quote:Op donderdag 28 juli 2022 22:15 schreef svann het volgende:
Mijn TV-kabel is niet goed meer, opeens.
Verbinding is telkens even weg.
Online een optie?quote:Op donderdag 28 juli 2022 22:15 schreef svann het volgende:
Misschien ff de boel opnieuw opstarten?quote:Op donderdag 28 juli 2022 22:15 schreef svann het volgende:
npo1 livequote:Op donderdag 28 juli 2022 22:15 schreef svann het volgende:
Ziggo zooi?quote:Op donderdag 28 juli 2022 22:19 schreef svann het volgende:
[..]
Al gedaan, zelfs de software opnieuw geinstaleerd.
quote:Op donderdag 28 juli 2022 22:17 schreef Van_Poppel het volgende:
Online een optie?![]()
Amper 20 seconde vertraging.
Dan heb ik jullie niet.quote:
@ikweethetooknietquote:Op donderdag 28 juli 2022 22:24 schreef svann het volgende:
[..]
Nee, XS4ALL () KPN.
Kan ook aan modem of stekker liggen, maar vreemd zo opeens.
Er zijn al auto's tegen zo'n hoop gereden.... waren vast aan het appen...quote:Op donderdag 28 juli 2022 22:29 schreef monkyyy het volgende:
Het is wachten tot het écht mis gaat. Een bus vol met kinderen die verongelukt door zo'n blokkade ofzo
Gehackt door Rian.quote:Op donderdag 28 juli 2022 22:15 schreef svann het volgende:
Onder een viaduct in de vroege ochtend is zo’n mesthoop nauwelijks. te zien.quote:Op donderdag 28 juli 2022 22:30 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Er zijn al auto's tegen zo'n hoop gereden.... waren vast aan het appen...
O, dat zou kunnen...quote:Op donderdag 28 juli 2022 22:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Onder een viaduct in de vroege ochtend is zo’n mesthoop nauwelijks. te zien.
Wij onderhandelen niet met terroristen.quote:Op donderdag 28 juli 2022 22:37 schreef Gehrman het volgende:
Vooral niet toegeven aan die terreurboeren.
Kan ook niet, er staan eisen.quote:Op donderdag 28 juli 2022 22:37 schreef Gehrman het volgende:
Vooral niet toegeven aan die terreurboeren.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2022 22:50 schreef monkyyy het volgende:
- Voer veranderen
- Melkquota
- Export van vlees verbieden
- Megastallen verbieden
Problem solved.
Boomers weten wel beter, de jeugd misschien niet.quote:Op donderdag 28 juli 2022 22:40 schreef monkyyy het volgende:
Ja hoor, de landbouw heeft geen subsidie gehad. OK BOOMER
Art 3.12 Wet IB afschaffen en er komen echt bommen op Den Haag vanuit de agro hoekquote:Op donderdag 28 juli 2022 22:41 schreef svann het volgende:
[..]
Boomers weten wel beter, de jeugd misschien niet.
Het zou zo maar kunnen inderdaad...quote:Op donderdag 28 juli 2022 22:47 schreef Gehrman het volgende:
Zou me niets verbazen als Rian ook op FOK! zit.
Dat is juist de charme van FOK!, allemaal kleurrijke typesquote:Op donderdag 28 juli 2022 22:47 schreef Gehrman het volgende:
Ze lijkt me wel iemand die met een kloon doorpost na een ban.quote:Op donderdag 28 juli 2022 22:47 schreef Gehrman het volgende:
Darkest timeline.quote:Op donderdag 28 juli 2022 22:54 schreef svann het volgende:
Als Sanderink sterft, heeft Rijbroek de macht over het bedrijf.
Yep.quote:Op donderdag 28 juli 2022 22:54 schreef Gehrman het volgende:
De gehele top van Centric was opgestapt geloof ik.
of freek vonkquote:Op donderdag 28 juli 2022 23:01 schreef Van_Poppel het volgende:
Bij dit onderwerp mis je Martin Gaus
Ik denk dat hij in zijn nadagen zit...quote:Op donderdag 28 juli 2022 23:01 schreef Van_Poppel het volgende:
Bij dit onderwerp mis je Martin Gaus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kiek es wat een lieve schoapjes!
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
Gewoon voorlopig die cams opnemen.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 22:47 schreef StephanL het volgende:
Zet gewoon een agent in die controle kamer van Rijkswaterstaat. Opgelost.
Kost extra geld en tijd om te implementeren. Iets waar ze niet echt om staan te springen heb ik het idee om het daar aan uit te geven.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 22:48 schreef svann het volgende:
[..]
Gewoon voorlopig die cams opnemen.
Redenen genoeg de laatste tijd.
quote:Onder terrorisme verstaat de AIVD:
'Het uit ideologische motieven (voorbereiden van het) plegen van op mensenlevens gericht geweld of het veroorzaken van maatschappij-ontwrichtende schade, met als doel (een deel van) de bevolking ernstige vrees aan te jagen, maatschappelijke veranderingen te bewerkstelligen en/of politieke besluitvorming te beïnvloeden.'
Kreeg ik dat maar, ik moet alleen maar betalenquote:Op vrijdag 29 juli 2022 23:01 schreef Gehrman het volgende:
Boehoehoe we krijgen miljoenen om te stoppen met werken.
Dit wordt unaniem een belachelijk groot succes.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 23:09 schreef Gehrman het volgende:
Tijd voor een kabinet met Bij1, DENK, JA21, BBB, PvdD, Lijst Omtzigt.
WHERE CAN I SHITquote:Op vrijdag 29 juli 2022 23:11 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me, Caroline op bezoek in het Witte Huis.
Maar het is ook in jouw belang dat de maatschappij vreedzaam en zonder al te grote tegenstellingen is.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 23:13 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb mijn schaapjes op het droge, het zal allemaal wel.
Omdat het goed werkt.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 23:11 schreef svann het volgende:
Ja, ik vind ook dat het steeds méér van hetzelfde (kabinet) is, maar dat is wat de kiezer wil.
Ik krijg het gevoel dat het gross van de mensen zegt: "mijn leven is kut en dat ligt aan de overheid"quote:Op vrijdag 29 juli 2022 23:15 schreef svann het volgende:
[..]
Maar het is ook in jouw belang dat de maatschappij vreedzaam en zonder al te grote tegenstellingen is.
Voor de kiezer blijkbaar.quote:
En 80% niet.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 23:17 schreef ikweethetookniet het volgende:
20% wil de regering met geweld omver werpen![]()
Sow koekoek, die kan Rutte in zijn zak steken
Nu heeft de overheid de laatste tien-ofzo jaar ook heel wat steken laten vallen.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 23:18 schreef monkyyy het volgende:
Ik krijg het gevoel dat het gross van de mensen zegt: "mijn leven is kut en dat ligt aan de overheid"
Dit klinkt niet heel erg klimaatneutraal.quote:Op maandag 1 augustus 2022 22:24 schreef monkyyy het volgende:
Ik kook tegenwoordig al mijn water uit de kraan, ik wil niet de levende poepbacillen van koe Berta IV binnen krijgen.
Ik kook eerst mijn water, dan laat ik het weer afkoelen en gooi ik het in de vriezer om het lekker af te koelen voor consumptie tijdens het sportenquote:Op maandag 1 augustus 2022 22:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit klinkt niet heel erg klimaatneutraal.
Zitten nog wel microplastics in.quote:Op maandag 1 augustus 2022 22:27 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik kook eerst mijn water, dan laat ik het weer afkoelen en gooi ik het in de vriezer om het lekker af te koelen voor consumptie tijdens het sporten
Ik heb weleens de Paus in het echt gezien, in 2006 op schoolreisje naar Romequote:Op maandag 1 augustus 2022 22:29 schreef dvdfreak het volgende:
Heb jij de paus weleens ontmoet
~monkyyy
Dan is het misschien milieubewuster om grote verpakkingen water te kopen.quote:Op maandag 1 augustus 2022 22:27 schreef monkyyy het volgende:
Ik kook eerst mijn water, dan laat ik het weer afkoelen en gooi ik het in de vriezer om het lekker af te koelen voor consumptie tijdens het sporten
quote:Op maandag 1 augustus 2022 22:29 schreef dvdfreak het volgende:
~monkyyy
quote:Op maandag 1 augustus 2022 22:30 schreef svann het volgende:
[..]
Dan is het misschien milieubewuster om grote verpakkingen water te kopen.
Of een waterfilter. Geen idee hoe dat ligt.
Spank me daddyquote:
Wel Dom Helder Camara.quote:Op maandag 1 augustus 2022 22:29 schreef dvdfreak het volgende:
~monkyyy
Ik heb een sauna in mijn woning.quote:Op maandag 1 augustus 2022 22:45 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
en hele dag in de sauna zitten met andere is wel is wel hygienisch
Thijs leest meequote:Op maandag 1 augustus 2022 22:42 schreef superniger het volgende:
Inb4 Wiegman moet een mannenteam trainen.
Fresia is toch lesbiquote:
Er begint het besef van gebrekkig onderhoud van de maatschappij door te dringen.quote:Op maandag 1 augustus 2022 23:00 schreef monkyyy het volgende:
Langste periode van HIGH ENERGY SWAG dat dit land ooit heeft meegemaakt
Eigenlijk ben ik hier wel voor. Laat het anderen ook maar eens proberen en de VVD/CDA eens in de oppositie.quote:Op maandag 1 augustus 2022 23:18 schreef svann het volgende:
[..]
Of Caroline 1 met alles rechts van de VVD.
(Een maand of drie.)
wtf is dit nou weer manquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 16:22 schreef dvdfreak het volgende:
Barbara Baarsma pleit voor persoonlijk CO2-budget
Ordinaire reclame voor de Rabobankquote:
Eens met alcoholist Zihni.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 16:22 schreef dvdfreak het volgende:
Barbara Baarsma pleit voor persoonlijk CO2-budget
Gaat nu voornamelijk over Pelosi en China waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 22:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:Coco en ik ontvangen dan graag een mention. @:monkyyy
seal team six is beter dan de dsi?quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 22:17 schreef Zipportal het volgende:
MuricaGoden.
Tijd voor een mass shooting om dit te vieren.
Bij spoedeisende hulp, succes.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 22:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je moet idd de vraag naar zorg beperken.
Mensen bellen vaak onnodig, omdat er weinig aan de hand is of omdat het wel tot kantoortijden kan wachten.quote:
Kan me niet voorstellen dat door dat soort dingen de artsen overbelast zijn want die mensen sturen ze weg.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 22:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Mensen bellen vaak onnodig, omdat er weinig aan de hand is of omdat het wel tot kantoortijden kan wachten.
Dat kost toch tijd die ze niet aan de juiste dingen kunnen besteden?quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 22:27 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat door dat soort dingen de artsen overbelast zijn want die mensen sturen ze weg.
Het zijn niet artsen die iedereen die daar aan komt zetten of die bellen verwelkomen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 22:29 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat kost toch tijd die ze niet aan de juiste dingen kunnen besteden?
Wacht maar op Baarsma dan ga je echtquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 22:26 schreef 3rr0r het volgende:
Mevrouw praat alsof alles wat ze zegt interessant is.
30 kerncentrales per dag erbij in China.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 22:36 schreef 3rr0r het volgende:
Weer van die mensen die denken dat het piepkleine Nederland even het klimaatprobleem in de wereld gaat oplossen.
Kolencentrales bedoel je denk ik.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 22:37 schreef superniger het volgende:
[..]
30 kerncentrales per dag erbij in China.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |