Dat schiet niet op, neequote:Op woensdag 31 augustus 2022 20:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen Saibari, geen Misidjan, dit is kut
Azarkan is geblesseerd.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 20:56 schreef AmenhotepIV het volgende:
Wat is er met Twente? Jans slecht geslapen?
Geen Proper, Vlap, Sadilek, Misidjan, Steijn en Pleguezuelo ...
En waar is Azarkan?
Nog minder punten.quote:
En dan spelen er 2 niet. Dit gaat een alles of niks ronde wordenquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 20:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als ik met mijn 5 spelers even een puntje of 30 binnenhark kan ik mijn gewenste wissels uitvoeren.
quote:Op zondag 21 augustus 2022 16:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
15 puntjes, de rest van de mannen speelt later pas (Twente, PSV, AZ, Excelsior)
Dat maakt 62 punten, rondetotaal van 103, mwoah.quote:Admiraal -
Saibari -
Azarkan -
Simons 13
Brenet 9
Smal 13
Kerkez 2
Unnerstall 10
Dat wordt veel wisselen.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 23:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Dat maakt al 60 punten, Kerkez komt morgen nog in actie
Helaas wel jaquote:Op woensdag 31 augustus 2022 23:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat wordt veel wisselen.
Waarom eruit?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gelukkig Smal weer met een assist. Die moet er komende ronde eenmalig uit, maar keert daarna ongetwijfeld terug.
Denk omdat Twente tegen Peesjevee en AZ moet spelen.quote:
Ah ik wist alleen PSV. Het zou me weinig verbazen als Twente tegen AZ gewoon de 0 houdt, zeker gezien het Europese programma. Dan is hem behouden al de moeite waard lijkt mequote:Op donderdag 1 september 2022 00:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Denk omdat Twente tegen Peesjevee en AZ moet spelen.
Tegen psv in deze vorm kan ie wel goed ruime minpunten waard zijn. En als Twente niet van AZ wint..quote:Op donderdag 1 september 2022 01:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ah ik wist alleen PSV. Het zou me weinig verbazen als Twente tegen AZ gewoon de 0 houdt, zeker gezien het Europese programma. Dan is hem behouden al de moeite waard lijkt me
Zie ze ook nogwel winnen van PSV, maar na AZ volgen nog HER, VIT en FEY.quote:Op donderdag 1 september 2022 01:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ah ik wist alleen PSV. Het zou me weinig verbazen als Twente tegen AZ gewoon de 0 houdt, zeker gezien het Europese programma. Dan is hem behouden al de moeite waard lijkt me
Vitesse kan er niks van, maar dat is inderdaad een erg pittig programma. Ik wilde niet teveel wisselen na 4 mutaties afgelopen ronde, maar dan moet in ieder geval Smal wel vervangen wordenquote:Op donderdag 1 september 2022 13:54 schreef AmenhotepIV het volgende:
[..]
Zie ze ook nogwel winnen van PSV, maar na AZ volgen nog HER, VIT en FEY.
Dus ik zeg, dag Twente, en bedankt voor de 70puntjes!
HER is gedegradeerdquote:Op donderdag 1 september 2022 13:54 schreef AmenhotepIV het volgende:
[..]
Zie ze ook nogwel winnen van PSV, maar na AZ volgen nog HER, VIT en FEY.
Dus ik zeg, dag Twente, en bedankt voor de 70puntjes!
De kartrekker van de subleague "Toppers van Weleer".quote:Op donderdag 1 september 2022 21:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Is dit actueel?
[ afbeelding ]
edit: de twee puntjes van Kerkez van daarnet missen nog.
HER is voor mij Heracles, HEE is Heerenveen, en HEC geen ideequote:Op donderdag 1 september 2022 23:54 schreef AmenhotepIV het volgende:
[..]
De kartrekker van de subleague "Toppers van Weleer".
En HEC is (met pijn in m'n hart) gedegradeerd, HER gewoon in de eredivisie, linker rijtje.
Eh, what?quote:Op donderdag 1 september 2022 23:54 schreef AmenhotepIV het volgende:
De kartrekker van de subleague "Toppers van Weleer".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |