
Daar heb je gelukkig die app voor dat je je bij anderen kunt aansluitenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:41 schreef Vermecelli het volgende:
.
Raid animo droogt inderdaad wel flink op.
Ik raid overigens veel solo (3*) met de gratis passen. Remote raiden doe ik alleen bij speciale events en de rest van mijn munten spaar ik dus op voor duurzame investeringen in dus inventory of pokemon space.
Je moet 999 van die gold coins ofzo hebben om te kunnen evolueren.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:42 schreef Vermecelli het volgende:
Hoe werkt dat precies? Ik las allemaal dingen met muntjes maar heb me er nog niet in verdiept.
Mega en Primal raak je idd weer kwijt (na 8u), maar er zit tegenwoordig een cooldown in dat je ze gratis later opnieuw kunt laten evolueren. En dan zijn ze wel echt nuttig in de juiste. raids. Mega Gengar met Shadow Ball is echt een damage beast voor sommige taaie raids.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:43 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ze releasen de laatste tijd vrij geregeld Pokemon waar al een tijdje op gewacht is (Kecleon bv), waar vaak speciale spelregels aan vast zitten. Heel leuk dat die Pokemon er nu inzitten, maar door de dingen die ze nodig hebben moet je het maar wel net weten.
Dat primal en mega evolven zal mij worst wezen. Je raakt het toch weer kwijt (mega in elk geval).
Dus ga ik ook echt geen moeite voor doen.
Remote raiden is momenteel alleen voor sterkere Pokemon van iets wat je al hebt.
Inderdaad doen ze momenteel helemaal niets boeiends meer.
Laat staan de special researchDat waren in het begin nog legendary, toen was dat nog heel leuk.
Nu krijg je gewoon heel veel voorkomende standaard Pokemon. Echt wie dat verzonnen heeft
Oftewel je hebt er weinig extra aan.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:48 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Mega en Primal raak je idd weer kwijt (na 8u), maar er zit tegenwoordig een cooldown in dat je ze gratis later opnieuw kunt laten evolueren. En dan zijn ze wel echt nuttig in de juiste. raids. Mega Gengar met Shadow Ball is echt een damage beast voor sommige taaie raids.
Veel van alle Mega Pokemons die er nu in zitten heb ik ook al op max-mega level. Dus dan kan ik ze om de 3 dagen gratis weer mega evolueren. En bij community days mega evolueer ik ook een Pokemon van hetzelfde type, voor de catch candy boost.
In solo raids komen ze wel tot hun recht. Maar ik snap wat je zegtquote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:53 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Oftewel je hebt er weinig extra aan.
Leuk om te kunnen zeggen dat je een mega Pokemon hebt, meer ook niet.
Het is heel duur om ze te mega evolven (primal vast ook).
Ben je snel genoeg weer kwijt, om dan hooguit na lange tijd eens een keertje gratis weer te kunnen doen.
Rest van de tijd alsnog heel duur weer mega evolven.
Ze zijn natuurlijk sterker, maar dan nog? Alsof je met een normale party een 5 star raid niet gewoon wint.
Die win je toch wel. En het verzamelen van mega energy is ook genoeg gedoe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |