Bullaude is nog niet officieel, Paixao welquote:Op zondag 28 augustus 2022 16:22 schreef SnuggLe het volgende:
Bij Feyenoord mogen Toornstra en Aursnes weg.
Erbij: Hancko.
En er komen er nog wat aan (iig Ballaude en Paixao)
Klopt, maar zal snel volgen met Bjorkan en evt Illisch.quote:Op zondag 28 augustus 2022 16:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bullaude is nog niet officieel, Paixao wel
Beste Pino, is het mogelijk om een uitspraak te doen over bovenstaand dilemma?quote:Op zondag 21 augustus 2022 23:02 schreef AmenhotepIV het volgende:
Ik hoop trouwens wel dat de punten van de uitgestelde wedstrijden voor het sluiten van de tranferperiode (FOR-UTR) worden bijgeschreven, want anders scheelt dat veel transferbudget voor veel teams.
Dat zou dan direct na AZ-NEC moeten gebeuren.
We gaan het zien, nog 3 dagenquote:Op zondag 28 augustus 2022 19:12 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Klopt, maar zal snel volgen met Bjorkan en evt Illisch.
Wordt vast nog dezelfde avond verwerkt dat laatste wedstrijdje. Dan vervolgens aan de user zelf om dan vrijdag maar scherp te zijn.quote:Op zondag 28 augustus 2022 20:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
We gaan het zien, nog 3 dagen
Ben wel benieuwd hoe ze het gaan doen komende week. Er zit maar 22 uur tussen de laatste wedstrijd van speelronde 3 en de eerste van speelronde 5. En dan moeten eigenlijk ook alle punten en transfers al verwerkt zijn
41 puntjes, met de 15 van vorige week is dat 56, maar dat loopt (hopelijk) nog flink op met acht inhalersquote:Admiraal -
Lokilo 2
Azarkan 2
Simons 13
Saibari 7
Valente -
Rensch 7
Brenet 1
Smal 1
Kerkez 7
Unnerstall 1
Wel zonde dat Kerkez nog ff geel moest pakken.quote:Op maandag 29 augustus 2022 22:30 schreef Starflyer het volgende:
43 punten deze week, nadat ik na zaterdag nog op 19 stond met dezelfde 3 spelers als vorige week. Alleen de overige spelers (Kerkez uitgezonderd) maakten er zondag weer een potje van.
Waarom Redan en Pelupessy eruit? Ze spelen en hebben niet het moeilijkste programma.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 09:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Smal, Misidjan, Redan en Pelupessy moeten er eigenlijk alle vier uit. Vier wissels is eigenlijk wel te veel, maar aanvallend is de spoeling echt te dun. En er zijn 2 middenvelders die ik móet hebben.
Azarkan en Simons, wie?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 18:56 schreef AmenhotepIV het volgende:
[..]
Waarom Redan en Pelupessy eruit? Ze spelen en hebben niet het moeilijkste programma.
Of gaan we Azarkan en Simons zien?
Dat schiet niet op, neequote:Op woensdag 31 augustus 2022 20:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen Saibari, geen Misidjan, dit is kut
Azarkan is geblesseerd.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 20:56 schreef AmenhotepIV het volgende:
Wat is er met Twente? Jans slecht geslapen?
Geen Proper, Vlap, Sadilek, Misidjan, Steijn en Pleguezuelo ...
En waar is Azarkan?
Nog minder punten.quote:
En dan spelen er 2 niet. Dit gaat een alles of niks ronde wordenquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 20:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als ik met mijn 5 spelers even een puntje of 30 binnenhark kan ik mijn gewenste wissels uitvoeren.
quote:Op zondag 21 augustus 2022 16:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
15 puntjes, de rest van de mannen speelt later pas (Twente, PSV, AZ, Excelsior)
Dat maakt 62 punten, rondetotaal van 103, mwoah.quote:Admiraal -
Saibari -
Azarkan -
Simons 13
Brenet 9
Smal 13
Kerkez 2
Unnerstall 10
Dat wordt veel wisselen.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 23:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Dat maakt al 60 punten, Kerkez komt morgen nog in actie
Helaas wel jaquote:Op woensdag 31 augustus 2022 23:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat wordt veel wisselen.
Waarom eruit?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gelukkig Smal weer met een assist. Die moet er komende ronde eenmalig uit, maar keert daarna ongetwijfeld terug.
Denk omdat Twente tegen Peesjevee en AZ moet spelen.quote:
Ah ik wist alleen PSV. Het zou me weinig verbazen als Twente tegen AZ gewoon de 0 houdt, zeker gezien het Europese programma. Dan is hem behouden al de moeite waard lijkt mequote:Op donderdag 1 september 2022 00:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Denk omdat Twente tegen Peesjevee en AZ moet spelen.
Tegen psv in deze vorm kan ie wel goed ruime minpunten waard zijn. En als Twente niet van AZ wint..quote:Op donderdag 1 september 2022 01:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ah ik wist alleen PSV. Het zou me weinig verbazen als Twente tegen AZ gewoon de 0 houdt, zeker gezien het Europese programma. Dan is hem behouden al de moeite waard lijkt me
Zie ze ook nogwel winnen van PSV, maar na AZ volgen nog HER, VIT en FEY.quote:Op donderdag 1 september 2022 01:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ah ik wist alleen PSV. Het zou me weinig verbazen als Twente tegen AZ gewoon de 0 houdt, zeker gezien het Europese programma. Dan is hem behouden al de moeite waard lijkt me
Vitesse kan er niks van, maar dat is inderdaad een erg pittig programma. Ik wilde niet teveel wisselen na 4 mutaties afgelopen ronde, maar dan moet in ieder geval Smal wel vervangen wordenquote:Op donderdag 1 september 2022 13:54 schreef AmenhotepIV het volgende:
[..]
Zie ze ook nogwel winnen van PSV, maar na AZ volgen nog HER, VIT en FEY.
Dus ik zeg, dag Twente, en bedankt voor de 70puntjes!
HER is gedegradeerdquote:Op donderdag 1 september 2022 13:54 schreef AmenhotepIV het volgende:
[..]
Zie ze ook nogwel winnen van PSV, maar na AZ volgen nog HER, VIT en FEY.
Dus ik zeg, dag Twente, en bedankt voor de 70puntjes!
De kartrekker van de subleague "Toppers van Weleer".quote:Op donderdag 1 september 2022 21:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Is dit actueel?
[ afbeelding ]
edit: de twee puntjes van Kerkez van daarnet missen nog.
HER is voor mij Heracles, HEE is Heerenveen, en HEC geen ideequote:Op donderdag 1 september 2022 23:54 schreef AmenhotepIV het volgende:
[..]
De kartrekker van de subleague "Toppers van Weleer".
En HEC is (met pijn in m'n hart) gedegradeerd, HER gewoon in de eredivisie, linker rijtje.
Eh, what?quote:Op donderdag 1 september 2022 23:54 schreef AmenhotepIV het volgende:
De kartrekker van de subleague "Toppers van Weleer".
Heb hetzelfde in gedachte, wil best de info delen, moet je well nog een paar uurtjes wachten, ga rond 4 aan de slag.quote:Op vrijdag 2 september 2022 13:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben nog op zoek naar intel over Rensch en Saibari. Iemand die mij wat info wil verschaffen zonder dat ik zelf moet zoeken?
Zou fijn zijn. Ik heb wel een vaste bron die redelijk betrouwbaar is, maar die komt vaak pas kort voor de deadline online.quote:Op vrijdag 2 september 2022 13:42 schreef AmenhotepIV het volgende:
[..]
Heb hetzelfde in gedachte, wil best de info delen, moet je well nog een paar uurtjes wachten, ga rond 4 aan de slag.
Hij was de puntentrekker in ronde 2, mag m toch wel een veer in z'n reet stekenquote:
Je bedoelt zeker Tirpangeel.quote:Op zaterdag 3 september 2022 18:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik kan mijn handeltje al wel inpakken door een gebrek aan tijd/zin en het nu inzien van mijn opmerkelijke keuzes.
Tirpangoden wijndal speelt nog altijd niet bijvoorbeeld
quote:Op zaterdag 3 september 2022 19:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Smal met de assist, nu al spijt.
Die ga ik er de komende ronde echt wel in zetten ja. Twee seizoen geleden was hij de tandem met Danilo en nu met Smalquote:
Heb alleen Brenet gewisseld, genotquote:Op zaterdag 3 september 2022 19:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Smal met de assist, nu al spijt.
Ik had de consensus hier moeten geloven en alleen Rasmussen moeten wisselenquote:Op zaterdag 3 september 2022 19:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Heb alleen Brenet gewisseld, genot
Ik heb 23 puntjes aan deze pot overgehouden. Wel kut dat Saibari wederom niet inviel... Lokilo kan nog invallen bij Sparta, en morgen komen Valente, Kerkez en Kharcouch nog in actie.quote:Bakayoko 2
Saibari -
Simons 2
Obispo 0
Brenet 5
Smal 9
Unnerstall 5
Die is geblesseerd. Nog opvallend veel mensen die hem in het team hebben staan.quote:Op zaterdag 3 september 2022 20:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb 23 puntjes aan deze pot overgehouden. Wel kut dat Saibari wederom niet inviel... Lokilo kan nog invallen bij Sparta, en morgen komen Valente, Kerkez en Kharcouch nog in actie.
Mooi is datquote:Op zaterdag 3 september 2022 21:11 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Die is geblesseerd. Nog opvallend veel mensen die hem in het team hebben staan.
Feyenoord zal nog wel winnen, maar ben wel blij dat ze in elk geval niet de nul hebben gehouden.
Sem Steijn ook niet. Wat is er mis met twente????quote:Op zaterdag 3 september 2022 22:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mooi is datLokilo is ook niet ingevallen, grijp dus sowieso naast 4 puntjes.
Steijn heeft een hersenschudding, net als Vlap.quote:Op zaterdag 3 september 2022 22:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sem Steijn ook niet. Wat is er mis met twente????
Ik blijf gewoon doorstrijden om geen laatste te worden
In elk geval goede wissels. Jammer dat dan nu alweer 2 spelers niet gespeeld hebbenquote:Szymanski - 12
Mijnans - 8
Smit - 0
Geertruida - 0
Barkas - 3
Hancko - 3
Haha eens, als je in de buurt van BassieD bleef deed je het goed.quote:Op vrijdag 2 september 2022 16:52 schreef AmenhotepIV het volgende:
[..]
Hij was de puntentrekker in ronde 2, mag m toch wel een veer in z'n reet steken![]()
In de toppers league spelen legendes, altijd uitzonderlijk sterke teams.
Ken de meeste al sinds het begin rond 2004.
Destijds was de regel dat als je in de buurt van Bassie bleef deed je het super.
Succes!
Als (sterke nadruk daarop) je dat week in week uit doet win je dit spel wel ja.quote:Op zondag 4 september 2022 16:28 schreef Ebakkenes het volgende:
Laat ik nou net de hele verdedigiging + keeper van NEC hebben.
31, oléquote:Bakayoko 2
Lokilo -
Kharcouch -
Saibari -
Simons 2
Valente -1
Kerkez 9
Obispo 0
Brenet 5
Smal 9
Unnerstall 5
Godsammequote:
Wie zijn er geblesseerd geraakt?quote:Op zondag 11 september 2022 17:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik mag de komende speelronde weer tering veel wisselen vanwege blessures.![]()
Dat gaat een alles of niets worden.
Szymanski, Geertruida en Evjen. En dan spelen er verder nog 2/3 niet in de eerste 11.quote:Op zondag 11 september 2022 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wie zijn er geblesseerd geraakt?
Ik kijk er oprecht niet van op als ik in de min punten eindigquote:Op zondag 11 september 2022 17:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Szymanski, Geertruida en Evjen. En dan spelen er verder nog 2/3 niet in de eerste 11.
Kortom, grote problemen en vooral grote verkoopkosten.
Weer 31, een hele karige 62 punten deze ronde.quote:Bakayoko -
Lokilo 1
Kharcouch -
Saibari 5
Simons 5
Valente 5
Kerkez 2
Obispo 9
Brenet 6
Smal 2
Unnerstall 2
| Forum Opties | |