Af en toe, maar niet vaak. De enige keer dat ik de aanwijzingen van dat rare poppetje volgde, kwam er wel een muntje uit, maar zou toeval kunnen zijn.quote:Op zaterdag 12 november 2022 08:55 schreef DaMart het volgende:
Geven die gele stops nog muntjes? Ik heb er de afgelopen 20 a 25 gele stops geen meer gehad, dus begin te twijfelen of het nog zinvol is om die dingen op te zoeken.
Na mijn 2e muntje heb ik dus al 20 tot 25 stops niks meer gekregen. Probeer de gele stops nu maar wel te spinnen, dat is boeiender dan dat flutevent dat ze hebben bedacht voor nuquote:Op zaterdag 12 november 2022 12:24 schreef Guppy het volgende:
Ik heb nu 6 muntjes. Tot duidelijk is wat we ermee moeten, zoek ik er in ieder geval niet actief naar
Ik weet niet eens hoe ik ze moet krijgen haha. Ben echt zo niet meer op de hoogte van alles 9ergens ook wel erg lekker)quote:Op zaterdag 12 november 2022 12:24 schreef Guppy het volgende:
Ik heb nu 6 muntjes. Tot duidelijk is wat we ermee moeten, zoek ik er in ieder geval niet actief naar
Dan staat je nog iets te wachtenquote:Op dinsdag 15 november 2022 22:14 schreef NoCigar het volgende:
Oh wat duurt dit lang: [ afbeelding ]
Iedereen met een hoger level dan ik is niet goed bijquote:Op donderdag 17 november 2022 14:29 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Dan staat je nog iets te wachten.
Haha sterkte. Vanaf 43 wordt het echtquote:Op dinsdag 15 november 2022 22:14 schreef NoCigar het volgende:
Oh wat duurt dit lang: [ afbeelding ]
Lekker klagen, maar ik vind ook dat er veel dingen weg zijn die casual spelers als ik nog wel eens konden motiveren: niets bijzonders meer als je zeven maal field research: waarom zou je doe nog doen? Geen gratis remote raid passen meer, de incense is minder geworden; de community days uren korter zodat je als je dan iets anders hebt al snel niet mee kan doen; de 12 km eieren die ronduit deprimerend zijn en, vooral, de verdwenen adventure boxen voor 1480 coinsquote:Op vrijdag 18 november 2022 17:04 schreef ChilllayD het volgende:
Level 44 hier en weinig zin meer om actief te spelen. Mede door het aantal xp wat je moet halen pffff. Doe wat leuke community days voor de shiny's maar mweh. Ben de pret een beetje verloren.
Mee eens hoor. Sinds ik lvl 50 ben geworden, is er gewoon geen drive meer om te spelen. Kwam er laatst achter dat ik een CD heb gemist. Dat is mij nog nooit overkomen haha. De CD's die ik wel speel, is vaak 1 shiny en dan stop ik er weer mee. De tijd dat het er minimaal 3 moesten zijn (voor de hele familie shiny te hebben) of dat ik er 40+ ving, is al lang weg.quote:Op vrijdag 18 november 2022 19:29 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Lekker klagen, maar ik vind ook dat er veel dingen weg zijn die casual spelers als ik nog wel eens konden motiveren: niets bijzonders meer als je zeven maal field research: waarom zou je doe nog doen? Geen gratis remote raid passen meer, de incense is minder geworden; de community days uren korter zodat je als je dan iets anders hebt al snel niet mee kan doen; de 12 km eieren die ronduit deprimerend zijn en, vooral, de verdwenen adventure boxen voor 1480 coins![]()
Even opnieuw opstarten, dan wel.quote:Op woensdag 23 november 2022 20:15 schreef Tinkepink het volgende:
Als quest moet ik een cosmoem evolven. Maar hoe? Die optie wordt bij mij niet aangegeven.
Gelukt! Dank je.quote:Op woensdag 23 november 2022 20:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Even opnieuw opstarten, dan wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |