Dit gaat wel heel diep zo.quote:Op woensdag 27 juli 2022 23:10 schreef corehype het volgende:
Wat voor afkomst en opvoeding heb je dan wel niet gehad
Je ouders hebben je jarenlang opgevoed en hun best gedaan en dit doe je ze aan...
'Ja marru ze doen gemeen en drinken en ik heb er niet voor gekozen om geboreh te worden en ik wil zelfmoord boehoe hunnie sguld'
Dit is echt een westers fenomeen want elders in de wereld zijn mensen wel met normen en waarden
Socrates was niet zo langgggg geledenquote:Op woensdag 27 juli 2022 23:43 schreef Id_do_her het volgende:
Goh. Kinderen opvoeden was al een probleem in 6000 V.C.
“The children now love luxury; they have bad manners, contempt for authority; they show disrespect for elders and love chatter in place of exercise. Children are now tyrants, not the servants of their households. They no longer rise when elders enter the room. They contradict their parents, chatter before company, gobble up dainties at the table, cross their legs, and tyrannize their teachers.”
- Socrates.
"Een millennium is slechts een oogwenk op het gezicht van de eeuwigheid."quote:Op woensdag 27 juli 2022 23:46 schreef corehype het volgende:
[..]
Socrates was niet zo langgggg geleden
Een Spartaan is in ons midden.quote:Op woensdag 27 juli 2022 23:47 schreef opgebaarde het volgende:
Dan hadden die ouders hun kinderen maar beter moeten opvoeden. Eigen schuld dikke blaren. Jammer joh, superdoei
Ben jij 15? Wat een pokkeventje ben je.quote:Op woensdag 27 juli 2022 23:10 schreef corehype het volgende:
Wat voor afkomst en opvoeding heb je dan wel niet gehad
Je ouders hebben je jarenlang opgevoed en hun best gedaan en dit doe je ze aan...
'Ja marru ze doen gemeen en drinken en ik heb er niet voor gekozen om geboreh te worden en ik wil zelfmoord boehoe hunnie sguld'
Dit is echt een westers fenomeen want elders in de wereld zijn mensen wel met normen en waarden
In een gesticht graagquote:Op woensdag 27 juli 2022 23:22 schreef Cockwhale het volgende:
Wanneer gaan ze jou in een tehuis dumpen?
quote:Op donderdag 28 juli 2022 06:39 schreef Speedfight het volgende:
Ben jij 15? Wat een pokkeventje ben je.
SPOILER: Don't feed the...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Socrates leefde helemaal niet 6000 voor Christus.quote:Op woensdag 27 juli 2022 23:43 schreef Id_do_her het volgende:
“The children now love luxury; they have bad manners, contempt for authority; they show disrespect for elders and love chatter in place of exercise. Children are now tyrants, not the servants of their households. They no longer rise when elders enter the room. They contradict their parents, chatter before company, gobble up dainties at the table, cross their legs, and tyrannize their teachers.”
- Socrates.
Ik geloof ook niet dat dit een quote van Socrates/Plato is. Ik heb alle werken en brieven in een verzamelwerk en kan deze quote niet plaatsen.quote:Op woensdag 27 juli 2022 23:43 schreef Id_do_her het volgende:
- Socrates.
Socrates sprak ook helemaal geen Engels.quote:Op donderdag 28 juli 2022 07:54 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet dat dit een quote van Socrates/Plato is. Ik heb alle werken en brieven in een verzamelwerk en kan deze quote niet plaatsen.
Heb je de bron van het werk van Plato waarna jij refereert?
~ Laat maar, heb het al gevonden. Quote is van Kenneth J. Freeman's proefschrift, niet van Socrates/Plato ~
quote:Op donderdag 28 juli 2022 08:13 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Socrates sprak ook helemaal geen Engels.
quote:This is actually not a quote from antiquity, but "a summary of general complaints about the youth by the ancient Greeks, as written in a 1907 dissertation by a student, Kenneth John Freeman"
Mijn grootouders hadden 10 kids tijdens de oorlog en woonden in een shitholequote:Op donderdag 28 juli 2022 09:19 schreef LanaMyst het volgende:
Klagen prima, maar dan ook graag met een oplossing komen dan.
Niet iedereen heeft de luxe om een apart gastenverblijf cq 2e huis op hetzelfde perceel te hebben
Mijn moeder en haar man wonen trouwens nog gewoon zelfstandig.
quote:Op donderdag 28 juli 2022 07:54 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet dat dit een quote van Socrates/Plato is. Ik heb alle werken en brieven in een verzamelwerk en kan deze quote niet plaatsen.
Heb je de bron van het werk van Plato waarna jij refereert?
~ Laat maar, heb het al gevonden. Quote is van Kenneth J. Freeman's proefschrift, niet van Socrates/Plato ~
Dat is niet aardig van jequote:Op donderdag 28 juli 2022 06:39 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Ben jij 15? Wat een pokkeventje ben je.
In Korea gaan kids tot 10 u 's nachts naar schoolquote:Op donderdag 28 juli 2022 11:06 schreef Nattekat het volgende:
Ouders kiezen ervoor om op een gegeven moment kinderen te nemen, op een moment dat voor hun goed uit komt.
De kinderen worden uit het niets opgezadeld met ouders die niet meer op zichzelf kunnen wonen en kunnen dat er doorgaans niet bij hebben.
Daarbij worden kinderen vaak ook dagenlang op de buitenschoolse opvang gedumpt, dat is praktisch hetzelfde.
quote:Op donderdag 28 juli 2022 07:49 schreef laforest het volgende:
[..]
Socrates leefde helemaal niet 6000 voor Christus.
Goed dan, rond 450-400 BCE Bronquote:Op woensdag 27 juli 2022 23:46 schreef corehype het volgende:
[..]
Socrates was niet zo langgggg geleden
Ben je ooit een bejaardenhuis binnen geweest en geholpen en gesproken?quote:Op donderdag 28 juli 2022 12:51 schreef very het volgende:
Je kan ze wel thuis houden, maar als je werkt en verder weinig thuis bent, wat heb je daar dan aan?
Dan is er alsnog geen verzorging, geen sociaal contact en geen bingo.
Toevallig wel. En ook hier geldt: je krijgt waar je voor betaald.quote:Op donderdag 28 juli 2022 13:04 schreef corehype het volgende:
[..]
Ben je ooit een bejaardenhuis binnen geweest en geholpen en gesproken?
Het is er erger dan een AZC vol pedofielen en moordenaars die onder het mom van bedreigingd worden binnenkomen
quote:Op woensdag 27 juli 2022 23:10 schreef corehype het volgende:
Wat onchristelijk weer @corehype, heb uw naaste lief en zulksquote:Op donderdag 28 juli 2022 13:04 schreef corehype het volgende:
Ben je ooit een bejaardenhuis binnen geweest en geholpen en gesproken?
Het is er erger dan een AZC vol pedofielen en moordenaars die onder het mom van bedreigingd worden binnenkomen
Hihiquote:Op donderdag 28 juli 2022 11:53 schreef FlippingCoin het volgende:
Omdat ze in niet westerse landen niks voor elkaar krijgen en geen bejaardenhuizen kunnen organiseren omdat ze liever kamelen neuken haha
Haha
Ja lekker makkelijk, dat zijn onze huizen.quote:Op donderdag 28 juli 2022 13:09 schreef very het volgende:
Hoe je hier nou weer een link kan maken naar asielzoekers is me een raadsel. Want veelal zijn dat wél mensen die hun ouders in huis nemen ipv in een tehuis stoppen.
En heb respect voor uw ouders 🙏quote:Op donderdag 28 juli 2022 13:59 schreef Nine. het volgende:
[..]
Wat onchristelijk weer @:corehype, heb uw naaste lief en zulks
Mee eens. Mensen op leeftijd kunnen bij je thuis best even dweilen of het gras maaien.quote:Op donderdag 28 juli 2022 14:51 schreef corehype het volgende:
[..]
En heb respect voor uw ouders 🙏
Ik kan geen enkel respect hebben voor tuig dat hun ouders dumpen in gekkenhuizen ondat ze zo "druk" zijn terwijl ze wel biertjes en drankjes doen en ook nog es hun kids elders dumpen
De test was schijnbaar ze half te verdrinken in een teil met wijn, ja. De klif waar dat gebeurd zou zijn is wel onderzocht en toch werden er weinig skeletten van baby's gevonden.quote:Op donderdag 28 juli 2022 07:43 schreef Nine. het volgende:
[..]
Doe gooiden zwakke baby's gewoon over de cliff
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |