Nu heeft de overheid de laatste tien-ofzo jaar ook heel wat steken laten vallen.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 23:18 schreef monkyyy het volgende:
Ik krijg het gevoel dat het gross van de mensen zegt: "mijn leven is kut en dat ligt aan de overheid"
Dit klinkt niet heel erg klimaatneutraal.quote:Op maandag 1 augustus 2022 22:24 schreef monkyyy het volgende:
Ik kook tegenwoordig al mijn water uit de kraan, ik wil niet de levende poepbacillen van koe Berta IV binnen krijgen.
Ik kook eerst mijn water, dan laat ik het weer afkoelen en gooi ik het in de vriezer om het lekker af te koelen voor consumptie tijdens het sportenquote:Op maandag 1 augustus 2022 22:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit klinkt niet heel erg klimaatneutraal.
Zitten nog wel microplastics in.quote:Op maandag 1 augustus 2022 22:27 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik kook eerst mijn water, dan laat ik het weer afkoelen en gooi ik het in de vriezer om het lekker af te koelen voor consumptie tijdens het sporten
Ik heb weleens de Paus in het echt gezien, in 2006 op schoolreisje naar Romequote:Op maandag 1 augustus 2022 22:29 schreef dvdfreak het volgende:
Heb jij de paus weleens ontmoet
~monkyyy
Dan is het misschien milieubewuster om grote verpakkingen water te kopen.quote:Op maandag 1 augustus 2022 22:27 schreef monkyyy het volgende:
Ik kook eerst mijn water, dan laat ik het weer afkoelen en gooi ik het in de vriezer om het lekker af te koelen voor consumptie tijdens het sporten
quote:Op maandag 1 augustus 2022 22:29 schreef dvdfreak het volgende:
~monkyyy
quote:Op maandag 1 augustus 2022 22:30 schreef svann het volgende:
[..]
Dan is het misschien milieubewuster om grote verpakkingen water te kopen.
Of een waterfilter. Geen idee hoe dat ligt.
Spank me daddyquote:
Wel Dom Helder Camara.quote:Op maandag 1 augustus 2022 22:29 schreef dvdfreak het volgende:
~monkyyy
Ik heb een sauna in mijn woning.quote:Op maandag 1 augustus 2022 22:45 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
en hele dag in de sauna zitten met andere is wel is wel hygienisch
Thijs leest meequote:Op maandag 1 augustus 2022 22:42 schreef superniger het volgende:
Inb4 Wiegman moet een mannenteam trainen.
Fresia is toch lesbiquote:
Er begint het besef van gebrekkig onderhoud van de maatschappij door te dringen.quote:Op maandag 1 augustus 2022 23:00 schreef monkyyy het volgende:
Langste periode van HIGH ENERGY SWAG dat dit land ooit heeft meegemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |