Zonde. Like weggehaald.quote:Op woensdag 27 juli 2022 22:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je kijkt actief mee, dus geen tag.
Dat is bij Renard nog maar de vraagquote:Op woensdag 27 juli 2022 22:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Na paar pilsjes wel ja. Een gat is een gat.
Ze hebben het uitdoelpunt toch al binnen?quote:Op woensdag 27 juli 2022 22:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nederland heeft Frankrijk zodanig vermoeid dat ze niets meer kunnen
Morele winnaar
Neen.quote:
Dat vraag ik me ook af jaquote:Op woensdag 27 juli 2022 22:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is bij Renard nog maar de vraag
Heb jij de eindstand van de eredivisie al ingevuld?quote:Op woensdag 27 juli 2022 22:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nederland heeft Frankrijk zodanig vermoeid dat ze niets meer kunnen
Morele winnaar
Neen.quote:Op woensdag 27 juli 2022 22:46 schreef Coco het volgende:
[..]
Heb jij de eindstand van de eredivisie al ingevuld?
Ze moet toch ook wel eens schijten?quote:Op woensdag 27 juli 2022 22:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is bij Renard nog maar de vraag
Ik heb Twente boven Feyenoord, dat is mijn hottake van dit seizoen. en Cambuur gaat degraderen.quote:Op woensdag 27 juli 2022 22:46 schreef Coco het volgende:
[..]
Heb jij de eindstand van de eredivisie al ingevuld?
Ik heb Vitesse boven Feyenoord. Dat is nergens op gebaseerd.quote:Op woensdag 27 juli 2022 22:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb Twente boven Feyenoord, dat is mijn hottake van dit seizoen. en Cambuur gaat degraderen.
Ik schat Vitesse eigenlijk niet zo hoog in.quote:Op woensdag 27 juli 2022 22:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik heb Vitesse boven Feyenoord. Dat is nergens op gebaseerd.
Aparte keusquote:Op woensdag 27 juli 2022 22:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik heb Vitesse boven Feyenoord. Dat is nergens op gebaseerd.
quote:Op woensdag 27 juli 2022 22:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik wilde ze eerst als 8e doen maar Scrummie is tegenwoordig verstandig geworden.
Ik ook niet, maar ik ben wat moed aan het kweken.quote:Op woensdag 27 juli 2022 22:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik schat Vitesse eigenlijk niet zo hoog in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |