abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 augustus 2022 @ 12:18:53 #151
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_205674769
quote:
Deze scooter is letterlijk inwisselbaar want het is zo'n huurding met een app.
Wat een debiele post weer :')
pi_205675420
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 10:12 schreef Viv het volgende:

[..]
Fake it until you make it. *O*

Dit stukje uit zijn About bijvoorbeeld:
[..]
Een 6 figure business, die zou het toch wel waard zijn om te vermelden onder Experience? Maar daar staat alleen zijn huidige bedrijfje. :')
Komen op mij allemaal over als van die Jia Ruan-achtige blaaskaken die veinzen enorm succesvol te zijn om zo hun holle mantra's als dure cursusjes te kunnen verkopen.
  Manager PR/Moderator donderdag 18 augustus 2022 @ 17:29:16 #153
269689 crew  Viv
pi_205677462
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 13:29 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Komen op mij allemaal over als van die Jia Ruan-achtige blaaskaken die veinzen enorm succesvol te zijn om zo hun holle mantra's als dure cursusjes te kunnen verkopen.
Oh die gladjakker kende ik nog niet. Goudmijn wel! O+

Het gaat hem niet om het geld:
quote:
De meeste hebben focus op alleen maar…

Meer en meer geld verdienen…

Dit gaat vaak ten koste van andere dingen…

Iemand met 5 Cafetaria’s wilt een 6e hebben…

Iemand met 20 autogarages wilt een 21e garage er bij hebben…

Iemand met 3 supercars wilt een 4e hebben…

Uiteindelijk, gaat deze dingen ze niet gelukkiger maken…

Mijn doel was altijd om locatie, en tijd vrij te werken…

Opstaan wanneer ik wil…

Naar bed gaan wanneer ik wil…

Tijd voor mijn vriendin, familie, en vrienden…

Vrijheid was altijd mijn doel geweest…

Nooit het geld.

Hiervoor moest ik een lifestyle business creëren.

Met een lifestyle business, past de business zich aan jouw lifestyle.

Hierdoor heb je dus automatisch meer vrijheid…

En ben je ook veel gelukkiger…

En haal je meer voldoening uit je werk…

Het is uiteindelijk niet zo heel moeilijk…

Als je een lifestyle business wilt, dan kun je het zelf jarenlang proberen, en proberen het wiel opnieuw uit te vinden…

Ik weet dan zeker dat je het dan kan halen met de juiste mindset…

Het duurt dan gewoon lang…

Maar, als je dit veel sneller wilt leren, dan moet je het leren van iemand die er nu al is…

Om zo gelijk een blueprint te hebben naar succes…

De meeste studenten in mijn 1-op-1 coaching traject reizen nu over de hele wereld…

Ze zitten in Spanje, Dubai, Bali, en de VS…

Dit komt omdat ze allemaal momenteel een lifestyle business hebben…

Er zijn 3 plekken vrij gekomen voor mijn persoonlijke 1-op-1 coaching traject…

Een aantal hebben er al gebruik van gemaakt, en een call ingeboekt…

En ik zie dat ze grote potentie hebben…

Wil je ook nog een kwalificatie call inboeken met mij?

Reageer dan hieronder met “call”, en ik zal je dan een DM sturen met meer info...

#success #business #ondernemer #mindset #coaching

Maar met 8 miljoen euro op de bank probeert hij nog altijd klanten binnen te halen. Pure liefdadigheid dit:
quote:
De #coaching industrie ​​is nu 2.4 miljard euro waard en groeiende!

Je ziet natuurlijk meer en meer coaches opkomen.

Er is een grote shift gaande...

Mensen willen niet meer in een klaslokaal zitten als je ook vanaf je laptop onder een palmboom kunt leren.

Wil jij weten hoe ik van ¤6.000 naar ¤8.000.000+ ben gegaan binnen 3 jaar?

Wil jij weten hoe mensen jou ¤10K+ per maand willen betalen voor jouw kennis?

Plaats dan een comment met "COACH" en ik zal persoonlijk met jou in gesprek gaan!
En Jia is ook de beroerdste niet om je wat motivatie en inspiratie mee te geven:
quote:
Een beetje motivatie…
Oude Jia
- ¤50 op de bankrekening
- Kranten & pizzabezorger
- Faalde op school
- Elke week technofeestjes
- Geen richting en geen doelen
Nieuwe Jia
- Bouwde een miljoenenbedrijf vanaf zijn 21e
- Runt een team van 15+ mensen
- op een missie om coaches en consultants te helpen om een impact te maken terwijl ze ¤10,000+ verdienen
Wil jij jouw leven veranderen?
1. Neem verantwoordelijkheid van alles en van het feit waar je nu staat. Speel geen slachtoffer.
2. Zet een doel, begin aan het einde en werk constant eraan. Neem een mentor
3. Begrijp dat de enige limieten die er zijn, jij zelf in je hoofd creëert. Jouw potentieel is wat jij ervan maakt. Je creëert jouw eigen realiteit.
Hoop dat dit iemand inspireert vandaag.
Jia Ruan
  donderdag 18 augustus 2022 @ 19:07:47 #154
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_205678449
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 17:29 schreef Viv het volgende:

[..]

[..]
[ afbeelding ]
Maar met 8 miljoen euro op de bank probeert hij nog altijd klanten binnen te halen. Pure liefdadigheid dit:
[..]
En Jia is ook de beroerdste niet om je wat motivatie en inspiratie mee te geven:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een zwienepriester is het ook. :r
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  donderdag 18 augustus 2022 @ 22:06:08 #155
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_205680722
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 19:07 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Wat een zwienepriester is het ook. :r
Een cursusje Nederlands mag 'ie ook nog wel nemen. Met z'n scheurbroek.
  Manager PR/Moderator donderdag 18 augustus 2022 @ 22:07:28 #156
269689 crew  Viv
pi_205680744
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 22:06 schreef Yozzz het volgende:

[..]
Misschien kan hij daar een coach voor zoeken. :+
  vrijdag 19 augustus 2022 @ 09:42:50 #157
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_205683301
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 22:06 schreef Yozzz het volgende:

[..]
Dat zeker.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_205703552
quote:
“Rot op naar je eigen land k***** buitenlander”

1997, nog niet zo lang in Nederland. Op weg naar voetbal op mijn fietsje. Rijden paar andere kinderen naast me en zeggen, kank** buitenlander rot op terug naar je eigen land.

Nu realiseer ik mij dat het niet die kinderen waren die dat zeiden maar hun ouders, of ouderen in hun leven. Kinderen praten vaak hun ‘ouderen’ na, nietwaar?

Afijn, waarom deel ik dit? Omdat ik nooit opgerot ben naar mijn ‘eigen’ land. Gelukkig niet. Nederland is mijn ‘eigen’ land geworden. Hier ben ik opgegroeid. Hier heb ik gestudeerd. Hier ben ik verliefd geworden. Hier ben ik vader geworden. Hier ben ik gelukkig. Hier doe ik mee in deze maatschappij op mijn manier, op mijn niveau, met mijn talenten en draag ik mijn steentje bij. Ik ben nu een NEDERLANDER. Je kan me hoogstens verwijten dat ik uit Noord Brabant kom, meer niet.

En dit is niet alleen mijn verhaal dit zal ook het verhaal worden van die kindjes die in het hotel in Albergen komen wonen en elders in Nederland. Zij zullen hier hun leven opbouwen net als ik en vele andere. De wereld is groter dan je ongegronde angsten. Sla niet wild om je heen en verlaag je niet tot tuig, heb een beetje waardigheid als mens. Deel je zorgen, je bent mens, je hebt je tekortkomingen net als ik en zij die in je buurt komen wonen. Maar als je voorbij de ‘vreemde’ durft te kijken, voorbij de ‘buitenlander’, heel misschien zal je een mens herkennen. Iemand die je buur kan worden, je vriend, je toekomstige collega…
https://www.linkedin.com/(...)m_medium=android_app

Waarom moeten dit soort verhalen nu op LinkedIn.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
  zondag 21 augustus 2022 @ 15:38:00 #159
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_205704214
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 17:29 schreef Viv het volgende:

[..]

[..]
[ afbeelding ]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Die heeft geen 8 miljoen hoor.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  zondag 21 augustus 2022 @ 16:00:41 #160
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_205704461
quote:
7s.gif Op zondag 21 augustus 2022 14:18 schreef HSG het volgende:

[..]

Die buitenlander mag zich ook weleens inleven hoe racisten zich voelen. :P
pi_205706351
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2022 15:38 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
8 miljoen fakking zinloze enters op zijn profiel, dat wel. Waarom enters tussen elke regel?! :')
pi_205706455
Vrouwen met een miezerige insta shop met gepersonaliseerde geurkaarsjes die zich a bad boss bitch noemen :') de zogenaamde alpha vrouwen. Sws bad bitch :') Zitten die ook op LinkedIn? :'(
Eigenaar van.. :')

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 21-08-2022 19:32:54 ]
  zondag 21 augustus 2022 @ 20:14:24 #163
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_205706923
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2022 19:32 schreef Selenophilia het volgende:
Vrouwen met een miezerige insta shop met gepersonaliseerde geurkaarsjes die zich a bad boss bitch noemen :') de zogenaamde alpha vrouwen. Sws bad bitch :') Zitten die ook op LinkedIn? :'(
Eigenaar van kutkaarsen. :P
  Manager PR/Moderator zondag 21 augustus 2022 @ 20:34:51 #164
269689 crew  Viv
pi_205707151
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2022 15:38 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Dat was mijn punt ook. :P Het feit dat hij van die sneue LinkedIn-posts maakt bewijst dat hij geen 8 miljoen heeft, en/of dat hij uit zijn nek lult dat het niet om het geld zou gaan.

Want 8 miljoen is genoeg om riant van te leven, zonder ooit nog klanten binnen te hoeven halen. En als hij werkelijk anderen zou willen helpen om ook zo succesvol te worden, dan zou hij de informatie gratis kunnen aanbieden aangezien hij toch al binnen is.

De formule is simpelweg liegen dat je succesvol/rijk bent, en daarmee geld verdienen over de rug van mensen die succesvol/rijk willen worden.

Ergens in de jaren '90 grapte mijn vader dat je rijk zou kunnen worden door een boek te verkopen waarin je uitlegt hoe je rijk zou kunnen worden. Namelijk door een boek te verkopen waarin je uitlegt hoe je rijk.. etc. Deze gladjakkers doen precies dat, maar dan online. Het boek is vervangen door 'coaching'.

Heel doorzichtig allemaal. Wat ik niet begrijp is dat BNNVARA daar toch ingetrapt is. Die hebben Jia een podium geboden:
quote:
De Blikvanger in deze aflevering is online ondernemer en motivational speaker Jia Ruan (22). Hij is van zelfbenoemde nietsnut naar een succesvolle ondernemer gegaan die in één jaar tijd een miljoen euro omzet heeft gemaakt. Zijn sleutel tot succes lag in e-commerce: het runnen van succesvolle online webshops. Nu probeert hij diezelfde sleutel tot succes door te geven aan duizenden mensen met zijn Unstoppable Lifestyle, door mindset-workshops en e-commerce-cursussen te geven.
https://www.bnnvara.nl/artikelen/blikvangers-jia-ruan

Wat Trustpilot-reviews over Jia's BV:
quote:
Sinds ik de uplevel heb aangeschaft voor ¤6000,-
Is alles downhill gegaan... Ze komen afspraken niet na, ze zijn niet te bereiken.. Calls hebben onwijs matige informatie. Wat ze beloven binnen de cursus komen ze niet na... En wel met ons geld ervandoor... Ze adverteren ermee dat je binnen 6 maanden kan opschalen naar de 100k, dit is een grote leugen.. Niet kopen niet vertrouwen, steek je geld maar ergens anders in.. Ik had veel verder geweest nu als ik de investering beter had gebruikt....
quote:
Ze verkopen cursussen zonder inhoud. Als het verkoopt zetten ze iets in mekaar. Achter 5-6 lessen zijn ze in eens ghost. Verspil je geld niet! Duidelijk scam!
quote:
Eerst gaan ze je de Bol uplevel aansmeren en van alles beloven. en daarna gaan ze der vandoor met je 4k zonder iets van zich te laten horen!

1 ster is dan ook noch heel wat!
(Okay, misschien heeft hij wél miljoenen verdiend, maar dan wel met oplichting. :X )

[ Bericht 11% gewijzigd door Viv op 21-08-2022 20:49:37 ]
pi_205707332
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2022 19:32 schreef Selenophilia het volgende:
Van dat soort mensen kan ik nou niet onder de indruk raken.
  zondag 21 augustus 2022 @ 22:50:12 #166
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_205708676
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2022 20:34 schreef Viv het volgende:

[..]
Dat was mijn punt ook. :P Het feit dat hij van die sneue LinkedIn-posts maakt bewijst dat hij geen 8 miljoen heeft, en/of dat hij uit zijn nek lult dat het niet om het geld zou gaan.

Want 8 miljoen is genoeg om riant van te leven, zonder ooit nog klanten binnen te hoeven halen. En als hij werkelijk anderen zou willen helpen om ook zo succesvol te worden, dan zou hij de informatie gratis kunnen aanbieden aangezien hij toch al binnen is.

De formule is simpelweg liegen dat je succesvol/rijk bent, en daarmee geld verdienen over de rug van mensen die succesvol/rijk willen worden.

Ergens in de jaren '90 grapte mijn vader dat je rijk zou kunnen worden door een boek te verkopen waarin je uitlegt hoe je rijk zou kunnen worden. Namelijk door een boek te verkopen waarin je uitlegt hoe je rijk.. etc. Deze gladjakkers doen precies dat, maar dan online. Het boek is vervangen door 'coaching'.

Heel doorzichtig allemaal. Wat ik niet begrijp is dat BNNVARA daar toch ingetrapt is. Die hebben Jia een podium geboden:
[..]
https://www.bnnvara.nl/artikelen/blikvangers-jia-ruan

Wat Trustpilot-reviews over Jia's BV:
[..]
[..]
[..]
(Okay, misschien heeft hij wél miljoenen verdiend, maar dan wel met oplichting. :X )
1 miljoen omzet is nog geen 8 miljoen aan vermogen hebben...
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  maandag 22 augustus 2022 @ 09:03:21 #167
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205709912
Linkedin is ook wel echt een hiellikkerij-platform, hè.

Persoon A vertelt een of ander lulverhaal en veel de connecties van die persoon, vinden het allemaal zo goed dat hij/zij dat doet. :r
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Manager PR/Moderator maandag 22 augustus 2022 @ 09:26:15 #168
269689 crew  Viv
pi_205710075
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2022 22:50 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
1 miljoen omzet is nog geen 8 miljoen aan vermogen hebben...
Die 1 miljoen zou hij in het eerste jaar omgezet hebben, inmiddels zou dat 8-10 miljoen zijn. Ik denk overigens dat een fake coachingstraject (zie negatieve reviews) aanbieden niet zo veel kosten met zich meebrengt. :P
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 09:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

Persoon A vertelt een of ander lulverhaal en veel de connecties van die persoon, vinden het allemaal zo goed dat hij/zij dat doet. :r
Ja, maar die connecties kunnen moeilijk eerlijk zijn tegen hun collega/klant/buurvrouw/tante.

Ook daarom dit topic, waar je je ongezouten mening kan geven. :D
  maandag 22 augustus 2022 @ 09:29:37 #169
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205710093
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 09:26 schreef Viv het volgende:

[..]
Die 1 miljoen zou hij in het eerste jaar omgezet hebben, inmiddels zou dat 8-10 miljoen zijn. Ik denk overigens dat een fake coachingstraject (zie negatieve reviews) aanbieden niet zo veel kosten met zich meebrengt. :P
[..]
Ja, maar die connecties kunnen moeilijk eerlijk zijn tegen hun collega/klant/buurvrouw/tante.

Ook daarom dit topic, waar je je ongezouten mening kan geven. :D
Ook weer zo inderdaad.
Fuck the EBU.
  maandag 22 augustus 2022 @ 09:30:49 #170
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_205710095
quote:
7s.gif Op zondag 21 augustus 2022 14:18 schreef HSG het volgende:

[..]

In 1997 werd er helemaal niet zo veel gescholden met kanker. Verzonnen verhaal.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_205710208
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 09:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

Dat zie je op FB toch ook er wordt wat op gepleurd voornamelijk iets over vakantie of een of andere totaal niet indrukwekkende prestatie van de kinderen en iedereen reageert ow wat knap e.d.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_205710224
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 09:48 schreef vipergts het volgende:

[..]
Dat zie je op FB toch ook er wordt wat op gepleurd voornamelijk iets over vakantie of een of andere totaal niet indrukwekkende prestatie van de kinderen en iedereen reageert ow wat knap e.d.
Ja, maar daar is het Facebook voor. LinkedIn heeft een tijdje volgehouden een zakelijk platform te zijn waar die onzin minder voorkwam.
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
  maandag 22 augustus 2022 @ 09:55:36 #173
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205710251
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 09:48 schreef vipergts het volgende:

[..]
Maar daar is FB toch ook voor. Voor alle dagelijkse onzin van Henk en Truus.
Fuck the EBU.
  Manager PR/Moderator maandag 22 augustus 2022 @ 10:02:28 #174
269689 crew  Viv
pi_205710293
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 09:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Daar is FB inderdaad voor. Maar nu ging het erom dat je daar (net zoals op LinkedIn) ook niet-oprechte reacties ziet op de posts. ;)
pi_205710378
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 09:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 10:02 schreef Viv het volgende:

[..]
Daar is FB inderdaad voor. Maar nu ging het erom dat je daar (net zoals op LinkedIn) ook niet-oprechte reacties ziet op de posts. ;)
Of van Ali of Bonno de Surinamer die aan elke post de racisme- en discriminatiekaart moet plakken en hoe zielig zij zichzelf vinden om vervolgens allerlei meuk van mensen te lezen die nodig vinden alle blanken over een kam te scheren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')