Nah, andersom vond ik beter. Maar kan de platenspeler niet op de kast en dan de spraybooth op de plek van de platenspeler?quote:
Ik laat het even bezinken. Denk wel dat ik het zo hou, want de spraybooth in de hoek ging wel, maar was iets lastiger om voor te zitten. Nu is die heel goed bereikbaar, en ik heb meer plek voor de booth zelf. De extra ruimte aan de rechterzijde is mooi voor de bureaulamp en wat doosjes oid. Moet zeggen dat ik er ook alweer aan gewend ben nu.quote:Op maandag 28 november 2022 22:21 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Nah, andersom vond ik beter. Maar kan de platenspeler niet op de kast en dan de spraybooth op de plek van de platenspeler?
Wat gebruik je het meest? (dingen die je af en toe gebruikt krijgen bij mij geen plek op het werkblad)
Actief?quote:Op woensdag 23 november 2022 09:29 schreef GeekyMe het volgende:
Ah wat leuk allemaal.![]()
Ik doe zelf ook een beetje aan modelbouw. Wat Warhammer, D&D dingen en dan vooral het schilderen hiervan En sinds een week ook maar begonnen met de miniatuur huisjes en Gundam modellen. Ik had echt weer een hobby nodig waar ik gewoon met een podcast op mijn ding kan doen.
[..]
Er is ooit wel een miniatuurschildertopic geopend, maar die liep niet en is zo dood als een pier. Kan net zo goed hier denk ik. Ik heb ook wat miniatuurtjes en resin figuren, die ga ik ook gewoon hier plaatsen als ik ze over een jaar of 10 eindelijk eens ga schilderenquote:Op zaterdag 3 december 2022 19:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
Actief?
Ik doe zelf Orks, Kill Team atm
Weet nooit zo goed of het hier kan of er een topic voor moet want ik ga echt heel langzaam
Zeker nu met KT omdat je toch met wat meer detail wil dan normaal
Doe ik het gewoon hierquote:Op zaterdag 3 december 2022 19:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er is ooit wel een miniatuurschildertopic geopend, maar die liep niet en is zo dood als een pier. Kan net zo goed hier denk ik. Ik heb ook wat miniatuurtjes en resin figuren, die ga ik ook gewoon hier plaatsen als ik ze over een jaar of 10 eindelijk eens ga schilderen
Minimale temp om te spuiten is 15 graden. (in before,that's what she said)quote:Op zondag 4 december 2022 12:54 schreef Faxie het volgende:
Het is best goed gelukt moet ik zeggen. Nu heb ik geen last van de tocht op koude dagen als ik airbrush.
Moet alleen nog even een tochtstrip op de randen plakken. De opening bovenin het raam is makkelijk dicht te stoppen met een rol buisisolatie.
[ afbeelding ]
Zo koud gaat het niet worden hoorquote:Op zondag 4 december 2022 14:58 schreef Charged het volgende:
[..]
Minimale temp om te spuiten is 15 graden. (in before,that's what she said)
Oeh, even die site bekijkenquote:Op donderdag 8 december 2022 17:55 schreef valentijn101 het volgende:
Vandaag een geweldig Sinterklaas cadeautje gekregen. Hier moet ik snel tijd voor gaan maken.[ afbeelding ]
![]()
Volgens mij komen die niet groter dan 1/72...quote:Op donderdag 8 december 2022 18:46 schreef Charged het volgende:
@:Faxie
Ik ga er even vanuit dat je me misschien wel kan helpen hiermee gezien je Gundam ervaring.
Ik zoek een kit groter dan 1/72 van een Macross/Robotech VF-1 Battloid (Skull leader)
Budget tussen de ¤150 en ¤200.
Wat zou je adviseren?
aah,serieus?quote:Op donderdag 8 december 2022 18:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Volgens mij komen die niet groter dan 1/72...
Ik vind alleen deze en die is niet meer leverbaar:quote:
Jammer,maar oke,niet getreurd,de Macross Zero van Hasegawa is wat groter in lengte. Denk dat ik die maar zal doen. Dat merk stelt normaal gesproken niet teleur.quote:Op donderdag 8 december 2022 19:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vind alleen deze en die is niet meer leverbaar:
https://www.hlj.com/1-60-scale-vf-1s-no-paint-kit-ymt00185
Verder zijn er wel 1/48 kits, maar die zijn alleen als Jet of Geirwalk.
Hier hebben ze 'm ookquote:Op donderdag 8 december 2022 19:08 schreef Charged het volgende:
[..]
Jammer,maar oke,niet getreurd,de Macross Zero van Hasegawa is wat groter in lengte. Denk dat ik die maar zal doen. Dat merk stelt normaal gesproken niet teleur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |