Die conifeer slaat terug.quote:
Weiland zatquote:Op woensdag 27 juli 2022 21:51 schreef engine het volgende:
Opzij opzij opzij, maak plaats maak plaats maak plaats![]()
[ afbeelding ]
Trekker trek is dan wel weer cool.quote:Op woensdag 27 juli 2022 21:51 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ]
Das wel extra uitstootquote:Op woensdag 27 juli 2022 21:51 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben er zelf nooit geweest. Het was wel een tijdje op tv ook.quote:Op woensdag 27 juli 2022 22:00 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Trekker trek is dan wel weer cool.
Aanrader. Leuk en erg gezellig.quote:Op woensdag 27 juli 2022 22:05 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben er zelf nooit geweest. Het was wel een tijdje op tv ook.
Als we die nou eens met die boeren in 1 arena zetten.quote:Op woensdag 27 juli 2022 22:27 schreef pullup het volgende:
Oh noDie Japanners hebben dan weer las van andere pestkoppen
https://apnews.com/articl(...)8d6f5a6fb43632d1353e
Beiden gooien graag met poepquote:Op woensdag 27 juli 2022 22:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als we die nou eens met die boeren in 1 arena zetten.
En dan kijken wie er levend naar buiten komt?
Jaaa dat is de leukstequote:
Judy Garland toch?quote:
Wat is alex popp?quote:
quote:
Mjah ik kijk niet dus het zal wel een reden hebbenquote:
Ja maar wij hebben verloren van die Fransenquote:Op woensdag 27 juli 2022 22:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Mjah ik kijk niet dus het zal wel een reden hebben![]()
meestal gun ik de Duisterts het net nog wat minder
ah ja kijk dat is een goede reden alvastquote:Op woensdag 27 juli 2022 22:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar wij hebben verloren van die Fransen
Ik hoop dat Engeland gaat winnen. Ik gun het de Duitsers ook nietquote:
Ja eh de finale ligt anders ... daar ben ik nog niet over uitquote:Op woensdag 27 juli 2022 23:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hoop dat Engeland gaat winnen. Ik gun het de Duitsers ook niet
Ah je hebt tot zondag de tijd om daarover na te denkenquote:Op woensdag 27 juli 2022 23:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja eh de finale ligt anders ... daar ben ik nog niet over uit
Ik hoop dat de uitspraak van Lineker weer opgaatquote:Op woensdag 27 juli 2022 23:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hoop dat Engeland gaat winnen. Ik gun het de Duitsers ook niet
1966 was de laatste finale tussen die 2 volgens mij ... weet het nog als de dag van toen ... z/wquote:Op woensdag 27 juli 2022 23:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ah je hebt tot zondag de tijd om daarover na te denken
Welke was dat?quote:Op woensdag 27 juli 2022 23:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik hoop dat de uitspraak van Lineker weer opgaat
Dat was maar tegen een half Duitsland, alleen het westenquote:Op woensdag 27 juli 2022 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
1966 was de laatste finale tussen die 2 volgens mij ... weet het nog als de dag van toen ... z/w
Gary Lineker on Germanyquote:
das waarquote:Op woensdag 27 juli 2022 23:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat was maar tegen een half Duitsland, alleen het westen
En ook nog eens altijd net op het nippertje in de verlengingquote:Op woensdag 27 juli 2022 23:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gary Lineker on Germany
"Football is a simple game: 22 men chase a ball for 90 minutes and, in the end, the Germans always win,"
Zal voor vrouwen ook wel opgaan hopelijk
Dus je bent voor de Germansquote:Op woensdag 27 juli 2022 23:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gary Lineker on Germany
"Football is a simple game: 22 men chase a ball for 90 minutes and, in the end, the Germans always win,"
Zal voor vrouwen ook wel opgaan hopelijk
Jeujquote:
Ah kijk das beter nieuwsquote:Op donderdag 28 juli 2022 00:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jeuj
Hij doet weer normaal
En als de arts zijn woord houd zou het binnen een week of 3 wel eens opereren kunnen zijn
Ik ga uit van de standaard 'wachttijd' van 8 weken, maar wie weetquote:
Ik weet niet precies wat ze gaan doen , maar als jij er vrolijk van wordt en van je probleem af komtquote:Op donderdag 28 juli 2022 00:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ga uit van de standaard 'wachttijd' van 8 weken, maar wie weet
Littekens maken in mijn hart door bevriezingquote:Op donderdag 28 juli 2022 00:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat ze gaan doen , maar als jij er vrolijk van wordt en van je probleem af komt
scratchen of zo iets ... Ik heb ooit zoiets aan mn gehemelte gehad... was geen aangename ingreep en het effect achteraf was het gewenstequote:Op donderdag 28 juli 2022 00:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Littekens maken in mijn hart door bevriezing
Hoe precies weet ik niet. Het gaat er vooral om dat de extra elektrische stroompjes in mijn hart niet meer kunnen.quote:Op donderdag 28 juli 2022 00:10 schreef chufi het volgende:
[..]
scratchen of zo iets ... Ik heb ooit zoiets aan mn gehemelte gehad... was geen aangename ingreep en het effect achteraf was het gewenste
Ja ok ik snap het ideequote:Op donderdag 28 juli 2022 00:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe precies weet ik niet. Het gaat er vooral om dat de extra elektrische stroompjes in mijn hart niet meer kunnen.
Niet het gewenste?quote:Op donderdag 28 juli 2022 00:27 schreef chufi het volgende:
Oh ik schreef dat mijn resultaat het gewenste was ... niet was ik vergeten
Ik kreeg spontane kokhalzneigingen met soms zelfs resultaat ...quote:Op donderdag 28 juli 2022 00:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet het gewenste?
Das helemaal klote dan na zo'n ingreep
quote:Op donderdag 28 juli 2022 00:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kreeg spontane kokhalzneigingen met soms zelfs resultaat ...Gelukkig heb ik er nu geen last meer van
Ik heb wel niemand meer horen klagenquote:Op donderdag 28 juli 2022 00:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]dat wil je ook niet nee.
Mooi dat het wel weer is bijgetrokken.
Ik ben benieuwd wie zich aangesproken voelt…quote:
Maar dan echt...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
quote:Op donderdag 28 juli 2022 08:44 schreef marcb1974 het volgende:
Vakantie?
[ afbeelding ]
DudeIk kies die eerste vakantieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |