quote:Op zondag 26 januari 2020 09:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als Malacia 10 mil gaat opleveren koop ik een seizoenskaart van de betreffende club waar die naar toe gaat.
had je het Ajax wel gegund?quote:Op woensdag 27 juli 2022 12:34 schreef Erasmus het volgende:
Prima aankoop, gun Utrecht alleen dat geld niet.
Vind ik ook. Mentaal erg sterk als je bedenkt hoe snel hij terug bij de selectie is sinds zijn blessure. Hij weet wat hij moet doen: een Benita'tje.quote:
Toen ze nog 11 waren?quote:Op woensdag 27 juli 2022 12:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vond Quinten altijd al de meer talentvolle van de twee
Ajax heeft geld genoeg (ondanks de recente berichten in de media dat het op aan het raken is) dus daar sta ik niet bij stil tbh. Boeit mij ook niet echtquote:
Nice, wat snelheid op de flanken weer.quote:Op woensdag 27 juli 2022 12:54 schreef Scrummie het volgende:
https://www.feyenoord.nl/(...)j-feyenoord---270722
ook of misschien wel juist bij de media doen ze aan wishful thinkingquote:Op woensdag 27 juli 2022 12:55 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ajax heeft geld genoeg (ondanks de recente berichten in de media dat het op aan het raken is) dus daar sta ik niet bij stil tbh. Boeit mij ook niet echt
Tja. Los van alles is zijn rendement onder Slot gewoon top geweest in de Eredivisie. Heb hem een stuk liever dan slapzak Stengs. Weet alleen niet of ik blij ben met een huur als ie zonder optie tot koop is (toch?)quote:Op woensdag 27 juli 2022 12:54 schreef Scrummie het volgende:
https://www.feyenoord.nl/(...)j-feyenoord---270722
In mijn beleving was Idrissi helemaal niet zo snel maar zoiets als Jahanbaksh. Maar als ik zo beelden terug kijk is die toch een stuk rapper.quote:Op woensdag 27 juli 2022 12:56 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Nice, wat snelheid op de flanken weer.
Idd, lijkt me verstandig dat Feyenoord hier nu flink wat alerter in is!quote:Op woensdag 27 juli 2022 12:32 schreef Caland het volgende: [..] En nu maar hopen dat hij geen vet hart heeft zoals de meesten die daar vanaf komen.
We zullen het zien.quote:Op woensdag 27 juli 2022 12:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
ook of misschien wel juist bij de media doen ze aan wishful thinking
Makkelijk 3e.quote:Op woensdag 27 juli 2022 13:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De beoogde ploeg wordt dus:
Idrissi - Gimenez - Dilrosun
Kökcü - Szymanski- Timber
Iemand??? - Senesi (?) - Trauner - Geertruida
Bijlow
Zeg het maar.
Haps transfervrij terughalen voor op de bank en als plan B gebruiken mochten we geen degelijke LB kunnen vinden.quote:Op woensdag 27 juli 2022 13:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De beoogde ploeg wordt dus:
Idrissi - Gimenez - Dilrosun
Kökcü - Szymanski- Timber
Iemand??? - Senesi (?) - Trauner - Geertruida
Bijlow
Zeg het maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |