Precies. Frank was geen tactisch wonder en zijn people skills lijken me ook niet best. Maar hij moest ook wel werken met een partij brandhout zegquote:Op zaterdag 30 juli 2022 01:39 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Precies wat ik zei, ben hem wel dankbaar uiteindelijk dat hij het geflikt heeft.
Ik vond hem ook niet alle jaren slecht maar hij begon wel steeds meer een resultaattrainer te worden en als je dat dan niet haalt blijft er weinig over.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 08:23 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Precies. Frank was geen tactisch wonder en zijn people skills lijken me ook niet best. Maar hij moest ook wel werken met een partij brandhout zeg
Meer geluk dan wijsheid met de waardeloze concurrentie in die jaren lijkt me. Lachwekkend lage puntenaantallen. En hij moest met middelmatig materiaal werken maar dat gold voor de concurrentie natuurlijk ook.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 01:39 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Precies wat ik zei, ben hem wel dankbaar uiteindelijk dat hij het geflikt heeft.
Ben blij dat het niet op een zondag isquote:Op zaterdag 30 juli 2022 11:13 schreef maxi-mus het volgende:
Eindelijk weer metsjday.![]()
Toch wel weer enorm zin an.
Mexico is een leuk land heb ik gehoord.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 11:29 schreef Mani89 het volgende:
Een speler die op zijn 24ste nog in Mexico voetbalt. Voelt als een AZ-aankoop.
Toch nog kaarten kunnen regelen dus dat wordt weer mooiquote:Op zaterdag 30 juli 2022 11:13 schreef maxi-mus het volgende:
Eindelijk weer metsjday.![]()
Toch wel weer enorm zin an.
En in die Midden/Zuid-Amerikaanse bananenrepublieken klopt ook zelden een paspoort. Next.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 11:29 schreef Mani89 het volgende:
Tagliafico kwam ook pas laat naar Europaquote:Op zaterdag 30 juli 2022 11:29 schreef Mani89 het volgende:
Eerste pilsie is van mijquote:Op zaterdag 30 juli 2022 11:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Toch nog kaarten kunnen regelen dus dat wordt weer mooi
Hoeft niet zoveel te zeggen natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 11:29 schreef Mani89 het volgende:
Op zijn 20ste pas.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 11:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tagliafico kwam ook pas laat naar Europa
Was jou niet gelukt gezien je bizar late reactie op het nieuws.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 14:18 schreef RipCity het volgende:
Gelukje voor Ajax zeg dat Haller net op tijd verkocht.
Hoezo? Net pas bekend geworden dat het kwaadaardig is.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 14:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was jou niet gelukt gezien je bizar late reactie op het nieuws.
Is totaal niet belangrijk op dit moment natuurlijk. Zijn gezondheid gaat voor dat geld.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 14:18 schreef RipCity het volgende:
Gelukje voor Ajax zeg dat Haller net op tijd verkocht.
Vond het gewoon niet zo'n leuke post/insteekquote:Op zaterdag 30 juli 2022 14:24 schreef RipCity het volgende:
[..]
Hoezo? Net pas bekend geworden dat het kwaadaardig is.
https://www.vi.nl/nieuws/(...)r-kwaadaardige-tumor
Hoop dat je een grap maakt.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 21:55 schreef Näsenbar het volgende:
Ik heb net even research gedaan en Ajax zou Gonçalo Esteves van Sporting moeten halen voor de rechtsback positie. Heeft volgens sofifa de stats om in ieder geval makkelijk mee te kunnen in de Eredivisie en heeft op lange termijn een potential van 85.
Zo is het @GGMMquote:Op zaterdag 30 juli 2022 14:49 schreef Ferdii het volgende:
[..]
idd triest, maar wel op het juiste moment verkocht
En dat ook.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 14:47 schreef PicoMMP het volgende:
Hoop dat Haller goed herstelt en kan gaan knallen bij Dortmund.
garantie tot de deur iddquote:
Ook voor hemzelf, ik ga er tenminste vanuit dat die zelf ook meer verdiendquote:Op zaterdag 30 juli 2022 14:49 schreef Ferdii het volgende:
[..]
idd triest, maar wel op het juiste moment verkocht
31 miljoen. Kan Dortmund meteen afschrijven met een beetje pech.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 17:27 schreef KingRoland het volgende:
Hoeveel had dortmund voor haller betaald
Voor dit soort dingen zijn clubs gewoon verzekerdquote:Op zaterdag 30 juli 2022 17:39 schreef kale_gehaktbal het volgende:
[..]
31 miljoen. Kan Dortmund meteen afschrijven met een beetje pech.
Niet gekeken want Unibetquote:Op zaterdag 30 juli 2022 17:02 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]
Lekker schnabbelen kale en kokkie
die liet zich makkelijk aftroeven iddquote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:36 schreef manny het volgende:
Meneer Wijndal moet even beseffen dat ie nu bij Ajax speelt
Verdedigen heeft hij nooit gekundquote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:36 schreef manny het volgende:
Meneer Wijndal moet even beseffen dat ie nu bij Ajax speelt
quote:Op vrijdag 29 juli 2022 18:49 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Zet Gorter dan gewoon in tegen Fortuna en niet tegen PSV. Zal me niet verbazen als het in de verdediging weer compleet verkeerd gaat.
Als het goed gaat kan je Pasveer lekker in de KNVB beker gebruiken.
Ajax wordt idd weggespeeld en doet aan afbraakvoetbalquote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bij Brugge en Twente waren ze heel blij toen Schreuder wegging
Ze gaan door waar ze vorig seizoen gestopt zijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |