Ik heb vorig jaar de tracker niet gebruikt, wil het nu wel doen maar ben een beetje bang dat het mijn batterij leeg trekt. Neem wel een accu pack meequote:Op zaterdag 15 juli 2023 08:43 schreef Prisha het volgende:
Toch maar de app geinstalleerd. Ik probeer hem wel die eerste dag, mocht het niks zijn dan kan ie gewoon uit.
De bankstellen gaan ook steeds verder; ze staan inmiddels ook op de Rijksweg in Malden, Molenhoek..quote:Op woensdag 12 juli 2023 15:03 schreef Janneke141 het volgende:
De stad is al volle bak in opbouw. Startterrein, tribunes, feestpodia, toiletten langs de route. Ouwe bankstellen langs de Sint Anna...
Gewoon om een uur of negen pas aanzetten. Voor die tijd kijkt er toch nauwelijks iemand waar je bentquote:Op zaterdag 15 juli 2023 09:56 schreef Bzzzzp het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar de tracker niet gebruikt, wil het nu wel doen maar ben een beetje bang dat het mijn batterij leeg trekt. Neem wel een accu pack mee
Is wel te doenquote:Op donderdag 13 juli 2023 14:41 schreef Bzzzzp het volgende:
Hebben jullie wel eens bij de meet & greet op het wedren afgesproken? Is dat te doen qua drukte op vrijdag?
quote:Op zaterdag 15 juli 2023 09:59 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Gewoon om een uur of negen pas aanzetten. Voor die tijd kijkt er toch nauwelijks iemand waar je bent
Ach, zo komt Nijmegen en omgeving toch weer van hun oude bankstellen af.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 09:59 schreef Anne het volgende:
[..]
De bankstellen gaan ook steeds verder; ze staan inmiddels ook op de Rijksweg in Malden, Molenhoek..
Ja daar hoorde ik ook verhalen over, over batterij leeg trekken. Ik heb ook een klein powerbankje, ideaal wel. Ding weegt weinig, is klein en je kan een paar keer laden.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 09:56 schreef Bzzzzp het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar de tracker niet gebruikt, wil het nu wel doen maar ben een beetje bang dat het mijn batterij leeg trekt. Neem wel een accu pack mee
Daar ben ik het helemaal mee eens. Mijn nummer is 604061 en ik hoor graag nummers van andere FOK!-lopers.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 13:07 schreef MorganLeFay het volgende:
Misschien is het leuk als de Fok!kers elkaar kunnen volgen in de 4Daagse app?
Ik ga ook maandag pas. Niet zenuwachtig voor het lopen, wel of de trein rijdt
De 2e! Vorig jaar de 3daagse gelopen. Ben wel benieuwd ondertussen naar de 1e dag. Vond het vorig jaar heel leuk, alleen jammer dat je elke ochtend exact hetzelfde stuk liep.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 13:29 schreef qltel het volgende:
[..]
Daar ben ik het helemaal mee eens. Mijn nummer is 604061 en ik hoor graag nummers van andere FOK!-lopers.
En ik vertrek elke ochtend vanaf huis en moet dus ook elke ochtend met de trein van Boxmeer naar Nijmegen. Maar dat ging de vorige keer prima, dus ik maak me niet zoveel zorgen.
Is het je eerste keer?
Ja, dat is waar hoor. De eerste dag ga je precies de andere kant op. En je hebt 1 (voor mij) belangrijk stuk gemist daardoor, de Waalbrug. Als ik daar dinsdagmorgen om omstreeks 5:15 overheen loop, begint de 4daagse pas echt voor me. Zeker als er dan ook net een flardje zon boven de horizon uitkomt.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 13:41 schreef MorganLeFay het volgende:
[..]
De 2e! Vorig jaar de 3daagse gelopen. Ben wel benieuwd ondertussen naar de 1e dag. Vond het vorig jaar heel leuk, alleen jammer dat je elke ochtend exact hetzelfde stuk liep.
Klinkt als genieten! Wordt voor ons ook de eerste keer Waalbrug!quote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:04 schreef qltel het volgende:
[..]
Ja, dat is waar hoor. De eerste dag ga je precies de andere kant op. En je hebt 1 (voor mij) belangrijk stuk gemist daardoor, de Waalbrug. Als ik daar dinsdagmorgen om omstreeks 5:15 overheen loop, begint de 4daagse pas echt voor me. Zeker als er dan ook net een flardje zon boven de horizon uitkomt.
Dat lijkt me prachtigquote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:04 schreef qltel het volgende:
[..]
Ja, dat is waar hoor. De eerste dag ga je precies de andere kant op. En je hebt 1 (voor mij) belangrijk stuk gemist daardoor, de Waalbrug. Als ik daar dinsdagmorgen om omstreeks 5:15 overheen loop, begint de 4daagse pas echt voor me. Zeker als er dan ook net een flardje zon boven de horizon uitkomt.
Ik ben 552073, maar heet daar een beetje anders dan bzzzzp 😇quote:Op zaterdag 15 juli 2023 13:07 schreef MorganLeFay het volgende:
Misschien is het leuk als de Fok!kers elkaar kunnen volgen in de 4Daagse app?
Ik ga ook maandag pas. Niet zenuwachtig voor het lopen, wel of de trein rijdt
Scheelt maar een paar lettersquote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:49 schreef Bzzzzp het volgende:
[..]
Ik ben 552073, maar heet daar een beetje anders dan bzzzzp 😇
Hopelijk wordt het geen brug te ver... Maar goed, de eerste dag, dus zal wel meevallen.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 18:07 schreef MorganLeFay het volgende:
[..]
Ook erg benieuwd naar die Waalbrug die ik vorig jaar heb gemist!
Ik heb een nieuwe volger maar er zijn er twee met die naam, heb jij een kleur of zwart witte foto?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 18:07 schreef MorganLeFay het volgende:
[..]
Scheelt maar een paar letters![]()
Ook erg benieuwd naar die Waalbrug die ik vorig jaar heb gemist!
Zwart-witte!quote:Op zaterdag 15 juli 2023 18:33 schreef Bzzzzp het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe volger maar er zijn er twee met die naam, heb jij een kleur of zwart witte foto?
Dat is maar een uurtje ofzo?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:35 schreef qltel het volgende:
[..]
Helemaal waar.
Helaas komt er daarna een eind saaie Waaldijk..
Ja, zoiets denk ik. Er wordt erg overdreven over de saaie dijken. Ik vind dat altijd wel meevallen, en die stukken zijn inderdaad niet lang.quote:
Wat dat betreft vond ik dag 2 echt kutquote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:14 schreef qltel het volgende:
[..]
Ja, zoiets denk ik. Er wordt erg overdreven over de saaie dijken. Ik vind dat altijd wel meevallen, en die stukken zijn inderdaad niet lang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |