SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens de bookmakers in Spanje momenteel de favoriet om de titel te winnen, maar het scheelt allemaal niet veel. In de top 4 zijn de Nederlandse dames ook terug te vinden, net als Engeland en Frankrijk. Net zoals bij veel andere landen is bij Nederland de selectie voor het EK al een tijdje bekend. Op de valreep van mei kwam de selectie van 23 namen al naar buiten.
Hier kan je een volledig bericht lezen (inclusief enkele filmpjes) over de selectie en de bekendmaking daarvan. De eerste op een eindtoernooi onder de nieuwe bondscoach Mark Parsons, die ervoor heeft gekozen om aardig wat jonkies mee te nemen en onder andere Shanice van de Sanden thuis te laten. Ach, wat erg. Ik was nog wel zo benieuwd naar haar kapsel.
Verder nog twee verbeteringen ten opzichte van vorig EK die er te vermelden zijn: het prijzengeld is verdubbeld en er is een VAR aanwezig. Wel zijn dat allemaal mannen, in tegenstelling tot de scheidsrechters op het veld.
Dan rest mij nog te melden dat de NOS er dus vanaf 6 juli elke wedstrijd live bij is, zowel online als op televisie. waarschijnlijk afwisselend op de NPO-kanalen en hopelijk maken ze er een mooi toernooi vanOverigens hebben ook de Beeb en de Belg potjes.
Voor meer informatie valt o.a. de UEFA website te raadplegen.![]()
Wel prima schot op zich, net op de paloquote:Op woensdag 27 juli 2022 21:46 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Gelukskooltje, via rug keepertje. Maja die tellen ook.
Gohquote:Op woensdag 27 juli 2022 21:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
KingFlopland snapt er weer eens niets van
Laten we daar niet al te kinderachtig over doen anno 2022.quote:Op woensdag 27 juli 2022 21:48 schreef maxi-mus het volgende:
Oh het is wel een spoilertt mochten mensen dit op een later tijdstip terug willen zien. Je mag hem aanpassen indien nodig hoor. @:sked
In geval van 4-4-2:quote:Op woensdag 27 juli 2022 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat zou jouw opstelling zijn? Ik zou middenveld toch gewoon Groenen-Eguirolla-Donk doen, aanval mag wel aardig op de schop. Maar Miedema moet altijd spelen mits fit.
Moet jij weten.quote:Op woensdag 27 juli 2022 22:05 schreef de_boswachter het volgende:
Hup Duitsland.
Ik ben overigens tegen racisme.
Straks mee smijten.quote:Op woensdag 27 juli 2022 22:08 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Hansie heeft een jasje aangetrokken.
Dat gebeurt echt in zoveel sporten tegenwoordig.quote:Op woensdag 27 juli 2022 22:17 schreef manny het volgende:
Mijn God. Ze praten nu ook achter hun hand. De wereld is gek geworden.
Vraag ik me ook af.quote:
quote:
Ik kijk alleen voetbal eigenlijk, hoofdzakelijk, maar dat is dan echt heel treurig.quote:Op woensdag 27 juli 2022 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat gebeurt echt in zoveel sporten tegenwoordig.
Tsja sommige dingen zijn nu eenmaal niet voor iedereenquote:Op woensdag 27 juli 2022 22:21 schreef manny het volgende:
[..]
Ik kijk alleen voetbal eigenlijk, maar dat is dan echt heel treurig.
Dit is geil.quote:Op woensdag 27 juli 2022 22:23 schreef de_boswachter het volgende:
Keepertje van Duitsland kan wel ballen…
Dan heb jij een andere definitie van geil dan ik.quote:
Beetje ouwehoeren hier.quote:Op woensdag 27 juli 2022 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan heb jij een andere definitie van geil dan ik.
Pardon?quote:
Dan geef je toch geel?quote:Op woensdag 27 juli 2022 22:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Daar moet je gewoon geel voor geven
de plaats is vernoemd naar Victor Sch½lcher, een voorvechter van de afschaffing van de slavernij in Frankrijk en de Franse koloniënquote:
quote:Op woensdag 27 juli 2022 22:26 schreef maxi-mus het volgende:
Bijzonder sterrenbeeld wel.
[ afbeelding ]
De mijne is AIDSquote:Op woensdag 27 juli 2022 22:26 schreef maxi-mus het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit 1-op-1 door een vertaalmachine gehaald?quote:Op woensdag 27 juli 2022 22:26 schreef maxi-mus het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben bang van wel, ik was slechts aan het googelen.quote:Op woensdag 27 juli 2022 22:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Is dit 1-op-1 door een vertaalmachine gehaald?
vertaald uit het spaans blijkbaar, aangezien ook Martinique er niet goed doorkomt.quote:Op woensdag 27 juli 2022 22:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Is dit 1-op-1 door een vertaalmachine gehaald?
Diep in de nacht.quote:Op woensdag 27 juli 2022 22:30 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Kan een latertje worden. Strafschopjes.
https://www.prullenbakvaccin.nl/quote:Op woensdag 27 juli 2022 22:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Graag je apenpokkenprik bij @:zipportal afhalen.
Sinds Warschau-uit.quote:Op woensdag 27 juli 2022 22:33 schreef -XOR- het volgende:
Als die successupporters hier
Zelf ben ik sinds september 1939 al fan van de Duitse ploeg.
Sinds 1939 zou ik ook een successupporter noemen.quote:Op woensdag 27 juli 2022 22:33 schreef -XOR- het volgende:
Ik vind het allemaal niet zoveel eigenlijk, maar als het moet dan maar Duitsland. Bij Engeland gun ik vooral Bronze.quote:Op woensdag 27 juli 2022 22:33 schreef -XOR- het volgende:
1 of 2.quote:Op woensdag 27 juli 2022 22:34 schreef de_boswachter het volgende:
Hoeveel zou Popp er bijvoorbeeld bij Willem II in JL inleggen?
3quote:Op woensdag 27 juli 2022 22:34 schreef de_boswachter het volgende:
Hoeveel zou Popp er bijvoorbeeld bij Willem II in JL inleggen?
Stukje GGZquote:
Wiegman kan alleen thuistoernooien winnen.quote:Op woensdag 27 juli 2022 22:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wij feliciteren Engeland met de titel.
Zonde. Like weggehaald.quote:Op woensdag 27 juli 2022 22:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je kijkt actief mee, dus geen tag.
Dat is bij Renard nog maar de vraagquote:Op woensdag 27 juli 2022 22:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Na paar pilsjes wel ja. Een gat is een gat.
Ze hebben het uitdoelpunt toch al binnen?quote:Op woensdag 27 juli 2022 22:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nederland heeft Frankrijk zodanig vermoeid dat ze niets meer kunnen
Morele winnaar
Neen.quote:
Dat vraag ik me ook af jaquote:Op woensdag 27 juli 2022 22:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is bij Renard nog maar de vraag
Heb jij de eindstand van de eredivisie al ingevuld?quote:Op woensdag 27 juli 2022 22:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nederland heeft Frankrijk zodanig vermoeid dat ze niets meer kunnen
Morele winnaar
Neen.quote:Op woensdag 27 juli 2022 22:46 schreef Coco het volgende:
[..]
Heb jij de eindstand van de eredivisie al ingevuld?
Ze moet toch ook wel eens schijten?quote:Op woensdag 27 juli 2022 22:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is bij Renard nog maar de vraag
Ik heb Twente boven Feyenoord, dat is mijn hottake van dit seizoen. en Cambuur gaat degraderen.quote:Op woensdag 27 juli 2022 22:46 schreef Coco het volgende:
[..]
Heb jij de eindstand van de eredivisie al ingevuld?
Ik heb Vitesse boven Feyenoord. Dat is nergens op gebaseerd.quote:Op woensdag 27 juli 2022 22:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb Twente boven Feyenoord, dat is mijn hottake van dit seizoen. en Cambuur gaat degraderen.
Ik schat Vitesse eigenlijk niet zo hoog in.quote:Op woensdag 27 juli 2022 22:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik heb Vitesse boven Feyenoord. Dat is nergens op gebaseerd.
Aparte keusquote:Op woensdag 27 juli 2022 22:48 schreef Sked het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 juli 2022 22:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik wilde ze eerst als 8e doen maar Scrummie is tegenwoordig verstandig geworden.
Ik ook niet, maar ik ben wat moed aan het kweken.quote:Op woensdag 27 juli 2022 22:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik schat Vitesse eigenlijk niet zo hoog in.
Heeft Lance Armstrong ook geen windeieren gelegd.quote:
Niet Europees aan de bak hoeven scheelt wel. Dat zie ik Twente ook niet managsjen eigenlijk dus die doe ik waarschijnlijk toch wat lager.quote:Op woensdag 27 juli 2022 22:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik ben wat moed aan het kweken.
Die zijn wel veel kwijtgeraakt ja, die moet ik misschien effe wisselen met Twente en U.quote:Op woensdag 27 juli 2022 22:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik schat Vitesse eigenlijk niet zo hoog in.
Ik heb Vitesse als 13equote:Op woensdag 27 juli 2022 22:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Kracht hebben ze niet.quote:Op woensdag 27 juli 2022 22:49 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom schieten die vrouwen toch zoveel van afstand?
In vrouwenvoetbal bestaat xG nog nietquote:Op woensdag 27 juli 2022 22:49 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom schieten die vrouwen toch zoveel van afstand?
Utrecht heeft best aardig ingekocht volgens mij. Al gaan die verhalen elk jaar.quote:Op woensdag 27 juli 2022 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die zijn wel veel kwijtgeraakt ja, die moet ik misschien effe wisselen met Twente en U.
Ik moest al lachen jaquote:Op woensdag 27 juli 2022 22:51 schreef maxi-mus het volgende:
Er was een verdediger aan het appelleren bij een ingooi.
Als ik aan de macht ben dan worden spelers die appelleren als 2e de trein op gezet.quote:Op woensdag 27 juli 2022 22:51 schreef maxi-mus het volgende:
Er was een verdediger aan het appelleren bij een ingooi.
nou nou nouquote:Op woensdag 27 juli 2022 22:53 schreef KingRoland het volgende:
De blanken hebben weer gewonnen van de zwarten.
Gekoloniseerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(@Caland)
AZ boeit niemand.quote:Op woensdag 27 juli 2022 22:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Morgen altijd gezellige Tuzla City - AZ
Met een sintelbaantje?quote:Op woensdag 27 juli 2022 22:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vanuit de flat kijkenquote:Op woensdag 27 juli 2022 22:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat stadion staat wel in een pittoreske wijk
Oja, ik ga niet kijken. Vorige week was echt aids.quote:Op woensdag 27 juli 2022 22:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
De mensen op de hoogste verdieping van die flat hebben een gratis kijkplekje.quote:
Lekker als Airbnb verhurenquote:Op woensdag 27 juli 2022 23:08 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
De mensen op de hoogste verdieping van die flat hebben een gratis kijkplekje.
@GGMM is meedogenloos. iedereen komt aan de beurtquote:Op woensdag 27 juli 2022 23:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
@:GGMM kraakte de laatste aflevering volledig af, zonde.
Weet je wie ook meedogenloos was?quote:Op woensdag 27 juli 2022 23:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:ggmm is meedogenloos. iedereen komt aan de beurt
De grote vraag is natuurlijk of de keepster aanblijft.quote:Op donderdag 28 juli 2022 13:02 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Zullen de speelsters blij mee zijn
Niet zo best onder druk.quote:
Ja, wat 'n wijfquote:Op vrijdag 29 juli 2022 16:47 schreef Sked het volgende:
[ twitter ]
Meteen maar nokken na een beetje kritiek
Ze was zo slecht dat ze terecht ook werd afgemaakt door iedereen ..quote:Op vrijdag 29 juli 2022 16:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die zag de bui al wel hangen, ja.
quote:Op vrijdag 29 juli 2022 16:47 schreef Sked het volgende:
[ twitter ]
Meteen maar nokken na een beetje kritiek
Zal vast wel een flinke rol gespeeld hebben. Nou moet ik zeggen dat het af en toe ook wel wat ver ging. Maar ze was ook wel echt slecht.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 17:15 schreef Sked het volgende:
Volgens dat artikeltje op NOS had ze de keuze al gemaakt, maar is het gek dat ik daar mijn twijfels bij heb aangezien ze mede op basis van haar prestaties is gekozen als eerste keeper? En geen plezier betekent toch gewoon dat er te veel negatieve shit is?
Maar om zo'n meisje moeten toch wat mensen heen die haar kop weer de andere kant op te krijgen? Ook als ze de keuze inderdaad had gemaakt zou je 'm terugdraaien omdat je niet zo wil stoppen als het niet hoeft.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 17:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zal vast wel een flinke rol gespeeld hebben. Nou moet ik zeggen dat het af en toe ook wel wat ver ging. Maar ze was ook wel echt slecht.
Ze willen zo graag behandeld worden als mannelijke voetballers, dan moeten ze hier ook maar mee leren leven. Alsof Memphis of zo jankend stopt als er wat gezeik komt over z'n hoed of z'n gepruts.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 17:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zal vast wel een flinke rol gespeeld hebben. Nou moet ik zeggen dat het af en toe ook wel wat ver ging. Maar ze was ook wel echt slecht.
Het kan toch dat ze de voetbalwereld echt zat is? Voor vrouwen is die keuze wat makkelijker want het is sowieso geen vetpotquote:Op vrijdag 29 juli 2022 17:21 schreef Sked het volgende:
[..]
Maar om zo'n meisje moeten toch wat mensen heen die haar kop weer de andere kant op te krijgen? Ook als ze de keuze inderdaad had gemaakt zou je 'm terugdraaien omdat je niet zo wil stoppen als het niet hoeft.
Ik had dat niet heel eerlijk tegenover haar ploeggenoten gevonden, of die moeten het wel vooraf geweten hebben.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 17:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het kan toch dat ze de voetbalwereld echt zat is? Voor vrouwen is die keuze wat makkelijker want het is sowieso geen vetpot
Haha ergens heb je wel gelijk. Maar vrouwen worden nou eenmaal wat softer behandeld en kunnen ook minder goed tegen kritiek.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 17:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ze willen zo graag behandeld worden als mannelijke voetballers, dan moeten ze hier ook maar mee leren leven. Alsof Memphis of zo jankend stopt als er wat gezeik komt over z'n hoed of z'n gepruts.
Hoe gaat het met je kalknagels?quote:Op vrijdag 29 juli 2022 17:28 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Haha ergens heb je wel gelijk. Maar vrouwen worden nou eenmaal wat softer behandeld en kunnen ook minder goed tegen kritiek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |