Als je het maar brandend van een viaduct dondertquote:Op donderdag 28 juli 2022 22:22 schreef Isdatzo het volgende:
Ga binnenkort een beetje verbouwen maar ik denk dat ik de reeds bestelde puincontainer cancel: ik heb vandaag geleerd dat je je troep gewoon straffeloos op de snelweg kan dumpen.
Da's dan weer lastig met asbest, om dat brandend te doen.quote:Op donderdag 28 juli 2022 22:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je het maar brandend van een viaduct dondert
vroeger was de veluwe een van de armste gebieden van nederland onbruikbaar voor turf en onbruikbaar voor koeien , alleen schaapherders en stropers woonden daarquote:Op donderdag 28 juli 2022 21:41 schreef zalkc het volgende:
[..]
De grond op de Veluwe is altijd schraal geweest door de zanderige ondergrond en de veengronden zijn dan wel deels afgestoken maar worden ook weer gevormd door diezelfde gebieden die verrekte drassig zijn. We hebben de gebieden niet zo ingrijpende veranderd dat er zeeklei ligt of rotsgrond.
Een stuk daarvoor bestond het vooral uit chemische processen en compleet levenloos.quote:Op donderdag 28 juli 2022 23:07 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
vroeger was de veluwe een van de armste gebieden van nederland onbruikbaar voor turf en onbruikbaar voor koeien , alleen schaapherders en stropers woonden daar
wel heel erg droogquote:
wil jij een burgeroorlog meneer Putinquote:Op donderdag 28 juli 2022 22:22 schreef zalkc het volgende:
[..]
Als je dat trekkertuig gewoon oppakt een half jaar vastzet en de kosten op hun verhaald hoeft er nog maar weinig te worden gesaneerd, dan zijn er waarschijnlijk al genoeg kapot. Ik zie een win-win
Men moet zich gewoon aan de wet houden, niet gaan dreigen met een burgeroorlog.quote:Op donderdag 28 juli 2022 23:11 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
wil jij een burgeroorlog meneer Putin
Ik bedoel te zeggen, de Veluwe moet bescherm worden en is dat ook. Daar liggen geen boeren bedrijven in of vlakbij of die moeten daar vandaan. Het is het belangrijkste natuurgebied van NL.quote:Op donderdag 28 juli 2022 22:14 schreef zalkc het volgende:
[..]
Gelul, let maar eens op welke wegen steeds weer de sjaak zijn, het is niet de A4 of A10, maar de A28 A50 en A1 en wat ligt daar binnenin?
Op basis waarvan mogen hun de wet overtreden? Als angst voor de reactie van de boeren je tegenhoud om de wat te handhaven is er toch sprake van maffia praktijken?quote:Op donderdag 28 juli 2022 23:11 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
wil jij een burgeroorlog meneer Putin
nee zo werkt het nietquote:Op donderdag 28 juli 2022 23:12 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Men moet zich gewoon aan de wet houden, niet gaan dreigen met een burgeroorlog.
Bang voor Brussel? Hoe bedoel je? Hoe werkt dat?quote:Op donderdag 28 juli 2022 23:19 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee zo werkt het niet
De overheid is nu verkeerd bezig
Op het journaal was de vroegere minister van Landbouw Cees veerman
DIE wist het goed te vertellen.
Die vertelde EXACT wat er aande hand is
Niemand snapt het hier
ze kletsen allemaal de onwetende regering na die bang is vor Brusseel en die trut van van der Wal
Daar zijn ze het niet zo mee eens als ik zo rondom me heen kijk.quote:Op donderdag 28 juli 2022 23:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik bedoel te zeggen, de Veluwe moet bescherm worden en is dat ook. Daar liggen geen boeren bedrijven in of vlakbij of die moeten daar vandaan. Het is het belangrijkste natuurgebied van NL.
Het zijn de vele kleine postzegel gebieden die NL nu de das om doen.
Die halvegare handhavers moeten een uitweg faciliteren. Dan gaan ze maar mensen omleiden via de weg terug oid.quote:Op donderdag 28 juli 2022 21:47 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Zoals gezegd, ook ik vind dat dit het rechtsgevoel tart. Alleen je kunt mensen ook geen vrijbrief gaan geven om te gaan spookrijden. Dat is ook gewoon erg gevaarlijk.
[..]
Dat is geen strafmaat maar een maximumstraf.
Bang om er dwars tegen in te gaan, de regering heeft zich zelf in de voet geschoten en dat kan alleen samen met Brussel gewijzigd wordenquote:Op donderdag 28 juli 2022 23:20 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Bang voor Brussel? Hoe bedoel je? Hoe werkt dat?
Dat klinkt leuk, maar daar zal de rechter uiteindelijk niet in mee gaan, want nu praat je strafbare feiten goed.quote:Op donderdag 28 juli 2022 23:19 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee zo werkt het niet
De overheid is nu verkeerd bezig
Op het journaal was de vroegere minister van Landbouw Cees veerman
DIE wist het goed te vertellen.
Die vertelde EXACT wat er aande hand is
Niemand snapt het hier
ze kletsen allemaal de onwetende regering na die bang is voor Brusseel en die domme trut van van der Wal
Maar hoezo bang dan? Waar zijn ze bang voor?quote:Op donderdag 28 juli 2022 23:21 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Bang om er dwars tegen in te gaan, de regering heeft zich zelf in de voet geschoten en dat kan alleen samen met Brussel gewijzigd worden
De rechterquote:Op donderdag 28 juli 2022 23:22 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Maar hoezo bang dan? Waar zijn ze bang voor?
Nee wij willen bij de EU en hebben notabene zelf bijgedragen aan de oplossing.quote:Op donderdag 28 juli 2022 23:21 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Bang om er dwars tegen in te gaan, de regering heeft zich zelf in de voet geschoten en dat kan alleen samen met Brussel gewijzigd worden
Willen we dat echt dan?quote:Op donderdag 28 juli 2022 23:22 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Nee wij willen bij de EU en hebben notabene zelf bijgedragen aan de oplossing.
Juist, dat was foutquote:Op donderdag 28 juli 2022 23:23 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Die ze wijst op hun eigen gemaakte afspraken?
De boeren ook, want die krijgen nogal wat subsidie vanuit Brussel.quote:
ik allang niet meer ,sinds Maffia Italie nu permanent de hand op houd en de hoogste schulden van de werled heeft in verhouding tot bnpquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |