Die conifeer slaat terug.quote:
Weiland zatquote:Op woensdag 27 juli 2022 21:51 schreef engine het volgende:
Opzij opzij opzij, maak plaats maak plaats maak plaats![]()
[ afbeelding ]
Trekker trek is dan wel weer cool.quote:Op woensdag 27 juli 2022 21:51 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ]
Das wel extra uitstootquote:Op woensdag 27 juli 2022 21:51 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben er zelf nooit geweest. Het was wel een tijdje op tv ook.quote:Op woensdag 27 juli 2022 22:00 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Trekker trek is dan wel weer cool.
Aanrader. Leuk en erg gezellig.quote:Op woensdag 27 juli 2022 22:05 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben er zelf nooit geweest. Het was wel een tijdje op tv ook.
Als we die nou eens met die boeren in 1 arena zetten.quote:Op woensdag 27 juli 2022 22:27 schreef pullup het volgende:
Oh noDie Japanners hebben dan weer las van andere pestkoppen
https://apnews.com/articl(...)8d6f5a6fb43632d1353e
Beiden gooien graag met poepquote:Op woensdag 27 juli 2022 22:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als we die nou eens met die boeren in 1 arena zetten.
En dan kijken wie er levend naar buiten komt?
Jaaa dat is de leukstequote:
Judy Garland toch?quote:
Wat is alex popp?quote:
quote:
Mjah ik kijk niet dus het zal wel een reden hebbenquote:
Ja maar wij hebben verloren van die Fransenquote:Op woensdag 27 juli 2022 22:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Mjah ik kijk niet dus het zal wel een reden hebben![]()
meestal gun ik de Duisterts het net nog wat minder
ah ja kijk dat is een goede reden alvastquote:Op woensdag 27 juli 2022 22:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar wij hebben verloren van die Fransen
Ik hoop dat Engeland gaat winnen. Ik gun het de Duitsers ook nietquote:
Ja eh de finale ligt anders ... daar ben ik nog niet over uitquote:Op woensdag 27 juli 2022 23:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hoop dat Engeland gaat winnen. Ik gun het de Duitsers ook niet
Ah je hebt tot zondag de tijd om daarover na te denkenquote:Op woensdag 27 juli 2022 23:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja eh de finale ligt anders ... daar ben ik nog niet over uit
Ik hoop dat de uitspraak van Lineker weer opgaatquote:Op woensdag 27 juli 2022 23:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hoop dat Engeland gaat winnen. Ik gun het de Duitsers ook niet
1966 was de laatste finale tussen die 2 volgens mij ... weet het nog als de dag van toen ... z/wquote:Op woensdag 27 juli 2022 23:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ah je hebt tot zondag de tijd om daarover na te denken
Welke was dat?quote:Op woensdag 27 juli 2022 23:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik hoop dat de uitspraak van Lineker weer opgaat
Dat was maar tegen een half Duitsland, alleen het westenquote:Op woensdag 27 juli 2022 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
1966 was de laatste finale tussen die 2 volgens mij ... weet het nog als de dag van toen ... z/w
Gary Lineker on Germanyquote:
das waarquote:Op woensdag 27 juli 2022 23:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat was maar tegen een half Duitsland, alleen het westen
En ook nog eens altijd net op het nippertje in de verlengingquote:Op woensdag 27 juli 2022 23:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gary Lineker on Germany
"Football is a simple game: 22 men chase a ball for 90 minutes and, in the end, the Germans always win,"
Zal voor vrouwen ook wel opgaan hopelijk
Dus je bent voor de Germansquote:Op woensdag 27 juli 2022 23:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gary Lineker on Germany
"Football is a simple game: 22 men chase a ball for 90 minutes and, in the end, the Germans always win,"
Zal voor vrouwen ook wel opgaan hopelijk
Jeujquote:
Ah kijk das beter nieuwsquote:Op donderdag 28 juli 2022 00:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jeuj
Hij doet weer normaal
En als de arts zijn woord houd zou het binnen een week of 3 wel eens opereren kunnen zijn
Ik ga uit van de standaard 'wachttijd' van 8 weken, maar wie weetquote:
Ik weet niet precies wat ze gaan doen , maar als jij er vrolijk van wordt en van je probleem af komtquote:Op donderdag 28 juli 2022 00:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ga uit van de standaard 'wachttijd' van 8 weken, maar wie weet
Littekens maken in mijn hart door bevriezingquote:Op donderdag 28 juli 2022 00:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat ze gaan doen , maar als jij er vrolijk van wordt en van je probleem af komt
scratchen of zo iets ... Ik heb ooit zoiets aan mn gehemelte gehad... was geen aangename ingreep en het effect achteraf was het gewenstequote:Op donderdag 28 juli 2022 00:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Littekens maken in mijn hart door bevriezing
Hoe precies weet ik niet. Het gaat er vooral om dat de extra elektrische stroompjes in mijn hart niet meer kunnen.quote:Op donderdag 28 juli 2022 00:10 schreef chufi het volgende:
[..]
scratchen of zo iets ... Ik heb ooit zoiets aan mn gehemelte gehad... was geen aangename ingreep en het effect achteraf was het gewenste
Ja ok ik snap het ideequote:Op donderdag 28 juli 2022 00:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe precies weet ik niet. Het gaat er vooral om dat de extra elektrische stroompjes in mijn hart niet meer kunnen.
Niet het gewenste?quote:Op donderdag 28 juli 2022 00:27 schreef chufi het volgende:
Oh ik schreef dat mijn resultaat het gewenste was ... niet was ik vergeten
Ik kreeg spontane kokhalzneigingen met soms zelfs resultaat ...quote:Op donderdag 28 juli 2022 00:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet het gewenste?
Das helemaal klote dan na zo'n ingreep
quote:Op donderdag 28 juli 2022 00:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kreeg spontane kokhalzneigingen met soms zelfs resultaat ...Gelukkig heb ik er nu geen last meer van
Ik heb wel niemand meer horen klagenquote:Op donderdag 28 juli 2022 00:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]dat wil je ook niet nee.
Mooi dat het wel weer is bijgetrokken.
Ik ben benieuwd wie zich aangesproken voelt…quote:
Maar dan echt...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
quote:Op donderdag 28 juli 2022 08:44 schreef marcb1974 het volgende:
Vakantie?
[ afbeelding ]
DudeIk kies die eerste vakantieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Geen actieve avonturen vakantie voor jou dusquote:
quote:Op donderdag 28 juli 2022 08:44 schreef marcb1974 het volgende:
Vakantie?
[ afbeelding ]
Dudeboahh dat is paradiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ik net gehadquote:Op donderdag 28 juli 2022 09:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen actieve avonturen vakantie voor jou dus
Een beetje heel erg ja..quote:Op donderdag 28 juli 2022 12:14 schreef aloa het volgende:
Het loopt uit de hand. De boeren draaien door.
Het enige Tweede Kamerlid dat opkomt voor de boeren wordt nu ook bedreigd. Het gaat nergens meer over.quote:Op donderdag 28 juli 2022 12:14 schreef aloa het volgende:
Al een tijdjequote:Op donderdag 28 juli 2022 12:14 schreef aloa het volgende:
Dat was te verwachten.quote:Op donderdag 28 juli 2022 12:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het enige Tweede Kamerlid dat opkomt voor de boeren wordt nu ook bedreigd. Het gaat nergens meer over.
Ze sprak zich uit tegen die terroracties en prompt wordt ze met de dood bedreigt. Het komt gewoon allemaal uit dezelfde hoek.quote:Op donderdag 28 juli 2022 12:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het enige Tweede Kamerlid dat opkomt voor de boeren wordt nu ook bedreigd. Het gaat nergens meer over.
Wappies.2quote:Op donderdag 28 juli 2022 12:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze sprak zich uit tegen die terroracties en prompt wordt ze met de dood bedreigt. Het komt gewoon allemaal uit dezelfde hoek.
Bedreigen snap ik sowieso niet, schiet je niks mee op.. Ga op een normale manier demonstreren..quote:Op donderdag 28 juli 2022 12:17 schreef aloa het volgende:
[..]
Beetje triest wel.
Veel bedreigingen ook.
Volgens mij nog steeds dezelfde wappies, alleen lopen ze nu met een rode snotlapquote:
Nou daar ben niet mee eens, zijn twee verschillende groepen.. en demonsteren over totaal andere dingenquote:Op donderdag 28 juli 2022 12:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij nog steeds dezelfde wappies, alleen lopen ze nu met een rode snotlap
Dezelfde wappies die moord en brand schreeuwden over de vaccinaties hebben nu omgekeerde vlaggen buiten hangen en lopen met rode zakdoeken te zwaaien. Er zijn er wel wat bijgekomen vanuit die boerenhoek, dat is waar.quote:Op donderdag 28 juli 2022 12:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou daar ben niet mee eens, zijn twee verschillende groepen.. en demonsteren over totaal andere dingen
En die hebben massaal een tractor aangeschaft?quote:Op donderdag 28 juli 2022 12:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dezelfde wappies die moord en brand schreeuwden over de vaccinaties hebben nu omgekeerde vlaggen buiten hangen en lopen met rode zakdoeken te zwaaien. Er zijn er wel wat bijgekomen vanuit die boerenhoek, dat is waar.
quote:Op donderdag 28 juli 2022 12:39 schreef engine het volgende:
[..]
En die hebben massaal een tractor aangeschaft?
quote:Op donderdag 28 juli 2022 12:39 schreef engine het volgende:
[..]
En die hebben massaal een tractor aangeschaft?
Het is heerlijk op de trekker. Als ik een weiland had zou ik er ook eentje aanschaffen. Puur om te demonstreren gaat mij wel iets te ver.quote:
Hoe weet je nou dat hetzelfde groep mensen zijn?quote:Op donderdag 28 juli 2022 12:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dezelfde wappies die moord en brand schreeuwden over de vaccinaties hebben nu omgekeerde vlaggen buiten hangen en lopen met rode zakdoeken te zwaaien. Er zijn er wel wat bijgekomen vanuit die boerenhoek, dat is waar.
Lekker!quote:Op donderdag 28 juli 2022 12:39 schreef engine het volgende:
Anyways ik en m'n karnemelk zitten lekker in het zonnetje
Natuurlijk niet 1 op 1 maar de meeste van die bedreigers komen wel uit dezelfde hoekquote:Op donderdag 28 juli 2022 12:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hoe weet je nou dat hetzelfde groep mensen zijn?
Er zullen indd wel een aantal tussen zitten en die relschoppers etc
Er is een harde kern van figuren die gewoon overal tegen zijn.quote:Op donderdag 28 juli 2022 12:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Natuurlijk niet 1 op 1 maar de meeste van die bedreigers komen wel uit dezelfde hoek
quote:Op donderdag 28 juli 2022 13:00 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Er is een harde kern van figuren die gewoon overal tegen zijn.
[ twitter ]
quote:Op donderdag 28 juli 2022 12:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik zie dat op Twitter, op FB en ook hier op Fok!.quote:Op donderdag 28 juli 2022 12:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat een paar idioten dezelfde zijn is natuurlijk iets heel anders als dat de hele groep hetzelfde is zoals hier beweerd wordt.quote:Op donderdag 28 juli 2022 13:00 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Er is een harde kern van figuren die gewoon overal tegen zijn.
[ twitter ]
Oh maar die 'onschuldigen' legitimeren zo wel de acties voor die idioten. Ze geven er namelijk ook de ruimte voor door mee te blijven lopen. En het is ook nooit zo dat dit soort excessen getolereerd worden omdat er ook 'goeden' tussen zouden zittenquote:Op donderdag 28 juli 2022 13:12 schreef engine het volgende:
[..]
Dat een paar idioten dezelfde zijn is natuurlijk iets heel anders als dat de hele groep hetzelfde is zoals hier beweerd wordt.
Karnemelkquote:Op donderdag 28 juli 2022 12:39 schreef engine het volgende:
Anyways ik en m'n karnemelk zitten lekker in het zonnetje
Gelukkig is het maar Heinekenquote:Op donderdag 28 juli 2022 15:01 schreef chufi het volgende:
Krijg er dorst van ...
https://www.nu.nl/294379/(...)urg.html?jwsource=cl
Bier terreurquote:Op donderdag 28 juli 2022 15:01 schreef chufi het volgende:
Krijg er dorst van ...
https://www.nu.nl/294379/(...)urg.html?jwsource=cl
Toch knap dat ze het bijna allemaal overleefd hebben en weer terug in het peloton zittenquote:Op donderdag 28 juli 2022 15:47 schreef pullup het volgende:
Dat was daarnet ongeveer het halve peloton dat op de grond lag
En nu? Gebied afzetten wegens massale verontreiniging? Die asbest van die terroristen op de weg was minder erg.quote:
Luie dondersquote:Op donderdag 28 juli 2022 15:47 schreef pullup het volgende:
Dat was daarnet ongeveer het halve peloton dat op de grond lag
Het is wel apart kijkvoer dat dames wielrennenquote:
Gewoon schoonspoelenquote:Op donderdag 28 juli 2022 16:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En nu? Gebied afzetten wegens massale verontreiniging? Die asbest van die terroristen op de weg was minder erg.
Dat het U moge bekomenquote:
quote:Op donderdag 28 juli 2022 17:40 schreef mazaru het volgende:
https://www.dumpert.nl/item/100037158_74f45c91
Wappies kapen boerenprotesten
Dat krijg je met die omgekeerde vlaggen, dat trekt debielen aan. Kies gewoon wat anders.
![]()
Ok jij smakelijkquote:
Volgens mij elke dag wel 1quote:
Aangevreten ijsjesquote:Op donderdag 28 juli 2022 17:54 schreef mazaru het volgende:
IJsjes![]()
Vandaag een doos van deze gekocht![]()
[ afbeelding ]
Split ijsjes, kreeg ik vroeger altijd bij mijn opa en omaquote:Op donderdag 28 juli 2022 17:54 schreef mazaru het volgende:
IJsjes![]()
[ afbeelding ]
Lekkerquote:Op donderdag 28 juli 2022 17:54 schreef mazaru het volgende:
IJsjes![]()
[ afbeelding ]
Moet ik denken aan Maximaquote:Op donderdag 28 juli 2022 17:54 schreef mazaru het volgende:
IJsjes![]()
[ afbeelding ]
Meteen maar even opgezochtquote:Op donderdag 28 juli 2022 18:01 schreef maily het volgende:
[..]
Moet ik denken aan Maxima![]()
Iemand heeft op twitter de outfits van Maxima vergeleken met ijsjes
Ik zit mobiel, ging niet zo snel als jijquote:Op donderdag 28 juli 2022 18:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Meteen maar even opgezocht![]()
[ twitter ]
Oehhh die ken ik nog van vroegerquote:Op donderdag 28 juli 2022 18:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dubbellikkers! Ook heerlijk!
[ afbeelding ]
Die had ik ook gelijk in mn hoofdquote:Op donderdag 28 juli 2022 18:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
🤣🤣🤣🤣🤣quote:Op donderdag 28 juli 2022 17:40 schreef mazaru het volgende:
https://www.dumpert.nl/item/100037158_74f45c91
Wappies kapen boerenprotesten
Dat krijg je met die omgekeerde vlaggen, dat trekt debielen aan. Kies gewoon wat anders.
![]()
quote:Op donderdag 28 juli 2022 18:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oehhh die ken ik nog van vroeger![]()
Dan probeerde ik altijd die twee ijsjes precies in het midden te breken
Vind daar geen smaak aanzitten. Echt waterijs 😉quote:Op donderdag 28 juli 2022 18:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat ik qua ijs niet-zo vind dat zijn van die lange dunne knijpzakjes waar als je eraan zuigt de smaak er op een gegeven moment af gaat. Geen idee hoe die dingen heten, maar ik had ze vroeger bij een vriendin thuis wel eens met colasmaak en dan kon je gewoon de cola eruit zuigenquote:Op donderdag 28 juli 2022 18:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind daar geen smaak aanzitten. Echt waterijs 😉
Calippo moet je hebbenquote:Op donderdag 28 juli 2022 18:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat ik qua ijs niet-zo vind dat zijn van die lange dunne knijpzakjes waar als je eraan zuigt de smaak er op een gegeven moment af gaat. Geen idee hoe die dingen heten, maar ik had ze vroeger bij een vriendin thuis wel eens met colasmaak en dan kon je gewoon de cola eruit zuigen
Edit: ah, vrieslollies heten die dingen
Maar Mario weigert de r te schrijvenquote:Op donderdag 28 juli 2022 18:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat ik qua ijs niet-zo vind dat zijn van die lange dunne knijpzakjes waar als je eraan zuigt de smaak er op een gegeven moment af gaat. Geen idee hoe die dingen heten, maar ik had ze vroeger bij een vriendin thuis wel eens met colasmaak en dan kon je gewoon de cola eruit zuigen
Die zijn ook niet te pruimen die dinge. Water met kleurstog is hetquote:Op donderdag 28 juli 2022 18:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die dingen koste ook niks en lekker ik bewaar een heel vriesvak daarvoorquote:Op donderdag 28 juli 2022 18:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat dekt ook wel de lading, want die dingen zijn viesquote:
Die heb ik eens voor de gein gemaakt vanwege mario.quote:
Ik eet ze nooitquote:Op donderdag 28 juli 2022 18:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat dekt ook wel de lading, want die dingen zijn viesVind ik dan
quote:Op donderdag 28 juli 2022 18:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind daar geen smaak aanzitten. Echt waterijs 😉
De hele bevolking van zeeland zo ongeveerquote:Op donderdag 28 juli 2022 18:47 schreef BoonDockSaint het volgende:
Boeren en vissers ergste volk wat er bestaat !!!!
Ik doe er niet aan meequote:Op donderdag 28 juli 2022 18:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De hele bevolking van zeeland zo ongeveer
Nou nou nouquote:
Lekker buitenquote:Op donderdag 28 juli 2022 19:07 schreef Mrsloveable het volgende:
Lekker even een ommetje gelopen, best nog wel warm buiten
Had niet verwacht dat de zon nog zoveel zou schijnenquote:
Het is zomerquote:Op donderdag 28 juli 2022 19:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Had niet verwacht dat de zon nog zoveel zou schijnen
Hey Marioquote:
Ze is altijd op Eurosport bij Grandslamsquote:Op donderdag 28 juli 2022 20:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
bij servus tv praat barbara schett
over dat match , schett niet scheet
Weet je zeker dat je dit uitgelegd wilt hebben?quote:
Hoef er geen 3d-presentatie bij, maar .........quote:Op donderdag 28 juli 2022 20:27 schreef engine het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je dit uitgelegd wilt hebben?
Kut regen? Daar is een ander woord voor toch?quote:
ja kloptquote:Op donderdag 28 juli 2022 20:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kut regen? Daar is een ander woord voor toch?
quote:Op donderdag 28 juli 2022 20:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze is altijd op Eurosport bij Grandslams
deze week was ac milan in kärnten ,hebbenquote:
En nu hoe nu verder ?quote:Op donderdag 28 juli 2022 19:07 schreef Mrsloveable het volgende:
Lekker even een ommetje gelopen, best nog wel warm buiten
Nee, dat jeuktquote:Op donderdag 28 juli 2022 22:09 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Muggen mogen best een beetje bloed afnemen als het maar niet zoemt
En geen jeukende bulten achterlaatquote:Op donderdag 28 juli 2022 22:09 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Muggen mogen best een beetje bloed afnemen als het maar niet zoemt
quote:Op donderdag 28 juli 2022 22:09 schreef pullup het volgende:
[..]
En geen jeukende bulten achterlaat
Muggen
Heeft ook iets moois als je ze mept en er blijft een bloedvlek achter als trofeequote:
quote:Op donderdag 28 juli 2022 22:13 schreef pullup het volgende:
Het zijn eigenlijk de boeren van de dierenwereld die muggen
quote:Op donderdag 28 juli 2022 22:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Heeft ook iets moois als je ze mept en er blijft een bloedvlek achter als trofee
Het is helemaal jou eigen bloed dat je hebt terug gejast dan ten koste van die kutmug
quote:Op donderdag 28 juli 2022 22:13 schreef pullup het volgende:
Het zijn eigenlijk de boeren van de dierenwereld die muggen
Danny zoeekt het maar uit met zijn shit servers ik ga wat anders doenquote:
Dat moet jij weten ... misschien een verkeerde internet verbinding?quote:Op donderdag 28 juli 2022 22:35 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Danny zoeekt het maar uit met zijn shit servers ik ga wat anders doen
EBI in Vught?quote:Op donderdag 28 juli 2022 22:55 schreef Domnivoor het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
@:engine is hier wel eens geweest.
Las het ...quote:
Jeugd icoon.quote:
Wat Franse kaas boerenquote:Op donderdag 28 juli 2022 23:43 schreef sly-nl het volgende:
Morgen ff een paar willekeurige boeren in mekaar trappen![]()
![]()
Sigarenboer en shoarmaboer zijn ook gewoon de lul
Zet 'ie het een keer zonder [youtube] [youtube] codes neerquote:
Ik denk te weten waar het isquote:Op donderdag 28 juli 2022 22:55 schreef Domnivoor het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
@:engine is hier wel eens geweest.
Oh! Proficiatquote:Op vrijdag 29 juli 2022 07:19 schreef Rafeiro het volgende:
Vanaf vandaag mag ik hier officieel posten
Gefeliciteerd! 🎉quote:Op vrijdag 29 juli 2022 07:19 schreef Rafeiro het volgende:
Hiep hiep hiep hoeraaaaaaaaa,quote:Op vrijdag 29 juli 2022 07:19 schreef Rafeiro het volgende:
* Dotteke pakt snel de koffiequote:
Ik heb er in ieder geval nu 2 op al dus laat het je smakenquote:
Dank uquote:Op vrijdag 29 juli 2022 08:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb er in ieder geval nu 2 op al dus laat het je smaken
quote:Op vrijdag 29 juli 2022 06:45 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk te weten waar het is
Ben de naam kwijt maar strandtentje in Utrecht?
Van harte en welkomquote:Op vrijdag 29 juli 2022 07:19 schreef Rafeiro het volgende:
Oh ja, ook wel eens langs gereden.quote:
Gefeliciteerd en welkom hierquote:Op vrijdag 29 juli 2022 07:19 schreef Rafeiro het volgende:
Ook lekkerquote:
Gezellig. Doe hem de groetenquote:Op vrijdag 29 juli 2022 09:27 schreef pullup het volgende:
Ik ga wel met een uitsmijtertje lunchen zo![]()
En wat voor weer is het?quote:Op vrijdag 29 juli 2022 09:41 schreef Mrsloveable het volgende:
Weer app op mijn smartwatch deed t gisteren niet, ik van alles geprobeerd.. en nu ineens doet ie het wel weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |