Interessant, komt daar hier ook een topic over?quote:Op donderdag 28 juli 2022 22:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, ik ben bezig met een seasonpreview.
Dan doe jij dat tochquote:Op donderdag 28 juli 2022 22:08 schreef GGMM het volgende:
Had je de clubnamen wel even kunnen omdraaien
Gooi ik gewoon op mijn blog en in een post in het LaLiga-topic.quote:Op donderdag 28 juli 2022 22:09 schreef Coco het volgende:
[..]
Interessant, komt daar hier ook een topic over?
Sinds Coco meedoet (aan het posten) zijn er 2 goals gescoordquote:
Oh wat leukquote:Op donderdag 28 juli 2022 22:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sinds Coco meedoet (aan het posten) zijn er 2 goals gescoord
Dat effect heeft hij ook vaak bij een spelletje wat we wel eens spelen hier.
sow koekoekquote:Op donderdag 28 juli 2022 22:14 schreef Fosive het volgende:
[..]
Oh wat leuk
Er zijn ook forumgebruikers die het effect hebben dat er allerlei tegengoals vallen bij een internetspelletje, maar die laten zich na een aantal hatelijke opmerkingen van een bepaalde fourmadmin vreemdgenoeg nooit meer zien op het forum
Het zit diepquote:Op donderdag 28 juli 2022 22:14 schreef Fosive het volgende:
[..]
Oh wat leuk
Er zijn ook forumgebruikers die het effect hebben dat er allerlei tegengoals vallen bij een internetspelletje, maar die laten zich na een aantal hatelijke opmerkingen van een bepaalde fourmadmin vreemdgenoeg nooit meer zien op het forum
RIP @banaantjeEEquote:Op donderdag 28 juli 2022 22:14 schreef Fosive het volgende:
[..]
Oh wat leuk
Namen en rugnummersquote:Op donderdag 28 juli 2022 22:14 schreef Fosive het volgende:
[..]
Oh wat leuk
Hoezo?quote:Op donderdag 28 juli 2022 22:16 schreef Slobeend het volgende:
Twente gaat het nog best lastig krijgen met Čucarički denk ik.
Ja daar heb je morgen al genoeg last van met zijn "subtiele" likes en hintsquote:Op donderdag 28 juli 2022 22:16 schreef Coco het volgende:
Maar even dimmen, anders komt die bolle ook hier zo posten,
Ik ben meteen een stuk wijzer.quote:Op donderdag 28 juli 2022 22:18 schreef Wertha het volgende:
[..]
Agg. score 8-1. Tegen fecking FC Union Luxmbourg.
Goed ingegrepenquote:Op donderdag 28 juli 2022 22:18 schreef Fosive het volgende:
-nee hatelijk richting een erg sympathieke forumgebruiker-
Evertonquote:Op donderdag 28 juli 2022 22:06 schreef El-Stinho het volgende:
Dundee v AZ.
Daar moet @:LittleRabbit vrolijk van worden
Laten we binnenkort de laatste details doornemen onder het genot van de aanwezigheid van jouw katquote:Op donderdag 28 juli 2022 22:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed ingegrepen
Jij zou een prima moderator zijn
Daar zeg ik geen nee tegenquote:Op donderdag 28 juli 2022 22:19 schreef Fosive het volgende:
[..]
Laten we binnenkort de laatste details doornemen onder het genot van de aanwezigheid van jouw kat
Dit is echt op heel weinig gebaseerdquote:Op donderdag 28 juli 2022 22:16 schreef Slobeend het volgende:
Twente gaat het nog best lastig krijgen met Čucarički denk ik.
Ze werden de afgelopen twee seizoenen derde achter Rode Ster en Partizan. En opgekocht door een groot bedrijf las ik net!! Nee ik heb geen idee maar klinkt niet als heel makkelijk per sé.quote:
Herinner je je hoe slecht Partizan was?quote:Op donderdag 28 juli 2022 22:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ze werden de afgelopen twee seizoenen derde achter Rode Ster en Partizan. En opgekocht door een groor bedrijf las ik net!! Nee ik heb geen idee maar klinkt niet als heel makkelijk per sé.
Klinkt als Helmond Sportquote:Op donderdag 28 juli 2022 22:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ze werden de afgelopen twee seizoenen derde achter Rode Ster en Partizan. En opgekocht door een groot bedrijf las ik net!! Nee ik heb geen idee maar klinkt niet als heel makkelijk per sé.
Koekoekquote:Op donderdag 28 juli 2022 22:22 schreef Slobeend het volgende:
[..]
We wachten nog op jouw eerste inhoudelijke bijdrage in VBL!
Zo danquote:Op donderdag 28 juli 2022 22:22 schreef Slobeend het volgende:
[..]
We wachten nog op jouw eerste inhoudelijke bijdrage in VBL!
Sorry, Arie. Maar hier kan ik niets mee.quote:Op donderdag 28 juli 2022 22:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ze werden de afgelopen twee seizoenen derde achter Rode Ster en Partizan. En opgekocht door een groor bedrijf las ik net!! Nee ik heb geen idee maar klinkt niet als heel makkelijk per sé.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |