SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil jij erbij, en ook cadeautjes ontvangen elke dag? PM/DM dan de topicstarter even.![]()
Linkjes
• Officiële Pokémon GO website
• Pokémon GO op Reddit
• Pokémon GO Snap op Reddit
• Nederlandse Pokémon GO Facebook groep
• IV calculator dmv inloggen (let op: inloggen met account is tegen ToS dus op eigen risico)
• IV calculator dmv handmatig invoeren
• CP na evolutie
• Attack moveset vergelijken
• Hoe moet je dodgen?
• Server status
Team Leaders:
FAQ
http://forum.fok.nl/topic/2315531
[ Bericht 0% gewijzigd door 2dope op 15-05-2023 15:40:32 ]Protčge moi de mes désirs.
Ruilen moet je binnen 100 meter van elkaar doen, dus je moet iemand in de buurt zien te vinden.quote:
Regelmatig tegenwoordig helaas. Als ik het syncen dan weet uit en weer aan zet werkt het weet voor onbepaalde tijd.quote:Op zondag 31 juli 2022 17:03 schreef soapie het volgende:
Meer mensen probleem met het niet tellen van de gelopen kilometers? En iemand een oplossing hiervoor? Ad-sync staat aan.
Mooi waardeloosquote:Op zondag 31 juli 2022 19:41 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Regelmatig tegenwoordig helaas. Als ik het syncen dan weet uit en weer aan zet werkt het weet voor onbepaalde tijd.
O ja.quote:Op zondag 31 juli 2022 18:10 schreef thabit het volgende:
[..]
Ruilen moet je binnen 100 meter van elkaar doen, dus je moet iemand in de buurt zien te vinden.
Tja, zolang die Husiain birds daar uit kunnen spawnen met zo'n lage catch rate vermoed ik dat ze nog wel een tijdje relevant blijven. Probleem is alleen dat ik (lang) niet elke dag tijd heb om een kwartier rechtdoor te wandelen.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 13:15 schreef Guppy het volgende:
[..]
Het is wel waardeloos ja. Als ik die 100 gevangen heb, ben ik ook meteen klaar met die blauwe zooi
Heb inmiddels de app verwijderd en opnieuw gedownload en toen deed hij het pas weer.....quote:Op zondag 31 juli 2022 19:41 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Regelmatig tegenwoordig helaas. Als ik het syncen dan weet uit en weer aan zet werkt het weet voor onbepaalde tijd.
Zitten die daar nog steeds in dan? Na de eerste 2 dagen geen vogel meer gezien namelijk. Dus dan is die incense ook niet echt de moeite waard.quote:Op maandag 1 augustus 2022 12:27 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Tja, zolang die Husiain birds daar uit kunnen spawnen met zo'n lage catch rate vermoed ik dat ze nog wel een tijdje relevant blijven. Probleem is alleen dat ik (lang) niet elke dag tijd heb om een kwartier rechtdoor te wandelen.
Jep, zitten er wel in. Spawn en catch rate zijn erg laag, dus het kan best zo zijn dat je flink wat incense nodig hebt voor je er eentje te pakken hebt. Laat staan alle 3..quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 12:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zitten die daar nog steeds in dan? Na de eerste 2 dagen geen vogel meer gezien namelijk. Dus dan is die incense ook niet echt de moeite waard.
Ik ben ook weer opnieuw begonnen; 3246 0336 8949quote:Op zaterdag 30 juli 2022 13:14 schreef arvensis het volgende:
@:guppy was te laat
Nu m’n wandelmaatjes op vakantie zijn heb ik PokemonGo ook weer gedownload. Meteen weer km’s gemaakt.
Ik 1 en die vluchtte na één vangpogingquote:Op maandag 8 augustus 2022 10:45 schreef Guppy het volgende:
Ik heb nu 6 van die incenses gebruikt. Nog niet één vogel zelfs maar gezien
Wat voor vogel?quote:Op maandag 8 augustus 2022 10:45 schreef Guppy het volgende:
Ik heb nu 6 van die incenses gebruikt. Nog niet één vogel zelfs maar gezien
Ah, nog niet gezien. Alleen maar kansloze meuk tot nu toequote:Op woensdag 10 augustus 2022 10:50 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Hisuian Birds (Zapdos, Moltres, Articuno)
De eerste evolutie van Grubbin; een nieuwe Pokémon die bij dit event is toegevoegd.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 15:55 schreef Tinkepink het volgende:
Wat is dat zwarte vierkant in de Big Bug Collection Challenge? Ik dacht een Crustle, maar dat blijkt ‘m niet te zijn?
De eerste evolutie van die nieuw gereleasde bug type (ik ken alle namen nog nietquote:Op donderdag 11 augustus 2022 15:55 schreef Tinkepink het volgende:
Wat is dat zwarte vierkant in de Big Bug Collection Challenge? Ik dacht een Crustle, maar dat blijkt ‘m niet te zijn?
Ja, same. Nu 6x gedaan en 0 birds gezien.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 15:55 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ah, nog niet gezien. Alleen maar kansloze meuk tot nu toe
Oh ik heb er al veel meer gedaan en nog steeds geen vogel. @superkimmi heeft wel al een vogel gezien, maar die is weggelopenquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 09:04 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Ja, same. Nu 6x gedaan en 0 birds gezien.
Haha shit, ik begin de moed op te gevenquote:Op zondag 14 augustus 2022 14:41 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Oh ik heb er al veel meer gedaan en nog steeds geen vogel. @:superkimmi heeft wel al een vogel gezien, maar die is weggelopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had er maar 3. Na 5 uur spelen de eerste pas... best een deceptie dus dit eventquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 19:50 schreef Guppy het volgende:
Niet één shiny gevangen vandaag, als ticketholder
Nou ja, soit. Ik ben ook de hele dag verkeersregelaar geweest, dus ik heb alleen maar met de GoPlus gespeeld. Misschien is dit m'n strafquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 20:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had er maar 3. Na 5 uur spelen de eerste pas... best een deceptie dus dit event.
quote:Op zondag 28 augustus 2022 00:57 schreef superkimmi het volgende:
Ik had er 23, @:kapiteiniglo 32. Maar ook meer dan 25 km gelopen. Flinke afstandenis wel echt de truc zijn we inmiddels achter
's Ochtends nog wel, later niet meer.terwijl ik me op voor mij unieke locaties bevond.quote:Op donderdag 1 september 2022 15:31 schreef thabit het volgende:
Krijgen jullie opeens ook geen Gifts meer van Pokéstops?
Garantie op gifts is er af nu met het nieuwe seizoen.quote:Op donderdag 1 september 2022 15:31 schreef thabit het volgende:
During the Season of Light, the following bonuses will be active.quote:Op donderdag 1 september 2022 16:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Garantie op gifts is er af nu met het nieuwe seizoen.
Oh nee, staat er nog wel tussen. Dan heeft Niantic fout knopje omgezet denk ik.quote:Op donderdag 1 september 2022 16:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Garantie op gifts is er af nu met het nieuwe seizoen.
Ik 1.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 19:50 schreef Guppy het volgende:
Niet één shiny gevangen vandaag, als ticketholder
Uit mijn huisgym krijg ik elke keer nog een gift als ik hem spin.quote:Op donderdag 1 september 2022 15:31 schreef thabit het volgende:
Ik had dit keer eens veel gelijk. 11 opdrachten, 2 shinies. Die laatste ook echt op de valreep. Ik was het event een beetje vergeten, dus ik ben om 13:15 nog even naar buiten gerend om wat opdrachten te doenquote:Op zaterdag 3 september 2022 17:48 schreef DaMart het volgende:
Hoe is het jullie met Inkay vergaan vandaag?
Ik had vandaag wat meer geluk met de shinykans dan tijdens GoFest. 2 shiny Inkay uit 17 opdrachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |