Die conifeer slaat terug.quote:
Weiland zatquote:Op woensdag 27 juli 2022 21:51 schreef engine het volgende:
Opzij opzij opzij, maak plaats maak plaats maak plaats![]()
[ afbeelding ]
Trekker trek is dan wel weer cool.quote:Op woensdag 27 juli 2022 21:51 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ]
Das wel extra uitstootquote:Op woensdag 27 juli 2022 21:51 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben er zelf nooit geweest. Het was wel een tijdje op tv ook.quote:Op woensdag 27 juli 2022 22:00 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Trekker trek is dan wel weer cool.
Aanrader. Leuk en erg gezellig.quote:Op woensdag 27 juli 2022 22:05 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben er zelf nooit geweest. Het was wel een tijdje op tv ook.
Als we die nou eens met die boeren in 1 arena zetten.quote:Op woensdag 27 juli 2022 22:27 schreef pullup het volgende:
Oh noDie Japanners hebben dan weer las van andere pestkoppen
https://apnews.com/articl(...)8d6f5a6fb43632d1353e
Beiden gooien graag met poepquote:Op woensdag 27 juli 2022 22:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als we die nou eens met die boeren in 1 arena zetten.
En dan kijken wie er levend naar buiten komt?
Jaaa dat is de leukstequote:
Judy Garland toch?quote:
Wat is alex popp?quote:
quote:
Mjah ik kijk niet dus het zal wel een reden hebbenquote:
Ja maar wij hebben verloren van die Fransenquote:Op woensdag 27 juli 2022 22:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Mjah ik kijk niet dus het zal wel een reden hebben![]()
meestal gun ik de Duisterts het net nog wat minder
ah ja kijk dat is een goede reden alvastquote:Op woensdag 27 juli 2022 22:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar wij hebben verloren van die Fransen
Ik hoop dat Engeland gaat winnen. Ik gun het de Duitsers ook nietquote:
Ja eh de finale ligt anders ... daar ben ik nog niet over uitquote:Op woensdag 27 juli 2022 23:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hoop dat Engeland gaat winnen. Ik gun het de Duitsers ook niet
Ah je hebt tot zondag de tijd om daarover na te denkenquote:Op woensdag 27 juli 2022 23:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja eh de finale ligt anders ... daar ben ik nog niet over uit
Ik hoop dat de uitspraak van Lineker weer opgaatquote:Op woensdag 27 juli 2022 23:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hoop dat Engeland gaat winnen. Ik gun het de Duitsers ook niet
1966 was de laatste finale tussen die 2 volgens mij ... weet het nog als de dag van toen ... z/wquote:Op woensdag 27 juli 2022 23:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ah je hebt tot zondag de tijd om daarover na te denken
Welke was dat?quote:Op woensdag 27 juli 2022 23:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik hoop dat de uitspraak van Lineker weer opgaat
Dat was maar tegen een half Duitsland, alleen het westenquote:Op woensdag 27 juli 2022 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
1966 was de laatste finale tussen die 2 volgens mij ... weet het nog als de dag van toen ... z/w
Gary Lineker on Germanyquote:
das waarquote:Op woensdag 27 juli 2022 23:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat was maar tegen een half Duitsland, alleen het westen
En ook nog eens altijd net op het nippertje in de verlengingquote:Op woensdag 27 juli 2022 23:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gary Lineker on Germany
"Football is a simple game: 22 men chase a ball for 90 minutes and, in the end, the Germans always win,"
Zal voor vrouwen ook wel opgaan hopelijk
Dus je bent voor de Germansquote:Op woensdag 27 juli 2022 23:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gary Lineker on Germany
"Football is a simple game: 22 men chase a ball for 90 minutes and, in the end, the Germans always win,"
Zal voor vrouwen ook wel opgaan hopelijk
Jeujquote:
Ah kijk das beter nieuwsquote:Op donderdag 28 juli 2022 00:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jeuj
Hij doet weer normaal
En als de arts zijn woord houd zou het binnen een week of 3 wel eens opereren kunnen zijn
Ik ga uit van de standaard 'wachttijd' van 8 weken, maar wie weetquote:
Ik weet niet precies wat ze gaan doen , maar als jij er vrolijk van wordt en van je probleem af komtquote:Op donderdag 28 juli 2022 00:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ga uit van de standaard 'wachttijd' van 8 weken, maar wie weet
Littekens maken in mijn hart door bevriezingquote:Op donderdag 28 juli 2022 00:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat ze gaan doen , maar als jij er vrolijk van wordt en van je probleem af komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |