quote:Op donderdag 28 juli 2022 22:15 schreef svann het volgende:
Mijn TV-kabel is niet goed meer, opeens.
Verbinding is telkens even weg.
Online een optie?quote:Op donderdag 28 juli 2022 22:15 schreef svann het volgende:
Misschien ff de boel opnieuw opstarten?quote:Op donderdag 28 juli 2022 22:15 schreef svann het volgende:
npo1 livequote:Op donderdag 28 juli 2022 22:15 schreef svann het volgende:
Ziggo zooi?quote:Op donderdag 28 juli 2022 22:19 schreef svann het volgende:
[..]
Al gedaan, zelfs de software opnieuw geinstaleerd.
quote:Op donderdag 28 juli 2022 22:17 schreef Van_Poppel het volgende:
Online een optie?![]()
Amper 20 seconde vertraging.
Dan heb ik jullie niet.quote:
@ikweethetooknietquote:Op donderdag 28 juli 2022 22:24 schreef svann het volgende:
[..]
Nee, XS4ALL () KPN.
Kan ook aan modem of stekker liggen, maar vreemd zo opeens.
Er zijn al auto's tegen zo'n hoop gereden.... waren vast aan het appen...quote:Op donderdag 28 juli 2022 22:29 schreef monkyyy het volgende:
Het is wachten tot het écht mis gaat. Een bus vol met kinderen die verongelukt door zo'n blokkade ofzo
Gehackt door Rian.quote:Op donderdag 28 juli 2022 22:15 schreef svann het volgende:
Onder een viaduct in de vroege ochtend is zo’n mesthoop nauwelijks. te zien.quote:Op donderdag 28 juli 2022 22:30 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Er zijn al auto's tegen zo'n hoop gereden.... waren vast aan het appen...
O, dat zou kunnen...quote:Op donderdag 28 juli 2022 22:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Onder een viaduct in de vroege ochtend is zo’n mesthoop nauwelijks. te zien.
Wij onderhandelen niet met terroristen.quote:Op donderdag 28 juli 2022 22:37 schreef Gehrman het volgende:
Vooral niet toegeven aan die terreurboeren.
Kan ook niet, er staan eisen.quote:Op donderdag 28 juli 2022 22:37 schreef Gehrman het volgende:
Vooral niet toegeven aan die terreurboeren.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2022 22:50 schreef monkyyy het volgende:
- Voer veranderen
- Melkquota
- Export van vlees verbieden
- Megastallen verbieden
Problem solved.
Boomers weten wel beter, de jeugd misschien niet.quote:Op donderdag 28 juli 2022 22:40 schreef monkyyy het volgende:
Ja hoor, de landbouw heeft geen subsidie gehad. OK BOOMER
Art 3.12 Wet IB afschaffen en er komen echt bommen op Den Haag vanuit de agro hoekquote:Op donderdag 28 juli 2022 22:41 schreef svann het volgende:
[..]
Boomers weten wel beter, de jeugd misschien niet.
Het zou zo maar kunnen inderdaad...quote:Op donderdag 28 juli 2022 22:47 schreef Gehrman het volgende:
Zou me niets verbazen als Rian ook op FOK! zit.
Dat is juist de charme van FOK!, allemaal kleurrijke typesquote:Op donderdag 28 juli 2022 22:47 schreef Gehrman het volgende:
Ze lijkt me wel iemand die met een kloon doorpost na een ban.quote:Op donderdag 28 juli 2022 22:47 schreef Gehrman het volgende:
Darkest timeline.quote:Op donderdag 28 juli 2022 22:54 schreef svann het volgende:
Als Sanderink sterft, heeft Rijbroek de macht over het bedrijf.
Yep.quote:Op donderdag 28 juli 2022 22:54 schreef Gehrman het volgende:
De gehele top van Centric was opgestapt geloof ik.
of freek vonkquote:Op donderdag 28 juli 2022 23:01 schreef Van_Poppel het volgende:
Bij dit onderwerp mis je Martin Gaus
Ik denk dat hij in zijn nadagen zit...quote:Op donderdag 28 juli 2022 23:01 schreef Van_Poppel het volgende:
Bij dit onderwerp mis je Martin Gaus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kiek es wat een lieve schoapjes!
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |