Interessant, komt daar hier ook een topic over?quote:Op donderdag 28 juli 2022 22:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, ik ben bezig met een seasonpreview.
Dan doe jij dat tochquote:Op donderdag 28 juli 2022 22:08 schreef GGMM het volgende:
Had je de clubnamen wel even kunnen omdraaien
Gooi ik gewoon op mijn blog en in een post in het LaLiga-topic.quote:Op donderdag 28 juli 2022 22:09 schreef Coco het volgende:
[..]
Interessant, komt daar hier ook een topic over?
Sinds Coco meedoet (aan het posten) zijn er 2 goals gescoordquote:
Oh wat leukquote:Op donderdag 28 juli 2022 22:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sinds Coco meedoet (aan het posten) zijn er 2 goals gescoord
Dat effect heeft hij ook vaak bij een spelletje wat we wel eens spelen hier.
sow koekoekquote:Op donderdag 28 juli 2022 22:14 schreef Fosive het volgende:
[..]
Oh wat leuk
Er zijn ook forumgebruikers die het effect hebben dat er allerlei tegengoals vallen bij een internetspelletje, maar die laten zich na een aantal hatelijke opmerkingen van een bepaalde fourmadmin vreemdgenoeg nooit meer zien op het forum
Het zit diepquote:Op donderdag 28 juli 2022 22:14 schreef Fosive het volgende:
[..]
Oh wat leuk
Er zijn ook forumgebruikers die het effect hebben dat er allerlei tegengoals vallen bij een internetspelletje, maar die laten zich na een aantal hatelijke opmerkingen van een bepaalde fourmadmin vreemdgenoeg nooit meer zien op het forum
RIP @banaantjeEEquote:Op donderdag 28 juli 2022 22:14 schreef Fosive het volgende:
[..]
Oh wat leuk
Namen en rugnummersquote:Op donderdag 28 juli 2022 22:14 schreef Fosive het volgende:
[..]
Oh wat leuk
Hoezo?quote:Op donderdag 28 juli 2022 22:16 schreef Slobeend het volgende:
Twente gaat het nog best lastig krijgen met Čucarički denk ik.
Ja daar heb je morgen al genoeg last van met zijn "subtiele" likes en hintsquote:Op donderdag 28 juli 2022 22:16 schreef Coco het volgende:
Maar even dimmen, anders komt die bolle ook hier zo posten,
Ik ben meteen een stuk wijzer.quote:Op donderdag 28 juli 2022 22:18 schreef Wertha het volgende:
[..]
Agg. score 8-1. Tegen fecking FC Union Luxmbourg.
Goed ingegrepenquote:Op donderdag 28 juli 2022 22:18 schreef Fosive het volgende:
-nee hatelijk richting een erg sympathieke forumgebruiker-
Evertonquote:Op donderdag 28 juli 2022 22:06 schreef El-Stinho het volgende:
Dundee v AZ.
Daar moet @:LittleRabbit vrolijk van worden
Laten we binnenkort de laatste details doornemen onder het genot van de aanwezigheid van jouw katquote:Op donderdag 28 juli 2022 22:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed ingegrepen
Jij zou een prima moderator zijn
Daar zeg ik geen nee tegenquote:Op donderdag 28 juli 2022 22:19 schreef Fosive het volgende:
[..]
Laten we binnenkort de laatste details doornemen onder het genot van de aanwezigheid van jouw kat
Dit is echt op heel weinig gebaseerdquote:Op donderdag 28 juli 2022 22:16 schreef Slobeend het volgende:
Twente gaat het nog best lastig krijgen met Čucarički denk ik.
Ze werden de afgelopen twee seizoenen derde achter Rode Ster en Partizan. En opgekocht door een groot bedrijf las ik net!! Nee ik heb geen idee maar klinkt niet als heel makkelijk per s.quote:
Herinner je je hoe slecht Partizan was?quote:Op donderdag 28 juli 2022 22:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ze werden de afgelopen twee seizoenen derde achter Rode Ster en Partizan. En opgekocht door een groor bedrijf las ik net!! Nee ik heb geen idee maar klinkt niet als heel makkelijk per s.
Klinkt als Helmond Sportquote:Op donderdag 28 juli 2022 22:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ze werden de afgelopen twee seizoenen derde achter Rode Ster en Partizan. En opgekocht door een groot bedrijf las ik net!! Nee ik heb geen idee maar klinkt niet als heel makkelijk per s.
Koekoekquote:Op donderdag 28 juli 2022 22:22 schreef Slobeend het volgende:
[..]
We wachten nog op jouw eerste inhoudelijke bijdrage in VBL!
Zo danquote:Op donderdag 28 juli 2022 22:22 schreef Slobeend het volgende:
[..]
We wachten nog op jouw eerste inhoudelijke bijdrage in VBL!
Sorry, Arie. Maar hier kan ik niets mee.quote:Op donderdag 28 juli 2022 22:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ze werden de afgelopen twee seizoenen derde achter Rode Ster en Partizan. En opgekocht door een groor bedrijf las ik net!! Nee ik heb geen idee maar klinkt niet als heel makkelijk per s.
Ja. Maar Rode Ster was wel goed vorig jaar.quote:Op donderdag 28 juli 2022 22:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Herinner je je hoe slecht Partizan was?
Ferdi Druijfgod.quote:Op donderdag 28 juli 2022 22:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Herinner je je hoe slecht Partizan was?
Pietjepuk en ik zouden graag weten waaromquote:Op donderdag 28 juli 2022 22:26 schreef El-Stinho het volgende:
Volgende week ga ik sowieso liever Twente kijken dan AZ.
Ik zou het jou alleen via DM vertellen.quote:Op donderdag 28 juli 2022 22:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pietjepuk en ik zouden graag weten waarom
En deze zaterdag?quote:Op donderdag 28 juli 2022 22:26 schreef El-Stinho het volgende:
Volgende week ga ik sowieso liever Twente kijken dan AZ.
Dan zit ik in de Arena.quote:
Ik denk dat ik de enige Ajax-fan ben die dan respect kan opbrengen voor Luuk de Jong.quote:
Ik zie dat er flink wat users hem als aankomend topscorer hebben neergezet.quote:Op donderdag 28 juli 2022 22:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de enige Ajax-fan ben die dan respect kan opbrengen voor Luuk de Jong.
Wat gezellig dat jij DM-contact met die man hebtquote:Op donderdag 28 juli 2022 22:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik zou het jou alleen via DM vertellen.
quote:Op donderdag 28 juli 2022 22:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pietjepuk en ik zouden graag weten waarom
quote:
Dat lijkt me niet geheel onterecht. Wie anders?quote:Op donderdag 28 juli 2022 22:33 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik zie dat er flink wat users hem als aankomend topscorer hebben neergezet.
Vreemde act ditquote:Op donderdag 28 juli 2022 22:33 schreef Fosive het volgende:
[..]
Wat gezellig dat jij DM-contact met die man hebt
@:Coco en ik hopen ooit tot die kring toe te mogen treden
Met Max heb je wel goed aanvoer voor Luuk denk ik. Gakpo en Madueke gaan wel vaak voor eigen actie.quote:Op donderdag 28 juli 2022 22:33 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik zie dat er flink wat users hem als aankomend topscorer hebben neergezet.
Volg je het nieuws wel?quote:Op donderdag 28 juli 2022 22:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Met Max heb je wel goed aanvoer voor Luuk denk ik
Dat mag.quote:Op donderdag 28 juli 2022 22:35 schreef Coco het volgende:
Oh de wedstrijd is voorbij, ik ga wat anders doen.
https://www.vi.nl/nieuws/(...)v-back-max-neemt-toequote:Op donderdag 28 juli 2022 22:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
PSV-nieuws wat minder maar ik maak erop uit dat Max weg is/gaat?
Niemand op de NU redactie neemt hem serieus.quote:Op donderdag 28 juli 2022 22:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waardeloze act. Abbink is er beetje te veel in gaan geloven
Gun die intens lelijke jongen dat kleine beetje houvast in zijn leven.quote:Op donderdag 28 juli 2022 22:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waardeloze act. Abbink is er beetje te veel in gaan geloven
een aantal users zijn er gek opquote:Op donderdag 28 juli 2022 22:42 schreef El-Stinho het volgende:
Die coefficientenpolonaise was ook nooit leuk.
Hij kan er heus wel over tweeten maar dat hoeft niet zo overdreven.quote:Op donderdag 28 juli 2022 22:42 schreef Wertha het volgende:
[..]
Gun die intens lelijke jongen dat kleine beetje houvast in zijn leven.
Het was wel een tijdje echt relevant voor het aantal Europese plaatsen van de Eredivisie. Rechtstreekse groepsfase tickets die voorronde tickets werden etc.quote:Op donderdag 28 juli 2022 22:45 schreef El-Stinho het volgende:
Dat constante ''omg is dit wel goed voor de coefficienten'' geneuzel is simpelweg niet te harden.
"Hoi ik ben ajaksied maar vind het wel belangrijk dat feyenoord het goed doet gr gr stan 14 jaar uit laren"
Leuk is een groot woord, maar ik vind het wel fijn dat er op die manier wat bewustwording creert lijkt te zijn bij clubs hoe belangrijk het is om te presteren in Europa.quote:Op donderdag 28 juli 2022 22:42 schreef El-Stinho het volgende:
Die coefficientenpolonaise was ook nooit leuk.
PSV is een traditionele clubquote:Op donderdag 28 juli 2022 22:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk is een groot woord, maar ik vind het wel fijn dat er op die manier wat bewustwording creert lijkt te zijn bij clubs hoe belangrijk het is om te presteren in Europa.
En het lijkt erop dat sommige clubs sindsdien ook gewoon beter presteren.
Behalve PSV
Je bedoelt dat Ajax nu een keeonderpresteert, ze nog steeds gewoon de CL ingaan, en op basis van cofficinten alsnog veel meer verdienen dan de kampioen.quote:Op donderdag 28 juli 2022 22:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het was wel een tijdje echt relevant voor het aantal Europese plaatsen van de Eredivisie. Rechtstreekse groepsfase tickets die voorronde tickets werden etc.
Voor Feyenoord en PSV is die extra CL plek ook erg belangrijk om kans te houden op aansluiting met Ajax
Dat zouden ze via de voorronde ook wel gaan. 3e zie ik Ajax sowieso niet snel meer worden zonder dat PSV en Feyenoord structureel van dat CL geld meeprofiterenquote:Op donderdag 28 juli 2022 23:57 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Je bedoelt dat Ajax nu een keeonderpresteert, ze nog steeds gewoon de CL ingaan, en op basis van cofficinten alsnog veel meer verdienen dan de kampioen.
Aansluiting :’)
Wtfquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |