Kijk, hier val je weer eens door de mand. Kom met bewijs dan! Wie krijgt er hier door de overheid betaald om te komen posten.quote:Op donderdag 28 juli 2022 19:34 schreef raptorix het volgende:
Overigens lijkt het erop aan de reacties hier dat er een hoop door de overheid gesponsorde infiltranten rondlopen.
ha ha haquote:Op donderdag 28 juli 2022 19:13 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik ook beoog, als Nederlandse boeren geen zuivel en aardappelen gaan leveren gaan ze dat zeker op korte termijn echt wel voelen.
quote:Volgens de Deense autoriteiten is de groeiende melkplas een gevolg van de continu toenemende productie per koe.
Met een gemiddelde melkproductie van bijna 10.000 kg per koe per jaar geven de Deense koeien verreweg de meeste melk van alle Europese koeien.
Het gemiddelde in de EU-lidstaten ligt ongeveer 3.000 kg lager.
Hoeveel krijg je betaald door het FDF?quote:Op donderdag 28 juli 2022 19:34 schreef raptorix het volgende:
[..]
Overigens lijkt het erop aan de reacties hier dat er een hoop door de overheid gesponsorde infiltranten rondlopen.
Ja die durf ik gerust voor mijn rekening te nemen, net zoals dat je s'nachts op een stilstaande auto kan knallen als je niet oplet.quote:Op donderdag 28 juli 2022 19:35 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Gezien je selectief reageert mogen we er dus vanuit gaan dat het dus de schuld van de slachtoffers is, als ze 's nachts tegen een berg asbest, poep of banden knallen.
8 roebel per dag.quote:Op donderdag 28 juli 2022 19:37 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Hoeveel krijg je betaald door het FDF?
Bewijs het maar dat je het niet bent, werd mij ook meerdere keren verweten.quote:Op donderdag 28 juli 2022 19:36 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Kijk, hier val je weer eens door de mand. Kom met bewijs dan! Wie krijgt er hier door de overheid betaald om te komen posten.
Anders gewoon je waffel houden met je fake news.
De politici die betrokken waren bij de toeslagen en het ontvoeren van honderden kinderen moeten imho lang in de cel verdwijnen, maar die situatie gebruiken om het gedrag van de boeren te legitimeren is gewoon achterlijk. Het is wachten op de eerste dode en dat kan zomaar een van die toeslagenouders zijn.quote:Op donderdag 28 juli 2022 19:34 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je kunt je moeilijk als overheid zwaar op de wet beroepen als je als overheid die wet zelf niet respecteert, wat is er moeilijk aan?
quote:Op donderdag 28 juli 2022 19:34 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je kunt je moeilijk als overheid zwaar op de wet beroepen als je als overheid die wet zelf niet respecteert, wat is er moeilijk aan?
Ze waren altijd al het probleem, maar de overheid heeft dankzij de boerenlobby nooit aangestuurd op goede oplossingen. Dat Vollenbroek uiteindelijk gelijk kreeg van de rechter was vooral omdat het probleem al die tijd niet goed was opgelost.quote:Op donderdag 28 juli 2022 19:36 schreef raptorix het volgende:
[..]
De boeren waren de afgelopen 20 jaar ook geen probleem, tot Vollenbroek en consorten hun rechtzaakjes wonnen bij bevriende rechters, het is nogal bijzonder dat een bijzonder kleine rechtzaak zulke gevolgen heeft. Verdiep je maar eens in die rechtzaken dan zul je snel genoeg achter zijn in wat voor Kafkiaans land we leven.
Hey we zitten op een forum he, een beetje rellen en chargeren mag toch welquote:Op donderdag 28 juli 2022 19:41 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
De politici die betrokken waren bij de toeslagen en het ontvoeren van honderden kinderen moeten imho lang in de cel verdwijnen, maar die situatie gebruiken om het gedrag van de boeren te legitimeren is gewoon achterlijk. Het is wachten op de eerste dode en dat kan zomaar een van die toeslagenouders zijn.
dan word je ook afgezet, ik krijg 20 roebels per dag. Maar volgens mij krijg je betaald naar je kwaliteitquote:
Kaag betaald mij ¤100,-/dag. Belastingvrij.quote:Op donderdag 28 juli 2022 19:45 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
dan word je ook afgezet, ik krijg 20 roebels per dag.
Er zijn geen kinderen uit huis geplaatst omdat vader en/of moeder schulden hadden, financiële situatie is nooit een reden tot uithuisplaatsing. Er moet bijzonder veel gebeuren voordat een kind uit huis wordt geplaatst, soms teveel met desastreuze gevolgen.quote:Op donderdag 28 juli 2022 19:41 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
De politici die betrokken waren bij de toeslagen en het ontvoeren van honderden kinderen moeten imho lang in de cel verdwijnen, maar die situatie gebruiken om het gedrag van de boeren te legitimeren is gewoon achterlijk. Het is wachten op de eerste dode en dat kan zomaar een van die toeslagenouders zijn.
en als je foutloos schrijft krijg je dan meer of minder?quote:Op donderdag 28 juli 2022 19:46 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Kaag betaald mij ¤100,-/dag. Belastingvrij.
Je moed je bek houden.quote:Op donderdag 28 juli 2022 19:47 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
en als je foutloos schrijft krijg je dan meer of minder?
Minder. Ben namelijk undercover.quote:Op donderdag 28 juli 2022 19:47 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
en als je foutloos schrijft krijg je dan meer of minder?
Zijn dat echt harde Euros of WEF certificitaten? Ik vraag dit voor een vriend.quote:Op donderdag 28 juli 2022 19:46 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Kaag betaald mij ¤100,-/dag. Belastingvrij.
Niet zo dom praten, dit heeft niets met Urgenda te maken. Hele-maal niets.quote:Op donderdag 28 juli 2022 19:36 schreef raptorix het volgende:
[..]
De boeren waren de afgelopen 20 jaar ook geen probleem, tot Vollenbroek en consorten hun rechtzaakjes wonnen bij bevriende rechters, het is nogal bijzonder dat een bijzonder kleine rechtzaak zulke gevolgen heeft. Verdiep je maar eens in die rechtzaken dan zul je snel genoeg achter zijn in wat voor Kafkiaans land we leven.
Daar heb ik het niet over, Urgenda gaat niet over stikstof maar over CO2.quote:Op donderdag 28 juli 2022 19:50 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Niet zo dom praten, dit heeft niets met Urgenda te maken. Hele-maal niets.
En de boeren waren wel degelijk al 20 jaar een probleem en er is al 20 jaar geprobeerd met halfzachte oplossingen iets te bereiken. Alleen was de boeren lobby dusdanig machtig dat harde maatregelen en grenzen niet gesteld of nageleefd werden en dat komt vooral op het conto van het CDA.
Maar dat soort feiten negeer je omdat het niet in je verhaal te pas komt.
In harde pegels.quote:Op donderdag 28 juli 2022 19:49 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zijn dat echt harde Euros of WEF certificitaten? Ik vraag dit voor een vriend.
Ik kan mij nog herinneren hoe de overheid na het verliezen van de rechtszaak over de avondklok binnen een paar uur een nieuwe rechtszaak had geregeld met een rechter die positiever oordeelde voor de overheid. Ik vond dat schandalig, maar het is wel bijzonder hoe, gezien de overlap van corona wappies met stikstof wappies, mensen tegelijk kunnen denken dat de overheid alles kan regelen bij een rechter en een individu ook alles kan regelen bij een rechter.quote:Op donderdag 28 juli 2022 19:43 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Ze waren altijd al het probleem, maar de overheid heeft dankzij de boerenlobby nooit aangestuurd op goede oplossingen. Dat Vollenbroek uiteindelijk gelijk kreeg van de rechter was vooral omdat het probleem al die tijd niet goed was opgelost.
Dat heeft verder ook niets met 'bevriende rechters' te maken, maar niveauloosheid in je argumentatie is voor niemand nog een verrassing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |