Die ziet er wel gaaf uit.quote:Op zondag 22 juni 2025 08:52 schreef Mr-Proper het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Dank je,paar stapjes verder ondertussen. Ik wil hem graag iets agressiever hebben. Scratch box en decals plunderen.quote:
Sharks teeth een optie? Deze kan je ook als decals kopen als je ze niet wilt schilderen.quote:Op zondag 22 juni 2025 12:56 schreef Mr-Proper het volgende:
[..]
Dank je,paar stapjes verder ondertussen. Ik wil hem graag iets agressiever hebben. Scratch box en decals plunderen.
Nee,denk het niet,heeft niet de juiste neus ervoor.Ben wat lekker aan het klieren met wat diverse kitjes wat ik nog had/heb liggen. Thnx anyway.quote:Op zondag 22 juni 2025 14:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sharks teeth een optie? Deze kan je ook als decals kopen als je ze niet wilt schilderen.
[ afbeelding ]
Hoezo als 'k vragen mag..heb dat zelf ook de laatste tijd en kan er de vinger niet op leggen waarom...quote:Nu ga ik weer even een paar simpele kits uit de stash vissen, heb als het goed is nog een paar HG's en een aantal RG's. Motivatie is nogal een ding tegenwoordig
Andere hobbies, en vaak kom ik op een punt in de kit waar ik niet zo'n zin in heb en dan laat ik het heel makkelijk liggen. En dat kan lang durenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:48 schreef Mr-Proper het volgende:
[..]
Hoezo als 'k vragen mag..heb dat zelf ook de laatste tijd en kan er de vinger niet op leggen waarom...
Hmm,herkenbaar...en dan 2 of 3 dagen doen voor iets wat binnen een uurtje kan. Mja.happens.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Andere hobbies, en vaak kom ik op een punt in de kit waar ik niet zo'n zin in heb en dan laat ik het heel makkelijk liggen. En dat kan lang duren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |