Heeft Lance Armstrong ook geen windeieren gelegd.quote:
Niet Europees aan de bak hoeven scheelt wel. Dat zie ik Twente ook niet managsjen eigenlijk dus die doe ik waarschijnlijk toch wat lager.quote:Op woensdag 27 juli 2022 22:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik ben wat moed aan het kweken.
Die zijn wel veel kwijtgeraakt ja, die moet ik misschien effe wisselen met Twente en U.quote:Op woensdag 27 juli 2022 22:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik schat Vitesse eigenlijk niet zo hoog in.
Ik heb Vitesse als 13equote:Op woensdag 27 juli 2022 22:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik heb Vitesse boven Feyenoord. Dat is nergens op gebaseerd.
Kracht hebben ze niet.quote:Op woensdag 27 juli 2022 22:49 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom schieten die vrouwen toch zoveel van afstand?
In vrouwenvoetbal bestaat xG nog nietquote:Op woensdag 27 juli 2022 22:49 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom schieten die vrouwen toch zoveel van afstand?
Utrecht heeft best aardig ingekocht volgens mij. Al gaan die verhalen elk jaar.quote:Op woensdag 27 juli 2022 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die zijn wel veel kwijtgeraakt ja, die moet ik misschien effe wisselen met Twente en U.
Ik moest al lachen jaquote:Op woensdag 27 juli 2022 22:51 schreef maxi-mus het volgende:
Er was een verdediger aan het appelleren bij een ingooi.
Als ik aan de macht ben dan worden spelers die appelleren als 2e de trein op gezet.quote:Op woensdag 27 juli 2022 22:51 schreef maxi-mus het volgende:
Er was een verdediger aan het appelleren bij een ingooi.
nou nou nouquote:Op woensdag 27 juli 2022 22:53 schreef KingRoland het volgende:
De blanken hebben weer gewonnen van de zwarten.
Gekoloniseerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(@Caland)
AZ boeit niemand.quote:Op woensdag 27 juli 2022 22:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Morgen altijd gezellige Tuzla City - AZ
Met een sintelbaantje?quote:Op woensdag 27 juli 2022 22:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Morgen altijd gezellige Tuzla City - AZ
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |