abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 februari 2023 @ 08:58:08 #201
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_207931957
Speelt iemand toevallig op een Samsung S23 ?
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_207944016
hoi post Queenofheart444 hier toevallig?
Op anoniem
pi_207953514
Wat is het nut van die tiny en huge pokies?
pi_207957499
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 19:31 schreef soapie het volgende:
Wat is het nut van die tiny en huge pokies?
extra medaille voor de verzamelaars
Vici, Vidi, Veni!
pi_207961417
En wat is het nut van een Furfrou form change?
pi_207966153
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 22:35 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]
extra medaille voor de verzamelaars
Oh oke.. Thnx!
pi_207966159
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2023 07:21 schreef thabit het volgende:
Verschillende vormen, leuk voor je dex... Verder geen nut volgens mij....
  Moderator zondag 12 februari 2023 @ 15:34:03 #208
42184 crew  DaMart
pi_207966191
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2023 07:21 schreef thabit het volgende:
Candy en stardust verspillen voor verzamelaars :P.
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_208027476
Getuige van mijn gierigheid: m.n. doordat ik de eieren niet zo interessant meer vindt geef ik bijna geen muntjes meer uit. En ik kan me er ook niet zo goed toe zetten aangezien ik het leuk vind dat ik vandaag weer een persoonlijk record heb gebroken :P :
anonieme razernist
pi_208106539
Ik speel al vanaf de start Pokemon go. Niet fanatiek, maar toch.
Op dit moment zit ik voor zaken in Manchester, en hier rond het hotel staan 2 gym's.
Maar zodra ik een gym verover, word ik er binnen 2 minuten weer uitgegooid. Ook elke keer door dezelfde personen(3x) en dezelfde Pokemons.
Zelfs vanmorgen om 06.00 hetzelfde liedje.
Het lijkt alsof deze gym's zijn gehacked.
Het is onmogelijk dat 3 personen 24 uur per dag actief zijn.

Bestaat een dergelijke hack?
pi_208162134
quote:
2s.gif Op donderdag 16 februari 2023 23:08 schreef NoCigar het volgende:
Getuige van mijn gierigheid: m.n. doordat ik de eieren niet zo interessant meer vindt geef ik bijna geen muntjes meer uit. En ik kan me er ook niet zo goed toe zetten aangezien ik het leuk vind dat ik vandaag weer een persoonlijk record heb gebroken :P : [ afbeelding ]
Haha nice, ja herkenbaar wel. Ik ben mijn muntjes maar gaan spenderen aan inventory upgrades (zit nu op 4500) en Pokemon storage (1500).
pi_208165584
Ik heb nog een handige tip voor de mensen die 2 accounts hebben en in het bezit zijn van een Samsung telefoon.
Normaal download je Pokemon Go uit de Playstore. Echter kan je Pokemon Go ook downloaden uit de Galaxy Store.
Je kan beide apart van elkaar spelen, en naast elkaar laten draaien. Dit scheelt de ergernis van elke keer uit en in te loggen.
pi_208166603
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2023 22:28 schreef patrickt37 het volgende:
Ik speel al vanaf de start Pokemon go. Niet fanatiek, maar toch.
Op dit moment zit ik voor zaken in Manchester, en hier rond het hotel staan 2 gym's.
Maar zodra ik een gym verover, word ik er binnen 2 minuten weer uitgegooid. Ook elke keer door dezelfde personen(3x) en dezelfde Pokemons.
Zelfs vanmorgen om 06.00 hetzelfde liedje.
Het lijkt alsof deze gym's zijn gehacked.
Het is onmogelijk dat 3 personen 24 uur per dag actief zijn.

Bestaat een dergelijke hack?
Er zijn mensen die bots gebruiken om gyms over te nemen om zo alle gyms goud te krijgen.
Vici, Vidi, Veni!
pi_208216363
quote:
2s.gif Op donderdag 16 februari 2023 23:08 schreef NoCigar het volgende:
Getuige van mijn gierigheid: m.n. doordat ik de eieren niet zo interessant meer vindt geef ik bijna geen muntjes meer uit.
Remote raid passes gaat het bij mij er altijd wel weer uit.
Zeker omdat je maar max 50 per dag kan verdienen (en ik dat zelden verdien).

quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2023 09:27 schreef Vermecelli het volgende:

[..]
Haha nice, ja herkenbaar wel. Ik ben mijn muntjes maar gaan spenderen aan inventory upgrades (zit nu op 4500) en Pokemon storage (1500).
Jaloers xD.
Zit op veel te weinig en moet altijd wat verwijderen.
Is gwn te duur.
pi_208216366
Wat een gedoe om die Gimmighoul te krijgen zeg.
Wat ik begrijp moet je dus een kaartje sturen naar een Scarlet/Violet game.
pi_208216502
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 11:17 schreef bianconeri het volgende:
Wat een gedoe om die Gimmighoul te krijgen zeg.
Wat ik begrijp moet je dus een kaartje sturen naar een Scarlet/Violet game.
En evolueren is helemaal een meerjarenplan.
pi_208216580
Ik heb het idee dat er de laatste maanden veel gebeurt wat allemaal totaal langs me heengaat (in Pogo dan vooral :P ):
Iets waar je een switch voor moet hebben, primal reversion :? en andere dingen.
Ik zie ook weinig meer waar ik een remote raid pass voor wil kopen eigenlijk: niets nieuws, of net op momenten dat het me niet uitkomt, anders zou ik dat wel doen ja.

Edit:
Heeft iemand trouwens de twee nieuwe dure 'events' gekocht? De eerste schijnt wel grappig te zijn, m.n. omdat hij zo groot is maar Willows Wardrobe is naar verluidt gewoon diefstal >:) .

[ Bericht 15% gewijzigd door NoCigar op 03-03-2023 11:43:16 ]
anonieme razernist
pi_208216661
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 11:33 schreef NoCigar het volgende:
Ik heb het idee dat er de laatste maanden veel gebeurt wat allemaal totaal langs me heengaat (in Pogo dan vooral :P ):
Ik zie ook weinig meer waar ik een remote raid pass voor wil kopen eigenlijk: niets nieuws, of net op momenten dat het me niet uitkomt, anders zou ik dat wel doen ja.
Primal Reversion is gewoon een Mega evolutie met een andere naam. Niets bijzonders, behalve dat de raids wel flink uitdagend waren voor de verandering en je er best wat moest doen om zowel Kyogre als Groudon de eerste keer te laten 'evolueren'.

Raid animo droogt inderdaad wel flink op. Dat merk ik in mijn woonplaats ook. Gewoonweg geen interessant aanbod. Nu Thundurus een weekje wordt niemand warm van. Het leeft vaak alleen op als er een relevante shiny legendary geintroduceerd wordt.

Ik raid overigens veel solo (3*) met de gratis passen. Remote raiden doe ik alleen bij speciale events en de rest van mijn munten spaar ik dus op voor duurzame investeringen in dus inventory of pokemon space.
pi_208216666
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 11:28 schreef thabit het volgende:

[..]
En evolueren is helemaal een meerjarenplan.
Hoe werkt dat precies? Ik las allemaal dingen met muntjes maar heb me er nog niet in verdiept.
pi_208216677
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 11:33 schreef NoCigar het volgende:
Ze releasen de laatste tijd vrij geregeld Pokemon waar al een tijdje op gewacht is (Kecleon bv), waar vaak speciale spelregels aan vast zitten. Heel leuk dat die Pokemon er nu inzitten, maar door de dingen die ze nodig hebben moet je het maar wel net weten.

Dat primal en mega evolven zal mij worst wezen. Je raakt het toch weer kwijt (mega in elk geval).
Dus ga ik ook echt geen moeite voor doen.

Remote raiden is momenteel alleen voor sterkere Pokemon van iets wat je al hebt.
Inderdaad doen ze momenteel helemaal niets boeiends meer.

Laat staan de special research :') Dat waren in het begin nog legendary, toen was dat nog heel leuk.
Nu krijg je gewoon heel veel voorkomende standaard Pokemon. Echt wie dat verzonnen heeft :')
pi_208216701
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 11:41 schreef Vermecelli het volgende:
.

Raid animo droogt inderdaad wel flink op.
Ik raid overigens veel solo (3*) met de gratis passen. Remote raiden doe ik alleen bij speciale events en de rest van mijn munten spaar ik dus op voor duurzame investeringen in dus inventory of pokemon space.
Daar heb je gelukkig die app voor dat je je bij anderen kunt aansluiten :)
Hier in het dorp ga ik het niet meer proberen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 11:42 schreef Vermecelli het volgende:

Hoe werkt dat precies? Ik las allemaal dingen met muntjes maar heb me er nog niet in verdiept.
Je moet 999 van die gold coins ofzo hebben om te kunnen evolueren.
pi_208216743
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 11:43 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Ze releasen de laatste tijd vrij geregeld Pokemon waar al een tijdje op gewacht is (Kecleon bv), waar vaak speciale spelregels aan vast zitten. Heel leuk dat die Pokemon er nu inzitten, maar door de dingen die ze nodig hebben moet je het maar wel net weten.

Dat primal en mega evolven zal mij worst wezen. Je raakt het toch weer kwijt (mega in elk geval).
Dus ga ik ook echt geen moeite voor doen.

Remote raiden is momenteel alleen voor sterkere Pokemon van iets wat je al hebt.
Inderdaad doen ze momenteel helemaal niets boeiends meer.

Laat staan de special research :') Dat waren in het begin nog legendary, toen was dat nog heel leuk.
Nu krijg je gewoon heel veel voorkomende standaard Pokemon. Echt wie dat verzonnen heeft :')
Mega en Primal raak je idd weer kwijt (na 8u), maar er zit tegenwoordig een cooldown in dat je ze gratis later opnieuw kunt laten evolueren. En dan zijn ze wel echt nuttig in de juiste. raids. Mega Gengar met Shadow Ball is echt een damage beast voor sommige taaie raids.

Veel van alle Mega Pokemons die er nu in zitten heb ik ook al op max-mega level. Dus dan kan ik ze om de 3 dagen gratis weer mega evolueren. En bij community days mega evolueer ik ook een Pokemon van hetzelfde type, voor de catch candy boost.
pi_208216827
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 11:48 schreef Vermecelli het volgende:

[..]
Mega en Primal raak je idd weer kwijt (na 8u), maar er zit tegenwoordig een cooldown in dat je ze gratis later opnieuw kunt laten evolueren. En dan zijn ze wel echt nuttig in de juiste. raids. Mega Gengar met Shadow Ball is echt een damage beast voor sommige taaie raids.

Veel van alle Mega Pokemons die er nu in zitten heb ik ook al op max-mega level. Dus dan kan ik ze om de 3 dagen gratis weer mega evolueren. En bij community days mega evolueer ik ook een Pokemon van hetzelfde type, voor de catch candy boost.
Oftewel je hebt er weinig extra aan.
Leuk om te kunnen zeggen dat je een mega Pokemon hebt, meer ook niet.

Het is heel duur om ze te mega evolven (primal vast ook).
Ben je snel genoeg weer kwijt, om dan hooguit na lange tijd eens een keertje gratis weer te kunnen doen.
Rest van de tijd alsnog heel duur weer mega evolven.

Ze zijn natuurlijk sterker, maar dan nog? Alsof je met een normale party een 5 star raid niet gewoon wint.
Die win je toch wel. En het verzamelen van mega energy is ook genoeg gedoe.
pi_208369284
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 11:53 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Oftewel je hebt er weinig extra aan.
Leuk om te kunnen zeggen dat je een mega Pokemon hebt, meer ook niet.

Het is heel duur om ze te mega evolven (primal vast ook).
Ben je snel genoeg weer kwijt, om dan hooguit na lange tijd eens een keertje gratis weer te kunnen doen.
Rest van de tijd alsnog heel duur weer mega evolven.

Ze zijn natuurlijk sterker, maar dan nog? Alsof je met een normale party een 5 star raid niet gewoon wint.
Die win je toch wel. En het verzamelen van mega energy is ook genoeg gedoe.
In solo raids komen ze wel tot hun recht. Maar ik snap wat je zegt ;).
Het is overigens niet duur om te mega evolueren. Voor de normale mega's is 1 raid genoeg om de eerste 200 energy te krijgen. Daarna zijn zoals gezegd evoluties gratis als je de cooldown uit zit.

Ik heb bijv al een aantal keer Lapras solo kunnen raiden omdat ik met bijv Mega Ampharos veel damage kon doen. Een raid die solo bijna niet mogelijk is (tenzij perfecte counters, natuurlijk). En ik doe de mega evoluties ook even voor de medaille, want dat vind ik nog wel een leuke achievement die op 1000+ te krijgen.
pi_208497780
Nou Pokémon Go ook maar weer eens geďnstalleerd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')