https://twitter.com/vtbl/quote:Ruim voor het sluiten van de transfermarkt heeft RTL 7 zijn selectie helemaal rond. De laatste versterking van de zender is een oude bekende: voetbaltalkshow VTBL. Deze zomer draaide de geruchtenmolen op volle toeren rondom de talkshow. Met trots kan RTL nu bevestigen dat VTBL bij RTL 7 weer in de basis staat.
Met Frank Evenblij en Simon Zijlemans heeft VTBL twee nieuwe presentatoren die, elk op hun eigen avond, de lijnen gaan uitzetten. Beiden hebben een passie voor voetbal, sport in de breedte en een duidelijke visie. Theo Janssen, Jan Boskamp, Hedwiges Maduro, Anouk Hoogendijk, Aad de Mos en Ron Vlaar zijn de vaste roulerende analisten die de opstelling van VTBL compleet maken. Zij worden wekelijks geflankeerd door wisselende gasten.
De voetbaltalkshow versterkt het uitzendschema vanaf maandag 8 augustus, direct na de start van de competitie in Nederland, en is tweemaal per week te zien. Online is het merk de afgelopen jaren blijven bestaan en ook de talkshow zelf heeft nieuwe ontwikkelingen doorgemaakt. Naast beelden van de UEFA Champions League is het dit seizoen ook mogelijk om gebruik te maken van beelden uit bijvoorbeeld de Eredivisie. RTL 7 en VTBL zijn klaar voor dit nieuwe seizoen!
VTBL wordt geproduceerd door Blue Circle en is vanaf maandag 8 augustus, elke maandag en vrijdag, om 20.30 uur te zien bij RTL 7.
Kom op, zo lang is de OP niet.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 11:48 schreef Elan het volgende:
Genot. Want er amper aanbod qua voetbalpraatprogramma's. Hopelijk weer met een dikke Theo en nikszeggende Blinker.
Hoe die gast telkens weer de baantjes krijgt is ongelofelijk.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 15:32 schreef leolinedance het volgende:
Zal vast een succes worden met Zijleaids
Helaas geen NSDAPquote:Op maandag 8 augustus 2022 20:36 schreef 3rr0r het volgende:
Waarom maakt hij reclame voor die Duitse politieke partij op zijn shirt?
Het is wat het is.quote:Op maandag 8 augustus 2022 20:41 schreef PowerLoungen het volgende:
''We gaan het zien''
-Theo Janssen
quote:Op maandag 8 augustus 2022 20:43 schreef Zipportal het volgende:
https://twitter.com/search?q=vtbl&src=typed_query&f=live
Daarmee cancel je ook indirect Flodder.quote:Op maandag 8 augustus 2022 20:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Sorry, ik vond je grapje net even erover.
quote:Op maandag 8 augustus 2022 20:51 schreef Caland het volgende:
Ik begin steeds meer aan @:zipportal te twijfelen
Als dat betekent dat @Lenny_Leonard geen kutgifjes meer post vind ik dat helemaal prima.quote:Op maandag 8 augustus 2022 20:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Daarmee cancel je ook indirect Flodder.
quote:Op maandag 8 augustus 2022 20:51 schreef Caland het volgende:
Ik begin steeds meer aan @:zipportal te twijfelen
FakeNews.quote:Op maandag 8 augustus 2022 20:12 schreef Coco het volgende:
[..]
User @:zipportal heeft beloofd dat dit wat wordt.
Voegt meer toe dan Theo, Jan en Hedwiges samen.quote:Op maandag 8 augustus 2022 21:01 schreef RamboDirk het volgende:
5000 voor een awkward 5 min. gesprek met een twitteraar. Leuke rubriek.
Theo en Jan zijn wel leuk samen.quote:Op maandag 8 augustus 2022 21:03 schreef Sked het volgende:
[..]
Voegt meer toe dan Theo, Jan en Hedwiges samen.
Anything around Henk Veermanquote:Op maandag 8 augustus 2022 21:05 schreef Scrummie het volgende:
Jezus wat slecht.
Gewoon niet 1 eredivisie vraag
Wat een waardeloze setting ook om te zitten.quote:Op maandag 8 augustus 2022 21:08 schreef Zipportal het volgende:
Ingehuurd publiek ziet dit voor het eerst.
3/10quote:Op maandag 8 augustus 2022 21:10 schreef Coco het volgende:
Welk cijfer geven jullie het programma tot nu toe?
Er wilde eerst ook niemand. (lol)quote:Op maandag 8 augustus 2022 21:09 schreef Sked het volgende:
[..]
Wat een waardeloze setting ook om te zitten.
2/10quote:Op maandag 8 augustus 2022 21:10 schreef Coco het volgende:
Welk cijfer geven jullie het programma tot nu toe?
quote:Op maandag 8 augustus 2022 21:13 schreef Zipportal het volgende:
Gaan we straks ook met taarten gooien of is dat een ander programma? @:Coco
Al besproken.quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2022 20:44 schreef 3rr0r het volgende:
Maduro gaat zo de kerstman helpen met de pakjes.
Kreeg je die verloren 4 dagen wel terug?quote:Op maandag 8 augustus 2022 21:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Doe maar even geduldig dan. Ik moest 4 dagen wachten!
Nee, meer zelfs.quote:Op maandag 8 augustus 2022 21:22 schreef Coco het volgende:
[..]
Kreeg je die verloren 4 dagen wel terug?
Laten we maar even spelen voor @Oriente .quote:Op maandag 8 augustus 2022 21:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Zin in hax zo of zullen we overslaan?
akkoord @GGMMquote:Op maandag 8 augustus 2022 21:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Laten we maar even spelen voor @:Oriente .
Maar ik maak het niet te laat.
wat doe ik in dit rijtjequote:Op maandag 8 augustus 2022 21:29 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Woordle spelers.
@:GGMM
@:Wereldgozer
@:Maxi-mus
Toen VI nog bij RTL zat pas na 40 minuten reclame. Nu al 20 minuten.quote:Op maandag 8 augustus 2022 21:28 schreef Coco het volgende:
[..]
Toegegeven, dat was vroegah ook zo bij VI.
Karim el Ahmadiquote:Op maandag 8 augustus 2022 21:32 schreef Coco het volgende:
Noem eens 1 Marokkaan die niet voor commotie heeft gezorgd.
AboutalebGodquote:Op maandag 8 augustus 2022 21:32 schreef Coco het volgende:
Slinger maar weer een serie aan.quote:Op maandag 8 augustus 2022 21:34 schreef fetX het volgende:
Is het wat? Zit eraan te denken om het even terug te kijken.
Niet doen.quote:Op maandag 8 augustus 2022 21:34 schreef fetX het volgende:
Is het wat? Zit eraan te denken om het even terug te kijken.
El Ahmadi en Aboutaleb. Moest zelf ook even nadenken.quote:Op maandag 8 augustus 2022 21:32 schreef Coco het volgende:
Vandaag en vrijdag zal het nog wel meevallen, volgende week zakt het in denk ik.quote:
Tot VTBL!quote:Op maandag 8 augustus 2022 21:29 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Woordle spelers.
@:GGMM
@:Wereldgozer
@:Maxi-mus
Vervelende camerastandpunten inderdaad mede hierdoor. Verder is het vakantie en weten mensen niet eens dat dit er nu is denk ik.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 08:59 schreef SonicVolcano het volgende:
Wat flarden gezien. Wie verzint zo'n opstelling. Als presentator in het midden vind ik al kut, maar doe dan een tafel zoals bij Pauw of OP1. En dan ook nog het publiek er zo ongemakkelijk bij aan de zijkanten.
Ik las pas dat er weer op was (dacht eerst dat het helemaal niet meer terug zou komen) toen Caland geloof ik dat tweetje plaatste van Fabrizio Romano.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 11:49 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Vervelende camerastandpunten inderdaad mede hierdoor. Verder is het vakantie en weten mensen niet eens dat dit er nu is denk ik.
Ze hadden wel promo's rondom de Europese wedstrijden die ze laatst uitzonden. Maar daar kijkt op dit moment ook maar een selecte groep naar.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 12:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik las pas dat er weer op was (dacht eerst dat het helemaal niet meer terug zou komen) toen Caland geloof ik dat tweetje plaatste van Fabrizio Romano.
Ze mogen wel wat aan hun marketing doen dus.
Als VI (of Veronica Offside tegenwoordig) volgende week begint op hetzelfde tijdstip, eindigt nog maar de helft over. Dat ze de ballen hebben bij RTL om dat lijnrecht tegenover een succesvol programma te zetten (lol)quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 09:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ai ai ai. En dan gaat dat nog dalen.
Ook op maandagavond? Ik vind het jammer dat die niet meer op zondagavond zitten.quote:Op maandag 8 augustus 2022 22:17 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Rondo gaat ook weer starten volgende week. Ik denk dat dat nog het minst beroerde is.
Dus dan krijgen we op maandagavond:quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 12:29 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Als VI (of Veronica Offside tegenwoordig) volgende week begint op hetzelfde tijdstip, eindigt nog maar de helft over. Dat ze de ballen hebben bij RTL om dat lijnrecht tegenover een succesvol programma te zetten (lol)
Dit gunnen we natuurlijk Simonaids heel erg.
Jepquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 18:08 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ook op maandagavond? Ik vind het jammer dat die niet meer op zondagavond zitten.
Van chronisch verongelijkt zijn.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 20:55 schreef PowerLoungen het volgende:
Die scheve trek om de bek is een teken van inteelt
VTBL ligt eruit allen, u kunt schakelen naar Foebal Offside!quote:
Tuurlijk wel. Als ze de kijker serieus nemen. Niet met pauper rubriekjes komen, geen Simon zijleaids, nolles, Marcel maijer, viaplay woke onzin etc.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 15:46 schreef TargaFlorio het volgende:
Zitten mensen nog wel te wachten op dit soort praatprogramma's?
Dan moet je zelf de rechten hebben zodat je de beelden ongelimiteerd kan gebruiken en op een open kanaal zitten, denk ik.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 16:31 schreef RipCity het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Als ze de kijker serieus nemen. Niet met pauper rubriekjes komen, geen Simon zijleaids, nolles, Marcel maijer, viaplay woke onzin etc.
Er is sowieso ruimte voor een (hele) serieuze show waar ze eens tactieken uit gaan leggen, wedstrijden echt gaan analyseren met beelden etc. Zoals ze in USA ook doen met de sporten daar. Maar blijkbaar wil dat maar niet lukken in Europa met voetbal. Lijkt me juist uitermate geschikte sport ervoor. Zoals Jan van halst t jaren geleden af en toe deed na een wedstrijd etc. Blijf het vreemd vinden dat daar nergens echt ruimte voor is.
Ik merk dat mijn eigen interesse afgenomen is. Studio Voetbal heb ik eigenlijk nooit gekeken en VI keek ik laatste jaren alleen als er ophef was. Rondo kijk ik wel regelmatig, al is dat sinds ze verhuist zijn van zondag naar maandag ook een stuk minder. Reden dat ik Rondo nog wel kijk is omdat het redelijk serieus is.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 16:31 schreef RipCity het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Als ze de kijker serieus nemen. Niet met pauper rubriekjes komen, geen Simon zijleaids, nolles, Marcel maijer, viaplay woke onzin etc.
Er is sowieso ruimte voor een (hele) serieuze show waar ze eens tactieken uit gaan leggen, wedstrijden echt gaan analyseren met beelden etc. Zoals ze in USA ook doen met de sporten daar. Maar blijkbaar wil dat maar niet lukken in Europa met voetbal. Lijkt me juist uitermate geschikte sport ervoor. Zoals Jan van halst t jaren geleden af en toe deed na een wedstrijd etc. Blijf het vreemd vinden dat daar nergens echt ruimte voor is.
Zonder de belangrijkste rechten (Eredivisie, PL, LaLiga, CL) om fragmenten te laten zien kun je het eigenlijk sowieso vergeten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 16:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dan moet je zelf de rechten hebben zodat je de beelden ongelimiteerd kan gebruiken en op een open kanaal zitten, denk ik.
Zo te zien heeft het niet geholpen.quote:Op maandag 15 augustus 2022 20:25 schreef Ambrosius het volgende:
20.23 al beginnen om iig eerder te zijn dan de rest.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 13:56 schreef DKUp het volgende:
Dit programma kan beter stoppen. Theo en Jan naar Voetbal Offside.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 13:56 schreef DKUp het volgende:
Dit programma kan beter stoppen. Theo en Jan naar Voetbal Offside.
Iedere lul kan een pak aantrekkenquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 19:09 schreef Zipportal het volgende:
Angela de Jong over Simon Zijlemans: ‘Met een blauw jasje ben je nog geen Wilfred Genee’
https://www.ad.nl/show/an(...)fred-genee~ab81f124/
Zijlehont krijgt klappen. @:Wereldgozer
Met de gasten is niet veel mis maar door de concurrentie met VO gaan ze het niet redden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 13:19 schreef Caland het volgende:
Jammer wel, vind Febo Theo best prettig om naar te luisteren zo nu en dan.
Die is op vakantie en komt volgende week terug. Volgens mij zit hij er maandag. Zo niet dan vrijdag.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 23:25 schreef GwaiLow het volgende:
Ik ben dus ook heel benieuwd wanneer Frank Evenblij hier dan gaat zitten(?). Iemand die hier meer van weet? Dacht dat hij het samen met Simon zou doen, maar het lijkt er niet op dat ze echt gaan afwisselen.
Morgen dus met Aadje en Maduro.
“Klappen” van zeehond Angela de Jong ja. Ik zou me niet drukmaken om een niets-kunnend huisvrouwtje.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 19:09 schreef Zipportal het volgende:
Angela de Jong over Simon Zijlemans: ‘Met een blauw jasje ben je nog geen Wilfred Genee’
https://www.ad.nl/show/an(...)fred-genee~ab81f124/
Zijlehont krijgt klappen. @:Wereldgozer
Praat makkelijk zonder nodeloos interessant te doen. En heeft kijk op het spelletje.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 13:19 schreef Caland het volgende:
Jammer wel, vind Febo Theo best prettig om naar te luisteren zo nu en dan.
TOT VTBLquote:
Woke-redactricequote:Op vrijdag 19 augustus 2022 20:35 schreef SjonShitcoin het volgende:
Wie heeft sinouh uitgenodigd?
Manmanman
Vond het geen vervelende gast. Sowieso prima aflevering want Aad300quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 20:35 schreef SjonShitcoin het volgende:
Wie heeft sinouh uitgenodigd?
Manmanman
Simon zijlemans humor. Die hoeft z’n haartjes over 4 weken niet meer in de gel te zetten.quote:
Waarom kijk je hier dan ook naarquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 14:11 schreef De_Kraam het volgende:
Die gekke Italiaan en dat steenkolenengels van Simon kan toch niet jongons.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |