In elk geval goede wissels. Jammer dat dan nu alweer 2 spelers niet gespeeld hebbenquote:Szymanski - 12
Mijnans - 8
Smit - 0
Geertruida - 0
Barkas - 3
Hancko - 3
Haha eens, als je in de buurt van BassieD bleef deed je het goed.quote:Op vrijdag 2 september 2022 16:52 schreef AmenhotepIV het volgende:
[..]
Hij was de puntentrekker in ronde 2, mag m toch wel een veer in z'n reet steken![]()
In de toppers league spelen legendes, altijd uitzonderlijk sterke teams.
Ken de meeste al sinds het begin rond 2004.
Destijds was de regel dat als je in de buurt van Bassie bleef deed je het super.
Succes!
Als (sterke nadruk daarop) je dat week in week uit doet win je dit spel wel ja.quote:Op zondag 4 september 2022 16:28 schreef Ebakkenes het volgende:
Laat ik nou net de hele verdedigiging + keeper van NEC hebben.
31, oléquote:Bakayoko 2
Lokilo -
Kharcouch -
Saibari -
Simons 2
Valente -1
Kerkez 9
Obispo 0
Brenet 5
Smal 9
Unnerstall 5
Godsammequote:
Wie zijn er geblesseerd geraakt?quote:Op zondag 11 september 2022 17:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik mag de komende speelronde weer tering veel wisselen vanwege blessures.![]()
Dat gaat een alles of niets worden.
Szymanski, Geertruida en Evjen. En dan spelen er verder nog 2/3 niet in de eerste 11.quote:Op zondag 11 september 2022 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wie zijn er geblesseerd geraakt?
Ik kijk er oprecht niet van op als ik in de min punten eindigquote:Op zondag 11 september 2022 17:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Szymanski, Geertruida en Evjen. En dan spelen er verder nog 2/3 niet in de eerste 11.
Kortom, grote problemen en vooral grote verkoopkosten.
Weer 31, een hele karige 62 punten deze ronde.quote:Bakayoko -
Lokilo 1
Kharcouch -
Saibari 5
Simons 5
Valente 5
Kerkez 2
Obispo 9
Brenet 6
Smal 2
Unnerstall 2
| Forum Opties | |