abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221366873
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 21:48 schreef Faxie het volgende:
2 Nieuwe besteld voor het strand en de straat :') :9

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Twee ontvangers erbij die met mijn huidige receiver werken, en twee keer dezelfde motor als mijn vorige, een 3400kV wat snel zat moet zijn voor zover ik kon berekenen. Kan altijd nog een 3S batterij halen. Hoeft ook allemaal nog niet te snel voor me, ga er niet mee racen ofzo. Dat grijze (gunmetal) ga ik wel metallic rood maken.
Heb je ze al binnen? Hashtag nieuwsgierig..
pi_221367791
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2026 09:02 schreef Mr-Proper het volgende:

[..]
Heb je ze al binnen? Hashtag nieuwsgierig..
Ja hoor, allang :P Maar wacht nog even met bouwen.
pi_221368547
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2026 12:59 schreef Faxie het volgende:

[..]
Ja hoor, allang :P Maar wacht nog even met bouwen.
aahh
pi_221452439
Avante is klaar?...Geen idee eigenlijk. Gaat morgen mee samen met de Hornet Evo naar Winterberg om eens goed uit te proberen.
Looks vind ik wel prima zo op de wielen na.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mr-Proper op 28-07-2026 17:40:23 ]
  Moderator zondag 2 augustus 2026 @ 08:42:57 #105
388664 crew  Dotteke
pi_221484400
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 17:23 schreef Mr-Proper het volgende:
Avante is klaar?...Geen idee eigenlijk. Gaat morgen mee samen met de Hornet Evo naar Winterberg om eens goed uit te proberen.
Looks vind ik wel prima zo op de wielen na.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En, hoe is het gegaan?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_221485702
Dank je voor het vragen. Helemaal prima,veel wijzer geworden en dat is het belangrijkste. Ik zal later vandaag wat foto's/video's hier neerzetten. Hornet ben ik iig zeer tevreden mee,Avante is op dit moment bagger,veel te snel voor de banden wat erop zitten dus dat gaat heel snel vervangen worden als ik iets goeds kan vinden.
pi_221485728
Ik had de GNSS erop zitten en pakte een vrij goede topsnelheid maar de gemeten meters waren beperkt,moet misschien daar iets meer inlezen..die horen een paar 100 meter te kunnen lezen,misschien kalibreren.
pi_221485852
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2026 08:42 schreef Dotteke het volgende:

[..]
En, hoe is het gegaan?
Als je wilt kan ik er een reisverslagje van maken? Eten,schieten,nogmaals eten,slapen,uitzicht,rijden,eten,enz..
  Moderator zondag 2 augustus 2026 @ 12:53:28 #109
388664 crew  Dotteke
pi_221485860
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2026 12:51 schreef Mr-Proper het volgende:

[..]
Als je wilt kan ik er een reisverslagje van maken? Eten,schieten,nogmaals eten,slapen,uitzicht,rijden,eten,enz..
^O^
Ben benieuwd of hij het goed deed.
pi_221485869
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2026 12:53 schreef Dotteke het volgende:

[..]
^O^
Ben benieuwd of hij het goed deed.
Ik ga wat schrijven/typen. ^O^
pi_221486295
Een paar dagen Winterberg met m'n r/c's en m'n meiske.

Met frisse tegenzin de woensdagochtend vertrokken te Winterberg,ritje van net onder de 3 uur rijtijd.
Dag tevoren alle accu's opgeladen en ingepakt en gedemonteerd wat nodig was.

Afijn,na een tussenstop voorbij Dortmund met het (voor mij) verplichte kaiser brötchen frikadelle nog heel even doorzetten (15 minuten :') )
Aangekomen op locatie..en serieus,niet gesponsord maar helemaal prima. Landhotel Fernsicht.
Nederlandse ontvangst,zeer vriendelijk,schoon,ruim en gewoon helemaal top. Goede kamer,badkamer helemaal top,terras met een mega uitzicht,bed was zelfs voor mijn lengte gewoon niets om over te miepen.

Spulletjes uitpakken en het dorp in om een biertje te doen en het restaurant te bepalen.
Nog even een goede zonnebril scoren en even terug naar het hotel.
Op het terras zittende van onze kamer komt een heli vrij laag over in een cirkelende beweging..ow,da's wel erg laag..komt steeds dichterbij,jawel hoor. naast ons hotel landing op een helling vanwege een gast in het langsgelegen hotel had een wespenallergie en was gestoken. Alles is goed gekomen met navraag,gelukkig.

Prima,opfrissen en de berg aflopen richting restaurant.
Zeer (met de nadruk op zeer) goed gegeten met z'n tweetjes.
De details ga ik jullie niet geven,de foto's zeggen genoeg,het was echt zeer lekker eten.

Na een korte nachtrust (met bezoek van een jonge wasbeer,helaas geen foto van) ontbijten,zoals op z'n goed Duits uitgebreid,goede kwaliteit en gewoon niets te miepen op naar de baan.
Dit zag ik even niet aankomen...een perfecte asfaltbaan,huisjes,een werkplaats,koelkast...alles erop en eraan.
Stroom om de de accu's te herladen,telefoon opladen.
Prima,helemaal happy ondanks de temperatuur..was een hoge 20-er.
Maar echt,de hele baan voor ons 2-en. Perfect!
Beide jongens uitgepakt en gemonteerd

Muziek erbij en gewoon fun hebben.
Paar uurtjes kunnen lopen klooien/spelen en ik ben een hoop wijzer geworden.

Conclusie m'n r/c's...Avante is veel te sterk voor de banden wat hij heeft,trekt ze er gewoon doorheen tijdens sturen dus daar gaan we nog even heel snel mee aan de slag,acceleratie is zeer prima,sturing is crap,de Egress stuurinrichting is een goede update volgens de kenners.
De Hornet evo...tja,briljant. Set up was als/voor een basher en serieus..een gifschijter van hier tot Tokyo,dat ding is gewoon fun.
Ik denk wel om de afstandsbediening te wisselen naar een knuppel ipv een pistool. Denk dat ik daar secuurder mee kan rijden.

Na deze zeer warme middag terug naar het hotel en opfrissen. Wederom zeer lekker eten en de benodigde versnaperingen tot ons toe genomen.

Na een goede nachtrust wederom een zeer goed ontbijt gehad en klaarmaken om richting huis te gaan.

Foto's volgen vandaag of morgen.
pi_221486521
Sorry @Dotteke als de foto's off topic zijn.

Moderator zondag 2 augustus 2026 @ 14:40:27 #113
388664 crew  Dotteke
pi_221486538
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2026 13:55 schreef Mr-Proper het volgende:
Een paar dagen Winterberg met m'n r/c's en m'n meiske.

Met frisse tegenzin de woensdagochtend vertrokken te Winterberg,ritje van net onder de 3 uur rijtijd.
Dag tevoren alle accu's opgeladen en ingepakt en gedemonteerd wat nodig was.

Afijn,na een tussenstop voorbij Dortmund met het (voor mij) verplichte kaiser brötchen frikadelle nog heel even doorzetten (15 minuten :') )
Aangekomen op locatie..en serieus,niet gesponsord maar helemaal prima. Landhotel Fernsicht.
Nederlandse ontvangst,zeer vriendelijk,schoon,ruim en gewoon helemaal top. Goede kamer,badkamer helemaal top,terras met een mega uitzicht,bed was zelfs voor mijn lengte gewoon niets om over te miepen.

Spulletjes uitpakken en het dorp in om een biertje te doen en het restaurant te bepalen.
Nog even een goede zonnebril scoren en even terug naar het hotel.
Op het terras zittende van onze kamer komt een heli vrij laag over in een cirkelende beweging..ow,da's wel erg laag..komt steeds dichterbij,jawel hoor. naast ons hotel landing op een helling vanwege een gast in het langsgelegen hotel had een wespenallergie en was gestoken. Alles is goed gekomen met navraag,gelukkig.

Prima,opfrissen en de berg aflopen richting restaurant.
Zeer (met de nadruk op zeer) goed gegeten met z'n tweetjes.
De details ga ik jullie niet geven,de foto's zeggen genoeg,het was echt zeer lekker eten.

Na een korte nachtrust (met bezoek van een jonge wasbeer,helaas geen foto van) ontbijten,zoals op z'n goed Duits uitgebreid,goede kwaliteit en gewoon niets te miepen op naar de baan.
Dit zag ik even niet aankomen...een perfecte asfaltbaan,huisjes,een werkplaats,koelkast...alles erop en eraan.
Stroom om de de accu's te herladen,telefoon opladen.
Prima,helemaal happy ondanks de temperatuur..was een hoge 20-er.
Maar echt,de hele baan voor ons 2-en. Perfect!
Beide jongens uitgepakt en gemonteerd

Muziek erbij en gewoon fun hebben.
Paar uurtjes kunnen lopen klooien/spelen en ik ben een hoop wijzer geworden.

Conclusie m'n r/c's...Avante is veel te sterk voor de banden wat hij heeft,trekt ze er gewoon doorheen tijdens sturen dus daar gaan we nog even heel snel mee aan de slag,acceleratie is zeer prima,sturing is crap,de Egress stuurinrichting is een goede update volgens de kenners.
De Hornet evo...tja,briljant. Set up was als/voor een basher en serieus..een gifschijter van hier tot Tokyo,dat ding is gewoon fun.
Ik denk wel om de afstandsbediening te wisselen naar een knuppel ipv een pistool. Denk dat ik daar secuurder mee kan rijden.

Na deze zeer warme middag terug naar het hotel en opfrissen. Wederom zeer lekker eten en de benodigde versnaperingen tot ons toe genomen.

Na een goede nachtrust wederom een zeer goed ontbijt gehad en klaarmaken om richting huis te gaan.

Foto's volgen vandaag of morgen.
Kan je daar dan zelf dingen aan verannderen?
Leuk verslag van je test, is een leuke paar dagen geworden zo te zien.
pi_221486545

pi_221486549
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2026 14:40 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Kan je daar dan zelf dingen aan verannderen?
Leuk verslag van je test, is een leuke paar dagen geworden zo te zien.
Veranderen in de zin van set up?
pi_221486584
Indien ja,dan kan ik caster,camber,heel en toe vermeubelen tot wat het toe laat,voor de rest is je gereedschap je beste vriend en gezond verstand.
  Moderator zondag 2 augustus 2026 @ 16:03:32 #117
388664 crew  Dotteke
pi_221486990
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2026 14:55 schreef Mr-Proper het volgende:
Indien ja,dan kan ik caster,camber,heel en toe vermeubelen tot wat het toe laat,voor de rest is je gereedschap je beste vriend en gezond verstand.
Oke, je had iets over de bediening toch?
Wat zit het er mooi en lekker uit op die foto's *;
pi_221487108
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2026 16:03 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Oke, je had iets over de bediening toch?
Wat zit het er mooi en lekker uit op die foto's *;
Ben even hamburgers aan het maken,de goeie soort maar ik ben nog niet klaar met wat uploaden.
pi_221543976
De Beetle is klaar,carbon treeplanken gemaakt en de custom afstandbediening.

Spelen met de Honda CRX.
Wielen zijn te groot...

pi_221584468
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 09:37 schreef Yonzariq het volgende:
Vorige week weinig tot niets aan de hobby gedaan, afgelopen weekend het chassis af gemaakt.
Meteen ook even de 3D printer aangeslingerd voor een setje andere wielen.
(Mijn camera heeft wel wat issues de laatste dagen)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En? Ik ben zeer benieuwd of je al iets verder bent gekomen. En Faxie natuurlijk ook,je kunt ons niet lekker maken met teasers.
pi_221586153
Ligt op zn gat hier...
pi_221586645
Aah.

quote quotesplits me

Omdat je een nieuwe gebruiker bent willen we je erop wijzen dat het niet is toegestaan reclame te maken of FOK! te gebruiken voor commerciële doeleinden. Blijf ontopic en wees aardig voor je medeFOK!kers.
smilie   Pagina 5 / 5
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 27-05-2020, privacy policy van 27-05-2020 en Policy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')