Bron: https://www.telegraaf.nl/(...)he-op-franse-campingquote:Een man uit het Oost-Vlaamse Zulte is betrapt op een camping in Zuid-Frankrijk toen hij een minderjarig meisje begluurde in de douche. Het gaat om een vader van twee jonge kinderen die dezelfde dag nog ontmaskerd werd aan de hand van zijn teenslippers.
Het incident gebeurde met een zestienjarig Nederlands meisje dat op vakantie is met haar ouders op een familiecamping in het Zuid-Franse Fréjus. „Onze dochter ging douchen op de camping toen ze plots compleet overstuur terug bij ons kwam”, vertelt haar moeder Deborah. „Terwijl ze stond te douchen had ze gezien dat een man haar probeerde te filmen met zijn telefoon langs de onderkant van het douchedeurtje.” Het meisje begon meteen te roepen en hoorde hoe de man wegliep. Toen ze de douche verliet, was de dader verdwenen.
In de omgeving van de douches hangen bewakingscamera’s. Samen met haar ouders vroeg ze aan de campinguitbaters die beelden op. „Daarop is duidelijk te zien dat een man de doucheruimte binnen en buiten loopt op het moment dat mijn dochter daar is”, vertelt de mama. „Hij had een duidelijk type teenslippers aan.”
De ouders begonnen meteen een tocht over de camping, op zoek naar de gluurder. „Plots zagen we hem zitten aan zijn caravan. Hij zat daar met zijn vrouw en twee kinderen, onder wie een meisje van amper zeven. Eerst ontkende hij, maar toen we zeiden dat er camerabeelden waren, heeft hij alles toegegeven. Hij zei dat hij de beelden verwijderd had en spijt had.”
De ouders van het slachtoffer verwittigden de politie. De gluurder, een man uit het Oost-Vlaamse Zulte, werd meegenomen naar de politie om een verklaring af te leggen. Daarna mocht hij weer vertrekken. „Hij heeft vier uur op het politiebureau gezeten”, zegt de moeder. „Zijn echtgenote was natuurlijk ook in shock. Nadien werd hij weer vrijgelaten, maar ondertussen kan hij weer op een andere camping zitten.” De familie van het Nederlandse slachtoffer zal ook in België aangifte doen tegen de man.
Dat is eigenlijk nog wel de beste straf die hij had kunnen krijgenquote:Op vrijdag 29 juli 2022 13:35 schreef K21 het volgende:
Sta je ook lekker voor schut voor je eigen gezin.
Hij had beter ff internet aan kunnen zetten en zich even terugtrekken....quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2022 14:42 schreef PotjeSambal het volgende:
Tong80 draagt die teenslippers ook. Toeval?
Misschien stond ze met zichzelf te spelen onder de douchequote:Op vrijdag 29 juli 2022 14:56 schreef crystal_meth het volgende:
Die 16 jarige moet wel een spetter zijn, om er zo'n risico voor te nemen...
En even vergeten te vermelden dat je alle foto's en filmpjes automatisch naar de cloud upload.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 15:47 schreef Tengano het volgende:
Zeg ik ook altijd; dat ik de beelden verwijderd heb
quote:Op vrijdag 29 juli 2022 15:05 schreef Halcon het volgende:
[..]
Misschien stond ze met zichzelf te spelen onder de douche
Met dat materiaal had hij zich de komende jaren dag in dag uit een zwengel kunnen geven. Jaja, die zal spijt hebbenquote:
Net m'n teenslippers verwijderd. Het kwam te dichtbij.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 15:47 schreef Tengano het volgende:
Dit zal wel spannender geweest zijn.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 16:04 schreef xpompompomx het volgende:
Je kan ook gewoon Schatjes weer eens kijken als je zin hebt om naar een meisje onder de douche te kijken.
quote:Op vrijdag 29 juli 2022 16:04 schreef xpompompomx het volgende:
Je kan ook gewoon Schatjes weer eens kijken als je zin hebt om naar een meisje onder de douche te kijken.
Die 99 procent waar het 'goed gaat', aldus een post van @Micson, is inderdaad weggehaald. Een leuke post?quote:
Het volk wat daar komt heeft nog minder geld als voor de Gillis Kampen.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 15:35 schreef Twiitch het volgende:
Als je vrijwillig op een camping gaat zitten ben je niet helemaal lekker in je bolletje dus dit soort dingen zijn te verwachten.
Maar dan nog.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 16:40 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Misschien zag ze er wel uit als 18+.
quote:Op vrijdag 29 juli 2022 16:04 schreef xpompompomx het volgende:
Je komt hier om mensen een glimlach te bezorgen, maar dat is er niet meer bij op fok. We mogen alleen maar zeggen ach wat erg en knoop hem op en ach en wee wat een wereld leven we in.quote:
Dit.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 13:34 schreef Draak31 het volgende:
Gatverdamme zeg wat erg dit. Het houd maar niet op.De ene na de andere smerige vetkees wordt ontmaskert. bah
Ik heb me prima vermaakt met jouw post en ik vond hem oprecht briljantquote:Op vrijdag 29 juli 2022 18:30 schreef Micson het volgende:
[..]
Je komt hier om mensen een glimlach te bezorgen, maar dat is er niet meer bij op fok. We mogen alleen maar zeggen ach wat erg en knoop hem op en ach en wee wat een wereld leven we in.
Die vent gaan kapot van schaamte, en angst over wat er allemaal nog gaat komen nu iedereen het weetquote:Op vrijdag 29 juli 2022 18:43 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Dat is een ongemakkelijk lange rit terug naar Zulte.
Wie weet had 'ie er dan nog een blowjob uit kunnen slepen.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 20:58 schreef Ferdii het volgende:
prutser, je laten betrappen door een 16 jarig smatje
die kerel had gewoon buiten het hokje deze trut moeten opwachten om vervolgens intimiderend te vertellen dat als zij hier ook maar iets van naar buiten brengt de beelden dmv pbtje naar al haar insta/faceboek vrienden gaan, maar dat als zij mondje dicht houdt er niks gebeurd
assertief zijn werkt het beste![]()
dat bedoel ik ja, even samen terug dat douchehokje in om die beelden "veilig te stellen"quote:Op vrijdag 29 juli 2022 20:59 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wie weet had 'ie er dan nog een blowjob uit kunnen slepen.
Dan ga je met een lekkerder gevoel terug naar Zulte dan nu.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 20:59 schreef Ferdii het volgende:
[..]
dat bedoel ik ja, even samen terug dat douchehokje in om die beelden "veilig te stellen"
Ik ben een persoon die denkt aan het meisje wat dit topic misschien eens gaat teruglezen en bepaalde comments zijn ongepast.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 21:13 schreef Ferdii het volgende:
[..]
je bent de partner van die kerel of het 16 jarige meisje?
Of een tientonner die maar niet gefilmd wordt terwijl ze staat te te douchen.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 21:13 schreef Ferdii het volgende:
[..]
je bent de partner van die kerel of het 16 jarige meisje?
En terecht, wat een lutser.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 21:01 schreef FL_Freak het volgende:
Die man staat volgens mij een scheiding en alles te wachten
quote:Op woensdag 20 juli 2022 11:15 schreef Viv het volgende:
[..]
Klopt, het is totaal niet nodig om ongeoorloofd in patiëntendossiers te kijken om tieten te kunnen zien.
Dat hij het toch deed, zegt mij dat het hem juist daar om te doen is. Het stiekeme gluren naar vrouwen die er geen weet van hebben.
Vergelijkbaar met van die trieste figuren die verborgen camera's ophangen in pashokjes.
Blablabla. Dan kunnen we heel Fok wel sluiten Rosita.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 21:15 schreef rosita1 het volgende:
[..]
Ik ben een persoon die denkt aan het meisje wat dit topic misschien eens gaat teruglezen en bepaalde comments zijn ongepast.
Eens. Maar het gaat hier om een meisje van 16.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 21:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Blablabla. Dan kunnen we heel Fok wel sluiten Rosita.
Okquote:Op vrijdag 29 juli 2022 21:35 schreef rosita1 het volgende:
Eens. Maar het gaat hier om een meisje van 16.
Jij hebt hier ervaring mee?quote:Op vrijdag 29 juli 2022 20:58 schreef Ferdii het volgende:
prutser, je laten betrappen door een 16 jarig smatje
die kerel had gewoon buiten het hokje deze trut moeten opwachten om vervolgens intimiderend te vertellen dat als zij hier ook maar iets van naar buiten brengt de beelden dmv pbtje naar al haar insta/faceboek vrienden gaan, maar dat als zij mondje dicht houdt er niks gebeurd
of in de eerste plaats zorgen dat je cameratje een beetje beter verstopt zat
assertief zijn werkt het beste![]()
Dat was ook een van de gouden scenes.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 21:09 schreef Het_Bokje het volgende:
Niet genoegen nemen met de Hockeydames douche-scenes uit Flodder
[ afbeelding ]
Maar buurman wat doet u nu?quote:Op vrijdag 29 juli 2022 21:09 schreef Het_Bokje het volgende:
Niet genoegen nemen met de Hockeydames douche-scenes uit Flodder
[ afbeelding ]
Wel een dikke BX Sport voor de deur mét dikke geluidsinstallatie!quote:Op vrijdag 29 juli 2022 22:30 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Maar buurman wat doet u nu?
Hoe wilt u de auto betalen, visa, america express?
Polaroid!
https://www.dumpert.nl/item/7237471_bbe9614aquote:Ik heb me prima vermaakt met jouw post en ik vond hem oprecht briljant![]()
Theo Maassen waardigwas hij.
Ga lekker emigreren naar China. Dan druk je de netto-immigratie een beetjequote:Op vrijdag 29 juli 2022 20:50 schreef rosita1 het volgende:
Mijn voorstel is om de wereld in te delen in 3 delen.
1. met normale mensen
2. met mensen die over scheef zijn gegaan
3. met mensen die voor een tweede keer over de scheef zijn gegaan
Sectie 2 krijg een kans. Maar geen toegang meer tot internet of mobiele netwerk. Er volgt een regime van 5 jaar. Ze leven in een containerbox. En kunnen uiteindelijk misschien weer naar sectie 1 of voorgoed naar sectie 3.
Sectie 3 mag van god losgaan. stelen, moorden en drugs gebruiken - I don't care. Maar ze krijgen nooit geen toegang meer tot het mobiele netwerk of internet. Ze moeten hun eigen voedsel produceren. En krijgen alleen granen, zaden en water wat gedropt wordt met een vliegtuig. Er zijn geen boten of vliegtuigen. Je komt nooit meer uit sectie 3.
Als dat zo is komt het iig nooit in een nieuwsbericht naar buitenquote:
Niet betrapt worden, dan hoef je geen zwets te verkopen.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 15:47 schreef Tengano het volgende:
Nou, dan komt dat filmpje wel mooi van pas!quote:Op vrijdag 29 juli 2022 21:01 schreef FL_Freak het volgende:
Die man staat volgens mij een scheiding en alles te wachten
Hoe dichter bij de 0...?quote:Op vrijdag 29 juli 2022 22:51 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Als dat zo is komt het iig nooit in een nieuwsbericht naar buiten![]()
![]()
ze kon wel goed zuigen
Ok, wie heeft Duterte een link naar FOK! gegeven?quote:Op vrijdag 29 juli 2022 20:50 schreef rosita1 het volgende:
Mijn voorstel is om de wereld in te delen in 3 delen.
1. met normale mensen
2. met mensen die over scheef zijn gegaan
3. met mensen die voor een tweede keer over de scheef zijn gegaan
Sectie 2 krijg een kans. Maar geen toegang meer tot internet of mobiele netwerk. Er volgt een regime van 5 jaar. Ze leven in een containerbox. En kunnen uiteindelijk misschien weer naar sectie 1 of voorgoed naar sectie 3.
Sectie 3 mag van god losgaan. stelen, moorden en drugs gebruiken - I don't care. Maar ze krijgen nooit geen toegang meer tot het mobiele netwerk of internet. Ze moeten hun eigen voedsel produceren. En krijgen alleen granen, zaden en water wat gedropt wordt met een vliegtuig. Er zijn geen boten of vliegtuigen. Je komt nooit meer uit sectie 3.
Alleen in de algemene ruimte, niet in het douche hokje. Hij keek er recht in. Maar kon zich niet meer inhouden.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 23:58 schreef Ferdii het volgende:
Ik twijfel ook wel aan die camping eigenaar, hoezo bewakings camera’s “in de buurt van” de douches
Domme opmerking. Filmen doe je altijd met goedkeuring. Maar als 33 jarige, veel te jonge meisjes gaat spotten…quote:Op vrijdag 29 juli 2022 23:45 schreef Halcon het volgende:
[..]
Deze dame is 16. Meeste dames van 16 kunnen wel overweg met 'n pik.
Het is een geeste ziek met een zeven jarige dochter. Wat doet hij daarmee?quote:Op vrijdag 29 juli 2022 21:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan ga je met een lekkerder gevoel terug naar Zulte dan nu.
quote:Op vrijdag 29 juli 2022 23:45 schreef Halcon het volgende:
[..]
Deze dame is 16. Meeste dames van 16 kunnen wel overweg met 'n pik.
Pas op dat je niet stikt broer!quote:Op donderdag 4 augustus 2022 09:34 schreef Draak31 het volgende:
Kots loopt met kracht mijn mond in, báh
Incompetentie doet mij ook kotsenquote:Op donderdag 4 augustus 2022 09:34 schreef Draak31 het volgende:
Typisch hier die nasty fokkertjes die tips delen met elkaar hoe je een onschuldig minderjarig meisje kunt filmen en eventueel kunt dwingen tot sex.Gatverdamme wat een trieste mensen zitten in dit topic. Te walgelijk voor woorden en buiten alle perken. Kots loopt met kracht mijn mond in, báh
Die wens heb ik ook als ik de postings van menigeen in dit topic lees: konden ouders/partner/kinderen die maar lezen en de sneukees in kwestie ermee confronteren.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 10:03 schreef GM78 het volgende:
Had de reactie van de vrouw van die viespeuk wel willen zien, toen hij geconfronteerd werd
Wat is je ervaring met politie en justitie dan?quote:Op donderdag 4 augustus 2022 00:46 schreef Blossemtje_twente het volgende:
[..]
Het is een geeste ziek met een zeven jarige dochter. Wat doet hij daarmee?
Mijn dochter is heelhuids met trauma weggekomen, zo iemand word nooit voor het eerst betrapt en gaat grenzen verleggen. 🤮.
Daarom ben ik in openbaarheid getreden. Let op je kinderen! Teveel gekken los en justitie doet niks!
Meisjes van 16 er lekker uit vinden zien is niet pedofilie. Pedofilie gaat over 11 en jonger. Aantrekking tot pre-puberale lichaamskenmerken.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 10:07 schreef JeMoeder het volgende:
Ik kom zelf uit Vriezenveen, komt ook heel dichtbij zo...
Even serieus, hopelijk kan deze vent een scheiding tegemoet zien waar hij zijn kinderen niet meer mag zien vanwege pedo-gedrag. Dat is wel het minimale, daarnaast natuurlijk gewoon de bak in.
Inderdaad, waarom zou je de bak in moeten voor het filmen van een naakt kind met als enige reden daar lekker seksueel los op te gaan? Nu ik het zo uitschrijf klinkt het inderdaad heel onzinnig.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 10:20 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Meisjes van 16 er lekker uit vinden zien is niet pedofilie. Pedofilie gaat over 11 en jonger. Aantrekking tot pre-puberale lichaamskenmerken.
Ik denk eigenlijk dat de sociale straf al voldoende is. Waarom zou iemand letterlijk naar de gevangenis moeten omdat hij/zij iets gefilmd heeft? Echt ontiegelijk overdreven. Ja het is goed dat ze hier hard op gereageerd hebben maar meer dan dit hoeft echt niet.
Dan is er nog steeds een onderscheid tussen een meid van 16 aantrekkelijk vinden en stiekem filmen. Dat kun je zelf hopelijk ook wel bedenken?quote:Op donderdag 4 augustus 2022 10:20 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Meisjes van 16 er lekker uit vinden zien is niet pedofilie. Pedofilie gaat over 11 en jonger. Aantrekking tot pre-puberale lichaamskenmerken.
Ik denk eigenlijk dat de sociale straf al voldoende is. Waarom zou iemand letterlijk naar de gevangenis moeten omdat hij/zij iets gefilmd heeft? Echt ontiegelijk overdreven. Ja het is goed dat ze hier hard op gereageerd hebben maar meer dan dit hoeft echt niet.
1. Naakt haal ik er niet per se uit trouwens. Op zo'n camping wordt vaak met zwemkleding gedouched. Maargoed laten we uit gaan van naakt.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 10:23 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Inderdaad, waarom zou je de bak in moeten voor het filmen van een naakt kind met als enige reden daar lekker seksueel los op te gaan? Nu ik het zo uitschrijf klinkt het inderdaad heel onzinnig.
Dit is ook weer van dat rare gedrag. Nergens zeg ik dat het OK is om (al dan niet) naakte meisjes van 16 te filmen. Iets kan EN smeerlapperij zijn EN niet per se pedogedrag. Snap je die distinctie?quote:Op donderdag 4 augustus 2022 10:25 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dan is er nog steeds een onderscheid tussen een meid van 16 aantrekkelijk vinden en stiekem filmen. Dat kun je zelf hopelijk ook wel bedenken?
Eens. Uiteraard probeer je als ouder het onderste uit de kan te halen. Logisch.quote:Heel goed juist dat de ouders hier werk van maken.
Deels eens. Technisch gezien was dit meisje geen minderjarige in die zin. Tenminste. Er zijn meerdere definities van minderjarig. Maar ik kan me voorstellen dat de bewijslast lager ligt voor dat. Dus ik ben wel voor een notitie ergens. Maar zelfs als ze 30 was dan is dat wat mij betreft game-over voor baantjes in het onderwijs.quote:Hopelijk doen politie en justitie dat ook zodat de man in kwestie bijvoorbeeld geen verklaring omtrent gedrag kan krijgen en niet met minderjarigen mag werken.
De echte zieke misbruikers gaan vaak meteen los. Ik denk eigenlijk niet dat je zo simpel kan redeneren. Monsters zijn vaak beter in het verbergen dan... deze zwakzinnige.quote:Dit zijn juist de situaties die ertoe doen: ingrijpen en erger voorkomen. Hoe vaak lees je niet over vroege signalen van misbruikers die er steeds mee wegkwamen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |